ΦόρουμΚαζίνοIceCasino - γενική συζήτηση

IceCasino - γενική συζήτηση (σελίδα 24)

πριν από 2 έτη από nadineanders81
|
89969 προβολές 552 απαντήσεις |
|
1...23 24 25...28
Προσθήκη ανάρτησης
marquinhosvbb
πριν από 9 μήνες

Again: being restricted from bonuses is not being banned completely from a casino, like I said, I got restricted from bonuses in some casinos but my accounts were still active (playable and able to withdraw), if the casino blocks your withdrawals and close your account then that is a blocking. When a casino bans you from bonuses and you think there is no good reason to ban you from bonuses all you do is withdraw and find somewhere else to play because you are not welcome in that casino, this is what I have done, it really is that simple, there are hundreds of casinos out there

πριν από 9 μήνες

Ας συμφωνήσουμε στο εξής, μπορώ να παίξω στον λογαριασμό των φίλων μου ακόμα κι αν τον ξεκλειδώσεις, οπότε τι προτείνεις; Θα μου πληρώσεις τα υποσχεμένα παιχνίδια 5 k 2 σε λογαριασμό φίλου ή 3 θα ξεκλειδώσεις τον λογαριασμό μου;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

You can't use someone's account to play on any casino, you will get yourself in trouble, the balances will get voided and the accounts will be completely banned, no casinos allow betting/playing on anyone's behalf. Be careful, don't give casinos reasons to void your funds

SunsetGaze
πριν από 9 μήνες

I sent more than i said i will send, now you don't take out the calculator and convert the usdt to euros,I mean who has time fir that? In any case I will not be using this casino anymore,something is not right.

SunsetGaze
πριν από 9 μήνες

Yes that's true the deposit was credited,


More than 12 hours later, I can only imagine if for the deposit takes that long ,how long would a withdrawal take, I don't know, and don't want to find out


Also the chat is very slow, and they were keep on telling me the same, that the maximum period of waiting time is 96 hours,and my deposit can be credited any time, the briefly explaining was given here in the forums, even though I don't think that's the reason for the deposit being delayed, like I said I was going to deposit 40 euros and my actual deposit was 42.20, now when you deposit you don't take out a calculator and convert the usdt to euros the exact amount so you?,I think that my funds were used by someone for a period of time than credited to my account, now wouldn't that be great someone to give you funds for 12 hours or maybe 96 hours, Imagine is a decent amount too, you can you that money to make more, I really think thats what happened, but they will definitely not be using my funds again .


So to anyone that's thinking to use this casino, think twice before depositing, something doesn't add up......



Radka
πριν από 9 μήνες

Γεια σας, η περίοδος ανάληψης έχει παρέλθει και δεν έχει κατατεθεί τίποτα στον λογαριασμό μου. Θα στείλω στιγμιότυπα οθόνης της συνομιλίας και του email που έλαβα από αυτούς. Θέλω απλώς να λάβω αυτό που είναι σωστό για μένα. Ζήτησα την ανάληψη και την εξουσιοδότησαν και τα χρήματα έφυγαν από τον λογαριασμό μου στο καζίνο. Έχουν περάσει 10 ημέρες και 5 εργάσιμες ημέρες και χωρίς κατάθεση. Μπήκα σε αυτό το καζίνο μετά από σύσταση αυτού του ιστότοπου CASINOGURU και προφανώς δεν συμπεριφέρονται ειλικρινά μαζί μου.

filefilefilefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 9 μήνες

Το τελευταίο στιγμιότυπο της συνομιλίας file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

The deposit was credited eventually, they are saying that was the difference between the amount I put in i was going to deposit and the actual deposit,anyway I was off by 2 euros and 20 cent i said I will deposit 40 and the actual deposit was 42.20 or something similar, I wish that was explained to me in the chat but it wasn't, so I decided to close the account with this casino and never use it again, if for deposit it took that long i can only imagine for withdrawal could be months, so therefore I will never again play at their casino

πριν από 9 μήνες

I think it may be exactly as SunsetGaze replied to you later. However, everyone will respect your decision and if you feel that you don't want to play in the casino, no one will take it away from you. 

I hope you will have a lucky choice at the next casino. 

πριν από 9 μήνες

Έλαβα τα χρήματα αφού αμφισβήτησα ότι ενεργώ κακόπιστα, μου έκλεισαν τον λογαριασμό και καθυστερούν τις πληρωμές, δεν θα ενημερώσω γιατί μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν τα είχα λάβει οπότε θέλω να έχω δίκιο!!

Υπάρχει κάποιος τύπος αποκλεισμού στο λογαριασμό μου που δεν επιτρέπει την ενεργοποίηση μπόνους, αν ήταν μερική θα ήταν απλώς κάτι, αποκλείομαι από την ενεργοποίηση για οποιοδήποτε μπόνους και το ice casino μου υποσχέθηκε ότι αν το αποδείξω θα μου πλήρωναν 5 χιλιάδες, Περιμένω να το λάβω από το 5 keo ξεκλειδώνοντας τον λογαριασμό μου χωρίς mi-mi-mi να είσαι γενναίος να πεις ότι λες ψέματα και κάνεις λάθη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

I think this has already been explained several times. If you had a blocked account it would be impossible to get into it. You can get into your account and the only thing you are denied, as you say blocked, are the bonuses. Any casino has the right to do this unfortunately and does not have to offer bonuses to all players, so if you post here a message about how you enter a promo code that doesn't work, it doesn't mean that you have a blocked account. I think it's already explained quite clearly and if you can't understand it, I don't know how much more I can help you. 

πριν από 9 μήνες

Ας συμφωνήσουμε στο εξής, μπορώ να παίξω στον λογαριασμό των φίλων μου ακόμα κι αν τον ξεκλειδώσεις, οπότε τι προτείνεις; Θα μου πληρώσεις τα υποσχεμένα παιχνίδια 5 k 2 σε λογαριασμό φίλου ή 3 θα ξεκλειδώσεις τον λογαριασμό μου;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Such practices are not allowed in any casino and no one is allowed to use another player's account because it would violate the casino rules, which could later result in a ban from the casino. So I don't think it's right to make such offers to the casino. 

πριν από 9 μήνες

Γεια σας, η περίοδος ανάληψης έχει παρέλθει και δεν έχει κατατεθεί τίποτα στον λογαριασμό μου. Θα στείλω στιγμιότυπα οθόνης της συνομιλίας και του email που έλαβα από αυτούς. Θέλω απλώς να λάβω αυτό που είναι σωστό για μένα. Ζήτησα την ανάληψη και την εξουσιοδότησαν και τα χρήματα έφυγαν από τον λογαριασμό μου στο καζίνο. Έχουν περάσει 10 ημέρες και 5 εργάσιμες ημέρες και χωρίς κατάθεση. Μπήκα σε αυτό το καζίνο μετά από σύσταση αυτού του ιστότοπου CASINOGURU και προφανώς δεν συμπεριφέρονται ειλικρινά μαζί μου.

filefilefilefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Hi, so I see you still have a problem. We give casinos 14 days to process withdrawals. 

However, according to the email they sent you, the casino advised you to cancel the withdrawal and re-enter it to get back to the standard processing time. Did you do that or did you keep the original withdrawal ? The casino also told you that you could write to the email they sent you about your complaint. 

Can you tell me what the situation is and what course of action you will now take ? 

Jaro
πριν από 9 μήνες

Επέλεξα να περιμένω την κατάθεση, γιατί αν επιστρέψει ο λογαριασμός μου θα με ξεγελάσουν για άλλη μια φορά, ζητώντας προθεσμία 5 εργάσιμων ημερών. Ελπίζω να το λύσουν το συντομότερο δυνατό. Πολύ αγχωμένος για όλα αυτά. Ελπίζω να με βοηθήσεις

Αυτόματη μετάφραση:
Rica1971
πριν από 9 μήνες

Dear Rica1971

Can you please provide your account ID in order to investigate?


Kind regards

IceCasino
πριν από 9 μήνες

Γεια σας, ID 51769654. Μόλις επέστρεψαν την ανάληψη στον λογαριασμό μου, θα προσπαθήσω να κάνω ξανά την ανάληψη και ελπίζω να μην με κάνουν να περιμένω άλλες 10 μέρες. Η ανάληψη ήταν 1000 και είχε εγκριθεί, τώρα το ζήτησα ξανά και φάνηκε ότι μπορούσα να κάνω ανάληψη 833,00, δεν ξέρω τι έγινε, ζήτησα ακόμα αυτό το ποσό και ελπίζω να εγκριθεί και να κατατεθεί γρήγορα στον λογαριασμό μου . Αυτή η κατάσταση είναι πολύ ενοχλητική. Περιμένω μια επείγουσα λύση.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 9 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Rica1971
πριν από 9 μήνες

Really sorry to hear about your situation, now days most of casinos have instant withdrawals, I can't understand why would they need 10 days to pay out,

I wish your situation will solve soon

SunsetGaze
πριν από 9 μήνες

Πάλι:

