Καθώς έπαιζες με το μπόνους και κέρδισες, πρέπει να το αποσύρεις, καθώς γίνεται ακόμα μπόνους, αλλά δεν μου αρέσουν πια τα μπόνους, τα καζίνο κερδίζουν πολλά με αυτό το μπόνους και ο χρήστης πιστεύει ότι θα έχει μεγαλύτερο υπόλοιπο, αλλά στο τέλος πάντα καταλήγει να το αφήνει στο Καζίνο.
As you played with the bonus and won, you have to withdraw it, as it still becomes a bonus, but I don't like bonuses anymore, the casinos earn a lot with this bonus and the user thinks they will have a bigger balance, but in the end always ends up leaving it to the Casino.
Como vc jogou com o bônus e ganhou ,você tem que sacar ele,pois ainda se torna bônus ,mas eu não gosto mais de bônus ,os casinos ganham muito com este bônus e o usuário acha que vai ter um saldo maior ,mas no final acaba sempre deixando para o Casino.
Το καλύτερο είναι να κάνεις κατάθεση με τα χρήματά σου και να παίζεις μόνο με αυτά, αν σου δίνουν δωρεάν περιστροφές χωρίς να μπλοκάρουν το υπόλοιπό σου το δέχεσαι, αλλά υπάρχουν καζίνο που μπλοκάρουν το υπόλοιπο, οπότε δεν το δέχεσαι, γιατί στις περιστροφές υπάρχουν πάντα λίγα χρήματα και καταλήγεις να χάσεις τα χρήματά σου.
The best thing is to deposit with your money and play only with it, if they give you free spins without blocking your balance you accept it, but there are Casinos that block the balance, so you don't accept it, because in the spins there is always little money and you end up losing your money.
Melhor coisa e você depositar com seu dinheiro e jogar somente com ele,se te derem rodadas grátis sem bloquear seu saldo você aceita,mas tem Casino que bloqueiam o saldo,aí vc não aceita,pq nas rodadas sempre dá pouco dinheiro e vc acaba perdendo seu dinheiro.
Καθώς έπαιζες με το μπόνους και κέρδισες, πρέπει να το αποσύρεις, καθώς γίνεται ακόμα μπόνους, αλλά δεν μου αρέσουν πια τα μπόνους, τα καζίνο κερδίζουν πολλά με αυτό το μπόνους και ο χρήστης πιστεύει ότι θα έχει μεγαλύτερο υπόλοιπο, αλλά στο τέλος πάντα καταλήγει να το αφήνει στο Καζίνο.
As you played with the bonus and won, you have to withdraw it, as it still becomes a bonus, but I don't like bonuses anymore, the casinos earn a lot with this bonus and the user thinks they will have a bigger balance, but in the end always ends up leaving it to the Casino.
Como vc jogou com o bônus e ganhou ,você tem que sacar ele,pois ainda se torna bônus ,mas eu não gosto mais de bônus ,os casinos ganham muito com este bônus e o usuário acha que vai ter um saldo maior ,mas no final acaba sempre deixando para o Casino.
Ειδικά με τα μπόνους, πρέπει να δώσετε προσοχή στο μέγιστο στοίχημα, στο μέγιστο cashout, στα περιορισμένα παιχνίδια κ.λπ. Όταν ο παίκτης πηγαίνει να κάνει ανάληψη, αν έχει εκπληρώσει το ποντάρισμα και πόσα μπορεί πραγματικά να κερδίσει. Μερικές φορές τα καζίνο δεν περιορίζουν τα χρήματα αμέσως μετά την εκπλήρωση του μπόνους, αλλά αφήνουν τον παίκτη να απολαύσει τα χρήματα μπόνους και να παίξει. Θα ήμουν περισσότερο υπέρ μόνο των πραγματικών χρημάτων και του τι μπορείτε να κάνετε ανάληψη αμέσως μετά την εκπλήρωση του στοιχήματος.
Αλλά 100 άτομα 100 γούστα. 🤷♂️🙏
Especially with bonuses, you need to pay attention to max bet, maximum cashout, restricted games, etc. When the player goes to withdraw, whether he has fulfilled the wagering and how much he can actually win. Sometimes casinos don't cap the money immediately after the bonus is met but let the player enjoy the bonus money and play on. I would be more in favour of only real money and what you can withdraw immediately after the wagering is fulfilled.
But 100 people 100 tastes. 🤷♂️🙏
Γεια σου Krzysztof Z.........
Η διοίκηση του καζίνο διατηρεί το δικαίωμα να πραγματοποιεί πληρωμές σύμφωνα με μεμονωμένα χρονοδιαγράμματα, καθώς και να ορίζει το ελάχιστο και μέγιστο ποσό ανά συναλλαγή, καθώς και τον χρόνο για αυτήν τη συναλλαγή, ο οποίος μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τη μέθοδο ανάληψης, το επίπεδο του λογαριασμού σας, ή άλλους σχετικούς παράγοντες.
..... ευρώ θα εκτελεστεί στις 17.06.24
συνεπάγεται ότι αυτό το καζίνο δεν θα σας πληρώσει όλα τα χρήματά σας εάν έχει τέτοια ιδιοτροπία. και δεν το κάνει έγκαιρα: όσο το δυνατόν γρηγορότερα
ponadto max wyplata z bonusu x5
Hello Krzysztof Z.........
The casino administration reserves the right to make payments according to individual schedules, as well as to set the minimum and maximum amount per transaction, as well as the time for this transaction, which may vary depending on the method of withdrawal, your account level, or other relevant factors.
..... EUR will be executed on 17.06.24
it follows that this casino will not pay you all your money if it has such a whim. and does not do it in time: as quickly as possible
ponadto max wyplata z bonusu x5
Γεια, καταλαβαίνω ότι μερικές φορές οι αναλήψεις μπορεί να χρειαστούν χρόνο και επηρεάζονται από διάφορους παράγοντες, αλλά σίγουρα δεν θα ήθελα να λάβω μια γενική απάντηση όπως αυτή από ένα καζίνο όταν περιμένω χρήματα.
Τέλος πάντων, έχεις κάποιο χρονικό πλαίσιο και είναι για αύριο, οπότε είμαι περίεργος να μάθω αν θα έρθουν σε σένα ή όχι.
Θα μπορούσατε να με ενημερώσετε εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα ή εάν το έχετε λάβει;
Θα περιμένω και ελπίζω για καλά νέα.
Hi, I understand that sometimes withdrawals can take time and are influenced by a number of factors, but I certainly wouldn't want to get a generic answer like that from a casino when I'm waiting for money.
Anyway, you've got some timeframe and it's for tomorrow so I'm curious to know if they'll come to you or not.
Could you let me know if you are in trouble or if you have received it ?
I will wait and hope for good news.
Αυτή η χωματερή δεν έχει καμία σχέση με το καζίνο. Κέρδισα πίσω ένα μπόνους χωρίς κατάθεση, έκανα μια κατάθεση για ανάληψη χρημάτων, η ανάληψη διήρκεσε περισσότερο από μια εβδομάδα, μετά την οποία ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε χωρίς εξήγηση. Προφανώς υπάρχει μόνο ένας λόγος, σε αυτό το καζίνο απαγορεύεται η ανάληψη χρημάτων, αν είστε ποτέ τυχεροί και στοιχηματίσετε σε ανάληψη, ο λογαριασμός σας θα αποκλειστεί, αφού μόνο όσοι θα χάνουν συνεχώς είναι ευπρόσδεκτοι εδώ. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτό το χάλι έχει τέτοια βαθμολογία και δεν μπαίνει στη μαύρη λίστα, καθυστερεί συνεχώς πληρωμές κ.ο.κ. Προφανώς, αυτός ο πόρος είναι ο ίδιος διεφθαρμένος σκουπιδότοπος, που με 100 ευρώ το μήνα θα γλείφει τον κώλο οποιουδήποτε καζίνο, ανεξάρτητα από την απάτη του.
This dump has nothing to do with the casino. I won back a no deposit bonus, made a deposit to withdraw funds, the withdrawal took more than a week, after which my account was blocked without explanation. There is obviously only one reason, in this casino it is prohibited to withdraw funds, if you are ever lucky and you bet on a withdrawal, your account will be blocked, since only those who will constantly lose are welcome here. I can't understand why this crap has such a rating and is not blacklisted, constantly delaying payments and so on. Apparently, this resource is the same corrupt garbage dump, which for 100 euros a month will lick the ass of any casino, regardless of their scam.
Эта помойка не имеет ничего общего с казино. Я отыграл бездепозитный бонус, сделал депозит для вывода средств, вывод длился более недели, после чего мне заблокировали аккаунт без объяснения причин. Причина очевидно одна, в данном казино запрещено выводить средства, если вам хоть раз повезло и вы поставите на вывод, ваш аккаунт будет заблокирован, так как тут приветствуют только тех, кто будет постоянно проигрывать. Не могу понять, почему это дерьмо имеет такой рейтинг и не находится в чёрном списке, постоянно задерживая выплаты и так далее. Судя по всему этот ресурс такая же продажная помойка, которая за 100 евро в месяц будет вылизывать жопу любому казино независимо от их скама.
Λυπάμαι που πρέπει να περάσετε μια τέτοια κατάσταση, καθώς νιώθω πραγματικά την απογοήτευσή σας εδώ.
Θα μπορούσαμε να το κάνουμε αργά, βήμα προς βήμα, και θα προσπαθήσω να σας βοηθήσω με κάποιο τρόπο να λύσετε ίσως αυτό το ζήτημα;
Έτσι, παίξατε με ένα μπόνους χωρίς κατάθεση και για να κάνετε ανάληψη των κερδών σας, έπρεπε να κάνετε μια κατάθεση, ώστε να γίνει η διαδικασία επαλήθευσης. Σωστά;
Παρείχατε όλα τα απαραίτητα έγγραφα και επαληθεύτηκε επιτυχώς ο λογαριασμός σας;
Το καζίνο θα πρέπει πάντα να στέλνει ένα email με μια εξήγηση για τον αποκλεισμό λογαριασμών παικτών. Προσπαθήστε να ελέγξετε τα email σας και επίσης να ψάξετε στον φάκελο ανεπιθύμητων μηνυμάτων, γιατί μερικές φορές αυτού του είδους τα email μπορεί να τελειώσουν εκεί.
Ενημερώστε μας εάν έχετε άλλες πληροφορίες σχετικά με αυτό και θα προσπαθήσουμε να φτάσουμε στο βάθος του θέματος. Θα περιμένουμε την απάντησή σας.
I am sorry you need to go through this kind of situation, as I can really feel your frustration here.
Could we take it slowly, step by step, and I will try to somehow help you to perhaps solve this issue?
So, you played with a no-deposit bonus, and to withdraw your winnings, you had to make a deposit so the verification process could be done. Right?
Did you provide all the documents needed, and was your account successfully verified?
The casino should always send an email with an explanation for blocking player accounts. Try to check your emails and also look in the spam folder, because sometimes this kind of email can finish there.
Let us know if you have any other information regarding this, and we will try to get to the bottom of the issue. We'll wait for your reply.
Με γελάς; Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί εδώ και πολύ καιρό, έκανα κατάθεση για να συνδέσω ένα νέο πορτοφόλι piastrik, έβγαλα 20 ευρώ και έλαβα ένα μπλοκ με τη διατύπωση «το καζίνο έχει το δικαίωμα να μπλοκάρει οποιονδήποτε παίκτη χωρίς εξήγηση κατά την κρίση της διοίκησης». Σας ενοχλεί που το καζίνο έχει τέτοιο κανόνα; Αυτός ο κανόνας μπορεί να χειραγωγηθεί με οποιονδήποτε τρόπο, σε οποιαδήποτε κατάσταση. Το καζίνο πρέπει να είναι στη μαύρη λίστα, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη τις αυξημένες κριτικές για τα μπόνους και τον αριθμό των παραπόνων! Τέτοιοι κανόνες μπορούν να υπάρχουν μόνο σε έργα απάτης! Αν κάποιος κερδίσει 100 χιλιάδες ευρώ εκεί, ο παίκτης δεν θα λάβει ποτέ τα κέρδη και θα μπλοκαριστεί με την ίδια διατύπωση με εμένα!
Ο πόρος σας είναι διεφθαρμένα σκουπίδια, είμαι σίγουρος ότι αυτό το έργο απάτης σας πληρώνει για τη βαθμολογία του, δεν θα μου αποδείξετε ποτέ το αντίθετο. Οποιοσδήποτε πραγματικός παίκτης αυτού του καζίνο δεν συμφωνεί με αυτήν την αξιολόγηση, είναι απλά γελοίο.
You are laughing at me? My account was verified a long time ago, I made a deposit to link a new piastrik wallet, withdrew 20 euros and received a block with the wording "the casino has the right to block any player without explanation at the discretion of the administration." Does it bother you that the casino has such a rule? This rule can be manipulated in any way, in any situation. The casino must be on the blacklist, especially considering the increased reviews for bonuses and the number of complaints! Such rules can only be in scam projects! If someone wins 100 thousand euros there, the player will never receive the winnings and will be blocked with the same wording as me!
Your resource is corrupt garbage, I am sure that this scam project pays you for its rating, you will never prove to me otherwise. Any real player of this casino does not agree with this rating, it is simply ridiculous.
Вы смеётесь надо мной? Мой аккаунт был давно верифицирован, внес депозит для привязки нового пиастрика кошелька, вывел 20 евро и получил блокировку с формулировкой "казино имеет право заблокировать любого игрока без объяснения причин на усмотрение администрации". Вас не смущает, что казино имеет такое правило? Этим правилом можно манипулировать как угодно, в любой ситуации. Казино обязано находиться в чёрном списке, особенно учитывая накрученные отзывы за бонусы и количество жалоб! Такие правила могут быть исключительно в скам проектах! Если кто-то выиграет там 100 тысяч евро, игрок никогда не получит выигрыш и будет заблокирован с такой же формулировкой как я!
Ваш ресурс это продажный мусор, я уверен, что вам платит этот скам проект за свой рейтинг, обратное вы мне ни как не докажете. Любой реальный игрок этого казино не согласен с таким рейтингом, это просто смешно.
Dobronx, δεν νομίζω ότι αξίζει να πεις αγενείς λέξεις στις οποίες η Romi προσπαθεί να σε βοηθήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, οπότε νομίζω ότι είναι ασέβεια να απαντάς με αυτόν τον τρόπο. Το αν κερδίζουν ή όχι από τις αξιολογήσεις δεν είναι δική σας δουλειά. Ακόμα και σήμερα προσπαθούν να είναι όσο το δυνατόν πιο ειλικρινείς στις αξιολογήσεις τους, αν δεν σας αρέσει, έχετε πολλά καζίνο για να διαλέξετε και μάθετε να διαβάζετε καλύτερα τα κριτήρια κάθε καζίνο πριν έρθετε εδώ για να παραπονεθείτε ότι το Guru Casino είναι να κατηγορήσει. Σε ένα από τα προβλήματα που είχα, ήταν πάντα χρήσιμοι και το διευθέτησαν. Για άλλη μια φορά, παρέχουν βοήθεια και δεν χρεώνουν τίποτα για αυτό. Σκέψου την επόμενη φορά τι θα γράψεις εδώ γιατί είναι εδώ για να μας βοηθήσουν και όχι το αντίστροφο και να είσαι πιο ωραίος!!!
Dobronx, I don't think it's worth uttering rude words to which Romi is trying to help you in the best way possible, so I think it's disrespectful for you to respond in this way. Whether or not they gain from the ratings is none of your business. Even today they try to be as honest as possible in their ratings, if you don't like it, you have plenty of casinos to choose from and learn to read the criteria of each casino better before coming here to complain as if Guru Casino is to blame. In one of the problems I had, they were always helpful and sorted it out. Once again, they provide help and don't charge anything for it. Think next time what you write here because they are here to help us and not the other way around and be nicer!!!
Dobronx, acho que não vale a pena proferir palavras de má educação ao qual a Romi está tentando o ajudar da melhor maneira possível por isso acho uma falta de respeito você estar a responder dessa maneira. Se ganham ou não com as classificações, não é da sua conta. Até hoje eles tentam ser o mais sinceros possíveis nas classificações, se não lhe agrada, tem imensos casinos à sua escolha e aprenda a ler melhor os critérios de cada casino antes de vir para aqui reclamar como se o Guru Casino tivesse a culpa. Num dos problemas que tive, sempre foram prestáveis e resolveram. Mais uma vez lhe digo, eles prestam auxílio e não cobram nada por isso. Pense da próxima o que escrever aqui porque eles estão aqui para nos ajudar e não o contrário e seja mais simpático!!!
Με γελάς; Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί εδώ και πολύ καιρό, έκανα κατάθεση για να συνδέσω ένα νέο πορτοφόλι piastrik, έβγαλα 20 ευρώ και έλαβα ένα μπλοκ με τη διατύπωση «το καζίνο έχει το δικαίωμα να μπλοκάρει οποιονδήποτε παίκτη χωρίς εξήγηση κατά την κρίση της διοίκησης». Σας ενοχλεί που το καζίνο έχει τέτοιο κανόνα; Αυτός ο κανόνας μπορεί να χειραγωγηθεί με οποιονδήποτε τρόπο, σε οποιαδήποτε κατάσταση. Το καζίνο πρέπει να είναι στη μαύρη λίστα, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη τις αυξημένες κριτικές για τα μπόνους και τον αριθμό των παραπόνων! Τέτοιοι κανόνες μπορούν να υπάρχουν μόνο σε έργα απάτης! Αν κάποιος κερδίσει 100 χιλιάδες ευρώ εκεί, ο παίκτης δεν θα λάβει ποτέ τα κέρδη και θα μπλοκαριστεί με την ίδια διατύπωση με εμένα!
Ο πόρος σας είναι διεφθαρμένα σκουπίδια, είμαι σίγουρος ότι αυτό το έργο απάτης σας πληρώνει για τη βαθμολογία του, δεν θα μου αποδείξετε ποτέ το αντίθετο. Οποιοσδήποτε πραγματικός παίκτης αυτού του καζίνο δεν συμφωνεί με αυτήν την αξιολόγηση, είναι απλά γελοίο.
You are laughing at me? My account was verified a long time ago, I made a deposit to link a new piastrik wallet, withdrew 20 euros and received a block with the wording "the casino has the right to block any player without explanation at the discretion of the administration." Does it bother you that the casino has such a rule? This rule can be manipulated in any way, in any situation. The casino must be on the blacklist, especially considering the increased reviews for bonuses and the number of complaints! Such rules can only be in scam projects! If someone wins 100 thousand euros there, the player will never receive the winnings and will be blocked with the same wording as me!
Your resource is corrupt garbage, I am sure that this scam project pays you for its rating, you will never prove to me otherwise. Any real player of this casino does not agree with this rating, it is simply ridiculous.
Вы смеётесь надо мной? Мой аккаунт был давно верифицирован, внес депозит для привязки нового пиастрика кошелька, вывел 20 евро и получил блокировку с формулировкой "казино имеет право заблокировать любого игрока без объяснения причин на усмотрение администрации". Вас не смущает, что казино имеет такое правило? Этим правилом можно манипулировать как угодно, в любой ситуации. Казино обязано находиться в чёрном списке, особенно учитывая накрученные отзывы за бонусы и количество жалоб! Такие правила могут быть исключительно в скам проектах! Если кто-то выиграет там 100 тысяч евро, игрок никогда не получит выигрыш и будет заблокирован с такой же формулировкой как я!
Ваш ресурс это продажный мусор, я уверен, что вам платит этот скам проект за свой рейтинг, обратное вы мне ни как не докажете. Любой реальный игрок этого казино не согласен с таким рейтингом, это просто смешно.
Γεια σου.
Πρέπει να πω ότι η απάντησή σας είναι εντελώς εκτός πλαισίου. Θα το κρατήσουμε αξιοπρεπές, παρακαλώ;
Η Romi προσπαθεί πραγματικά να καταλάβει το πρόβλημα, ώστε να μπορεί να προτείνει τις καλύτερες συμβουλές, αν και η προσέγγισή σας μου φαίνεται αρκετά αγενής.
Παρόλο που καταλαβαίνω ότι πιστεύετε ότι το καζίνο δεν σας φέρθηκε καλά, εμείς από την άλλη πλευρά δεν ακούσαμε τη γνώμη του καζίνο για την ίδια κατάσταση, παρεμπιπτόντως. Είναι η δική σας εκδοχή για αυτό που σας έχουν κάνει λάθος, συν τη γνώμη σας. Ειλικρινά, η απόφαση της διοίκησης είναι ένας κοινός κανόνας, σχεδόν κάθε καζίνο το αναφέρει στους όρους. Είστε σίγουροι ότι ήσασταν ευγενικός πελάτης όλη την ώρα; Μετά από αυτό που μόλις μας δείξατε, μπορώ να φανταστώ γιατί το καζίνο αποφάσισε να σας αποκλείσει από τις υπηρεσίες του.
Φαντάζομαι ότι αυτό είναι δύσκολο να γίνει κατανοητό, αλλά αυτό είναι ένα φόρουμ και απλά δεν μπορούμε να προσαρμόσουμε τον δείκτη ασφάλειας κάθε φορά που κάποιος μας το ζητά εδώ. Αρχικά, πρέπει να διεξαχθεί μια δίκαιη έρευνα. είσαι μέχρι αυτό;
Επιπλέον, είπατε: "Ο πόρος σας είναι διεφθαρμένα σκουπίδια, είμαι σίγουρος ότι αυτό το έργο απάτης σας πληρώνει για τη βαθμολογία του, δεν θα μου αποδείξετε ποτέ το αντίθετο." Σας προτείνω να βρείτε άλλες πλατφόρμες αντάξιες των ιδιοτήτων σας.
Ωστόσο, πάρτε αυτό ως προειδοποίηση. Οποιεσδήποτε πιο προσβλητικές, αλόγιστες ή υβριστικές αναρτήσεις θα αφαιρούνται ή θα αποκρύπτονται.
Για να αποφύγετε τον αποκλεισμό του λογαριασμού σας, προσπαθήστε να είστε ευγενικοί.
Hi there.
I have to say your response is out of the context completely. Shall we keep it decent, please?
Romi is actually trying to understand the problem so she can suggest the best advice, though your approach seems quite rude to me.
Even though I understand you feel the casino has not treated you well, we on the other side have not heard the casino's opinion on the same situation, by the way. It's your version of what has been wrongly done to you, plus your opinion. Frankly, the administration's decision is a common rule, almost every casino has it stated in the terms. Are you sure you were a polite customer all the time? After what you just showed us, I can imagine why the casino decided to exclude you from its services.
I imagine this is hard to understand, but this is a forum, and we just can't adjust the Safety index every time someone asks us to do so here. At first, a fair investigation must take place; are you up to that?
Furthermore, you said: "Your resource is corrupt garbage, I am sure that this scam project pays you for its rating, you will never prove to me otherwise. " I suggest you find other platforms worthy of your qualities.
However, take this as a warning. Any more offensive, inconsiderate, or abusive posts will be removed or hidden.
To prevent having your account banned, please try to be courteous.
Στα κανονικά καζίνο δεν υπάρχουν τέτοιοι κανόνες. Αυτοί οι κανόνες εισάγονται αποκλειστικά από έργα με μικρό κεφάλαιο σε περίπτωση ασφάλισης, ώστε να μην καταβληθεί μεγάλο κέρδος.
Στη συνέχεια, επικοινωνώ ακριβώς όπως σας αξίζει. Σας ενδιαφέρει να προωθήσετε αυτό το έργο απάτης. δεν μπορούν να έχουν τέτοια φήμη με τέτοιες καθυστερήσεις στις πληρωμές. Μου έβγαλαν 20 ευρώ για μια εβδομάδα? Η προηγούμενη ανάληψη 200 ευρώ ένα χρόνο ή πριν από 2 χρόνια έγινε επίσης μόνο με καταγγελία. Επίσης αφού έκανα ανάληψη δεν μπήκα καν στο site.
Οι εικασίες σας που βασίζονται σε προσωπικά παράπονα μοιάζουν μόνο με μια αξιολύπητη προσπάθεια να με κατηγορήσετε για κάτι για να καθαρίσετε τη φήμη αυτού του «καζίνο». Φαίνεται αξιολύπητο. Μπορείτε να μου παράσχετε επιχειρήματα από το καζίνο σχετικά με το γιατί μπλοκάστηκα; Ή θα κάνετε μάντι με κάρτες Ταρώ; Έδωσα όλες τις πληροφορίες εδώ και πολύ καιρό. Έχετε δημιουργήσει ένα τσίρκο εδώ, προσπαθώντας να κάνετε το καζίνο να φαίνεται σαν μια καλή εγκατάσταση, και εμένα τρομερό πελάτη. Απλώς αποδεικνύεις ότι έχω δίκιο. Ότι η αξιολόγηση αυτού του καζίνο έχει πληρωθεί και προσπαθείτε να κερδίσετε αυτά τα χρήματα!
Και γράφω παράπονα για πολλούς πόρους, η ζωή δεν τελειώνει στην πύλη σας. Ως ένδειξη ποιότητας, έχετε πάψει εδώ και καιρό να εμπνέετε εμπιστοσύνη με τέτοιες αξιολογήσεις για έργα απάτης! Τα μισά από τα κορυφαία καζίνο σας έχουν πολλά παράπονα και αρνητικές κριτικές. Δεν μπορείς να ξεχωρίσεις ούτε μια ψεύτικη κριτική από μια πραγματική.
In normal casinos there are no such rules. These rules are introduced exclusively by projects with small capital in case of insurance, so as not to pay out a large win.
Next, I communicate exactly as you deserve. You are interested in promoting this scam project; they cannot have such a reputation with such delays in payments. They withdrew 20 euros to me for a week; my previous withdrawal of 200 euros a year or 2 years ago was also made only with a filed complaint. Also, after I made a withdrawal, I didn’t even go to the site.
Your guesses based on personal grievances look only like a pathetic attempt to accuse me of something in order to clear the reputation of this "casino". It looks pathetic. Can you provide me with arguments from the casino about why I was blocked? Or will you be doing fortune telling with Tarot cards? I provided all the information a long time ago. You have created a circus here, trying to make the casino seem like a good establishment, and me a terrible client. You just prove that I'm right. That the assessment of this casino has been paid for, and you are trying to earn this money!
And I write complaints on several resources, life does not end on your portal. As a sign of quality, you have long ceased to inspire confidence with such ratings for scam projects! Half of your top casinos have a lot of complaints and negative reviews. You can't even tell a fake review from a real one.
В нормальных казино нет таких пунктов правил. Эти правила вводятся исключительно проектами с маленьким капиталом на случай страховки, дабы не выплачивать крупный выигрыш.
Далее, я общаюсь ровно так, как вы этого заслуживаете. Вы заинтересованы в продвижении этого скам проекта, они не могут иметь такую репутацию с такими задержками по выплатам. 20 евро они мне выводили неделю, предыдущий мой вывод на 200 евро год или 2 года назад тоже был осуществлён только с поданной жалобой. Так же, после того, как я поставил на вывод, я даже не заходил на сайт.
Ваши догадки основанные на личных обидах выглядят лишь как жалкая попытка меня в чём-то обвинить, что бы очистить репутацию этого "казино". Это выглядит жалко. Вы мне аргументы от казино предоставить то сможете, за что меня заблокировали? Или будете гаданием на картах Таро заниматься? Я уже давно всю информацию предоставил. Вы тут развели цирк, пытаетесь выставить казино благим заведением, а меня ужасным клиентом. Вы лишь доказываете, что я прав. Что оценка этого казино проплачена, и вы стараетесь отработать эти деньги!
И я пишу жалобы на нескольких ресурсах, жизнь на вашем портале не заканчивается. Вы как знак качества уже давно не вызываете доверия с такими оценками для скам проектов! У вас половина топа это казино, в которых куча жалоб и негативных отзывов. Вы даже не можете отличить фэйковый отзыв от реального.
Μου άνοιξαν ακόμη και το pre-moderation για να μην βγει ούτε ένα μήνυμα ότι αυτό το καζίνο είναι απατεώνας, χαχαχαχαχαχαχαχαχα.
They even turned on pre-moderation for me so that there wouldn’t be a single message saying that this casino is a scammer, hahahahahahahahahahaa.
Даже премодерацию мне включили, что бы больше ни одного сообщения не было о том, что это казино мошенники, ахахахаххахааххахахаа.
Στα κανονικά καζίνο δεν υπάρχουν τέτοιοι κανόνες. Αυτοί οι κανόνες εισάγονται αποκλειστικά από έργα με μικρό κεφάλαιο σε περίπτωση ασφάλισης, ώστε να μην καταβληθεί μεγάλο κέρδος.
Στη συνέχεια, επικοινωνώ ακριβώς όπως σας αξίζει. Σας ενδιαφέρει να προωθήσετε αυτό το έργο απάτης. δεν μπορούν να έχουν τέτοια φήμη με τέτοιες καθυστερήσεις στις πληρωμές. Μου έβγαλαν 20 ευρώ για μια εβδομάδα? Η προηγούμενη ανάληψη 200 ευρώ ένα χρόνο ή πριν από 2 χρόνια έγινε επίσης μόνο με καταγγελία. Επίσης αφού έκανα ανάληψη δεν μπήκα καν στο site.
Οι εικασίες σας που βασίζονται σε προσωπικά παράπονα μοιάζουν μόνο με μια αξιολύπητη προσπάθεια να με κατηγορήσετε για κάτι για να καθαρίσετε τη φήμη αυτού του «καζίνο». Φαίνεται αξιολύπητο. Μπορείτε να μου παράσχετε επιχειρήματα από το καζίνο σχετικά με το γιατί μπλοκάστηκα; Ή θα κάνετε μάντι με κάρτες Ταρώ; Έδωσα όλες τις πληροφορίες εδώ και πολύ καιρό. Έχετε δημιουργήσει ένα τσίρκο εδώ, προσπαθώντας να κάνετε το καζίνο να φαίνεται σαν μια καλή εγκατάσταση, και εμένα τρομερό πελάτη. Απλώς αποδεικνύεις ότι έχω δίκιο. Ότι η αξιολόγηση αυτού του καζίνο έχει πληρωθεί και προσπαθείτε να κερδίσετε αυτά τα χρήματα!
Και γράφω παράπονα για πολλούς πόρους, η ζωή δεν τελειώνει στην πύλη σας. Ως ένδειξη ποιότητας, έχετε πάψει εδώ και καιρό να εμπνέετε εμπιστοσύνη με τέτοιες αξιολογήσεις για έργα απάτης! Τα μισά από τα κορυφαία καζίνο σας έχουν πολλά παράπονα και αρνητικές κριτικές. Δεν μπορείς να ξεχωρίσεις ούτε μια ψεύτικη κριτική από μια πραγματική.
In normal casinos there are no such rules. These rules are introduced exclusively by projects with small capital in case of insurance, so as not to pay out a large win.
Next, I communicate exactly as you deserve. You are interested in promoting this scam project; they cannot have such a reputation with such delays in payments. They withdrew 20 euros to me for a week; my previous withdrawal of 200 euros a year or 2 years ago was also made only with a filed complaint. Also, after I made a withdrawal, I didn’t even go to the site.
Your guesses based on personal grievances look only like a pathetic attempt to accuse me of something in order to clear the reputation of this "casino". It looks pathetic. Can you provide me with arguments from the casino about why I was blocked? Or will you be doing fortune telling with Tarot cards? I provided all the information a long time ago. You have created a circus here, trying to make the casino seem like a good establishment, and me a terrible client. You just prove that I'm right. That the assessment of this casino has been paid for, and you are trying to earn this money!
And I write complaints on several resources, life does not end on your portal. As a sign of quality, you have long ceased to inspire confidence with such ratings for scam projects! Half of your top casinos have a lot of complaints and negative reviews. You can't even tell a fake review from a real one.
В нормальных казино нет таких пунктов правил. Эти правила вводятся исключительно проектами с маленьким капиталом на случай страховки, дабы не выплачивать крупный выигрыш.
Далее, я общаюсь ровно так, как вы этого заслуживаете. Вы заинтересованы в продвижении этого скам проекта, они не могут иметь такую репутацию с такими задержками по выплатам. 20 евро они мне выводили неделю, предыдущий мой вывод на 200 евро год или 2 года назад тоже был осуществлён только с поданной жалобой. Так же, после того, как я поставил на вывод, я даже не заходил на сайт.
Ваши догадки основанные на личных обидах выглядят лишь как жалкая попытка меня в чём-то обвинить, что бы очистить репутацию этого "казино". Это выглядит жалко. Вы мне аргументы от казино предоставить то сможете, за что меня заблокировали? Или будете гаданием на картах Таро заниматься? Я уже давно всю информацию предоставил. Вы тут развели цирк, пытаетесь выставить казино благим заведением, а меня ужасным клиентом. Вы лишь доказываете, что я прав. Что оценка этого казино проплачена, и вы стараетесь отработать эти деньги!
И я пишу жалобы на нескольких ресурсах, жизнь на вашем портале не заканчивается. Вы как знак качества уже давно не вызываете доверия с такими оценками для скам проектов! У вас половина топа это казино, в которых куча жалоб и негативных отзывов. Вы даже не можете отличить фэйковый отзыв от реального.
Γεια και πάλι.
Η πιο κρίσιμη λειτουργία αυτού του φόρουμ είναι να παρέχει στους παίκτες όσο το δυνατόν περισσότερες συγκεκριμένες πληροφορίες για να τους αποτρέψει από, ας πούμε, να επαναλάβουν τα δικά τους λάθη ή τα λάθη άλλων ανθρώπων. Μιλώντας για κάθε σενάριο, ελπίζουμε να κρατήσουμε τους παίκτες ασφαλείς. Επομένως, θα ήταν εντελώς απρόσεκτο να το παραβλέψουμε στη συγκεκριμένη περίσταση. Ωστόσο, πήρες την σκληρή απόφαση να είσαι σκληρός και να μας κάνεις να συμφωνήσουμε μόνο μαζί σου. Δεν λειτουργεί έτσι εδώ.
Δεν πειράζει να συνεχίζεις να λες αυτό που σκέφτεσαι. Ωστόσο, πρέπει επίσης να δείξετε σεβασμό στους άλλους.
Για παράδειγμα, αυτή είναι μια ιδέα που προκαλεί σκέψη:
"Στα κανονικά καζίνο δεν υπάρχουν τέτοιοι κανόνες. Αυτοί οι κανόνες εισάγονται αποκλειστικά από έργα με μικρό κεφάλαιο σε περίπτωση ασφάλισης, ώστε να μην καταβληθεί μεγάλη νίκη"
Μπορώ να εγγυηθώ ότι, αν δεν υπάρχει σαφής αιτιολόγηση ή αποφασιστικότητα του διαχειριστή, κάθε καζίνο "έχει το δικαίωμα" να αρνηθεί την παροχή υπηρεσιών στους παίκτες. Ο τρόπος με τον οποίο το καζίνο εφαρμόζει αυτόν τον κανόνα για τους παίκτες είναι αυτό που έχει σημασία.
Λειτουργεί έτσι σε ορισμένες περιπτώσεις, αλλά δεν λέω ότι αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος χειρισμού των παικτών. Όπως ανέφερα προηγουμένως, δεν γνωρίζουμε γιατί επέλεξαν να επιβάλουν περιορισμούς, και θα ήθελα επίσης τουλάχιστον μια διευκρίνιση.
Σε κάθε περίπτωση, αναγνωρίζω ότι πιστεύετε ότι ένα καζίνο με υψηλό δείκτη ασφάλειας πρέπει να προσφέρει αστραπιαίους χρόνους ανάληψης, αλλά αυτή η υπόθεση είναι εσφαλμένη.
Εξ ορισμού, ο δείκτης ασφάλειας δείχνει τις πιθανότητές σας να κερδίσετε, αλλά δεν υποδεικνύει πόσο σύντομα. Ανατρέξτε στα παράπονα και τις κριτικές χρηστών για αυτού του είδους τις πληροφορίες. Φαντάζομαι ότι αυτό δεν είναι προφανές με την πρώτη ματιά, γι 'αυτό δημιουργήσαμε έναν λεπτομερή οδηγό που εξηγεί πώς να κατανοήσετε τον δείκτη ασφάλειας και πώς να λάβετε τη μέγιστη ποσότητα πληροφοριών από τον ιστότοπο - όλα εξηγούνται στην ενότητα Οδηγών 👈
"Ως ένδειξη ποιότητας, έχετε πάψει εδώ και καιρό να εμπνέετε εμπιστοσύνη με τέτοιες αξιολογήσεις για έργα απάτης! Τα μισά από τα κορυφαία καζίνο σας έχουν πολλά παράπονα και αρνητικές κριτικές. Δεν μπορείτε καν να ξεχωρίσετε μια ψεύτικη κριτική από μια πραγματική."
Αναγνωρίζω ότι πολλά καζίνο με υψηλότερο Δείκτη Ασφάλειας έχουν επίσης μεγάλο αριθμό παραπόνων και δυσμενείς κριτικές χρηστών. Μερικά πράγματα για αυτό το θέμα:
Προτείνω να αφήσουμε στην άκρη τα συναισθήματά μας και να συνεννοηθούμε κυρίων. Αποφύγετε να κάνετε προσβλητικές προσωπικές παρατηρήσεις, προσπαθήστε να είστε κατανοητοί, εξοικειωθείτε με τις διαδικασίες και τις διαδικασίες μας και, στη συνέχεια, εκφράστε ευγενικά τις απόψεις σας. Ξέρετε, είναι πολύ πιο εύκολο να επικρίνεις κάτι για το οποίο δεν ξέρεις από το να προσπαθείς να μάθεις αρκετά ώστε να συνεισφέρεις στη συζήτηση.
Έχω μάθει τόσα πολλά από ανθρώπους με την οπτική σου. Ελπίζω να συνειδητοποιήσετε ότι αυτό είναι ένα φιλικό μέρος όπου δεν προσπαθώ να κρύψω τίποτα. Όλα τα άλλα είναι στο χέρι σας.
Hi again.
This forum's most crucial function is to give players as much specific information as possible to prevent them from, say, repeating their own or other people's mistakes. By talking about every scenario, we hope to keep the players safe. Therefore, it would be utterly careless to overlook that on this particular occasion. However, you have made the callous decision to be harsh and make us only agree with you. This is not how it works here.
It is okay that you keep saying what you think. However, you also need to show others respect.
For example, this is a thought-provoking concept:
"In normal casinos there are no such rules. These rules are introduced exclusively by projects with small capital in case of insurance, so as not to pay out a large win"
I can guarantee that, absent a clear justification or an administrator's determination, any casino "has the right" to refuse service to players. The way the casino implements this rule for players is what matters.
It works like that in certain situations, but I am not saying this is the best way to handle players. As I mentioned earlier, we do not know why they chose to impose restrictions, and I would also like at least some clarification.
In any event, I recognize that you believe a casino with a high Safety Index has to offer lightning-fast withdrawal times, but that assumption is incorrect.
By definition, the Safety Index shows your chances of getting the winnings, but it does not indicate how soon. Please look through user complaints and reviews for this kind of information. I imagine this is not obvious at first glance, so we put together a detailed guide explaining how to understand the Safety index and how to get the maximum amount of information out of the website - it is all explained in the Guide Section 👈
"As a sign of quality, you have long ceased to inspire confidence with such ratings for scam projects! Half of your top casinos have a lot of complaints and negative reviews. You can't even tell a fake review from a real one."
I acknowledge that numerous casinos with a higher Safety Index also have a high number of complaints and unfavorable user reviews. A few things about that topic:
I propose that we set aside our emotions and come to a gentleman's agreement. Avoid making hurtful personal remarks, make an effort to be understanding, familiarize yourself with our processes and procedures, and then politely voice your opinions. You know, it is so much easier to criticize something you do not know about than to try to learn enough to contribute to the conversation.
I have learned so much from people with your perspective. I hope you realize that this is a friendly place where I am not trying to hide anything. Everything else is up to you.
Μου άνοιξαν ακόμη και το pre-moderation για να μην βγει ούτε ένα μήνυμα ότι αυτό το καζίνο είναι απατεώνας, χαχαχαχαχαχαχαχαχα.
They even turned on pre-moderation for me so that there wouldn’t be a single message saying that this casino is a scammer, hahahahahahahahahahaa.
Даже премодерацию мне включили, что бы больше ни одного сообщения не было о том, что это казино мошенники, ахахахаххахааххахахаа.
Συγγνώμη, αλλά θα μπορούσατε να διευκρινίσετε; Στην καλύτερη περίπτωση, η μετάφραση από τη γλώσσα σας είναι θολή. Υποβάλετε μια καταγγελία εάν πιστεύετε ότι το καζίνο είναι απάτη. Όλοι θα ακούσουμε τι έχει να πει ο εκπρόσωπος του καζίνο, θα έλεγα ότι αξίζει μια δοκιμή.
Sorry, but could you please clarify? At best, the translation from your language is hazy. Please file a complaint if you believe the casino is a scam. We shall all hear what the casino representative has to say about, I'd say it's worth a try.
Αυτό το καζίνο δεν συμμορφώνεται με τους όρους και τις προϋποθέσεις που αναφέρονται, κάνετε συνολική ανάληψη 1200€ και δεν σας πιστώνουν, σας δίνουν μόνο 400€ μετά από 2-3 ημέρες κάθε φορά, απαράδεκτο.
This casino does not comply with the terms and conditions stated, you make a total withdrawal of €1200 and they don't credit you, they only give you €400 after 2-3 days each time, unacceptable.
Γεια σου, τυχαίνει να προσπαθείς να κάνεις ανάληψη 1200 με τη μία και το καζίνο τα χωρίζει με κάποιο τρόπο και παίρνεις μόνο 400; Έχετε δοκιμάσει να τους ρωτήσετε γιατί συμβαίνει αυτό όταν έχουν ημερήσιο όριο 1200; Μου φαίνεται λίγο περίεργο, αλλά είναι πάντα καλό να γνωρίζουμε τον λόγο.
Από την άλλη πλευρά, αν το καζίνο σας πληρώσει τα χρήματα, τουλάχιστον είναι καλά νέα και δεν χρειάζεται να περιμένετε τόσο πολύ, αλλά καταλαβαίνω ότι αν είχα το θάρρος να ακολουθήσω τους Όρους και το καζίνο δεν το έκανε εξήγησέ μου οτιδήποτε, θα στεναχωριόμουν.
Παρακαλώ, λοιπόν, ενημερώστε με πώς είναι.
Hey, does it happen that you try to withdraw 1200 at once and the casino somehow splits it up and you only get 400 ? Have you tried asking them why this happens when they have a daily limit of 1200 ? I find it a bit strange but it's always good to know the reason.
On the other hand, if the casino pays you the money, at least it's good news and you don't have to wait so long for it, but I understand that if I had the courage to follow the Terms and the casino didn't explain anything to me, I would be upset.
So please let me know how it is.
Παίζω μερικούς μήνες και δυσκολεύομαι να αποσύρω τα πρώτα μου κέρδη. Ο λογαριασμός αποκλείστηκε και η KYC δεν απαντά σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Έχει περάσει πάνω από μια εβδομάδα. Αν πάρω τα κέρδη μου, θα ενημερώσω τα πάντα εδώ.
I've been playing for a few months and I'm having trouble withdrawing my first winnings. Account blocked and KYC doesn't respond to emails. It's been over a week. If I do get my winnings, I'll update everything here.
Habe ein paar Monate gespielt und beim Abheben meines ersten Gewinn gibt es Probleme. Konto gesperrt und KYC antwortet nicht auf E-Mails. Schon seit über einer Woche. Sollte ich meinen Gewinn doch noch bekommen, werde ich hier alles aktualisieren.
Γεια σας, πρέπει να κάνετε πρόσθετη επαλήθευση σύμφωνα με αυτά που γράψατε; Ίσως αυτός είναι ο λόγος που ο λογαριασμός είναι προς το παρόν αποκλεισμένος και ίσως το σύστημα εντόπισε κάτι ασυνήθιστο, οπότε το καζίνο θέλει να το επαληθεύσει. Παρείχατε στο καζίνο κάποια έγγραφα; Υποθέτω ότι αν ναι, πρέπει πρώτα να τους ελέγξουν και μετά να επικοινωνήσουν μαζί σας.
Τέλος πάντων, μιας και έχεις παράπονο , ας δούμε που θα πάει από εδώ και τι θα γίνει.
Αν έχετε κάτι νέο, φροντίστε να μας ενημερώσετε.
Hi, do you have to go through additional verification according to what you wrote ? Maybe that's why the account is currently blocked and maybe the system detected something unusual, so the casino wants to verify it. Did you supply the casino with any documents ? I suppose if so, they have to check them first and then they should contact you.
Anyway, since you have a complaint, let's see where it goes from here and what happens.
If you have anything new, be sure to let us know.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.