ΦόρουμΚαζίνοiWild Casino - γενική συζήτηση

iWild Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 11)

πριν από 2 έτη από vonHorst
|
30258 προβολές 202 απαντήσεις |
|
1...10 11
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

Ο λογαριασμός μου έχει αποκλειστεί για τον λόγο -αντιστροφή χρέωσης-. Αυτή η απόφαση δεν μπορεί να αντιστραφεί λέει "> .

Αυτόματη μετάφραση:
Rod777
πριν από 3 εβδομάδες

So, did you actually request a chargeback? Also, Veronika in your complaint would like to know the answer. Could you update her, please?

Romi
πριν από 3 εβδομάδες

Όχι. Δεν γνώριζα ότι αυτό ήταν δυνατό με τους τρόπους πληρωμής μου

Αυτόματη μετάφραση:
Rod777
πριν από 3 εβδομάδες

Alright. Let's see now how everything will unfold.

πριν από 2 εβδομάδες

Μπορεί κάποιος να μου πει πόσο καιρό θα πάρει η πληρωμή; Με τραπεζικό έμβασμα;

Και γιατί πρέπει να επαληθεύσετε τον εαυτό σας δύο φορές; Είχα ήδη επαληθευτεί μια φορά πέρυσι και τώρα πρέπει να το ξανακάνω.


Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Filler81
πριν από 2 εβδομάδες

Hi, I don't know exactly how long your withdrawal should take. Obviously it will depend on whether you successfully re-verify. I would say that it is not unusual for casinos to ask you for some documents to verify yourself again. It does happen from time to time, but have you gone through the process successfully or not yet ? You should be able to withdraw after that, so it may take some time. 

What documents did the casino ask you to provide ? 🙂

πριν από 2 εβδομάδες

Έγινε ξανά επαλήθευση KYC με διεύθυνση ταυτότητας και selfie.


Είμαι λίγο έκπληκτος όμως. Έχω 1200 € για πληρωμή, εκ των οποίων τα 400 € μεταφέρθηκαν επιτυχώς στον λογαριασμό μου σήμερα το πρωί. Τα υπόλοιπα 800 βρίσκονται υπό επεξεργασία. Αν το όλο θέμα διαρκεί τόσο πολύ, αναρωτιέμαι πώς θα περίμενε κανείς να λαμβάνει 1200 ευρώ την ημέρα.

Λοιπόν ας περιμένουμε να δούμε 😁

Αυτόματη μετάφραση:
Filler81
πριν από 2 εβδομάδες

Obviously they would wait a bit for the money, but if the players don't mind, then I don't see any major problem. For me personally the most important thing would be that the casino pays, but of course not everyone is like me. 

So I see that you have already received some of it and I hope that the rest will not take long from now on. 

Feel free to let me know when you get the remaining balance. 😀

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Άρα η πληρωμή δεν είναι τα 1200€ την ημέρα που υποσχέθηκαν αλλά 400€.

Το βρίσκω πολύ αδύναμο. Αν είχα πληρώσει τα 7000€ θα χρειάζονταν 3 εβδομάδες.


Κρίμα, θα ψάξω για άλλο καζίνο στο μέλλον 😉

Αυτόματη μετάφραση:
Filler81
πριν από 1 εβδομάδα

Clearly I understand, if such low limits don't suit you then there's nothing to blame. I'd feel the same way about it, so if you get all the money, then you can look around for a decent casino for yourself. 

Hopefully you'll find one that suits you better. 🙂

πριν από 1 εβδομάδα

Από την περασμένη Τετάρτη δεν έχει μεταφερθεί τίποτα.


Όταν στέλνετε ένα email δεν λαμβάνετε καμία απάντηση. Και στο chat παίρνεις πάντα την ίδια απάντηση: «υπό επεξεργασία».


1600€ εξακολουθούν να εκκρεμούν.

Αυτόματη μετάφραση:
Filler81
πριν από 1 εβδομάδα

I was going to suggest a complaint right away, but I see you've already managed to open one

Nick answered it and you can answer his questions again. 

I hope the casino will break the silence and you will know more about the whole situation soon. 

I will keep my fingers crossed for you. 🤞

1...10 11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα