Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοiWild Casino - γενική συζήτηση

iWild Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 17)

101.614 προβολές 432 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
1...16 17 18...22
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες

Maybe anyone from casino guru team can advise me on what to do? Its soon been 5 working days, and i have money that is pending they ignore 2/3 withdrawals attempt of 1200€ total and only approved 400€.


I read complaints on Askgamblers, other casinoaffiliate pages and on Casino Guru its the same/similar all over.


πριν από 10 μήνες

Unfortunately, our complaint team is not able to intervene in cases before the 14-day time period passes to tell you the truth. So, I really hope that you will get paid before that.

I surely can understand that it must be frustarting, but we have our hands tied here. I hope you can understand that.

πριν από 10 μήνες

On Sunday i asked for €400x3 in withdrawal Wednesday morning €400x1 was processed, up til today still the only payment i saw. And i emailed them and no reply and livechatt says it will be processed but it isnt etc

πριν από 10 μήνες

Has the casino suggested they are officially in some delay? On the other hand, it could be that they only process payouts just a few days a week. It's more usual than one may think...

Radka
πριν από 10 μήνες

Not really they chose to process just one of three, and communications when i talk to live chat is that it will be paid soon and other jibberish

salmonhell11
πριν από 10 μήνες

Yeah, the live chat many times doesn't know what is going on with the withdrawals, you know. That is why the best way is to communicate by email.

But nevermind, how is your withdrawal now, please? Any updates?

πριν από 10 μήνες

Γεια σας ΓΚΟΥΡΟΥ ΚΑΖΙΝΟ.


Είμαι σχετικά νέο μέλος και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω εκ των προτέρων για τη δουλειά σας στην υποστήριξη των παικτών.

Θέλω να εκφράσω τη λύπη μου με αυτό το καζίνο γιατί έκλεισαν τον λογαριασμό μου, διεκδικώντας πολλαπλούς λογαριασμούς, πλήρως επαληθευμένους, με 2 καταθέσεις, στις οποίες στη 2η κατάθεση πήρα περισσότερα από 400€ σε κέρδη. Προσπάθησα να κάνω ανάληψη, η οποία εκκρεμούσε για 4 εργάσιμες ημέρες. Την 5η μέρα, όταν προσπάθησα να συνδεθώ, έλαβα ένα κόκκινο μήνυμα που έλεγε ότι ο λογαριασμός μου είχε κλείσει με απόφαση της διοίκησης. Ζω στην Πορτογαλία, μια μικρή χώρα με πολλές αγροτικές περιοχές, οπότε δεν φταίω εγώ που ο πάροχος παρέχει την ίδια IP σε πολλούς χρήστες. Είμαι νόμιμος παίκτης εδώ και αρκετά χρόνια και δεν είχα ποτέ τέτοιου είδους προβλήματα. Θα ήθελα να κάνω μια καταγγελία, αλλά από ότι έχω ερευνήσει το wild casino ανήκει στον όμιλο "ALTACORE", στον οποίο έχω επίσης λογαριασμό σε άλλο καζίνο του ίδιου ομίλου, με περισσότερα από 5000 χιλιάδες ευρώ. Φοβάμαι ότι θα κατάσχουν τα πάντα.


Με εκτίμηση.

Αυτόματη μετάφραση:
Romsilva
πριν από 10 μήνες

Hello.

Welcome; it is always nice to see new faces around, but I guess the reason should be more pleasing. 🙂

Let's focus on the situation you found yourself in so we can find a way out.

First of all, the golden rule says just one personal account in a casino, which means accounts within the whole casino group certainly won't count. We at Casino Guru do not believe IP match to be enough evidence for voiding winnings. It is supposed to be just a piece of puzzle.

So, the most important thing I would like to know is what else did the casino management find? I saw you did submit a complaint in the past, and if you believe the casino was quite quick with the judgment, I would recommend submitting another one.

How do you feel about lodging another complaint with us?


πριν από 10 μήνες

Γεια σου αγαπητή Radka,


Ειλικρινά δεν ξέρω καν γιατί μπλοκάρουν τον λογαριασμό μου. Απλώς έστειλαν ένα email που με ενημέρωσε για το τι είχε συμβεί, στο οποίο με κατηγόρησαν ότι είχα πολλούς λογαριασμούς. Κάτι που είναι εντελώς ψευδές. Κάθε φορά που ξεκινώ ένα ταξίδι, ανεξάρτητα από το καζίνο, το πρώτο μου βήμα είναι να ελέγξω τον λογαριασμό μου πριν κάνω κατάθεση. Στο i wild καζίνο, δεν ήταν διαφορετικά. Την πρώτη φορά που κατέθεσα (με πλήρως επαληθευμένο λογαριασμό) έκανα κατάθεση 20€ αλλά κατέληξα να τα χάσω όλα. Τη δεύτερη φορά που κατέθεσα 20€ πήρα πάνω από 400€. Προσπάθησα να κάνω ανάληψη 40€ και τότε ξεκίνησαν όλα. Το καζίνο δεν δέχτηκε τα κέρδη μου, κατέσχεσε ολόκληρο το υπόλοιπό μου και μετά έκλεισε τον λογαριασμό μου. Έχω αποδείξεις για όλα και μπορώ ακόμη και να τις μοιραστώ μαζί σας μέσω email, αλλά δεν πρόκειται να κάνω καταγγελία, τουλάχιστον όχι ακόμα. Θα ήθελα απλώς να είστε πιο προσεκτικοί σε αυτό το είδος καζίνο, γιατί ήταν η πολύ θετική βαθμολογία που του δώσατε που τράβηξε την προσοχή μου στο I WILD CASINO.

Με εκτίμηση,

Ρομάρικο Σίλβα.

Αυτόματη μετάφραση:
Romsilva
πριν από 10 μήνες

Unfortunately, if you don't file a complaint, we are unable to do anything here.

The whole situation needs to be investigated so we can learn what has happened, you know, and see if there is any chance we can fix it.

May I ask, though, why don't you want to file a complaint?

It is an interesting approach you have here, but I really can't understand it, to tell you the truth.🤷‍♀️

Romsilva διέγραψε τη δημοσίευση
πριν από 9 μήνες

Όπως μπορείτε να δείτε, και όσο απίστευτο κι αν φαίνεται, το καζίνο με ενθαρρύνει να επιστρέψω στην πλατφόρμα.

Με κάνει να γελάω.

Αυτόματη μετάφραση:
Romsilva διέγραψε τη δημοσίευση
Romsilva
πριν από 9 μήνες

IWild along with all the Altaxore NV casinos are ethic free scammers and should be left in the waste bin of garbage casinos. IMHO of course. 😁

πριν από 9 μήνες
Romsilva διέγραψε τη δημοσίευση
πριν από 9 μήνες

So, please keep us still informed about how it goes, and if you'd like our help, we'll be here.

πριν από 9 μήνες

Αγαπητή Romi, ελπίζω να είσαι καλά.


Όπως περίμενα, δυστυχώς το καζίνο αγνόησε εντελώς τα email μου και τις προσπάθειές μου να επικοινωνήσω με τη συνομιλία.


Θα προχωρήσω σε καταγγελία.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Romsilva
πριν από 9 μήνες

No worries; our complaint team will surely review it whenever you are ready to submit it.

Let me know if everything goes well with the submission.

πριν από 9 μήνες

Θα ήθελα να μάθω περισσότερα για το καζίνο iWild. Ανήκει στην ίδια εταιρεία με το Snatch casino. Είχα προβλήματα με το Snatch casino στο παρελθόν κατά τη διαδικασία ανάληψης.

Ζητούν έγγραφα από τον τραπεζικό μου λογαριασμό που κανένα άλλο καζίνο δεν μου έχει ζητήσει.

Έχει κανείς καμία εμπειρία; Τι είδους έγγραφα απαιτεί το iWild;

Δεν παίζω πλέον στο Snatch Casino γιατί πιστεύω ότι οι πρακτικές τους είναι ακατάλληλες.

Αυτόματη μετάφραση:
Seppo14
πριν από 9 μήνες

Hello, quite funny you're asking today. I just saw a post regarding Snach Casino ownership.

Perhaps you'll find it interesting—the post is here 👈. Let's see what my colleagues say about it.

Romi
πριν από 8 μήνες

Αγαπητέ Romi,

Ελπίζω να είσαι καλά.

Υπέβαλα την καταγγελία μου σήμερα. Αν μπορούσες να ρίξεις μια ματιά, θα το εκτιμούσα.

Με εκτίμηση,

Ρομάρικο Σίλβα

Αυτόματη μετάφραση:
Romsilva
πριν από 8 μήνες

I can see that it is ready to be reviewed by our team.

Please wait for the information about what has to be done next.

πριν από 8 μήνες

Τα καλύτερα μπόνους εκκίνησης μόνο στο iWildcasino, εξαιρετικό παιχνίδι, ανεπανάληπτες εντυπώσεις. προτείνω

Αυτόματη μετάφραση:
1...16 17 18...22
Μετάβαση στη σελίδααπό 22 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.