πριν από 3 μήνες
Έχασα λίγο αλλά διασκέδασα, οπότε δεν το μετανιώνω.
Lost a bit but had fun, so no regrets.
1
1
- Social Media & Community Specialist
Έχασα λίγο αλλά διασκέδασα, οπότε δεν το μετανιώνω.
Lost a bit but had fun, so no regrets.
Όπως μπορείτε να δείτε ορισμένοι από εσάς, είχα μια καλή νίκη στο Sweet Bonanza 1000 σε ένα καζίνο AltacoreNV.
Τώρα έχουν κάποιο περιορισμό στις αναλήψεις, αλλά μέχρι τώρα σχεδόν 3 ημέρες σε εκκρεμότητα έλαβα 1 ανάληψη με το μέγιστο ανά συναλλαγή 400€..
Ενώ τα άλλα είναι ακόμη σε εκκρεμότητα.
Ποια είναι η γνώμη σας για αυτά τα αγαπητά μέλη του casinoguru.; Θα πρέπει να περιμένω για πάντα ή τι είναι κανονικό σε περιπτώσεις όπως αυτή.
As some of you can see i had a good win in Sweet Bonanza 1000 on a AltacoreNV casino.
Now they have some limitation to withdrawals, but until now almost 3 days pending i received 1 withdrawal with the max per transaction 400€..
While the others are still pending.
What is your thought about this dear casinoguru members.? Will i have to wait forever or what is regular in cases like this.
Όπως μπορώ να δω στην κριτική αυτού του καζίνο, το ημερήσιο όριο για αναλήψεις είναι στην πραγματικότητα 1.200 €, επομένως θα ήθελα να σας ρωτήσω αν έχει υπάρξει κάποια αλλαγή σε αυτό. Επειδή μπόρεσες να κάνεις ανάληψη μόνο 400€ όπως είπες.🤔
Ελπίζω ότι θα μπορέσετε να λάβετε ολόκληρο το ποσό σύντομα. Ενημερώστε μας με βεβαιότητα πώς πάει.
As I can see in the review of this casino, the daily limit for withdrawals is actually €1,200, so I would like to ask you if there has been any change to this. Because you only were able to withdraw 400€ as you said.🤔
I hope that you'll be able to receive the whole amount soon. Please let us know for sure how it goes.
Το μέγιστο σε εκκρεμότητα ταυτόχρονα είναι 3x400€ ή 400€ ανά συναλλαγή x3, αλλά μπορείτε να έχετε μόνο 3 σε εκκρεμότητα ταυτόχρονα. Επίσης σε 4 μέρες αποσύρθηκε μία ανάληψη στις 3
Maximum pending at the same time is 3x€400 or €400 per transaction x3 but you can only have 3 pending at the same time. Also in 4 days one withdrawal out of 3 was withdrawn
Είχε το ίδιο πρόβλημα, πληρώνεται αλλά το καζίνο αποφασίζει πόσο χρόνο θα πάρει. Σε μια εβδομάδα έλαβα 800 σε μεταφορές 2Χ400, την εβδομάδα μετά μόνο 400... Και ούτω καθεξής.
Αν είσαι αρκετά τυχερός και κερδίσεις 20.000 ευρώ, δεν νομίζω ότι μπορείς να τα αποσύρεις όλα σε ένα μήνα.
Had the same problem, it is paid out but the casino decides how long it takes. In one week I received 800 in 2x400 transfers, the week after only 400... And so on.
If you are lucky enough to win 20,000 euros, I don't think you can withdraw it all in one month.
Hatte das gleiche Problem, es wird ausgezahlt aber das Casino entscheidet wie lang die brauchen . In einer Woche habe ich 800 je 2x400 überwiesen bekommen die Woche danach nur 400 ... Und so weiter
Wenn man das Glück hat 20000 Euro zu gewinnen glaube ich nicht das man es in einem Monat alles abheben kann.
Κέρδισα 7200 και πλήρωσα 3700 περίπου. Χρειάστηκαν περίπου 4 εβδομάδες μέχρι να τακτοποιηθούν όλα
I won 7200 and paid out 3700 approx. It took about 4 weeks until everything was settled
7200 hab ich gewonnen ausgezahlt 3700 ca .hat so ungefähr 4 Wochen gedauert bis sich alles hatte
Έμειναν μόνο 4100 για να περιμένω, αλλά 4 μέρες τώρα και μόνο 400 είναι σχεδόν αστείο.
Κάνοντας 3 ανάληψη ταυτόχρονα βοήθησε ακόμη και ακυρώνονται αφού φαίνεται ότι τους αρέσει να κάνουν ό,τι θέλουν ενάντια στους δικούς τους όρους και προϋποθέσεις.
Only got 4100 left to wait for, but 4 days now and only 400 is a joke almost.
Did doing 3 withdrawal at the same time even help or they get canceled since it seems they like to do whatever they want against their own terms and conditions.
Τίποτα δεν ακυρώθηκε για μένα. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να έχετε υπομονή. Θα πάρετε τα χρήματα αλλά μπορεί να πάρει λίγο. Τώρα με έχουν μπλοκάρει.
Nothing was cancelled for me. The best thing to do is to be patient. You will get the money but it can take a while. I have now been blocked.
Bei mir wurde nix storniert. Am besten gedulden Geld wirst du Bekommen aber es kann dauern hab mich mittlerweile da sperren lassen
Το καλύτερο που έχετε να κάνετε σε αυτό το σημείο είναι να είστε υπομονετικοί, να μην ακυρώσετε και να παίξετε (που είναι ο στόχος των τελικών πληρωμών) και να ακυρώσετε τον λογαριασμό σας. Δεν θέλετε να είστε σε θέση να κερδίσετε ένα μεγάλο ποσό με το IWild ή οποιοδήποτε καζίνο Altacore για αυτό το θέμα.
Best thing to do at this point is to be patient, don’t cancel and play(which is the goal of stalled payments) and cancel your account. You don’t want to be in the position of winning a large amount with IWild or any Altacore casino for that matter.
Καμία ανάληψη δεν εγκρίθηκε σήμερα, επομένως έλαβα μόνο 400 € και άρχισα να κάνω ανάληψη στις 26 Ιανουαρίου. Πόσο υπομονετικός πρέπει να είστε πραγματικά και βοηθάει ακόμη και ένα παράπονο με τον γκουρού του καζίνο, αν είχα λάβει ήδη 1 χιλιάρικο τότε δεν θα είχα τίποτα να πω μέχρι στιγμής, αλλά δυστυχώς δεν συμβαίνει αυτό
No withdrawal approved today, so still only received €400 and i started withdrawing 26th jan . How patient u need to be really and does a complaint with casino guru even help, if i had received like 1k already then i would not have anything to say so far but this is not the case sadly
"Πόσο υπομονετικός πρέπει να είσαι πραγματικά και βοηθάει ένα παράπονο με τον γκουρού του καζίνο"
Κατέληξα να χάσω τα κέρδη μου μετά από πολλαπλές ακυρώσεις αναλήψεων σε διάστημα δύο εβδομάδων.
Η σύντομη απάντηση σχετικά με το παράπονό σας με την CG είναι όχι. Δεν τους νοιάζει πόσο χρόνο χρειάζεται για να πληρώσει το καζίνο, αρκεί να πληρώσουν στο τέλος. Η επιμήκυνση των πληρωμών από το καζίνο δεν επηρεάζει τη βαθμολογία τους και δεν τιμωρούνται ποτέ.
Το Casino Guru έχει το IWild ως Βαθμολογία ασφαλείας 9,7 και είναι το 2ο προτεινόμενο καζίνο από τα 742 στον Καναδά.
"How patient u need to be really and does a complaint with casino guru even help"
I ended up losing my winnings after having multiple cancellations of withdrawals over a couple weeks.
Short answer about your complaint with CG is no. They don’t care how long it takes for the casino to pay as long as they pay in the end. Stretching out payments by the casino does not effect their score and they are never punished.
Casino Guru has IWild as a 9.7 Safety Rating and is 2nd Recommended casino out of 742 in Canada.
Αλλά γιατί να παίξεις όμως; Ποιο είναι το σχέδιο για να κερδίσω περισσότερα που χρειάζονται άλλον ένα χρόνο περίπου, δεν θα παίξω ποτέ σε εκκρεμότητα, καθώς είναι σαν να παίζω κάποια διασκεδαστικά χρήματα.
But why would you play though? Whats the plan winning more that takes another year or so, i will never play while pending as it is like playing fun money of some sorts.
Έπαιξα εμπιστευόμενος την αξιολόγηση του Γκουρού του Καζίνο, σκεπτόμενος ότι αν κέρδιζα περισσότερα θα πληρωνόμουν σε εύλογο χρονικό διάστημα.
I played trusting the assessment of Casino Guru thinking if I did win more I would be paid in a reasonable amount of time.
Δεν ήθελα να είμαι αντιπαθητικός με το σχόλιό μου για το ότι έχασες όταν η απόσυρση ήταν αργή για να είναι ξεκάθαρο.. απλά δεν θα το έκανα ποτέ, δυστυχώς δεν μπορώ να παίξω πουθενά αλλού. χάνοντας το στο iWild για παράδειγμα
I didnt mean to be obnoxious with my comment on you losing when withdrawal was slow to be clear.. just that inwould never do it, sadly i cant play anywhere else Meanwhile either as if i lets say lose 1000€ somewhere, then i regret not losing it at iWild for example
Ίσως κάποιος από την ομάδα γκουρού του καζίνο μπορεί να με συμβουλέψει τι να κάνω; Σύντομα πέρασαν 5 εργάσιμες ημέρες, και έχω χρήματα που εκκρεμούν, αγνοούν 2/3 απόπειρες αναλήψεων 1200€ συνολικά και εγκρίνουν μόνο 400€.
Διάβασα παράπονα για Askgamblers, άλλες σελίδες συνεργατών καζίνο και στο Casino Guru είναι το ίδιο/παρόμοιο παντού.
Maybe anyone from casino guru team can advise me on what to do? Its soon been 5 working days, and i have money that is pending they ignore 2/3 withdrawals attempt of 1200€ total and only approved 400€.
I read complaints on Askgamblers, other casinoaffiliate pages and on Casino Guru its the same/similar all over.
Το μέγιστο σε εκκρεμότητα ταυτόχρονα είναι 3x400€ ή 400€ ανά συναλλαγή x3, αλλά μπορείτε να έχετε μόνο 3 σε εκκρεμότητα ταυτόχρονα. Επίσης σε 4 μέρες αποσύρθηκε μία ανάληψη στις 3
Maximum pending at the same time is 3x€400 or €400 per transaction x3 but you can only have 3 pending at the same time. Also in 4 days one withdrawal out of 3 was withdrawn
Καλά. Άρα έχει αλλάξει τώρα, πιστεύω. Ευχαριστώ για την εξήγηση. Θα ενημερώσω την ομάδα δεδομένων μας σχετικά, ώστε να το ελέγξει και να το αλλάξει στην αξιολόγηση εάν επιβεβαιωθεί.
Αυτό είναι αρκετά μεγάλο, ωστόσο, για να περιμένετε 400 € για 4 ημέρες. Σωστά; 🤔
Ελπίζω τα επόμενα να πάνε πιο γρήγορα.🤞
Okay. So it is changed now, I believe. Thank you for explaining. I will inform our data team about it, so they can check it out and change it in the review if confirmed.
This is pretty long, though, to wait for €400 for 4 days. Right?🤔
I hope the next ones will go faster.🤞
Είχε το ίδιο πρόβλημα, πληρώνεται αλλά το καζίνο αποφασίζει πόσο χρόνο θα πάρει. Σε μια εβδομάδα έλαβα 800 σε μεταφορές 2Χ400, την εβδομάδα μετά μόνο 400... Και ούτω καθεξής.
Αν είσαι αρκετά τυχερός και κερδίσεις 20.000 ευρώ, δεν νομίζω ότι μπορείς να τα αποσύρεις όλα σε ένα μήνα.
Had the same problem, it is paid out but the casino decides how long it takes. In one week I received 800 in 2x400 transfers, the week after only 400... And so on.
If you are lucky enough to win 20,000 euros, I don't think you can withdraw it all in one month.
Hatte das gleiche Problem, es wird ausgezahlt aber das Casino entscheidet wie lang die brauchen . In einer Woche habe ich 800 je 2x400 überwiesen bekommen die Woche danach nur 400 ... Und so weiter
Wenn man das Glück hat 20000 Euro zu gewinnen glaube ich nicht das man es in einem Monat alles abheben kann.
Την Κυριακή ζήτησα για ανάληψη €400x3 το πρωί της Τετάρτης 400 €x1 διεκπεραιώθηκε, μέχρι σήμερα ήταν η μόνη πληρωμή που είδα. Και τους έστειλα email και καμία απάντηση και το livechatt λέει ότι θα υποβληθεί σε επεξεργασία αλλά δεν είναι κ.λπ
On Sunday i asked for €400x3 in withdrawal Wednesday morning €400x1 was processed, up til today still the only payment i saw. And i emailed them and no reply and livechatt says it will be processed but it isnt etc
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.