ΦόρουμΚαζίνοIceCasino - γενική συζήτηση

IceCasino - γενική συζήτηση (σελίδα 11)

πριν από 2 έτη από nadineanders81
|
59236 προβολές 532 απαντήσεις |
|
1...10 11 12...27
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 1 έτος

Χαίρετε

Το καζίνο δεν με ενημέρωσε ότι θα ήταν δυνατό να επικοινωνήσω με τον πάροχο του κουλοχέρη, στην πραγματικότητα η υπηρεσία είναι τρομερή.

Αγενής και ανυπόμονος συνοδός, δεν θα έπαιζα ποτέ ξανά σε αυτό το καζίνο, έχουν πολύ καλύτερα καζίνο, αν ήταν τόσο καλό δεν θα είχα πολλά παράπονα για τη διαδικασία πληρωμής!

Με εξέπληξε η βαθμολογία που δόθηκε σε αυτό το καζίνο και οι χαμηλότερες βαθμολογίες που δόθηκαν σε καζίνο πολύ υψηλότερες από αυτό και με μια διαδικασία άμεσης πληρωμής, όπως η betfair για παράδειγμα

Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

Συγχαρητήρια για τη νίκη σας, αλλά δυστυχώς έστειλα απόδειξη του κουλοχέρη που κέρδισα και αγνοήθηκα εντελώς, δεν είμαι εδώ και κλαίω και επίσης δεν άνοιξα αρκετούς λογαριασμούς, η εμπειρία μου ήταν τρομερή, γιατί κέρδισα δωρεάν spina και το slot δεν πίστευα, έβγαλα μια εκτύπωση και δεν μου έλυσαν το πρόβλημά μου, αλλά χαίρομαι που είχατε καλύτερη εμπειρία από τη δική μου, δεν θα τολμούσα ποτέ ξανά να μπω σε αυτό το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
vitoria2143
πριν από 1 έτος

Γεια σας, σας συμβουλεύω να κάνετε μια αξίωση εδώ στο Casino Guru, αν έχετε δίκιο εγγυώμαι ότι θα το λάβετε.

αν έχεις στοιχεία, δεν ξέρω γιατί περιμένεις.


Αυτόματη μετάφραση:
vitoria2143
πριν από 1 έτος

Well, you can always try that. I understand that a better approach would be more fitting.

To learn more about the reviewing process, feel free to read this article. We can't alter the rating based on players' posts, especially in case of short-term issues, I'm sorry.

To see the concrete reputation details, always check the tab called "reputation explained". in case you have something to say about the casino, don't hesitate to reach out to us:

file

We appreciate every feedback.

Anyway, if you feel mistreated by any casino, submit a complaint - the final result can affect the reputation score. If you are happy with any casino, write a user review. (as you already did 🙂)



Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ για τη συμβουλή, αλλά είχα τόσο άγχος μαζί τους που θα προτιμούσα να μην παίζω πια εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ για τα σχόλια, αλλά κατά τη γνώμη μου, ένα καζίνο που παίρνει πολύ χρόνο με τη διαδικασία πληρωμής και την επαλήθευση των λογαριασμών δεν άξιζε τόσο υψηλή βαθμολογία, αλλά σέβομαι τη γνώμη σας.

Αυτόματη μετάφραση:
vitoria2143
πριν από 1 έτος

Χμ 🤨,

Είστε ευπρόσδεκτοι, αλλά να ξέρετε ότι εγώ έκανα μια αξίωση όταν κέρδισα, το Ice Casino έχει χιλιάδες παίκτες, μπορεί να υπάρχουν καθυστερήσεις, αλλά χάρη στον γκουρού του καζίνο και τη θεαματική υπηρεσία που παρέχουν στους παίκτες, επειδή είναι μια πλατφόρμα αξιολόγησης καζίνο ( καλύτερα του κόσμου) Ειδικά τα καλά καταρτισμένα καζίνο, έχουν ιδιαίτερη προσοχή, καθώς μπορούν να χάσουν πόντους, κάτι που δεν είναι ευνοϊκό για αυτά!

Μια ακόμη ερώτηση που έμαθα (βάλτε τη βαθμολογία του καζίνο στο σπίτι) Θα ήθελα να δω κάποιον εδώ να παραπονιέται για τη φήμη ενός καζίνο όταν κερδίζει!

Όλοι ανεξαιρέτως είναι άτυχοι να χάσουν!

Το καζίνο δεν φτιάχτηκε για να σου δώσει χρήματα, το καζίνο είναι θέμα τύχης.

Αν πλήρωναν όλους όσους παίζουν, θα έκλειναν!




Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

Παίζω πολλά χρόνια και ξέρω πολύ καλά ότι το καζίνο δεν φτιάχτηκε για να μου δώσει χρήματα, η ερώτησή μου ήταν άλλο ένα πρόβλημα με το καζίνο.

Όταν ένα καζίνο έχει ένα πρόβλημα με ένα κουλοχέρη που έδωσε δωρεάν περιστροφές κατά τη διάρκεια ενός στοιχήματος και αυτό εμφανίζεται με στοιχεία λήψης οθόνης, θα πρέπει να λύσει αυτό το πρόβλημα και όχι απλώς να το αγνοήσει, νιώθω εξαπατημένος, όχι επειδή έχασα αλλά επειδή δεν λύθηκε το πρόβλημά μου , αυτό μου συνέβη σε άλλα καζίνο και διόρθωσαν το πρόβλημα.

Φανταστείτε να είχα κερδίσει έναν συσσωρευτή και λόγω τεχνικού σφάλματος το μηχάνημα δεν πλήρωσε το ποσό; Ήταν μια μικρή ποσότητα, ακόμα καλή..

Φαντάζομαι ότι αν σου συνέβαινε αυτό και ήταν τζακ ποτ, για παράδειγμα, δεν θα έλεγες ότι το καζίνο δεν είναι για να βγάλεις χρήματα.

Είναι πολύ εύκολο να κρίνουμε και να εκμεταλλευτούμε ένα πρόβλημα όταν δεν μας συνέβη.

Δεν με νοιάζει να χάσω, αλλά να με εξαπατήσει ο ίδιος άνθρωπος ή το ίδιο μέρος δύο φορές, δεν το δέχομαι και δεν δίνω δεύτερες ευκαιρίες...


Αυτόματη μετάφραση:
vitoria2143
πριν από 1 έτος

Γεια σας, συνεχίζω να λέω, και με αυτή την έννοια είπα, είναι σχεδόν ηθικό ζήτημα, θα παραπονιόμουν ακόμη και για να βοηθήσω άλλους παίκτες.

Μην παρεξηγείτε τα λόγια μου.

Αλλά αν έχετε δίκιο, γιατί να μην παλέψετε για αυτό αντί να το αγνοήσετε;

Λέω γενικά και δεν κρίνω κανέναν, απλά σημειώνω το γεγονός ότι πολλοί παίκτες παραπονιούνται χωρίς λόγο.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

Πολλοί παίκτες δεν καταλαβαίνουν την επαλήθευση λογαριασμού και δεν στέλνουν έγγραφα λόγω ανασφάλειας και υπάρχουν ακόμη και άσκοπα παράπονα, συμφωνώ μαζί σου σε αυτό.

Πάει 1 μήνας που μου συνέβη αυτό στο θέμα που είχα αναφέρει, δεν έκανα παράπονο γιατί είδα ότι το σέρβις τους είναι τρομερό και θα ήθελε πολύ δουλειά..

Αυτόματη μετάφραση:
vitoria2143
πριν από 1 έτος

Επίσης δεν καταλαβαίνω την υψηλή βαθμολογία αυτού του καζίνο,

όλοι υποφέρουν να αποσύρουν τα χρήματα,

αλλά ακόμα δεν είμαι σίγουρος αν το έχει λάβει κάποιος ακόμα

Αυτόματη μετάφραση:
sebastiaox99
πριν από 1 έτος

Hello, easy answer:

browse solved complaints to see that the players are paid:

file

All submitted complaints have been solved so far - click here to go through the complaints.

Though I must say that payments are sometimes delayed. 🤔


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Γεια σας, πρέπει να πω ότι μέχρι τώρα μου άρεσε να παίζω στο icecasino, πάντα λάμβανα τις πληρωμές μου, αλλά την τελευταία φορά που ήθελα να πληρώσω 4000€, με μπλόκαραν ξαφνικά και δεν ξέρω γιατί;

Αυτόματη μετάφραση:
donluciano9090
πριν από 1 έτος

Hello,

there are tons of possible reasons but only the casino can explain, we can all only guess.

I feel that till now you have received not a single email explaining the reason, right?

If that is so, I can only recommend trying to contact the casino, we will try to do the same via your complaint.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Hello, i just won 10k from slots. Now im waiting KYC verification and will see if everything goes smoothly or i have to fight for my money like mostly people on here. I’ll give updates and proofs of every step.

martynaass
πριν από 1 έτος

Hi, try to be patient, please note that we recommend players waiting at least 14 days for their verification/withdrawal to be processed especially if it’s their first-ever request. We have experiences that Ice Casino pays the winnings but the procedure can take some longer time.

When did you request for the withdrawal, btw?

martynaass
πριν από 1 έτος

Allow me to send the best congratz! 🙂 🎉👍

Let the procedure be smooth, though 🤞🤞🤞

πριν από 1 έτος


Έκανα κατάθεση 25 ρεάλ, έκανα 256 και έκανα την ανάληψη μέσω pix και δείχνει ημιτελής και δεν τελειώνει η ανάληψη στον λογαριασμό μου για να κάνω την κατάθεση και Ν χρόνο για την ανάληψη δεν πέφτει αυτό το σκατά

Αυτόματη μετάφραση:
mesposito574
πριν από 1 έτος

May I know whether your account has been already verified in the past? As you can read in this thread this casino is in delay with withdrawals but pays in the end.

Magda
πριν από 1 έτος

I didn’t make a withdrawal yet. Still waiting for verification approval 😇

1...10 11 12...27
Μετάβαση στη σελίδααπό 27 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα