Γεια και πάλι.
Η πιο κρίσιμη λειτουργία αυτού του φόρουμ είναι να παρέχει στους παίκτες όσο το δυνατόν περισσότερες συγκεκριμένες πληροφορίες για να τους αποτρέψει από, ας πούμε, να επαναλάβουν τα δικά τους λάθη ή τα λάθη άλλων ανθρώπων. Μιλώντας για κάθε σενάριο, ελπίζουμε να κρατήσουμε τους παίκτες ασφαλείς. Επομένως, θα ήταν εντελώς απρόσεκτο να το παραβλέψουμε στη συγκεκριμένη περίσταση. Ωστόσο, πήρες την σκληρή απόφαση να είσαι σκληρός και να μας κάνεις να συμφωνήσουμε μόνο μαζί σου. Δεν λειτουργεί έτσι εδώ.
Δεν πειράζει να συνεχίζεις να λες αυτό που σκέφτεσαι. Ωστόσο, πρέπει επίσης να δείξετε σεβασμό στους άλλους.
Για παράδειγμα, αυτή είναι μια ιδέα που προκαλεί σκέψη:
"Στα κανονικά καζίνο δεν υπάρχουν τέτοιοι κανόνες. Αυτοί οι κανόνες εισάγονται αποκλειστικά από έργα με μικρό κεφάλαιο σε περίπτωση ασφάλισης, ώστε να μην καταβληθεί μεγάλη νίκη"
Μπορώ να εγγυηθώ ότι, αν δεν υπάρχει σαφής αιτιολόγηση ή αποφασιστικότητα του διαχειριστή, κάθε καζίνο "έχει το δικαίωμα" να αρνηθεί την παροχή υπηρεσιών στους παίκτες. Ο τρόπος με τον οποίο το καζίνο εφαρμόζει αυτόν τον κανόνα για τους παίκτες είναι αυτό που έχει σημασία.
Λειτουργεί έτσι σε ορισμένες περιπτώσεις, αλλά δεν λέω ότι αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος χειρισμού των παικτών. Όπως ανέφερα προηγουμένως, δεν γνωρίζουμε γιατί επέλεξαν να επιβάλουν περιορισμούς, και θα ήθελα επίσης τουλάχιστον μια διευκρίνιση.
Σε κάθε περίπτωση, αναγνωρίζω ότι πιστεύετε ότι ένα καζίνο με υψηλό δείκτη ασφάλειας πρέπει να προσφέρει αστραπιαίους χρόνους ανάληψης, αλλά αυτή η υπόθεση είναι εσφαλμένη.
Εξ ορισμού, ο δείκτης ασφάλειας δείχνει τις πιθανότητές σας να κερδίσετε, αλλά δεν υποδεικνύει πόσο σύντομα. Ανατρέξτε στα παράπονα και τις κριτικές χρηστών για αυτού του είδους τις πληροφορίες. Φαντάζομαι ότι αυτό δεν είναι προφανές με την πρώτη ματιά, γι 'αυτό δημιουργήσαμε έναν λεπτομερή οδηγό που εξηγεί πώς να κατανοήσετε τον δείκτη ασφάλειας και πώς να λάβετε τη μέγιστη ποσότητα πληροφοριών από τον ιστότοπο - όλα εξηγούνται στην ενότητα Οδηγών 👈
"Ως ένδειξη ποιότητας, έχετε πάψει εδώ και καιρό να εμπνέετε εμπιστοσύνη με τέτοιες αξιολογήσεις για έργα απάτης! Τα μισά από τα κορυφαία καζίνο σας έχουν πολλά παράπονα και αρνητικές κριτικές. Δεν μπορείτε καν να ξεχωρίσετε μια ψεύτικη κριτική από μια πραγματική."
Αναγνωρίζω ότι πολλά καζίνο με υψηλότερο Δείκτη Ασφάλειας έχουν επίσης μεγάλο αριθμό παραπόνων και δυσμενείς κριτικές χρηστών. Μερικά πράγματα για αυτό το θέμα:
- Δεδομένου ότι περισσότεροι παίκτες προτιμούν να παίζουν σε μεγάλα, ξένα καζίνο, πιθανότατα θα υπάρξουν περισσότερες καταγγελίες εναντίον τους. Αυτά τα καζίνο ευνοούν επίσης τη συνεργασία με την Ομάδα Παραπόνων προκειμένου να αυξηθεί η πιθανότητα επίλυσης των καταγγελιών που υποβάλλονται εναντίον τους. Οι παίκτες κερδίζουν από την απλή επιθυμία τέτοιων καζίνο να αποφύγουν να δώσουν την εντύπωση ότι δεν τους ενδιαφέρει. Διαφορετικά, είναι επιτακτική ανάγκη να ληφθεί υπόψη εάν τα παράπονα έχουν επιλυθεί ή όχι. Επειδή τιμωρούνται για κάθε ανεπίλυτη υπόθεση, τα καζίνο με μεγάλο αριθμό ανεπίλυτων παραπόνων θα καταλήξουν με χαμηλότερο Δείκτη Ασφαλείας.
- Οι κριτικές χρηστών είναι μη αποδεδειγμένες πληροφορίες που παρέχονται από τους παίκτες. Τούτου λεχθέντος, δεν περιλαμβάνουμε την αξιολόγηση χρηστών στο Ευρετήριο ασφαλείας. Αλλά επιτρέψτε μου να σας χρησιμοποιήσω ως παράδειγμα. Φανταστείτε να γράφετε αυτό που έχετε ζήσει στο καζίνο. Όλοι όσοι παίζουν είναι ευπρόσδεκτοι να διαβάσουν την κριτική σας και να προσδιορίσουν τι σημαίνει για αυτούς. Δεν θα καταλάβαιναν όλοι γιατί αποβληθήκατε από το καζίνο και οι πληροφορίες σχετικά με τις αργές αναλήψεις δεν θα περιλάμβαναν όλες τις λεπτομέρειες που εξηγούν την καθυστέρηση (σίγουρα θα χρειαζόμασταν κάποιον από το καζίνο για να το καταλάβουμε). Δεν είμαστε σε θέση να προσδιορίσουμε ποσοτικά την αξία αυτού του τύπου πληροφοριών, εφόσον δεν μπορούν να κατηγοριοποιηθούν, αλλά είναι προσβάσιμες σε άλλους και δεν εμπίπτουν στην αξιολόγηση του δείκτη ασφαλείας. Συμφωνώ ότι δεν είναι ιδανική λύση, είναι όμως η καλύτερη που έχουμε αυτή τη στιγμή.
- «Δεν μπορείς να ξεχωρίσεις ούτε μια ψεύτικη κριτική από μια αληθινή». Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, αυτές τις μέρες κανείς δεν μπορεί. Είμαστε περιορισμένοι στο τι μπορούμε να κάνουμε, εφόσον τα άτομα αποζημιώνονται για την υποβολή ψεύτικων κριτικών χρηστών που δημιουργούνται από την τεχνητή νοημοσύνη. Ωστόσο, εξετάζουμε κάθε κριτική χρήστη με τη μέγιστη προσοχή. Εάν γνωρίζετε κάποια πρακτική λύση, μοιραστείτε την τεχνογνωσία σας.
Προτείνω να αφήσουμε στην άκρη τα συναισθήματά μας και να συνεννοηθούμε κυρίων. Αποφύγετε να κάνετε προσβλητικές προσωπικές παρατηρήσεις, προσπαθήστε να είστε κατανοητοί, εξοικειωθείτε με τις διαδικασίες και τις διαδικασίες μας και, στη συνέχεια, εκφράστε ευγενικά τις απόψεις σας. Ξέρετε, είναι πολύ πιο εύκολο να επικρίνεις κάτι για το οποίο δεν ξέρεις από το να προσπαθείς να μάθεις αρκετά ώστε να συνεισφέρεις στη συζήτηση.
Έχω μάθει τόσα πολλά από ανθρώπους με την οπτική σου. Ελπίζω να συνειδητοποιήσετε ότι αυτό είναι ένα φιλικό μέρος όπου δεν προσπαθώ να κρύψω τίποτα. Όλα τα άλλα είναι στο χέρι σας.
Hi again.
This forum's most crucial function is to give players as much specific information as possible to prevent them from, say, repeating their own or other people's mistakes. By talking about every scenario, we hope to keep the players safe. Therefore, it would be utterly careless to overlook that on this particular occasion. However, you have made the callous decision to be harsh and make us only agree with you. This is not how it works here.
It is okay that you keep saying what you think. However, you also need to show others respect.
For example, this is a thought-provoking concept:
"In normal casinos there are no such rules. These rules are introduced exclusively by projects with small capital in case of insurance, so as not to pay out a large win"
I can guarantee that, absent a clear justification or an administrator's determination, any casino "has the right" to refuse service to players. The way the casino implements this rule for players is what matters.
It works like that in certain situations, but I am not saying this is the best way to handle players. As I mentioned earlier, we do not know why they chose to impose restrictions, and I would also like at least some clarification.
In any event, I recognize that you believe a casino with a high Safety Index has to offer lightning-fast withdrawal times, but that assumption is incorrect.
By definition, the Safety Index shows your chances of getting the winnings, but it does not indicate how soon. Please look through user complaints and reviews for this kind of information. I imagine this is not obvious at first glance, so we put together a detailed guide explaining how to understand the Safety index and how to get the maximum amount of information out of the website - it is all explained in the Guide Section 👈
"As a sign of quality, you have long ceased to inspire confidence with such ratings for scam projects! Half of your top casinos have a lot of complaints and negative reviews. You can't even tell a fake review from a real one."
I acknowledge that numerous casinos with a higher Safety Index also have a high number of complaints and unfavorable user reviews. A few things about that topic:
- Since more players prefer to play at large, foreign casinos, there will probably be more complaints filed against them. These casinos also favor working with the Complaint Team in order to increase the likelihood that the complaints submitted against them will be resolved. Players gain from such casinos' simple desire to avoid giving the impression that they do not care. Stated differently, it is imperative to take into account if the complaints have been resolved or not. Because they are penalized for each unresolved case, casinos with a high number of unresolved complaints will end up with a lower Safety Index.
- User review are unproven information provided by players. Having said that, we do not include the user rating in the Safety Index. But let me use you as an example. Imagine writing what you have experienced in the casino. Everyone who plays is welcome to read your review and determine what it means to them. Not everyone would understand why you werexpelled from the casino, and the information about slow withdrawals would not include all the details explaining the delay (we would definitely need someone from the casino to understand that). We are unable to quantitatively determine the value of this type of information as long as it cannot be categorized, but it is accessible to others and does not fall under the Safety index rating. I agree that it is not an ideal solution, it is the best we currently have though.
- "You can't even tell a fake review from a real one." To be completely honest, these days, nobody can. We are limited in what we can do as long as individuals are compensated for submitting phony user reviews generated by artificial intelligence. Still, we review each user review with the utmost care. If you know of a practical solution, please share your expertise.
I propose that we set aside our emotions and come to a gentleman's agreement. Avoid making hurtful personal remarks, make an effort to be understanding, familiarize yourself with our processes and procedures, and then politely voice your opinions. You know, it is so much easier to criticize something you do not know about than to try to learn enough to contribute to the conversation.
I have learned so much from people with your perspective. I hope you realize that this is a friendly place where I am not trying to hide anything. Everything else is up to you.
Αυτόματη μετάφραση: