πριν από 1 έτος
Γειά σου. Έχετε κάτι να πείτε για το Ice Casino, ίσως; 🙂
Hello. Do you have anything to say about Ice Casino, perhaps? 🙂
Η πλατφόρμα αφήνει πολλά περιζήτητα στην έκδοση για κινητά ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΝΑΚΑΛΕΤΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΕΓΚΑΙΡΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΔΙεκδικώντας. ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΓΑΙΔΑΡΟ ΣΕ "ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΑΡΟΧΟ" ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΧΑΝΕΙΣ ΤΟ ΡΕΚΟΡ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΟΥ. ΠΕΡΑΣΑΝ 5 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ
The platform leaves much to be desired in the mobile version AND WHEN YOU WITHDRAW FUNDS THEY DON'T DO IT IN TIME AND YOU HAVE TO LIVE CLAIMING. THEY THROW THE ASS TO "AN EXTERNAL PROVIDER" WHO IS NOT KNOWN AND YOU LOSE RECORD OF YOUR MONEY. 5 DAYS PASSED AND MY FUNDS ARE NOT ACCREDITED IN THE PERSONAL ACCOUNT
La plataforma deja mucho que desear en la versión móvil Y CUANDO RETIRAS FONDOS NO OO HACEN EN TIEMPO Y TIENES QUE VIVIR RECLAMANDO. LE ECHAN LA CULOA A "UN PROVEEDOR EXTERNO" QUE NO SE SABE QUIEN ES Y PIERDES REGISTRO DE TU DINERO. PASARON 5 DÍAS Y MIS FINDOS NO SE ACREDITAN EN LA CUENTA PERSONAL
Γεια, έτσι όπως το βλέπω, δεν μπήκες ακριβώς στην πιο ευχάριστη κατάσταση. Θα ήθελα να σας ρωτήσω, όμως, σχετικά με αυτήν την πρόταση: " ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΝΑΠΛΗΡΕΤΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΕΓΚΑΙΡΩ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΔΙεκδικώντας ." Τι σημαίνει ότι το καζίνο δεν το κάνει στην ώρα του; Έχει κάποια ένδειξη για το πόσο γρήγορα αποδίδει τα κέρδη; Δοκίμασες να ρωτήσεις chat ή να υποστηρίξεις ποιο ήταν το συγκεκριμένο πρόβλημα; Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως; Μερικές φορές μπορεί να χρειαστεί λίγος περισσότερος χρόνος για την ανάληψη λόγω παρόχου πληρωμών και τρίτων.
Δίνουμε στο καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσει μια τέτοια κατάσταση και αν επιμείνει μετά από αυτό το διάστημα, θα συνιστούσα να υποβάλετε μια καταγγελία και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να δει τι συμβαίνει.
Ας ελπίσουμε ότι μέχρι τότε το καζίνο θα είναι σε θέση να επιλύσει την κατάστασή σας.
Hi, so as I see it, you didn't exactly get into the most pleasant situation. I'd like to ask you, though, about this sentence: "AND WHEN YOU WITHDRAW FUNDS THEY DON'T DO IT IN TIME AND YOU HAVE TO LIVE CLAIMING." What does it mean that the casino doesn't do it on time ? Does it have any indication of how quickly it pays out winnings ? Have you tried asking chat or support what the specific problem was ? Has your account been fully verified ? Sometimes it may take a bit longer to withdraw due to payment provider and third parties.
We give the casino 14 days to resolve such a situation and if it persists after that time, I would then recommend filing a complaint and our team will try to see what is going on.
Hopefully by then the casino will be able to resolve your situation.
Κάθε μέρα ζητάω να πιστωθούν τα κονδύλια και πάντα δίνουν αποτρεπτικές απαντήσεις
Every day I ask for the funds to be credited and they always give dissuasive answers
todos los días reclamo me acrediten los fondos y siempre dan respuestas disuasivas
Καταλαβαίνω ότι αυτή η κατάσταση μπορεί να είναι απογοητευτική, καθώς το καζίνο λέει συνέχεια ότι πρέπει να περιμένετε άλλες λίγες μέρες. Ωστόσο, δεν νομίζω ότι είναι εντελώς τρομερό ακόμα και επειδή ανέφερα ότι δίνουμε στο καζίνο 14 ημέρες, θα συνιστούσα να περιμένετε λίγο ακόμα.
Από ό,τι καταλαβαίνω, το chat ανέφερε ότι η απόσυρση επεξεργάζεται αυτήν τη στιγμή ένας τρίτος πάροχος και συνιστούν επίσης υπομονή.
Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να περιμένουμε προς το παρόν, καθώς το καζίνο δεν έχει καμία σχέση ούτε σε αυτήν την περίπτωση.
Πιστεύετε ότι αυτό θα ήταν δυνατό;
I understand that this situation can be frustrating, as the casino keeps saying that you have to wait another few days. However, I don't think it's completely terrible yet and since I mentioned that we are giving the casino 14 days, I would recommend to wait for some more time.
From what I understand, chat mentioned that the withdrawal is currently being processed by a third party provider and they also recommend being patient.
So that means we will have to wait for the time being, as the casino has nothing to do in this case either.
Do you think that would be possible ?
Από 09/08/2023 υπήρξε ανάληψη μέσω pix στην επεξεργασία. Σήμερα, 15/09/2023, παρατήρησα στην πλατφόρμα ότι απορρίφθηκε χωρίς καμία αιτιολόγηση. Ο συνοδός ενημέρωσε ότι θα το διαβιβάσει στον αρμόδιο τομέα, αλλά τόνισε ότι δεν υπάρχει καθορισμένη προθεσμία ανταπόκρισης.
Δεν έχω δει καμία άλλη πλατφόρμα να καθυστερεί τόσο πολύ για την επεξεργασία της απόσυρσης.
Since 09/08/2023 there was a withdrawal via pix in processing. Today, 09/15/2023, I noticed on the platform that it was rejected without any justification. The attendant informed that he would pass it on to the responsible sector, but highlighted that there is no defined deadline for responding.
I haven't seen any other platform take so long to process the withdrawal.
Desde o dia 08/09/2023 possuía um saque via pix em processamento. Hj, 15/09/2023, notei na plataforma que o mesmo foi rejeitado sem nenhuma justificativa. Atendente informou que passaria para o setor responsável, mas destacou que não há prazo definido para resposta.
Não vi nenhuma outra plataforma demorar tanto para realizar o processamento do saque.
Γεια σου. Χμμ, αυτό είναι πολύ περίεργο, αλλά είναι επίσης καλύτερο από όταν σου δίνουν μια προθεσμία που το καζίνο δεν τηρεί τελικά.
Όσον αφορά τη διαδικασία ανάληψης, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν ένα τέτοιο αίτημα. Εάν διαρκέσει περισσότερο από αυτό, ενημερώστε μας για να προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Ωστόσο, δεν είναι εντάξει για μένα ότι το καζίνο απορρίπτει μια ανάληψη και δεν δίνει κανένα λόγο. Εν πάση περιπτώσει, σε αυτή τη θέση θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε αν το καζίνο θα ανταποκριθεί, και αν όχι, τότε θα συνιστούσα να υποβάλετε μια καταγγελία μετά την προαναφερθείσα χρονική περίοδο.
Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε εάν ακούσετε κάτι νέο;
Hey. Hmm, that's pretty strange, but it's also better than when they give you a deadline that the casino doesn't meet in the end.
As far as the withdrawal process is concerned, we give casinos 14 days to resolve such a request. If it takes longer than that, let us know so we can try to help you.
However, it is not okay with me that the casino rejects a withdrawal and gives no reason. Anyway, in that position we will have to wait and see if the casino responds, and if not then I would recommend filing a complaint after the above mentioned time span.
Would it be possible to let us know if you hear anything new ?
Από 09/08/2023 έχω ανάληψη μέσω pix στην επεξεργασία. Στις 15/09/2023 παρατήρησα στην πλατφόρμα ότι απορρίφθηκε χωρίς καμία αιτιολόγηση. Ο συνοδός ενημέρωσε ότι θα το διαβιβάσει στον αρμόδιο τομέα, αλλά τόνισε ότι δεν υπάρχει καθορισμένη προθεσμία ανταπόκρισης. Μου συνέστησε να επαναλάβω το αίτημα ανάληψης, κάτι που έκανα αμέσως.
Στις 16/09/2023 επικοινώνησα ξανά μαζί τους για να μάθω τον λόγο ακύρωσης της συναλλαγής, μου απάντησαν ότι: "Υπήρξε τεχνική βλάβη στο σύστημα"
Μέχρι σήμερα, η ανάληψη δεν έχει διεκπεραιωθεί. Όταν επικοινώνησε ξανά με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, στις 23/09/2023, απάντησαν:
"Το αίτημά σας απόσυρσης βρίσκεται ακόμη υπό επεξεργασία. Δυστυχώς, δεν έχουμε καμία επίδραση στον χρόνο επεξεργασίας σε αυτήν την κατάσταση, επειδή βρίσκεται ήδη υπό επεξεργασία από τον εξωτερικό προμηθευτή. Θα πρέπει να το λάβετε σύντομα."
Λάβετε υπόψη ότι η διαδικασία επαλήθευσης έχει ήδη ολοκληρωθεί.
Θα ήταν συνετό για το Casino Guru να επανεξετάσει την αξιολόγησή του για το IceCasino, λαμβάνοντας υπόψη ότι το πρόβλημα που παρουσιάζεται με αυτή τη βραδύτητα είναι σοβαρό, κατά την άποψή μου.
Since 09/08/2023 I have had a withdrawal via pix in processing. On 09/15/2023, I noticed on the platform that it was rejected without any justification. The attendant informed that he would pass it on to the responsible sector, but highlighted that there is no defined deadline for responding. He recommended that I redo the withdrawal request, which I did immediately.
On 09/16/2023 I contacted them again to find out the reason for canceling the transaction, they replied that: "There was a technical failure in the system"
To date, the withdrawal has not been processed. When contacting the customer service team again, 09/23/2023, they responded:
"Your withdrawal request is still being processed. Unfortunately, we have no influence on the processing time in this situation, because it is already being processed by the external supplier. You should receive it soon."
Please note that the verification procedure has already been completed.
It would be prudent for Casino Guru to review its assessment of IceCasino, considering that the problem presented with this slowness is serious, in my point of view.
Desde o dia 08/09/2023 possuo um saque via pix em processamento. Em 15/09/2023, notei na plataforma que o mesmo foi rejeitado sem nenhuma justificativa. Atendente informou que passaria para o setor responsável, mas destacou que não há prazo definido para resposta. Recomendou que refizesse o pedido de levantamento, o qual realizei de pronto.
Em 16/09/2023 entrei em contanto novamente para saber a justificativa do cancelamento da transação, foi respondido que: "Houve uma falha técnica no sistema"
Até o momento não houve processamento do levantamento. Ao entrar em contato novamente,23/09/2023, com a equipe de atendimento que respondeu:
"Sua solicitação de saque continua ativa em processamento. Infelizmente não temos influência sobre o tempo de processamento nesta situação, porque a mesma já está em transação pelo fornecedor externo. Deve receber em breve."
Faço a observação que o procedimento de verificação já está concluído.
Seria prudente que a Casino Guru revisasse a avaliação que tem da IceCasino, considerando que o problema apresentado dessa morosidade é grave, no meu ponto de vista.
Γειά σου.
Φοβάμαι ότι δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, εάν έχετε δημιουργήσει το παράπονο, θα επιτρέψουμε στο καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες να επαληθεύσει τον λογαριασμό και να επεξεργαστεί την πληρωμή. Επιπλέον, εάν το καζίνο αναφέρει:
"Το αίτημά σας απόσυρσης βρίσκεται ακόμη υπό επεξεργασία. Δυστυχώς, δεν έχουμε καμία επίδραση στον χρόνο επεξεργασίας σε αυτήν την κατάσταση, επειδή το επεξεργάζεται ήδη ο εξωτερικός προμηθευτής. Θα πρέπει να το λάβετε σύντομα."
Το βλέπω ως μια πολύ κατάλληλη εξήγηση, αν και καταλαβαίνω ότι δεν σας αρέσει πολύ αυτό. Μένει να πούμε ότι δεν υπολογίζουμε την ταχύτητα ανάληψης στον υπολογισμό του δείκτη ασφάλειας, επειδή είναι πιθανώς ένα εντελώς διαφορετικό είδος εμπειρίας με βάση την επιλογή πληρωμής που έχει επιλεγεί και τη χώρα κάθε παίκτη.
Διαβάστε περισσότερα εδώ: https://pt.casino.guru/as-nossas-avaliacoes-de-casinos
Καταλαβαίνω πώς πρέπει να νιώθεις. εάν αισθάνεστε ότι χρειάζεστε βοήθεια, υποβάλετε μια καταγγελία και οι ειδικοί μας θα το εξετάσουν και πιθανότατα θα ζητήσουν περαιτέρω δηλώσεις από τον εκπρόσωπο του καζίνο: https://casino.guru/complaints/create
Με βάση την εμπειρία μου, αυτό το καζίνο δεν χρειάζεται να παρατείνει τις συναλλαγές. νοιάζονται και για τα παράπονα. Έτσι, θα έκανα υπομονή.
Προς το παρόν, σας ευχαριστώ που μοιραστήκατε την ανησυχία σας με την κοινότητα. Κράτα μας ενήμερους!
Hello.
I fear that we just can't do that. Believe it or not, if you have created the complaint, we would allowed the casino 14 full days to verify the account and process the payout. Furthermore, if the casino states:
"Your withdrawal request is still being processed. Unfortunately, we have no influence on the processing time in this situation because it is already being processed by the external supplier. You should receive it soon."
I see that as a quite suitable explanation, though I understand you are not very fond of that. It remains to be said that we do not count the withdrawal speed in the safety index calculation because it is probably quite a different sort of experience based on the payment option chosen and the country of each player.
Read more right here: https://pt.casino.guru/as-nossas-avaliacoes-de-casinos
I understand how you must feel; if you feel like you need help, submit a complaint, and our specialists will look into that and most likely ask the casino representative for further statements: https://casino.guru/complaints/create
Based on my experience, this casino does not need to prolong the transactions; they also care about complaints. Thus, I would be patient.
For now, I thank you for sharing your concern with the community. Keep us posted!
Είμαι επαληθευμένος παίκτης.
Έχω μόνο έναν λογαριασμό.
ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΜΠΟΝΟΥΣ.
Είμαι δικηγόρος και εγγυώμαι επίσης ότι δεν έχω παραβεί κανέναν κανόνα του καζίνο.
Αυτό το καζίνο είναι απάτη
Η βαθμολογία αυτού του καζίνο θα πρέπει να υποβαθμιστεί στο 3. Είναι όπως λένε οι παρακάτω συνάδελφοι, καταθέσεις που εξαφανίζονται, κέρδη που δεν πιστώνονται στην τράπεζα, αναλήψεις είναι αδύνατο να γίνουν ακόμα και αν είστε επαληθευμένοι. Οι πρώτες 3 ή τέσσερις χαμηλές αναλήψεις θα είναι επιτυχείς, οι υπόλοιπες απορρίπτονται κάθε 2,4 ή 5 ημέρες. Η υποστήριξη σάς βοηθά 2 ή 3 φορές και στη συνέχεια αποκλείει την πρόσβαση στον συνοδό.
Δεν είναι δίκαιο να διατηρούν βαθμολογία 10 γιατί μετά από μήνες, άβολες καταγγελίες και τρόπο λειτουργίας στην αληθινή εγκληματική συμπεριφορά, επιλύοντας δήθεν τις καταγγελίες μετά από ΜΗΝΕΣ, διατηρούν τη φήμη τους ως ασφαλείς. ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ, ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΞΕΤΕ. Δεν θα σας επιτρέψει να αποσύρετε τα κέρδη σας.
Προτρέπω όλους να τα αναφέρουν, δεν πιστεύω ότι αυτό το καζίνο έχει άδεια.
I am a verified player.
I only have one account.
I DID NOT USE BONUSES.
I am a lawyer and I also guarantee that I have not broken any casino rules.
This casino is a scam
This casino's rating should be downgraded to 3. It's like the colleagues below say, deposits that disappear, winnings not credited to the bank, withdrawals impossible to make even if you are verified. The first 3 or four low withdrawals will be successful, the rest are rejected every 2,4 or 5 days. Support assists you 2 or 3 times and then blocks access to the attendant.
It is not fair that they maintain a 10 rating because after months, inconvenient complaints and modus operandi in true criminal conduct, by supposedly resolving the complaints after MONTHS, they maintain their reputation as safe. THIS CASINO IS NOT SAFE, DO NOT PLAY IT. It will not allow you to withdraw your winnings.
I encourage everyone to report them, I don't believe this casino is licensed.
Sou uma jogadora verificada.
Tenho apenas uma conta.
NÃO USEI BONUS.
Sou advogada e também garanto que não infringi nenhuma regra do casino.
Esse casino é uma farsa
A nota desse casino deve ser rebaixada a 3. É como os colegas abaixo dizem, depósitos que somem, ganhos não creditados na banca, saques impossíveis de fazer ainda que você seja verificado. Os 3 ou quatro primeiros saques baixo serão bem sucedidos os demais são rejeitados a cada 2,4 ou 5 dias. O suporte atende você por 2 ou 3 vezes depois bloqueiam o acesso ao atendente.
Não é justo que mantenham a nota 10 porque depois de meses, transtornos reclamações e modus operandi em verdadeira conduta criminosa, por supostamente solucionarem as reclamações depois de MESES, manterem a reputação como seguro. ESSE CASINO NÃO É SEGURO, NÃO JOGUEM NELE. Não permitirá o saque dos seus ganhos.
Encorajo a todos denuncia-los, não acredito que esse casino seja licenciado.
Γειά σου,
Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι το καζίνο έχει άδεια. Εάν είστε πεπεισμένοι ότι το καζίνο έχει κάνει κάποιο λάθος, σας προτρέπω να υποβάλετε μια καταγγελία: https://casino.guru/complaints/create
Είναι δωρεάν - οι πλήρεις λεπτομέρειες παρατίθενται σε αυτόν τον οδηγό .
Τι νομίζετε; Αξίζει μια δοκιμή;
Hello,
I can assure you that the casino is licensed. If you are convinced the casino has made some mistake, I urge you to submit a complaint: https://casino.guru/complaints/create
It's free - full details are listed in this guide.
What do you think? Is it worth a try?
Λοιπόν, σήμερα θα ήθελα να απευθυνθώ σε όλους τους χαααα;;;; Εξπρές καταστάσεις στο Icecasino.
Έχω εγγραφεί γύρω στις 23 Φεβρουαρίου. Το καζίνο διαφημίζει καθημερινά μπόνους που δεν μπορείτε να βρείτε πουθενά αλλού. Και νομίζω ότι ακριβώς γι' αυτό μια συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων και μια τέτοια μάζα ανθρώπων συνεχίζουν να επιστρέφουν εκεί παρά την αιώνια απογοήτευση.
Όταν διάβασα τις κριτικές εδώ για το ICE στην αρχή, όταν ήταν ακόμα δυνατό, ένιωσα ένα ρίγος, για όνομα του Θεού.
Προφανώς, κανένα άτομο με λογική σκέψη δεν μπορεί να αποφύγει την ιδέα ότι όλα μπορούν να πάνε καλά με αυτήν την ιστορία αξιολόγησης.
Σε αυτό το σημείο είχα την πρώτη μου ανάληψη και άρχισα να πανικοβάλλομαι αφού μελέτησα τον γκουρού του καζίνο.
Ποιος δεν το είχε αυτό;
Χιλιάδες παράπονα, πάντα το ίδιο δίλημμα. Τα ίδια προβλήματα.
Δεν χρειάζεται να τα αναφέρω ξανά, απλά περιμένεις τα λεφτά σου καθώς ο καλύτερός σου φίλος ξέρει ότι πληρώνεις απλώς την κηδεία σου, μοιάζει με πόλεμο. Ψάχνεις για λίγες πατάτες σε απελπισία😂
Επιτρέψτε μου να φτάσω στο θέμα, μέχρι τώρα είχα πληρωμές στο μικρομεσαίο 4ψήφιο εύρος τρεις φορές. Όλα αυτά, όσον αφορά τον χρόνο που αφιερώσατε και τον χρόνο αναμονής και το να ζητάτε τα ίδια έγγραφα ξανά και ξανά, κ.λπ., σας έκαναν τελικά να σκεφτείτε.
Τρομερός. Κάποια στιγμή έφτασαν όλοι🥴 Ναι, πληρώνουν. Όλα, και θέλει χρόνο, αν έχεις τα νεύρα, όλα είναι καλά, μόνο αυτό χρειάζεσαι, χρόνο και νεύρα.
Κάποια στιγμή λοιπόν!!
Αυτή τη στιγμή έκανα αίτηση για 4500 € στις 9. Πρώτα όλα απορρίφθηκαν, και πάλι KYC παρόλο που είχε επαληθευτεί εδώ και πολύ καιρό, αδύναμα νέα αιτήματα για selfies λόγω ενός τόσο μικρού ποσού για ένα καζίνο αυτού του μεγέθους. 😑👁️👁️
Σήμερα είναι Παρασκευή 13. Λοιπόν, θα περιμένω. Το ποσό χωρίστηκε σε 400€ και σε τμηματικές συναλλαγές 200€.
Χθες ξαφνικά επεξεργάζονταν 3, δηλαδή 1000€ από 4500€ και σήμερα ξαφνικά άλλα 800€. Το υπόλοιπο περίπου το ήμισυ του συνολικού ποσού παραμένει άθικτο στο υπόλοιπο.
Ούτε μια ματιά στον τραπεζικό λογαριασμό ακόμα.
Οπότε, σίγουρα θα σας κρατάω ενήμερους.
Εφόσον δεν έχω πεθάνει μέχρι να έχω τους λογαριασμούς στα χέρια μου, συγγνώμη για το χυδαίο σχόλιό μου.
Θα το βγάλω από το μυαλό μου, θα πληρώσουμε όλοι.
Θα έρθω με ενημέρωση, σίγουρη😘😘😘
Ενημέρωση: Σήμερα είναι 20 Οκτωβρίου
Στις 10 Οκτωβρίου έκανα αίτηση για πληρωμή 4500 €.
Ακύρωσα και έχασα 300€.
Την περασμένη εβδομάδα ήταν 1x400, 2 μέρες μετά ξανά 400€ και μετά το Σαββατοκύριακο αυτή την εβδομάδα έλαβα 200€, σύνολο 1000€ που έλαβα.
Έχουν περάσει 10 μέρες από την αίτηση!!
Είχα μια τεράστια φανφάρα και ατελείωτους διαλόγους με το chat.
Είστε πάντα σίγουροι ότι πρέπει να περιμένετε και δεν θα σας εξαπατήσουν.
Σήμερα είναι 20 Οκτωβρίου και σήμερα το πρωί, παρόλο που η επεξεργασία υποτίθεται ότι είναι ήδη στον εξωτερικό πάροχο, απλώς ακύρωσαν 800€ (2 TRANSACTION ID s) και τα έβαλαν ξανά στο υπόλοιπο για να παίξουν με 👁️🧠🧠🧠😡😡😡I' βρωμάει θυμωμένος. Λένε συνέχεια, μην ανησυχείτε, με αυτό το ποσό το πολύ 5 εργάσιμες ημέρες, τότε τα χρήματα θα είναι διαθέσιμα ξανά με 5 ημέρες αναμονής από κάποιον εξωτερικό πάροχο.
Το δέχτηκα κι εγώ και περίμενα!!!
Η Mastercard μου ήταν μια χαρά, πήγαινε πάντα σε αυτήν την κάρτα.
Τώρα λένε πάλι τεχνικά προβλήματα, και δεν φταίμε εμείς.
10 μέρες πέρασαν σήμερα.
Λείπουν ακόμη 2000€.
Τα 800€ που απλά, τα ονομάζω στρατηγικά, μου πίστωσαν πίσω στο υπόλοιπό μου σήμερα, χωρίς κανένα εύλογο και νόμιμο λόγο, είναι διαθέσιμα προς πληρωμή εδώ και 8 εργάσιμες ημέρες και απλά τα πιστώνουν πίσω.
Με αυτό το δράμα έχασα εντελώς την εμπιστοσύνη μου στην πολιτική πληρωμών αυτού του καζίνο.
Γιατί το κάνετε αυτό στους πιστούς πελάτες σας;
Παίρνω ακόμα 2000€.
Σήμερα είναι 8 εργάσιμες!!!
Απλώς δημοσιεύετε χρήματα πίσω στο υπόλοιπο που είναι στην πληρωμή για 8 εργάσιμες ημέρες😡😡😡
Μετά περιμένεις βοήθεια στο chat, βοήθεια φαίνεται να υπάρχει, ένας υπάλληλος φαίνεται να προσπαθεί σκληρά.
Μετά από αναμονή για 25 λεπτά, περιμένετε, θα ελέγξω. Λέει πραγματικά ότι λυπάται που μπήκα σε μια τέτοια κατάσταση και ότι η πληρωμή μπορεί μερικές φορές να διαρκέσει περισσότερο από το μέγιστο που ορίζεται στους όρους και τις προϋποθέσεις. 😡😡😡😱 Ω ναι 😂😂😂😂
Αγόρι, δεν είμαι εδώ λίγο πριν από εκατό, όχι, εντελώς διαφορετικούς αριθμούς. ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΣ
Θέλω όλοι εδώ να ξέρουν πόσο περίπλοκη είναι η διαδικασία εδώ😰
Απλά θέλω να έχω επιτέλους τα 2000€ μου.
Είναι τόσο απογοητευτικό.
Θα κάνω αναφορά τη Δευτέρα!!!
Κάθε λεπτομέρεια, υπόσχομαι, ICECASINO
Ήθελα να διαφημιστώ για εσάς, χάρηκα πολύ για τη μικρή μου νίκη😰
So, today I would like to address all the haaaa???? Express situations in the Icecasino.
I have been registered since around February 23rd. The casino advertises daily bonuses that cannot be found anywhere else. And I think that's exactly why a certain category of people and such a mass of people keep returning there despite eternal frustration.
When I read the reviews here about ICE at the beginning, when it was still possible, I felt a shiver, for God's sake.
Obviously, no rational thinking person can avoid the idea that everything can go right with this evaluation story.
At this point I had my first withdrawal coming up and started to panic after studying the casino guru.
Who didn't have that?
Thousands of complaints, always the same dilemma. The same problems.
I don't need to mention them again, you just wait for your money like your best friend knows you're just paying for your funeral, it feels like war. You look for a few potatoes in hopelessness😂
Let me get to the point, I have had payouts in the small and medium 4-digit range three times so far. All of which, in terms of time spent and waiting time and requesting the same documents over and over again, etc., ultimately made you think.
Terrible. At some point they all arrived🥴 Yes, they pay out. Everything, and it takes time, if you have the nerve, everything is fine, that's all you need, time and nerves.
At some point then!!
I currently applied for €4500 on the 9th. First everything was rejected, again KYC even though it had been verified for a long time, flimsy new requests for selfies because of such a small amount for a casino of this size. 😑👁️👁️
Today is Friday the 13th. Well, I'll wait. The amount was divided into €400 and €200 partial transactions.
Yesterday there were suddenly 3 of them being processed, i.e. €1000 out of €4500, and today suddenly there was another €800 being processed. The remaining approximately half of the total amount is still untouched in the balance.
Not a peep in the bank account yet.
So, I'll definitely keep you updated.
Insofar as I haven't died until I have the bills in my hand, sorry for my vulgar comment.
I'll take it out of my mind, we'll all pay in.
I'll come with an update, assured😘😘😘
Update: Today is October 20th
On October 10th I applied for €4500 to be paid out.
I canceled and lost €300.
Last week it was 1x400, 2 days later it was 400€ again and after the weekend this week I received 200€, a total of 1000€ received.
It's been 10 days since the application!!
I had a huge fanfare and endless dialogues with the chat.
You are always assured that you should wait and you won't be cheated.
Today is October 20th and this morning, even though the processing is supposedly already with the external provider, they simply canceled €800 (2 TRANSACTION ID s) and put it back on the balance to play with 👁️🧠🧠🧠😡😡😡I'm stinking angry. They keep saying, don't worry, with this amount a maximum of 5 working days, then the money will be available again with a 5-day waiting period from some external provider.
I accepted that too and waited!!!
My Mastercard was fine, it always went to this card.
Now they say technical problems again, and it's not our fault.
10 days have passed today.
€2000 is still missing.
The €800 that they simply, I call it strategically, credited back to my balance today, without any plausible and legitimate reason, has been available for payment for 8 working days, and they simply credit it back.
With this drama I have completely lost my trust in the payout policy of this casino.
Why are you doing this to your loyal customers?
I still get €2000.
Today is 8 working days!!!
You simply post money back to the balance that has been in the payout for 8 working days😡😡😡
Then you wait for help in the chat, help seems to be there, an employee seems to be trying hard.
After waiting for 25 mins, please wait, I will check. Does he actually say that he is sorry that I got into such a situation and that the payout can sometimes take longer than the maximum stipulated in the terms and conditions. 😡😡😡😱 Oh yeah 😂😂😂😂
Boy, I'm not here just before a hundred, no, completely different numbers. DAMNED
I want everyone here to know how sophisticated the process is here😰
I just want to finally have my €2000.
It's so damn disappointing.
I will report on Monday!!!
Every detail, I promise, ICECASINO
I wanted to advertise for you, I was so happy about my little win😰
So, heute möchte ich mich auch mal in Bezug auf alle Häää???? Situationen im Icecasino äußern.
Ich bin seit zirka Februar23 registriert. Das Casino wirbt mit Boni täglich , die es dergleichen nirgends zu finden gibt. Und ich denke genau das ist der punkt, warum eine bestimmte sparte mensch und eine solche Masse an Mensch trotz ewiger Frustration immer wieder dorthin zurückkehrt.
Als ich zu Beginn, als es noch möglich war, die Bewertungen hier gelesen hatte zu ICE, überkam mich ein Schauer, um Gottes Willen.
Offensichtlich, kein rational denkender Mensch kommt um den Gedanken drumherum, das bei dieser Bewertungsgeschichte, alles mit rechten Dingen zu gehen kann.
Zu diesem Zeitpunkt hatte ich meine erste Auszahlung anstehen, und bekam Panik, nachdem ich den Casinoguru studiert hatte.
Wer hatte die nicht?
Tausendfach Beschwerden, immer wieder das, Gleiche Dilemma. Die gleichen Probleme.
Ich muss sie nicht nochmal erwähnen, man wartet einfach auf sein Geld, als wüsste der beste Freund, das man nur für seine Beerdigung bezahlt, es fühlt sich an wie Krieg. Man sucht nach ein paar Kartoffeln in der Hoffnungslosigkeit😂
Ich Kom mal auf den Punkt, ich habe bisher 3mal Auszahlungen im kleinen und mittleren 4stelligen Bereich gehabt. Die alle vom Zeitaufwand und der Wartezeit und immer wieder die gleichen Dokumente anfordern etc etc,.. her, ultimativ zum Nachdenken angeregt haben.
Fürchterlich. Irgendwann kamen sie dann alle an🥴 Ja, sie zahlen aus. Alles, und es dauert, wenn man Nerven hat, ist alles in Ordnung, mehr braucht man nicht, Zeit und Nerven.
Irgendwann dann!!
Aktuell habe ich 4500€ beantragt am 9. Erst alles abgelehnt, wieder KYC obwohl schon lange verifiziert, fadenscheinige Neuanforderungen von Selfies, wegen einer so für ein casino, dieser Größe, kleinen Summe. 😑👁️👁️
Heute ist Freitag, der 13. Naja, und ich warte. Der Betrag wurde gestückelt in 400€ und 200€ partiell Transaktionen.
Gestern standen plötzlich 3 davon in Bearbeitung, also 1000€ von 4500€, und heute gerade eben plötzlich, noch 800€,dazu in Bearbeitung. Das, restliche zirka, die Hälfte des Gesamtbetrag ist noch unangerührt in der Balance.
Auf dem Bankkonto noch kein Piep.
Also, ich halte euch auf dem Laufenden auf jeden Fall.
Insofern ich nicht gestorben bin bis ich die Bills dann in der Hand habe, Sorry, meine ordinäre Bemerkung.
Nehm ich mir auch raus, wir zahlen alle ein.
Ich komme mit Update, versichert😘😘😘
Update: Heute ist der 20.oktober
Am 10.oktober habe ich 4500€ zur Auszahlung beantragt.
300€ habe ich storniert und verspielt.
Letzte Woche sind 1x400, 2 Tage später wieder 400€ und nach dem Wochenende diese Woche habe ich 200€ erhalten, insgesamt 1000€ erhalten.
Der Antrag ist 10 Tage her!!
Ich hatte ein riesentamtam und Dialoge ohne Ende mit dem Chat.
Man bekommt immer wieder versichert, man solle warten, und man wird nicht betrogen.
Heute ist der 20. Oktober und sie haben heute morgen, obwohl die bearbeitung schon beim externen Anbieter angeblich ist, einfach 800€ storniert, (2 TRANSAKTIONSID s) und wieder zum spielen auf die Balance zurückgebucht 👁️🧠🧠🧠😡😡😡ich bin stink wütend. Sie sagen immer wieder, machen sie sich keine Sorgen, bei diesem Betrag maximal 5 Werktage, dann ist das Geld nochmal mit 5 Tage Wartezeit, bei irgendeinem externen Anbieter.
Auch das habe ich hingenommen und gewartet!!!
Meine Mastercard alles okay, es ging immer auf diese karte.
Jetzt sagen sie wieder technische Probleme, und es liegt nicht an uns.
Heute sind 10 Tage vergangen.
2000€ fehlen immer noch.
Die 800€ die sie mir heute einfach, ich nenne es strategisch, ohne plausible und legitimen Grund zurückgebucht haben auf die Balance standen seit 8 Werktagen zur Auszahlung bereit, und sie buchen es es einfach zurück.
Ich habe komplett mit diesem Drama mein Vertrauen in die Auszahlungs Politik dieses casinos verloren.
Warum macht ihr das mit euren treuen Kunden.
Ich bekomme noch 2000€.
Heute sind 8 Werktage um.!!!
Ihr bucht einfach Geld zurück auf die Balance, dass seit 8 Werktagen in der Auszahlung steht😡😡😡
Dann wartet man im Chat auf Hilfe, Hilfe scheint gegeben, ein Mitarbeiter wirkt bemüht.
Nachdem man 25 min. Wartet, bitte warten Sie, ich überprüfe. Kommt der tatsächlich damit, dass es ihm leid tut, dass ich in eine solche Situation geraten bin, und dass die Auszahlung zugegebenermaßen auch mal länger dauern kann, als die AGB maximal festlegen. 😡😡😡😱 Achso 😂😂😂😂
Junge, ich bin nicht kurz vor hundert hier gerade, nein ganz andere zahlen. VERDAMMT
ICH möchte, dass das jeder hier weiss wie raffiniert hier vorgegangen wird😰
Ich möchte nur meine 2000€ endlich haben.
Es, ist so verdammt enttäuschend.
Ich werde Montag berichten!!!
Jede Einzelheiten, das verspreche ich, ICECASINO
ICH wollte werben für euch, so glücklich war ich über meinen kleinen Gewinn😰
Ενημέρωση: Σήμερα είναι 20 Οκτωβρίου
Στις 10 Οκτωβρίου έκανα αίτηση για πληρωμή 4500 €.
Ακύρωσα και έχασα 300€.
Την περασμένη εβδομάδα ήταν 1x400, 2 μέρες μετά ξανά 400€ και μετά το Σαββατοκύριακο αυτή την εβδομάδα έλαβα 200€, σύνολο 1000€ που έλαβα.
Έχουν περάσει 10 μέρες από την αίτηση!!
Είχα μια τεράστια φανφάρα και ατελείωτους διαλόγους με το chat.
Είστε πάντα σίγουροι ότι πρέπει να περιμένετε και δεν θα σας εξαπατήσουν.
Σήμερα είναι 20 Οκτωβρίου και σήμερα το πρωί, παρόλο που η επεξεργασία υποτίθεται ότι είναι ήδη στον εξωτερικό πάροχο, απλώς ακύρωσαν 800€ (2 TRANSACTION ID s) και τα έβαλαν ξανά στο υπόλοιπο για να παίξουν με 👁️🧠🧠🧠😡😡😡I' βρωμάει θυμωμένος. Λένε συνέχεια, μην ανησυχείτε, με αυτό το ποσό το πολύ 5 εργάσιμες ημέρες, τότε τα χρήματα θα είναι διαθέσιμα ξανά με 5 ημέρες αναμονής από κάποιον εξωτερικό πάροχο.
Το δέχτηκα κι εγώ και περίμενα!!!
Η Mastercard μου ήταν μια χαρά, πήγαινε πάντα σε αυτήν την κάρτα.
Τώρα λένε πάλι τεχνικά προβλήματα, και δεν φταίμε εμείς.
10 μέρες πέρασαν σήμερα.
Λείπουν ακόμη 2000€.
Τα 800€ που απλά, τα ονομάζω στρατηγικά, μου πιστώθηκαν στο υπόλοιπό μου σήμερα, χωρίς κανένα εύλογο και νόμιμο λόγο, είναι διαθέσιμα προς πληρωμή εδώ και 8 εργάσιμες ημέρες και απλά τα πιστώνουν πίσω.
Με αυτό το δράμα έχασα εντελώς την εμπιστοσύνη μου στην πολιτική πληρωμών αυτού του καζίνο.
Γιατί το κάνετε αυτό στους πιστούς πελάτες σας;
Παίρνω ακόμα 2000€.
Σήμερα είναι 8 εργάσιμες!!!
Απλώς δημοσιεύετε χρήματα πίσω στο υπόλοιπο που είναι στην πληρωμή για 8 εργάσιμες ημέρες😡😡😡
Μετά περιμένεις βοήθεια στο chat, βοήθεια φαίνεται να υπάρχει, ένας υπάλληλος φαίνεται να προσπαθεί σκληρά.
Μετά από αναμονή για 25 λεπτά, περιμένετε, θα ελέγξω. Λέει πραγματικά ότι λυπάται που μπήκα σε μια τέτοια κατάσταση και ότι η πληρωμή μπορεί μερικές φορές να διαρκέσει περισσότερο από το μέγιστο που ορίζεται στους όρους και τις προϋποθέσεις. 😡😡😡😱 Ω ναι 😂😂😂😂
Αγόρι, δεν είμαι εδώ λίγο πριν από εκατό, όχι, εντελώς διαφορετικούς αριθμούς. ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΣ
Θέλω όλοι εδώ να ξέρουν πόσο περίπλοκη είναι η διαδικασία εδώ😰
Απλά θέλω να έχω επιτέλους τα 2000€ μου.
Είναι τόσο απογοητευτικό.
Θα κάνω αναφορά τη Δευτέρα!!!
Κάθε λεπτομέρεια, υπόσχομαι, ICECASINO
Ήθελα να διαφημιστώ για εσάς, χάρηκα πολύ για τη μικρή μου νίκη😰
Update: Today is October 20th
On October 10th I applied for €4500 to be paid out.
I canceled and lost €300.
Last week it was 1x400, 2 days later it was 400€ again and after the weekend this week I received 200€, a total of 1000€ received.
It's been 10 days since the application!!
I had a huge fanfare and endless dialogues with the chat.
You are always assured that you should wait and you won't be cheated.
Today is October 20th and this morning, even though the processing is supposedly already with the external provider, they simply canceled €800 (2 TRANSACTION ID s) and put it back on the balance to play with 👁️🧠🧠🧠😡😡😡I'm stinking angry. They keep saying, don't worry, with this amount a maximum of 5 working days, then the money will be available again with a 5-day waiting period from some external provider.
I accepted that too and waited!!!
My Mastercard was fine, it always went to this card.
Now they say technical problems again, and it's not our fault.
10 days have passed today.
€2000 is still missing.
The €800 that they simply, I call it strategically, credited back to my balance today, without any plausible and legitimate reason, has been available for payment for 8 working days, and they simply credit it back.
With this drama I have completely lost my trust in the payout policy of this casino.
Why are you doing this to your loyal customers?
I still get €2000.
Today is 8 working days!!!
You simply post money back to the balance that has been in the payout for 8 working days😡😡😡
Then you wait for help in the chat, help seems to be there, an employee seems to be trying hard.
After waiting for 25 mins, please wait, I will check. Does he actually say that he is sorry that I got into such a situation and that the payout can sometimes take longer than the maximum stipulated in the terms and conditions. 😡😡😡😱 Oh yeah 😂😂😂😂
Boy, I'm not here just before a hundred, no, completely different numbers. DAMNED
I want everyone here to know how sophisticated the process is here😰
I just want to finally have my €2000.
It's so damn disappointing.
I will report on Monday!!!
Every detail, I promise, ICECASINO
I wanted to advertise for you, I was so happy about my little win😰
Update: Heute ist der 20.oktober
Am 10.oktober habe ich 4500€ zur Auszahlung beantragt.
300€ habe ich storniert und verspielt.
Letzte Woche sind 1x400, 2 Tage später wieder 400€ und nach dem Wochenende diese Woche habe ich 200€ erhalten, insgesamt 1000€ erhalten.
Der Antrag ist 10 Tage her!!
Ich hatte ein riesentamtam und Dialoge ohne Ende mit dem Chat.
Man bekommt immer wieder versichert, man solle warten, und man wird nicht betrogen.
Heute ist der 20. Oktober und sie haben heute morgen, obwohl die bearbeitung schon beim externen Anbieter angeblich ist, einfach 800€ storniert, (2 TRANSAKTIONSID s) und wieder zum spielen auf die Balance zurückgebucht 👁️🧠🧠🧠😡😡😡ich bin stink wütend. Sie sagen immer wieder, machen sie sich keine Sorgen, bei diesem Betrag maximal 5 Werktage, dann ist das Geld nochmal mit 5 Tage Wartezeit, bei irgendeinem externen Anbieter.
Auch das habe ich hingenommen und gewartet!!!
Meine Mastercard alles okay, es ging immer auf diese karte.
Jetzt sagen sie wieder technische Probleme, und es liegt nicht an uns.
Heute sind 10 Tage vergangen.
2000€ fehlen immer noch.
Die 800€ die sie mir heute einfach, ich nenne es strategisch, ohne plausible und legitimen Grund zurückgebucht haben auf die Balance standen seit 8 Werktagen zur Auszahlung bereit, und sie buchen es es einfach zurück.
Ich habe komplett mit diesem Drama mein Vertrauen in die Auszahlungs Politik dieses casinos verloren.
Warum macht ihr das mit euren treuen Kunden.
Ich bekomme noch 2000€.
Heute sind 8 Werktage um.!!!
Ihr bucht einfach Geld zurück auf die Balance, dass seit 8 Werktagen in der Auszahlung steht😡😡😡
Dann wartet man im Chat auf Hilfe, Hilfe scheint gegeben, ein Mitarbeiter wirkt bemüht.
Nachdem man 25 min. Wartet, bitte warten Sie, ich überprüfe. Kommt der tatsächlich damit, dass es ihm leid tut, dass ich in eine solche Situation geraten bin, und dass die Auszahlung zugegebenermaßen auch mal länger dauern kann, als die AGB maximal festlegen. 😡😡😡😱 Achso 😂😂😂😂
Junge, ich bin nicht kurz vor hundert hier gerade, nein ganz andere zahlen. VERDAMMT
ICH möchte, dass das jeder hier weiss wie raffiniert hier vorgegangen wird😰
Ich möchte nur meine 2000€ endlich haben.
Es, ist so verdammt enttäuschend.
Ich werde Montag berichten!!!
Jede Einzelheiten, das verspreche ich, ICECASINO
ICH wollte werben für euch, so glücklich war ich über meinen kleinen Gewinn😰
Φαίνεται ότι της έχεις ήδη απαντήσει σωστά; Απλά πρέπει να γράψετε μέσα στην καταγγελία και θα το δει και θα απαντήσει όταν έχει την ευκαιρία
It seems you already replied to her right? You just have to write within the complaint and she will see it and reply when she has the chance to
Ευχαριστώ. Ναι το κατάλαβα αλλά ευχαριστώ για την απάντηση
Thanks. Yes I figured it out but thank you for replying
Γεια σας, σύμφωνα με την καταγγελία παρατήρησα ότι έχετε πρόβλημα με την ανάληψη χρημάτων. Έχετε ήδη επαληθευμένο λογαριασμό, αλλά το πρόβλημα φαίνεται να είναι ότι το καζίνο συνεχίζει να ζητά τραπεζικά στοιχεία από εσάς. Είναι σωστό ? Η υπόθεσή σας σέρνεται εδώ και ένα μήνα, κάτι που νομίζω ότι δεν είναι ευχάριστη κατάσταση.
Ωστόσο, σημαίνει ότι πρέπει να παρέχετε στο καζίνο κάποια περισσότερα έγγραφα; Ή ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα που σας εμποδίζει να λάβετε τα χρήματά σας;
Hi, according to the complaint I noticed that you have a problem with withdrawing money. You already have a verified account, but the issue seems to be that the casino keeps asking for banking information from you. Is that right ? Your case has been dragging on for a month, which I think is not a pleasant situation.
However, does it mean that you need to provide the casino with some more documents ? Or what exactly is the problem that is preventing you from getting your money ?
Ο λογαριασμός μου λέει επαληθευμένο και ό,τι ζητάω για την ανάληψη των χρημάτων μου ζητούν ένα στιγμιότυπο οθόνης τράπεζας με το όνομά μου και τον αριθμό λογαριασμού μου, τους έστειλα αυτό που ήθελαν αλλά δεν άλλαξε ποτέ, συνέχισαν να ζητούν το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά. Μέχρι σήμερα άνοιξα το email μου και τελικά βρήκα αυτό
My account says verified and everything I request to withdraw my funds they ask for a bank screenshot of my name and account number I sent them what they wanted but it never changed they kept asking for the same thing over and over. Until today I opened my email and finally found this
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.