Κρίνοντας ότι το καζίνο έχει υψηλό δείκτη ασφάλειας, συχνά συνεργάζεται μαζί μας σε παράπονα όταν επικοινωνούμε μαζί του. Αν λοιπόν δεν κάνατε κάτι λάθος, τότε θα υπήρχε περίπτωση να λυθεί η όλη υπόθεση. Αν, από την άλλη πλευρά, το καζίνο αποδείξει ότι έφταιγες, τότε η καταγγελία θα κλείσει. Είτε έτσι είτε αλλιώς, δεν χρειάζεται να πληρώσετε για αυτό και είναι πιθανό να επιλυθεί. Αν λοιπόν το παράπονο του καζίνο προς εσάς δεν είναι αρκετό, τότε δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα.🙂
Judging that the casino has a high safety index, it often cooperates with us in complaints when we contact it. So if you didn't do anything wrong, then there would be a chance that the whole case would be solved. If, on the other hand, the casino proves that you were at fault, then the complaint would be closed. Either way, you don't have to pay for it and it's possible that it will be resolved. So if the casino's complaint to you is not enough, then you can do nothing.🙂
Αυτόματη μετάφραση: