ΦόρουμΚαζίνοiWild Casino - γενική συζήτηση

iWild Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 10)

πριν από 2 έτη από vonHorst
|
30253 προβολές 202 απαντήσεις |
|
1...9 10 11
Προσθήκη ανάρτησης
telmomvmp
πριν από 3 μήνες

My pleasure, anytime.

telmomvmp
πριν από 3 μήνες

Καθώς έπαιζες με το μπόνους και κέρδισες, πρέπει να το αποσύρεις, καθώς γίνεται ακόμα μπόνους, αλλά δεν μου αρέσουν πια τα μπόνους, τα καζίνο κερδίζουν πολλά με αυτό το μπόνους και ο χρήστης πιστεύει ότι θα έχει μεγαλύτερο υπόλοιπο, αλλά στο τέλος πάντα καταλήγει να το αφήνει στο Καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
telmomvmp
πριν από 3 μήνες

Το καλύτερο είναι να κάνεις κατάθεση με τα χρήματά σου και να παίζεις μόνο με αυτά, αν σου δίνουν δωρεάν περιστροφές χωρίς να μπλοκάρουν το υπόλοιπό σου το δέχεσαι, αλλά υπάρχουν καζίνο που μπλοκάρουν το υπόλοιπο, οπότε δεν το δέχεσαι, γιατί στις περιστροφές υπάρχουν πάντα λίγα χρήματα και καταλήγεις να χάσεις τα χρήματά σου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Καθώς έπαιζες με το μπόνους και κέρδισες, πρέπει να το αποσύρεις, καθώς γίνεται ακόμα μπόνους, αλλά δεν μου αρέσουν πια τα μπόνους, τα καζίνο κερδίζουν πολλά με αυτό το μπόνους και ο χρήστης πιστεύει ότι θα έχει μεγαλύτερο υπόλοιπο, αλλά στο τέλος πάντα καταλήγει να το αφήνει στο Καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Especially with bonuses, you need to pay attention to max bet, maximum cashout, restricted games, etc. When the player goes to withdraw, whether he has fulfilled the wagering and how much he can actually win. Sometimes casinos don't cap the money immediately after the bonus is met but let the player enjoy the bonus money and play on. I would be more in favour of only real money and what you can withdraw immediately after the wagering is fulfilled. 

But 100 people 100 tastes. 🤷‍♂️🙏

πριν από 3 μήνες

Hello Krzysztof Z.........

                     

The casino administration reserves the right to make payments according to individual schedules, as well as to set the minimum and maximum amount per transaction, as well as the time for this transaction, which may vary depending on the method of withdrawal, your account level, or other relevant factors.

..... EUR will be executed on 17.06.24


it follows that this casino will not pay you all your money if it has such a whim. and does not do it in time: as quickly as possible

ponadto max wyplata z bonusu x5

kszysio
πριν από 3 μήνες

Hi, I understand that sometimes withdrawals can take time and are influenced by a number of factors, but I certainly wouldn't want to get a generic answer like that from a casino when I'm waiting for money. 

Anyway, you've got some timeframe and it's for tomorrow so I'm curious to know if they'll come to you or not. 

Could you let me know if you are in trouble or if you have received it ? 

I will wait and hope for good news. 

πριν από 1 μήνα

Αυτή η χωματερή δεν έχει καμία σχέση με το καζίνο. Κέρδισα πίσω ένα μπόνους χωρίς κατάθεση, έκανα μια κατάθεση για ανάληψη χρημάτων, η ανάληψη διήρκεσε περισσότερο από μια εβδομάδα, μετά την οποία ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε χωρίς εξήγηση. Προφανώς υπάρχει μόνο ένας λόγος, σε αυτό το καζίνο απαγορεύεται η ανάληψη χρημάτων, αν είστε ποτέ τυχεροί και στοιχηματίσετε σε ανάληψη, ο λογαριασμός σας θα αποκλειστεί, αφού μόνο όσοι θα χάνουν συνεχώς είναι ευπρόσδεκτοι εδώ. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτό το χάλι έχει τέτοια βαθμολογία και δεν μπαίνει στη μαύρη λίστα, καθυστερεί συνεχώς πληρωμές κ.ο.κ. Προφανώς, αυτός ο πόρος είναι ο ίδιος διεφθαρμένος σκουπιδότοπος, που με 100 ευρώ το μήνα θα γλείφει τον κώλο οποιουδήποτε καζίνο, ανεξάρτητα από την απάτη του.

Αυτόματη μετάφραση:
Dobronx
πριν από 1 μήνα

I am sorry you need to go through this kind of situation, as I can really feel your frustration here.

Could we take it slowly, step by step, and I will try to somehow help you to perhaps solve this issue?

So, you played with a no-deposit bonus, and to withdraw your winnings, you had to make a deposit so the verification process could be done. Right?

Did you provide all the documents needed, and was your account successfully verified?

The casino should always send an email with an explanation for blocking player accounts. Try to check your emails and also look in the spam folder, because sometimes this kind of email can finish there.

Let us know if you have any other information regarding this, and we will try to get to the bottom of the issue. We'll wait for your reply.

πριν από 1 μήνα

Με γελάς; Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί εδώ και πολύ καιρό, έκανα κατάθεση για να συνδέσω ένα νέο πορτοφόλι piastrik, έβγαλα 20 ευρώ και έλαβα ένα μπλοκ με τη διατύπωση «το καζίνο έχει το δικαίωμα να μπλοκάρει οποιονδήποτε παίκτη χωρίς εξήγηση κατά την κρίση της διοίκησης». Σας ενοχλεί που το καζίνο έχει τέτοιο κανόνα; Αυτός ο κανόνας μπορεί να χειραγωγηθεί με οποιονδήποτε τρόπο, σε οποιαδήποτε κατάσταση. Το καζίνο πρέπει να είναι στη μαύρη λίστα, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη τις αυξημένες κριτικές για τα μπόνους και τον αριθμό των παραπόνων! Τέτοιοι κανόνες μπορούν να υπάρχουν μόνο σε έργα απάτης! Αν κάποιος κερδίσει 100 χιλιάδες ευρώ εκεί, ο παίκτης δεν θα λάβει ποτέ τα κέρδη και θα μπλοκαριστεί με την ίδια διατύπωση με εμένα!

Ο πόρος σας είναι διεφθαρμένα σκουπίδια, είμαι σίγουρος ότι αυτό το έργο απάτης σας πληρώνει για τη βαθμολογία του, δεν θα μου αποδείξετε ποτέ το αντίθετο. Οποιοσδήποτε πραγματικός παίκτης αυτού του καζίνο δεν συμφωνεί με αυτήν την αξιολόγηση, είναι απλά γελοίο.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Dobronx Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστικό περιεχόμενο
Dobronx
πριν από 1 μήνα

Dobronx, δεν νομίζω ότι αξίζει να πεις αγενείς λέξεις στις οποίες η Romi προσπαθεί να σε βοηθήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, οπότε νομίζω ότι είναι ασέβεια να απαντάς με αυτόν τον τρόπο. Το αν κερδίζουν ή όχι από τις αξιολογήσεις δεν είναι δική σας δουλειά. Ακόμα και σήμερα προσπαθούν να είναι όσο το δυνατόν πιο ειλικρινείς στις αξιολογήσεις τους, αν δεν σας αρέσει, έχετε πολλά καζίνο για να διαλέξετε και μάθετε να διαβάζετε καλύτερα τα κριτήρια κάθε καζίνο πριν έρθετε εδώ για να παραπονεθείτε ότι το Guru Casino είναι να κατηγορήσει. Σε ένα από τα προβλήματα που είχα, ήταν πάντα χρήσιμοι και το διευθέτησαν. Για άλλη μια φορά, παρέχουν βοήθεια και δεν χρεώνουν τίποτα για αυτό. Σκέψου την επόμενη φορά τι θα γράψεις εδώ γιατί είναι εδώ για να μας βοηθήσουν και όχι το αντίστροφο και να είσαι πιο ωραίος!!!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Με γελάς; Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί εδώ και πολύ καιρό, έκανα κατάθεση για να συνδέσω ένα νέο πορτοφόλι piastrik, έβγαλα 20 ευρώ και έλαβα ένα μπλοκ με τη διατύπωση «το καζίνο έχει το δικαίωμα να μπλοκάρει οποιονδήποτε παίκτη χωρίς εξήγηση κατά την κρίση της διοίκησης». Σας ενοχλεί που το καζίνο έχει τέτοιο κανόνα; Αυτός ο κανόνας μπορεί να χειραγωγηθεί με οποιονδήποτε τρόπο, σε οποιαδήποτε κατάσταση. Το καζίνο πρέπει να είναι στη μαύρη λίστα, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη τις αυξημένες κριτικές για τα μπόνους και τον αριθμό των παραπόνων! Τέτοιοι κανόνες μπορούν να υπάρχουν μόνο σε έργα απάτης! Αν κάποιος κερδίσει 100 χιλιάδες ευρώ εκεί, ο παίκτης δεν θα λάβει ποτέ τα κέρδη και θα μπλοκαριστεί με την ίδια διατύπωση με εμένα!

Ο πόρος σας είναι διεφθαρμένα σκουπίδια, είμαι σίγουρος ότι αυτό το έργο απάτης σας πληρώνει για τη βαθμολογία του, δεν θα μου αποδείξετε ποτέ το αντίθετο. Οποιοσδήποτε πραγματικός παίκτης αυτού του καζίνο δεν συμφωνεί με αυτήν την αξιολόγηση, είναι απλά γελοίο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hi there.

I have to say your response is out of the context completely. Shall we keep it decent, please?

Romi is actually trying to understand the problem so she can suggest the best advice, though your approach seems quite rude to me.

Even though I understand you feel the casino has not treated you well, we on the other side have not heard the casino's opinion on the same situation, by the way. It's your version of what has been wrongly done to you, plus your opinion. Frankly, the administration's decision is a common rule, almost every casino has it stated in the terms. Are you sure you were a polite customer all the time? After what you just showed us, I can imagine why the casino decided to exclude you from its services.

I imagine this is hard to understand, but this is a forum, and we just can't adjust the Safety index every time someone asks us to do so here. At first, a fair investigation must take place; are you up to that?

Furthermore, you said: "Your resource is corrupt garbage, I am sure that this scam project pays you for its rating, you will never prove to me otherwise. " I suggest you find other platforms worthy of your qualities.

However, take this as a warning. Any more offensive, inconsiderate, or abusive posts will be removed or hidden.

To prevent having your account banned, please try to be courteous.



Radka
πριν από 1 μήνα

Στα κανονικά καζίνο δεν υπάρχουν τέτοιοι κανόνες. Αυτοί οι κανόνες εισάγονται αποκλειστικά από έργα με μικρό κεφάλαιο σε περίπτωση ασφάλισης, ώστε να μην καταβληθεί μεγάλο κέρδος.

Στη συνέχεια, επικοινωνώ ακριβώς όπως σας αξίζει. Σας ενδιαφέρει να προωθήσετε αυτό το έργο απάτης. δεν μπορούν να έχουν τέτοια φήμη με τέτοιες καθυστερήσεις στις πληρωμές. Μου έβγαλαν 20 ευρώ για μια εβδομάδα? Η προηγούμενη ανάληψη 200 ευρώ ένα χρόνο ή πριν από 2 χρόνια έγινε επίσης μόνο με καταγγελία. Επίσης αφού έκανα ανάληψη δεν μπήκα καν στο site.

Οι εικασίες σας που βασίζονται σε προσωπικά παράπονα μοιάζουν μόνο με μια αξιολύπητη προσπάθεια να με κατηγορήσετε για κάτι για να καθαρίσετε τη φήμη αυτού του «καζίνο». Φαίνεται αξιολύπητο. Μπορείτε να μου παράσχετε επιχειρήματα από το καζίνο σχετικά με το γιατί μπλοκάστηκα; Ή θα κάνετε μάντι με κάρτες Ταρώ; Έδωσα όλες τις πληροφορίες εδώ και πολύ καιρό. Έχετε δημιουργήσει ένα τσίρκο εδώ, προσπαθώντας να κάνετε το καζίνο να φαίνεται σαν μια καλή εγκατάσταση, και εμένα τρομερό πελάτη. Απλώς αποδεικνύεις ότι έχω δίκιο. Ότι η αξιολόγηση αυτού του καζίνο έχει πληρωθεί και προσπαθείτε να κερδίσετε αυτά τα χρήματα!

Και γράφω παράπονα για πολλούς πόρους, η ζωή δεν τελειώνει στην πύλη σας. Ως ένδειξη ποιότητας, έχετε πάψει εδώ και καιρό να εμπνέετε εμπιστοσύνη με τέτοιες αξιολογήσεις για έργα απάτης! Τα μισά από τα κορυφαία καζίνο σας έχουν πολλά παράπονα και αρνητικές κριτικές. Δεν μπορείς να ξεχωρίσεις ούτε μια ψεύτικη κριτική από μια πραγματική.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 μήνα

Μου άνοιξαν ακόμη και το pre-moderation για να μην βγει ούτε ένα μήνυμα ότι αυτό το καζίνο είναι απατεώνας, χαχαχαχαχαχαχαχαχα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Στα κανονικά καζίνο δεν υπάρχουν τέτοιοι κανόνες. Αυτοί οι κανόνες εισάγονται αποκλειστικά από έργα με μικρό κεφάλαιο σε περίπτωση ασφάλισης, ώστε να μην καταβληθεί μεγάλο κέρδος.

Στη συνέχεια, επικοινωνώ ακριβώς όπως σας αξίζει. Σας ενδιαφέρει να προωθήσετε αυτό το έργο απάτης. δεν μπορούν να έχουν τέτοια φήμη με τέτοιες καθυστερήσεις στις πληρωμές. Μου έβγαλαν 20 ευρώ για μια εβδομάδα? Η προηγούμενη ανάληψη 200 ευρώ ένα χρόνο ή πριν από 2 χρόνια έγινε επίσης μόνο με καταγγελία. Επίσης αφού έκανα ανάληψη δεν μπήκα καν στο site.

Οι εικασίες σας που βασίζονται σε προσωπικά παράπονα μοιάζουν μόνο με μια αξιολύπητη προσπάθεια να με κατηγορήσετε για κάτι για να καθαρίσετε τη φήμη αυτού του «καζίνο». Φαίνεται αξιολύπητο. Μπορείτε να μου παράσχετε επιχειρήματα από το καζίνο σχετικά με το γιατί μπλοκάστηκα; Ή θα κάνετε μάντι με κάρτες Ταρώ; Έδωσα όλες τις πληροφορίες εδώ και πολύ καιρό. Έχετε δημιουργήσει ένα τσίρκο εδώ, προσπαθώντας να κάνετε το καζίνο να φαίνεται σαν μια καλή εγκατάσταση, και εμένα τρομερό πελάτη. Απλώς αποδεικνύεις ότι έχω δίκιο. Ότι η αξιολόγηση αυτού του καζίνο έχει πληρωθεί και προσπαθείτε να κερδίσετε αυτά τα χρήματα!

Και γράφω παράπονα για πολλούς πόρους, η ζωή δεν τελειώνει στην πύλη σας. Ως ένδειξη ποιότητας, έχετε πάψει εδώ και καιρό να εμπνέετε εμπιστοσύνη με τέτοιες αξιολογήσεις για έργα απάτης! Τα μισά από τα κορυφαία καζίνο σας έχουν πολλά παράπονα και αρνητικές κριτικές. Δεν μπορείς να ξεχωρίσεις ούτε μια ψεύτικη κριτική από μια πραγματική.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hi again.

This forum's most crucial function is to give players as much specific information as possible to prevent them from, say, repeating their own or other people's mistakes. By talking about every scenario, we hope to keep the players safe. Therefore, it would be utterly careless to overlook that on this particular occasion. However, you have made the callous decision to be harsh and make us only agree with you. This is not how it works here.

It is okay that you keep saying what you think. However, you also need to show others respect.

For example, this is a thought-provoking concept:

"In normal casinos there are no such rules. These rules are introduced exclusively by projects with small capital in case of insurance, so as not to pay out a large win"

I can guarantee that, absent a clear justification or an administrator's determination, any casino "has the right" to refuse service to players. The way the casino implements this rule for players is what matters.

It works like that in certain situations, but I am not saying this is the best way to handle players. As I mentioned earlier, we do not know why they chose to impose restrictions, and I would also like at least some clarification.

In any event, I recognize that you believe a casino with a high Safety Index has to offer lightning-fast withdrawal times, but that assumption is incorrect.

By definition, the Safety Index shows your chances of getting the winnings, but it does not indicate how soon. Please look through user complaints and reviews for this kind of information. I imagine this is not obvious at first glance, so we put together a detailed guide explaining how to understand the Safety index and how to get the maximum amount of information out of the website - it is all explained in the Guide Section 👈

"As a sign of quality, you have long ceased to inspire confidence with such ratings for scam projects! Half of your top casinos have a lot of complaints and negative reviews. You can't even tell a fake review from a real one."

I acknowledge that numerous casinos with a higher Safety Index also have a high number of complaints and unfavorable user reviews. A few things about that topic:

  1. Since more players prefer to play at large, foreign casinos, there will probably be more complaints filed against them. These casinos also favor working with the Complaint Team in order to increase the likelihood that the complaints submitted against them will be resolved. Players gain from such casinos' simple desire to avoid giving the impression that they do not care. Stated differently, it is imperative to take into account if the complaints have been resolved or not. Because they are penalized for each unresolved case, casinos with a high number of unresolved complaints will end up with a lower Safety Index.
  2. User review are unproven information provided by players. Having said that, we do not include the user rating in the Safety Index. But let me use you as an example. Imagine writing what you have experienced in the casino. Everyone who plays is welcome to read your review and determine what it means to them. Not everyone would understand why you werexpelled from the casino, and the information about slow withdrawals would not include all the details explaining the delay (we would definitely need someone from the casino to understand that). We are unable to quantitatively determine the value of this type of information as long as it cannot be categorized, but it is accessible to others and does not fall under the Safety index rating. I agree that it is not an ideal solution, it is the best we currently have though.
  3. "You can't even tell a fake review from a real one." To be completely honest, these days, nobody can. We are limited in what we can do as long as individuals are compensated for submitting phony user reviews generated by artificial intelligence. Still, we review each user review with the utmost care. If you know of a practical solution, please share your expertise.

I propose that we set aside our emotions and come to a gentleman's agreement. Avoid making hurtful personal remarks, make an effort to be understanding, familiarize yourself with our processes and procedures, and then politely voice your opinions. You know, it is so much easier to criticize something you do not know about than to try to learn enough to contribute to the conversation.

I have learned so much from people with your perspective. I hope you realize that this is a friendly place where I am not trying to hide anything. Everything else is up to you.

πριν από 1 μήνα

Μου άνοιξαν ακόμη και το pre-moderation για να μην βγει ούτε ένα μήνυμα ότι αυτό το καζίνο είναι απατεώνας, χαχαχαχαχαχαχαχαχα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Sorry, but could you please clarify? At best, the translation from your language is hazy. Please file a complaint if you believe the casino is a scam. We shall all hear what the casino representative has to say about, I'd say it's worth a try.

πριν από 1 μήνα

This casino does not comply with the terms and conditions stated, you make a total withdrawal of €1200 and they don't credit you, they only give you €400 after 2-3 days each time, unacceptable.

kiritsenko365
πριν από 1 μήνα

Hey, does it happen that you try to withdraw 1200 at once and the casino somehow splits it up and you only get 400 ? Have you tried asking them why this happens when they have a daily limit of 1200 ? I find it a bit strange but it's always good to know the reason. 

On the other hand, if the casino pays you the money, at least it's good news and you don't have to wait so long for it, but I understand that if I had the courage to follow the Terms and the casino didn't explain anything to me, I would be upset. 

So please let me know how it is.

πριν από 4 εβδομάδες

Παίζω μερικούς μήνες και δυσκολεύομαι να αποσύρω τα πρώτα μου κέρδη. Ο λογαριασμός αποκλείστηκε και η KYC δεν απαντά σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Έχει περάσει πάνω από μια εβδομάδα. Αν πάρω τα κέρδη μου, θα ενημερώσω τα πάντα εδώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Rod777
πριν από 3 εβδομάδες

Hi, do you have to go through additional verification according to what you wrote ? Maybe that's why the account is currently blocked and maybe the system detected something unusual, so the casino wants to verify it. Did you supply the casino with any documents ? I suppose if so, they have to check them first and then they should contact you. 

Anyway, since you have a complaint, let's see where it goes from here and what happens.

If you have anything new, be sure to let us know.

1...9 10 11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα