"Το Casino Guru δεν δημιουργεί εισόδημα από την προώθηση του IWild στον ιστότοπό του; Φυσικά και δημιουργεί." -
Δεν προωθούμε κανένα καζίνο. αντ' αυτού ενημερώνουμε γι' αυτούς.
"Έχει κλείσει το μάτι το Casino Guru στην οριακή εγκληματική συμπεριφορά της IWild σχετικά με την ακύρωση πληρωμών/μη πληρωμή κερδών σε εύλογο χρονικό διάστημα; Φυσικά και έχει." -
Καθώς δεν είμαστε ούτε αστυνομικοί ούτε δικηγόροι, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα σχετικά με κανένα νομικό θέμα, φυσικά. Όποτε είναι δυνατό και στο πλαίσιο της τεχνογνωσίας μας, προσπαθούμε πάντα να βοηθήσουμε με τις αναλήψεις. Δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες προτού παρέμβουμε, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει πουθενά γραμμένο τι σημαίνει "εύλογος χρόνος", παρόλο που σίγουρα κατανοούμε τους παίκτες ότι πρέπει να είναι πραγματικά απογοητευτικό όταν αργεί.
"Γνωρίζει ο Γκουρού του Καζίνο ότι δεν είναι προς το συμφέρον των παικτών να παίζουν με το IWild καθώς οι όροι μπόνους και η πληρωμή του κέρδους είναι παράλογα; Φυσικά και το κάνει." -
Όλοι οι χρήστες μας μπορούν να βρουν τις σχετικές πληροφορίες στην ιστοσελίδα μας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο συμπεριλαμβάνουμε την κριτική του καζίνο και τις κριτικές χρηστών και όλοι μπορούν να συγκεντρώσουν ακόμη περισσότερες πληροφορίες από τις καταγγελίες.
"Είναι τα συμφέροντα των παικτών η κορυφαία προτεραιότητα για τους παίκτες που χρησιμοποιούν τον ιστότοπό τους ή είναι εισόδημα από παραπομπές/συνεργάτες;" -
Λοιπόν, έχω ήδη πει ότι όποτε είναι δυνατόν, και στα χέρια μας, να βοηθήσουμε τους παίκτες να αντιμετωπίζονται δίκαια, το κάνουμε και όλα τα παράπονα είναι δωρεάν. Προσπαθούμε να μείνουμε πίσω από κάθε περίπτωση και να κερδίσουμε το δίκαιο παιχνίδι και από τις δύο πλευρές.
Έτσι, εάν δεν είστε ευχαριστημένοι με αυτό που κάνουμε, ίσως σκεφτείτε να μας επισκεφτείτε και ειδικά αν δεν κάνετε τίποτα άλλο από το να μας κατηγορήσετε.
Πάρτε το ως πρόταση.
"Does Casino Guru not generate income by promotion of IWild on its site? Of course it does." -
We don't promote any casinos; we inform about them instead.
"Has Casino Guru turned a blind eye to the borderline criminal behavior of IWild regarding cancelation of payments /nonpayment of winning in a reasonable amount of time? Of course it has." -
As we are neither police nor lawyers, we are not able to do anything regarding any legal things, of course. Whenever it is possible and within our expertise, we always try to help with withdrawals. We give casinos 14 full days before we intervene, but unfortunately there is nowhere written what "a reasonable amount of time" is, even though we surely understand the players that it must be really frustarting when it gets long.
"Does Casino Guru know it’s not in players best interest play with IWild as their bonus terms and payment of winning are unreasonable? Of course it does." -
All our users can find the relevant information on our website. That is why we include the review of the casino and user reviews, and everyone can gather even more information from the complaits as well.
"Are players best interests the top priority for gamblers using their site or is it referral/affiliate income?" -
Well, I have already said that whenever it is possible, and within our hands, to help players be treated fairly, we do it, and all the complaints are free of charge. We try to get behind every case and gain the fair play on both sides.
So, if you are not happy with what we do, maybe consider visiting us, and especially if you do nothing else than accuse us.
Take it as a suggestion.
Αυτόματη μετάφραση: