ΦόρουμΚαζίνοHitNSpin Casino - γενική συζήτηση

HitNSpin Casino - γενική συζήτηση

πριν από 8 μήνες από Kno1234
|
2783 προβολές 24 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το HitNSpin Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 8 μήνες

The chat is broken, no way of talking to the live agent...

Kno1234
πριν από 8 μήνες

Hello. Have you tried to contact the support, regarding this issue, by mail, perhaps? They should be able to give you some answers. What was the matter you needed to talk about with the chat, if I may ask?

Romi
πριν από 8 μήνες

All good now, managed to verify my acc in short time.

Thanks!

Kno1234
πριν από 8 μήνες

Hey. So the problem was with the verification of your account, right? I am glad that they were able to sort it out quickly. What about the "broken chat", was that fixed as well, is it working now?

Romi
πριν από 8 μήνες

Well, the problem with chat is that you have to type the comand " chat with operator" or something like that to get connected to the operator, otherwise its just bot reacting to key words like: withdraw, deposit etc.

Kno1234
πριν από 8 μήνες

Ohhh, like, really?

Not very user-friendly for my taste. Still, many casinos rely on chat bots, at least for the first few questions. But I'm still convinced certain matters, and especially issues, require a personal touch,... I'm probably getting too old for AI chats and bots alike 😀.


πριν από 7 μήνες

That's casino so......

All good now, managed to verify my acc in short time.


Thanks!

AbedKhaled96
πριν από 7 μήνες

Glad to hear that. 👌 If you are interested, you can write a review for this casino about your experiences, just follow this link, please.🙂

πριν από 6 μήνες

Γεια σας, βοηθήστε, περιμένω πληρωμή από τις 29 Μαρτίου, η οποία έχει ήδη ακυρωθεί αρκετές φορές δίπλα τους για τεχνικούς λόγους, το chat είναι τρομερό. Τι πρέπει να κάνω μετά;

Αυτόματη μετάφραση:
MIRJANA0172
πριν από 6 μήνες

Hi, we give casinos 14 days to resolve withdrawals, but I see that you're already past that deadline. I also learned that they have technical problems according to what you wrote and that's why it takes them over 2 weeks. Have you already verified your casino account ? 

Either way, in this case I would recommend you to lodge a complaint and our team will try to help you and we will see what can be done. Do you think you can take a shot with that ? 

If so, you have the possibility to file it here on this link

πριν από 6 μήνες

Το καζίνο αρνείται την πληρωμή.

Το μπόνους εφαρμόστηκε. Το KYC ολοκληρώθηκε. Τώρα ξαφνικά λένε ότι πρέπει να καταθέσω κάτι. Ωστόσο, δεν υπάρχει τίποτα σχετικά με αυτό στους όρους και τις προϋποθέσεις μπόνους. Το ξεκαθάρισα και στο chat προηγουμένως και μου είπαν KYC.

Λοιπόν, δεν πρόκειται για πολλά χρήματα, αλλά για την αρχή.

Συμβουλεύω τους άλλους παίκτες να αποφύγουν αυτό το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
CK1986
πριν από 6 μήνες

Did you play with a no-deposit bonus, perhaps? It is not unusual that a minimum deposit should be made to pass the verification. It is called a verification deposit, and in most online casinos, they use it to be able to verify the player.

I have read in your complaint that Veronika found out the casino has this rule stated in their terms as well:

"9. At least one deposit must be made by a player who used any of the no-deposit offers to meet the KYC requirements and follow the AML policy."


πριν από 6 μήνες

Γεια σε όλους.

Ζήτησα απόσυρση από το Hitnspin, και φυσικά δεν υπήρξε απάντηση. Χωρίς χρήματα, χωρίς αλλαγή κατάστασης κ.λπ.

Έχει κανείς εμπειρία και με το HitnSpin;

Αυτόματη μετάφραση:
andrewmanes
πριν από 6 μήνες

Hey there.

And where did you request the withdrawal, please? That really matters, I'd say. Speaking of experiences, browse this thread and also use the search bar to find other related threads.

If you can access the casino review page 👈, I would also focus on the user review section which hold player's experiences.


Radka
πριν από 6 μήνες

Στο καζίνο Hit'nSpin

Αυτόματη μετάφραση:
andrewmanes
πριν από 6 μήνες

Thank you. So when you made your withdrawal, you already have a verified casino account ? Is this your first withdrawal or not ? How long have you been waiting, please? 

Let me know. 😉

πριν από 5 μήνες

Are you impartial when you give grades? If so, explain how you can give this casino a 9.8 rating.

rifat62
πριν από 5 μήνες

I think there's a simple answer to that. Yes we are impartial, because if we were partial, it would never do us any good. 

How it can have such a high safety index is basically found in this table. 

file

The casino has also solved many complaints and it is a big plus that it always tries to make sure that players are not left without an answer and some reasonable outcome if they have a problem. 

If you want to see how our team rate casinos, you can look here- How we review online casinos.

But why do you ask, have you encountered any unpleasant situation here ?

πριν από 5 μήνες

Guys I’m desperately looking for someone to help me with hitnspin casino. I won 260€ and requested a withdrawal. They blocked my account all of a sudden even though I uploaded all the necessary documents of myself. Since then , nobody from hitnspin answers my mails and of course I can’t login to my account…

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα