ΦόρουμΚαζίνοIceCasino - γενική συζήτηση

IceCasino - γενική συζήτηση (σελίδα 23)

πριν από 2 έτη από nadineanders81
|
97723 προβολές 554 απαντήσεις |
|
1...22 23 24...28
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες

Θα συμβουλευτώ τον δικηγόρο σύμφωνα με το πρόστιμο που μπορεί να φτάσει και το 200πλάσιο της υποσχεθείσας αξίας των 5 k, μην τριγυρνάτε υποσχόμενοι τα πάντα αν δεν το εκπληρώσουν!!! Και για ηθική βλάβη να πω ότι εξαπατώ τους ανθρώπους, εκτός από το μπλοκάρισμα επειδή τιμολόγησα δεν ξέρω πώς να προχωρήσω, αλλά θέλω να πω ψέματα και να με κάνω να φαίνομαι λάθος, κοιτάξτε την υπόθεσή μου εναντίον της Itaú αν έχασα, για το την τελευταία φορά θα σε ενημερώσω ότι μπορούμε να διαπραγματευτούμε, αλλά να μιλήσουμε, μην με συμπεριφέρεσαι κακόπιστα, γιατί αφού φτάσει η υπόθεση και σε καταδικάσει ο δικαστής, παρακαλάς τον Θεό να κάνει μια δίκαιη συμφωνία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

I deposited using crypto usdt trc20 usually it takes 5 min, I waited for 2 hours and the money are still not credited, they are telling me it will take up to 96 hours????? I mean wtf, how is positive for this casino to have a 9.8 rating?

mtrlucian
πριν από 10 μήνες

Transactions through TRC20 (be it TRX or USDT) don't even take 5 minutes, I suppose this is a problem with their crypto payment provider, 96 hours is definitely ridiculous, verifying a crypto payment is as simple as checking the txid, I suppose in this casino first the payment provider receives the deposit and then it notifies the casino for the balance to be credited to the user's account. It would be good to know which payment provider it is, I have done these casino transactions through coinspaid and bvnk, so far had no problems with any of them

marquinhosvbb
πριν από 10 μήνες

An account that is restricted from bonuses is not a blocked account, it's a partial restriction, if you can log in, play and withdraw, I don't really see the problem. I got restricted from bonuses in the past by different casinos, this happens, it's normal, when a casino feels certain user is a liability they will cut bonuses off, all you can do is withdraw and close your account and bet somewhere else, that's what I have done in the past and everything worked out fine, you will find casinos that will regularly give bonuses if you make consistent clean deposits, have a decent turnover or a decent VIP level, when a casino decides to cut off bonuses there is nothing to do

SunsetGaze
πριν από 10 μήνες

The payment provider is calypso,

Is just frustrating

mtrlucian
πριν από 10 μήνες

Never heard of it, I'm not sure if it is the provider the one to blame or the casino for the delay (or maybe both). You must have a reference number for that transaction (besides the txid, I mean a reference number provided by the payment provider), maybe you could use that to contact their support and maybe you can find out who is the one responsible for the delay

SunsetGaze
πριν από 10 μήνες

I have everything and the casinos says I need to wait 96 hours , so clearly someone is using my funds for 96 hours and then probably they will release it, I am just asking myself how can a casino that operates that way get a license? And on top of that casino guru gives them a 9.8 rating its beyond ridiculous

mtrlucian
πριν από 10 μήνες

Dear mtrlucian

We are very sorry about your situation. Unfortunately, this can happen from time to time...and the operator (casino) has got to obey the PSP rules and wait for at least 96 hours in order for us to raise the ticket for investigation towards PSP.

Can you please share your account ID in order to have a closer look?

Thank you in advance!

IceCasino
πριν από 10 μήνες

38269801

It's just not fair, 96 hours is 5 days like wait for 5 days for a deposit to maybe reach my balance?????

πριν από 10 μήνες

Θα συμβουλευτώ τον δικηγόρο σύμφωνα με το πρόστιμο που μπορεί να φτάσει και το 200πλάσιο της υποσχεθείσας αξίας των 5 k, μην τριγυρνάτε υποσχόμενοι τα πάντα αν δεν το εκπληρώσουν!!! Και για ηθική βλάβη να πω ότι εξαπατώ τους ανθρώπους, εκτός από το μπλοκάρισμα επειδή τιμολόγησα δεν ξέρω πώς να προχωρήσω, αλλά θέλω να πω ψέματα και να με κάνω να φαίνομαι λάθος, κοιτάξτε την υπόθεσή μου εναντίον της Itaú αν έχασα, για το την τελευταία φορά θα σε ενημερώσω ότι μπορούμε να διαπραγματευτούμε, αλλά να μιλήσουμε, μην με συμπεριφέρεσαι κακόπιστα, γιατί αφού φτάσει η υπόθεση και σε καταδικάσει ο δικαστής, παρακαλάς τον Θεό να κάνει μια δίκαιη συμφωνία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Hi, could I ask you to confirm that you have received your money in the complaint as well ? Feel free to click on this link and update it

As for the account being blocked, it doesn't look like you have a blocked account from what you posted, but that you can't use the bonuses, which is the difference. That's why the casino is reacting and basically not saying anything that isn't true, because what you're saying is that they blocked your account and that's not the case. 

So in this situation you will probably have to find another casino for the bonuses. I hope that you will do well. 

πριν από 10 μήνες

I deposited using crypto usdt trc20 usually it takes 5 min, I waited for 2 hours and the money are still not credited, they are telling me it will take up to 96 hours????? I mean wtf, how is positive for this casino to have a 9.8 rating?

πριν από 10 μήνες

Hello, I have read about your problem and the rest of the conversation and I am sorry that such problems occurred. However, I can see that the casino is trying to deal with your situation and I hope it will be resolved as soon as possible. Could you let us know when your deposit is credited and everything is resolved ? Alternatively, if you learn something new, where was the mistake ? 

I will be waiting.

mtrlucian
πριν από 10 μήνες

Dear mtrlucian

I am being informed that the deposit was credited onto your account.

The delay is most likely caused by the difference in the amount you first initiated and the actual amount at the approval.


Kind regards

πριν από 10 μήνες

Ok I wish that was explained to me in the chat, but it wasn't, anyway I have since closed the account and will never use your casino again.

Take care

πριν από 10 μήνες

Hello, I have read about your problem and the rest of the conversation and I am sorry that such problems occurred. However, I can see that the casino is trying to deal with your situation and I hope it will be resolved as soon as possible. Could you let us know when your deposit is credited and everything is resolved ? Alternatively, if you learn something new, where was the mistake ? 

I will be waiting.

πριν από 10 μήνες

The deposit was credited eventually, they are saying that was the difference between the amount I put in i was going to deposit and the actual deposit,anyway I was off by 2 euros and 20 cent i said I will deposit 40 and the actual deposit was 42.20 or something similar, I wish that was explained to me in the chat but it wasn't, so I decided to close the account with this casino and never use it again, if for deposit it took that long i can only imagine for withdrawal could be months, so therefore I will never again play at their casino

SunsetGaze
πριν από 10 μήνες

Ειδικός στις βλακείες;;;

Ή χρησιμοποιήστε πάντα ένα επιχείρημα για να προσπαθήσετε να έχετε δίκιο, διάβασα το θέμα σας που ασχολείται με άλλο θέμα, είναι παράλογο

Μερικός περιορισμός kkkkkkkkk, με άλλα λόγια υπάρχει ένα μπλοκ που σχετίζεται με τα μπόνους όπου οποιοσδήποτε χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει τα μπόνους εκτός από εμένα στην Πορτογαλία, μπορεί να ονομαστεί περιορισμός εδώ στη Βραζιλία, αυτό είναι αποκλεισμός λογαριασμού, στην πραγματικότητα πήρα ένα καλό μπόνους από το παιχνίδι it δεν ήταν ότι έμαθα μια μέθοδο τότε απλά χάνουν πελάτες για τίποτα, αλλά μπορείς να την αφήσεις μέχρι την ημέρα που θα αποφασίσουν να μου πληρώσουν τα 5 k για το μπλοκάρισμα και να την ξεμπλοκάρεις στον λογαριασμό μου θα συνεχίσω

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 10 μήνες

Έλαβα τα χρήματα αφού αμφισβήτησα ότι ενεργώ κακόπιστα, μου έκλεισαν τον λογαριασμό και καθυστερούν τις πληρωμές, δεν θα ενημερώσω γιατί μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν τα είχα λάβει οπότε θέλω να έχω δίκιο!!

Υπάρχει κάποιος τύπος αποκλεισμού στο λογαριασμό μου που δεν επιτρέπει την ενεργοποίηση μπόνους, αν ήταν μερική θα ήταν απλώς κάτι, αποκλείομαι από την ενεργοποίηση για οποιοδήποτε μπόνους και το ice casino μου υποσχέθηκε ότι αν το αποδείξω θα μου πλήρωναν 5 χιλιάδες, Περιμένω να το λάβω από το 5 keo ξεκλειδώνοντας τον λογαριασμό μου χωρίς mi-mi-mi να είσαι γενναίος να πεις ότι λες ψέματα και κάνεις λάθη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

file

Κοίτα πόσο άτακτοι είναι αυτοί οι ψεύτες που εκμεταλλεύονται, αποδεικνύω ότι ο λογαριασμός μου είναι μπλοκαρισμένος, κανένα μπόνους δεν γίνεται δεκτό και επιμένουν να μιλάνε ωραία αλλά λένε ψέματα, υποσχέθηκαν 5 χιλ., με απάτησαν και δεν θα με πληρώσουν

Εδώ είναι το βίντεο που το αποδεικνύει

Αυτόματη μετάφραση:
mtrlucian
πριν από 10 μήνες

Αυτό είναι mtrlucian, και τον λογαριασμό μου μπλοκάρουν από το πουθενά, έχουν πάντα έτοιμη μια δικαιολογία ή επινοούν κάτι, αλλά η προτεραιότητα είναι να δείξετε τον λόγο πάση θυσία, μην αφήσετε τους εαυτούς σας να ξεγελαστούν γιατί αν ωφεληθείτε θα σας μπλοκάρουν, εγώ Το δημοσιεύω σε όλα τα κανάλια που πρέπει να γνωρίζουν οι άνθρωποι για τους άτακτους τους

Αυτόματη μετάφραση:
IceCasino
πριν από 10 μήνες

Ας συμφωνήσουμε στο εξής, μπορώ να παίξω στον λογαριασμό των φίλων μου ακόμα κι αν τον ξεκλειδώσεις, οπότε τι προτείνεις; Θα μου πληρώσεις τα υποσχεμένα παιχνίδια 5 k 2 σε λογαριασμό φίλου ή 3 θα ξεκλειδώσεις τον λογαριασμό μου;

Αυτόματη μετάφραση:
mtrlucian
πριν από 10 μήνες

To be fair, when paying through a third party, you have to send the exact amount (or some cents above) the required payment, these crypto payment providers usually charge a small fee to us (I don't know how much, but it's really low), plus the network fee you pay when sending the crypto, sending anything less can definitely cause a delay in the crediting of balances. This is why I don't like when you are taken to a third party to handle the payment instead of the casino giving you directly an address to deposit within their site

1...22 23 24...28
Μετάβαση στη σελίδααπό 28 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα