Είμαι 100% επαληθευμένος. Όλα είναι επίκαιρα.
Το περασμένο Σάββατο, έλαβα αυτή την απάντηση από την υποστήριξη:
Οι ειδικοί πληρωμών μας αντιμετωπίζουν μεγάλο αριθμό αιτημάτων αυτήν την εβδομάδα, επομένως η επεξεργασία διαρκεί περισσότερο από το αναμενόμενο. Λαμβάνοντας υπόψη τον όγκο των αιτημάτων και τον ρυθμό διεκπεραίωσης, το αίτημά σας θα πρέπει να εξοφληθεί τη Δευτέρα . Συγγνώμη για αυτήν την αναστάτωση και σας ευχαριστώ για την υπομονή σας.
... και όχι δεν πήρα τα λεφτά μου σήμερα. Η απόσυρση ακυρώθηκε και πάλι.
Προσπάθησα να κάνω ανάληψη με Bitcoin. Ακυρώθηκε και αυτό.
Φαίνεται ότι κάθε φορά που μια ανάληψη ακυρώνεται και υποβάλλεται εκ νέου, πηγαίνει στο πίσω μέρος της ουράς... όταν πρέπει να διεκπεραιωθεί με προτεραιότητα.
Αυτήν τη στιγμή.. όπως είναι.. απλά δεν μπορούν να επεξεργαστούν πληρωμές Interac για Καναδούς παίκτες.
I am 100% verified. Everything is up to date.
Last Saturday, I got this reply from support:
Our payment specialists are facing a large amount of requests this week, so the processing takes longer than expected. Considering the volume of requests, and the processing pace, your request should be paid-out on Monday. Sorry for this inconvenience, and thank you for your patience.
... and no I didn't get my money today. The withdrawal was canceled yet again.
I did try to withdraw with Bitcoin. That was canceled too.
It looks like every time a withdraw is canceled and re-submitted, it goes at the back of the queue... when it should be processed with priority.
Right now.. as it is.. they simply cannot process Interac payments for Canadian players.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη χθες
Αυτόματη μετάφραση: