ΦόρουμΚαζίνοIZZI Casino - γενική συζήτηση

IZZI Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από anapaul5023
|
6637 προβολές 47 απαντήσεις |
|
1 23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το IZZI Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
Δημοσίευση από anapaul5023 διαγράφηκε από Radka
Αιτία: Ανεπιθύμητα μηνύματα
πριν από 1 έτος

Hello... I see that Izzi Casino has a very good opinion with you... After depositing 20 euros and winning 60 euros, the casino first withdrew my withdrawal, asked for a video selfie, when I did it again, my withdrawal was withdrawn and made me wait 31 days for an additional verifications... is this casino behavior normal?

kaczka381
πριν από 1 έτος

While KYC is fairly normal and some casinos require it after a first withdrawal is requested, a video selfie seems excessive, sending photos of our IDs and bills is already annoying, and a video selfie on top of that? The extra verification on such a short timeframe is not normal, and worse if they made you wait that long, I would definitely advise to avoid this casino and any other with such procedures. I would close my account after the withdrawal is completed if I was you.

SunsetGaze
πριν από 1 έτος

Ναι, νομίζω ότι αυτή είναι πολύ ακατάλληλη συμπεριφορά από την πλευρά του καζίνο, ειδικά επειδή το ποσό που κέρδισα είναι πολύ μικρό και κυριολεκτικά έπαιξα μερικά στοιχήματα για μικρά ποσά

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 έτος

I'd love to hear some concrete reason for such an unusual procedure. Though casinos undergo similar additional security checks for some reason, I would expect an explanation. I agree the sum was pretty low, hence I would exclude AML policy...

I would not be satisfied myself.

Radka
πριν από 1 έτος

Θα ήθελα επίσης να μάθω γιατί το Izzi Casino χρησιμοποιεί τέτοια επαλήθευση ... Έπαιξα κυριολεκτικά μερικά στοιχήματα μαζί τους ... Επιπλέον, πρέπει να περιμένω 31 ημέρες για να γίνει αποδεκτή η απόσυρσή μου ... Είναι πάρα πολύ καιρό για τόσο χαμηλό ποσό προς ανάληψη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello... I see that Izzi Casino has a very good opinion with you... After depositing 20 euros and winning 60 euros, the casino first withdrew my withdrawal, asked for a video selfie, when I did it again, my withdrawal was withdrawn and made me wait 31 days for an additional verifications... is this casino behavior normal?

πριν από 1 έτος

I think the possible explanation is that they found something strange on your account and they're not sure if the evidence is strong enough to void your winnings. Have you played with a bonus? Is there anyone else from your family who's registered in the casino as well?

Daniel
πριν από 1 έτος

Κανείς στην οικογένειά μου δεν έχει λογαριασμό... Παίζω μόνο... Δεν έχω πάρει μπόνους από το καζίνο... Από την αρχή παίζω με δικά μου κεφάλαια, έπαιξα κυριολεκτικά μερικά στοιχήματα για μικρά πονταρίσματα , επομένως δεν καταλαβαίνω αυτήν την επαλήθευση βίντεο selfie και τον αποκλεισμό της ανάληψης, ειδικά επειδή το καζίνο έχει τόσο υψηλή βαθμολογία εδώ στον ιστότοπο

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 έτος

It's strange indeed. I'd understand the verification call since it happens quite often, but I hope they'll be able to verify you sooner than after 31 days.

πριν από 1 έτος

Πώς είναι οι εμπειρίες σας εδώ;

Πολλά παράπονα, όλα έχουν επιλυθεί. 🙂

καλο ακουγεται τι λετε??

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

I'd say the players involved would prefer no complaint at all. 🙂

On the other hand, a resolved complaint is far better than an unresolved one! ✌🙏

Radka
πριν από 1 έτος

Σωστά 🙂

Δεν το βρίσκω καθόλου αρνητικό όταν ένα καζίνο έχει παράπονα 🙂

Στις μέρες μας πολλοί κάνουν παράπονα αλλά δεν σημαίνει και πολλά 🙂 ειδικά όταν λύνουν όλα τα παράπονα που προσωπικά βρίσκω πάντα πολύ καλά. 🙂

Ελέγχω ΠΑΝΤΑ αν το καζίνο έχει παράπονα & πόσο παλιό είναι αυτό το καζίνο ΚΑΙ αν επιλύουν και συμμετέχουν στα παράπονα.

Από τότε που το έκανα αυτό δεν είχα κανένα πρόβλημα.

Για μένα προσωπικά, ο πρώτος ιστότοπος που επισκέπτομαι όταν θέλω να δοκιμάσω νέα καζίνο είναι το Guru Casino!

Χαίρομαι που υπάρχεις 🫡

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από AndreaK διαγράφηκε από Radka
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

Some players might be confused by rules or are not actually that comprehensive at the same time, so the complaint gives them the feeling of safety at least. Especially while the support is busy.

Obviously, you are right - again! Some complaints are not actually so serious. I believe even the fairest casino of all would have a few resolved complaints during its existence 😀

Smart move to check the responses, and reviews - I can see you know the "safety drill" well!✌

πριν από 1 έτος

Σίγουρα σου δίνει ένα αίσθημα ασφάλειας 🙂

Εννοώ ότι 🙂 ακόμα και το καλύτερο καζίνο μπορεί να έχει παράπονα 🙂

Το κύριο πράγμα είναι ότι σας ενδιαφέρει μια λύση 🙂

Με τα χρόνια γίνεσαι πολύ προσεκτικός 😀

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από boooobooochka διαγράφηκε από Radka
Αιτία: Απαγορευμένος σύνδεσμος
boooobooochka
πριν από 1 έτος

Όλα καλά, αλλά τι είδους φωτογραφία προφίλ είναι αυτή; 😂🤦🏻🤦🏻

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

Another rough affiliate, I'm afraid - the post has been deleted 🙂

Radka
πριν από 1 έτος

Μερικοί άνθρωποι απλά δεν έχουν τρόπους δημόσια 😂

Αυτόματη μετάφραση:
1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη