Σύμφωνα με τη σελίδα ευρετηρίου ασφαλείας του γκουρού του καζίνο, οι ακόλουθοι παράγοντες λαμβάνονται υπόψη στη διαδικασία ελέγχου
- Το μέγεθος του καζίνο
- Παράπονα παικτών
- Εκπτώσεις για περιοριστικές ή αθέμιτες πρακτικές
Ας ρίξουμε μια ματιά λοιπόν..
Το μέγεθος του καζίνο
Σύμφωνα με τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών του iwild casino (ενότητα 9) εδώ είναι τα μέγιστα όρια ανάληψης:
- ανά συναλλαγή: 400 € ή 33.000 ₽
- σε 24 ώρες: 1200 € ή 100 000 ₽
Αυτό είναι για γέλιο .
Δεν ήξερα ότι ήταν τόσο κακό όταν έγραψα. Εξακολουθώ να είναι δική μου ευθύνη, αλλά ειλικρινά γι' αυτό ελέγχω τις αξιολογήσεις στο Casino Guru ή στο AskGamblers.
Περιμένω από ένα καζίνο με βαθμολογία 9,2 και «πολύ υψηλό» δείκτη ασφάλειας να έχει πολύ υψηλότερα πρότυπα.
Αυτή είναι προφανώς μια πολύ μικρή λειτουργία και απλά δεν έχουν τους πόρους για να διεκπεραιώσουν τις αναλήψεις εγκαίρως.
Παράπονα παικτών
Αυτό το καζίνο έχει πολλά σοβαρά παράπονα. Ξέρω ότι είναι αληθινά γιατί είχα τα ίδια προβλήματα.
Απαίσια διαδικασία KYC.
Θα σας προκαλέσουν να προσκομίσετε "επιπλέον τεκμηρίωση" 8-12 ώρες μετά την πρώτη σας ανάληψη. Καλή τύχη να μάθετε γιατί το έγγραφό σας απορρίφθηκε. Δεν λαμβάνετε ποτέ μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από πραγματικό πρόσωπο με όνομα και στοιχεία επικοινωνίας.
Αργή αναλήψεις και τυχαίες ακυρώσεις χωρίς εξηγήσεις ή ειδοποιήσεις.
Είχα επίσης ένα πρόβλημα με το σύστημα ανάληψης που απλώς αποτυγχάνει κατά την προσπάθεια υποβολής αιτήματος. Δεν έχω δει ποτέ τέτοια σφάλματα σε άλλα καζίνο. Απάντηση από την υποστήριξη: "δοκιμάστε ξανά αύριο".
Οι TOS λένε "Όλα τα αιτήματα ανάληψης επεξεργάζονται από το οικονομικό τμήμα εντός 24 ωρών μετά την επιτυχή επαλήθευση ταυτότητας και λογαριασμού".
Απλά δεν είναι αλήθεια. Χρειάστηκαν 10 μέρες και επαληθεύτηκα πλήρως.
Υπεύθυνα εργαλεία τζόγου δεν υπάρχουν. Πρέπει να στείλετε email για υποστήριξη και να ελπίζετε για το καλύτερο. Ζήτησα να κλείσει ο λογαριασμός μου και μου απάντησαν με μια προσφορά μπόνους για να με κρατήσουν στον τζόγο. Αυτή η συμπεριφορά είναι ληστρική.
Μπορεί να πιστεύετε ότι η πληρωμή μετά από 10 ή 30 ημέρες δεν είναι μεγάλη υπόθεση, αλλά είναι εξαιρετικά αγχωτικό όταν έχετε να κάνετε με ένα chatbot για υποστήριξη.
Ρώτησα την iwild πολύ ευγενικά αν μπορούσαν να δεσμευτούν να μου στείλουν την απόσυρσή μου εντός 2 εβδομάδων και δεν μου έδωσαν απάντηση.
Είναι απαίσιο να βρίσκεσαι σε αυτή την κατάσταση. Δεν έχετε ιδέα αν σας απατούν.
Τεράστια καζίνο όπως το Stake έχουν γρήγορες πληρωμές και ωστόσο έχουν βαθμολογία 7,9. Μην με παρεξηγείτε, έχω τα προβλήματά μου με το Stake, αλλά όταν κάνω ανάληψη στο Stake ξέρω ότι η κρυπτογράφηση μου θα σταλεί γρήγορα στο πορτοφόλι μου. Δεν το ιδρώνω.
Σκεφτείτε να αναθεωρήσετε τη βαθμολογία του iWild, ώστε οι άλλοι παίκτες να μην αντιμετωπίζονται σαν σκατά.
According to casino guru's safety index page, the following factors are considered in the review process
- Size of the casino
- Player complaints
- Deductions for restrictive or unfair practices
So let's take a look..
Size of the casino
According to the TOS of iwild casino (section 9) here are the maximum withdrawal limits:
- per transaction: €400 or ₽33 000
- in 24 hours: €1200 or ₽100 000
That's laughable.
I didn't know it was that bad when I signed up. It's still my responsibility but honestly this is why I check ratings on Casino Guru or AskGamblers.
I expect a casino with a 9.2 rating and a "very high" safety index to have much higher standards.
This is obviously a very small operation and they simply don't have the resources to process withdrawals in a timely manner.
Player complaints
This casino has plenty of serious complaints. I know they are real because i've had the same issues.
Awful KYC process.
They will challenge you to provide "extra documentation" 8-12 hours after your first withdrawal. Good luck figuring out why your document was rejected. You never get emails from a real person with a name and contact info.
Slow withdrawals and random cancelations without any explanations or notifications.
I've also had an issue with the withdrawal system simply failing when trying to submit a request. I've never seen bugs like that at other casinos. Response from support: "try again tomorrow".
TOS say "All withdrawal requests are processed by the financial department within 24 hours after the successful identity and account verification".
Simply not true. It took 10 days and I was fully verified.
Responsible gambling tools don't exist. You have to send emails to support and hope for the best. I've asked for my account to be closed and they responded to me with a bonus offer to keep me gambling. That kind of behaviour is predatory.
You may think getting paid after 10 days or 30 days is no big deal but it's extremely stressful when you're dealing with a chatbot for support.
I asked iwild very politely if they could commit to send me my withdrawal within 2 weeks and they did not give me an answer.
It's awful being in that situation. You have no idea if you're being scammed.
Huge casinos like Stake have fast payouts and yet they have a rating of 7.9. Don't get me wrong, I have my issues with Stake but when I make a withdrawal on Stake I know my crypto will be sent to my wallet fast. I don't sweat it.
Please consider reviewing the rating of iWild so other players don't get treated like shit.