αποκλεισμένο - Διαδικτυακό λεξικό Priberam Πορτογαλικά

επίθετο επίθετο. 1. Ότι μπλόκαρε μόνος του. 2. Αυτό έχει κάποιο είδος αποκλεισμού ή περιορισμού. ετυμολογία Ετυμολογική προέλευση: μετοχή μπλοκ


Εάν εσείς, ως ειδικός, δεν γνωρίζετε τη σημασία της λέξης, ορίστε, οι φίλοι μου μπορούν να ενεργοποιήσουν το μπόνους, εγώ ο Μάρκος όχι, έχω κάποιο είδος αποκλεισμού ή/και περιορισμού, και οι δύο όροι είναι σωστοί, Δηλαδή, το Ice Casino μου χρωστάει 5 k επειδή δεν ξέρω τη σημασία μιας λέξης

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 9 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
SunsetGaze
πριν από 9 μήνες

Ω, εντάξει, τότε δεν θα το κάνω, θα περιμένω να με ξεμπλοκάρουν, εκπροσωπείς το IceCasino;

Αυτόματη μετάφραση:
IceCasino
πριν από 9 μήνες

ICE CASINO ΕΧΕ ΤΙΜΗ!!!


Πάλι:

αποκλεισμένο - Διαδικτυακό λεξικό Priberam Πορτογαλικά

επίθετο επίθετο. 1. Ότι μπλόκαρε μόνος του. 2. Αυτό έχει κάποιο είδος αποκλεισμού ή περιορισμού. ετυμολογία Ετυμολογική προέλευση: μετοχή μπλοκ


Εάν εσείς, ως ειδικός, δεν γνωρίζετε τη σημασία της λέξης, ορίστε, οι φίλοι μου μπορούν να ενεργοποιήσουν το μπόνους, εγώ ο Μάρκος όχι, έχω κάποιο είδος αποκλεισμού ή/και περιορισμού, και οι δύο όροι είναι σωστοί, Δηλαδή, το Ice Casino μου χρωστάει 5 k επειδή δεν ξέρω τη σημασία μιας λέξης!


Και μετά οι followers μου θέλουν να μάθουν αν θα τιμήσουν τον λόγο τους ή όχι!! Μου υποσχέθηκαν 5k έκανα το βίντεο και το απέδειξαν ότι με μπλόκαραν και τώρα;; Παιδιά μοιράζονται ήδη το βίντεο

Αυτόματη μετάφραση:
IceCasino
πριν από 9 μήνες

Το μπλοκάρισμα συνεχίζεται, οι φίλοι μου μπορούν να ενεργοποιήσουν το μπόνους αλλά δεν μπορώ να υποσχεθώ το Ice Casino 5 k

Πάλι:


αποκλεισμένο - Διαδικτυακό λεξικό Priberam Πορτογαλικά

επίθετο επίθετο. 1. Ότι μπλόκαρε μόνος του. 2. Αυτό έχει κάποιο είδος αποκλεισμού ή περιορισμού. ετυμολογία Ετυμολογική προέλευση: μετοχή μπλοκ




Εάν εσείς, ως ειδικός, δεν γνωρίζετε τη σημασία της λέξης, ορίστε, οι φίλοι μου μπορούν να ενεργοποιήσουν το μπόνους, εγώ ο Μάρκος όχι, έχω κάποιο είδος αποκλεισμού ή/και περιορισμού, και οι δύο όροι είναι σωστοί, Δηλαδή, το Ice Casino μου χρωστάει 5 k επειδή δεν ξέρω τη σημασία μιας λέξης

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 9 μήνες

Είναι λίγο περίπλοκο να θέλεις να πεις τη γνώμη σου αν δεν ξέρεις τη σημασία μιας λέξης, καλύτερα να σιωπήσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
Rica1971
πριν από 9 μήνες

Φίλε πρόσεχε, έφτιαξα μέχρι και βίντεο, αν τιμολογήσεις θα σε μπλοκάρουν, δόλιος ιστότοπος, μου υποσχέθηκαν 5k αν αποδείξω το μπλοκ, αλλά δεν μου είπαν ότι έχω κανάλι στο YouTube και στο Tiktok, εγώ Το έχω ήδη δημοσιεύσει αλλά δεν έχω εξουσιοδοτήσει ακόμα τη δημοσίευση γιατί θέλω να δω αν θα με πληρώσουν ή όχι. Αν αρχίσεις να βγάζεις χρήματα, σου μπλοκάρουν τον λογαριασμό όπως έκαναν και σε μένα, ακολούθησε το βίντεο, δες πόσο παράλογο


Αυτόματη μετάφραση:
1...23 24 25...28
Μετάβαση στη σελίδααπό 28 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα