Τώρα το αίτημα από εμένα αυτό.
Είναι ασφαλές να παρέχετε πληροφορίες όπως αυτή μαζί τους;
Έχουν δικαίωμα να ζητήσουν κάτι τέτοιο;
Επίσης σε άλλα άτομα που ζήτησαν το συγκεκριμένο δικαιολογητικό ποια ήταν η συνέχεια των συζητήσεων;
Now the request from me this.
Is safe to provide informations like this with them ?
Do they have the right to ask for such a thing?
Also to other people who asked for the specific supporting document, what was the continuation of the discussions?
Λοιπόν, είναι πολύ εύκολο να απαντήσω.
Ακολουθήστε την ιδέα μου: Εγγραφήκατε εκεί και κατά την εγγραφή σας, επιβεβαιώσατε επίσης ότι διαβάσατε ολόκληρο το σύνολο των όρων και προϋποθέσεων. Μετά από αυτό, παίξατε, οπότε τώρα είναι πολύ αργά για να συζητήσουμε αν το καζίνο έχει τα δικαιώματα, δεν νομίζετε; 🙂
Με βάση το ιστορικό καταθέσεων και τη δραστηριότητα παιχνιδιού σας, κάθε καζίνο "έχει το δικαίωμα" να ζητήσει από μια πηγή κεφαλαίων από οποιονδήποτε παίκτη να επιβεβαιώσει ότι τα χρήματα ήταν εντάξει και ότι ο παίκτης έχει παίξει με τα δικά του κεφάλαια.
Ίσως μπορείτε να μάθετε περισσότερα στο δωρεάν ηλεκτρονικό μας μάθημα που επικεντρώνεται σε αυτό το θέμα. Δοκιμάστε το εδώ 👈
Well, it's quite easy to answer.
Follow my idea: You registered there, and upon registration, you also confirmed that you read the whole set of terms and conditions. After that, you played, so now it's far too late to debate whether the casino has the rights, don't you think? 🙂
Based on your deposit history and playing activity, each casino "has the right" to ask a source of funds from any player to confirm those funds were alright and the player has played with his own funds.
Maybe you can learn more in our free e-course focused on this topic. Try that here 👈
Yes! By this logic, if they ask me for a picture of me being naked I will have to send it because I accepted the terms when I signed up.
Μάλιστα! Με αυτή τη λογική, αν μου ζητήσουν φωτογραφία που να είμαι γυμνός θα πρέπει να τη στείλω γιατί αποδέχτηκα τους όρους όταν έκανα εγγραφή.
Μέχρι στιγμής, δεν έχω λάβει απάντηση/απόφαση από το Gaming Curacao σχετικά με την υπόθεσή μου που βρίσκεται σε εξέλιξη. Νωρίτερα τους πήρε 3 μήνες για μια απάντηση, ήλπιζα ότι θα έπαιρνε λιγότερο χρόνο τώρα, αλλά μπορεί να ξεπεράσω αυτόν τον χρόνο αναμονής.
Επίσης, φοβάμαι ότι θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος, καθώς εμπλέκονται σε μια υπόθεση πτώχευσης από άλλον Ολλανδό τζογαδόρο που μπορεί να οδηγήσει στο τέλος 1 κατόχου κύριας άδειας στο Κουρασάο.
So far I still got no answer/ruling from Gaming Curacao about my ongoing case. Earlier it took them 3 months for a answer, I was hoping it would take less time now but I might exceed that waiting time.
Also, I am afraid that it will take longer since they are involved in a bankrupcy case from another Dutch gambler which might result in the end of 1 Master License Holder in Curacao.
Yes! By this logic, if they ask me for a picture of me being naked I will have to send it because I accepted the terms when I signed up.
Μάλιστα! Με αυτή τη λογική, αν μου ζητήσουν φωτογραφία που να είμαι γυμνός θα πρέπει να τη στείλω γιατί αποδέχτηκα τους όρους όταν έκανα εγγραφή.
Καλό 🙂Με την ίδια λογική, χρησιμοποιήστε αυτήν την προσέγγιση ως τον λόγο για τον οποίο πρέπει να διαβάσετε τους όρους και όχι απλώς να κάνετε κλικ στο "Συμφωνώ" ή "Διαβάζω τους Όρους και Προϋποθέσεις". Τι λες?
Φυσικά, καταλαβαίνω ότι μπορεί να πιστεύετε ότι είναι πιο εύκολο να εναντιωθείτε στο καζίνο επειδή αισθάνεστε ότι βρίσκεστε στη σωστή θέση. (Ειλικρινά, θα έλεγα ότι δεν είστε.) Αυτό που προσπαθούσα να εξηγήσω είναι ότι η συνεργασία είναι πάντα ο καλύτερος τρόπος. Ακολουθήστε τη λογική, παρακαλώ: εάν το καζίνο επιμένει σε κάτι με το οποίο διαφωνείτε, δεν θα λέγατε ότι η επικύρωση της επαλήθευσης πρέπει να είναι η προτεραιότητά σας; Μόλις έχετε τα χρήματα, έχετε όλο τον χρόνο που θέλετε να τους πειράξετε.
Εν πάση περιπτώσει, όπως είπα, η απόδειξη εισοδήματος είναι ένα είδος προτύπου. Λυπάμαι που δεν σου αρέσει. 🤷♀️
"Με βάση το ιστορικό καταθέσεων και τη δραστηριότητα παιχνιδιού σας, κάθε καζίνο "έχει το δικαίωμα" να ζητήσει από μια πηγή κεφαλαίων από οποιονδήποτε παίκτη να επιβεβαιώσει ότι τα χρήματα ήταν εντάξει και ότι ο παίκτης έχει παίξει με τα δικά του κεφάλαια."
Good one 🙂By the same logic, use this approach as the reason why you need to read the terms and not just click on "I agree" or "I read T&C". What do you say?
Of course, I understand you may think it's easier to oppose the casino because you feel you are in the right position. (Frankly, I'd say you are not.) What I was trying to explain is that cooperation is always the best way. Follow the logic, please: if the casino insists on something you disagree with, wouldn't you say that passing the verification should be your priority? Once you have the money, you have all the time you want to tease them.
Anyway, as I said, proof of income is sort of a standard. I'm sorry you don't like it. 🤷♀️
"Based on your deposit history and playing activity, each casino "has the right" to ask a source of funds from any player to confirm those funds were alright and the player has played with his own funds."
Μέχρι στιγμής, δεν έχω λάβει απάντηση/απόφαση από το Gaming Curacao σχετικά με την υπόθεσή μου που βρίσκεται σε εξέλιξη. Νωρίτερα τους πήρε 3 μήνες για μια απάντηση, ήλπιζα ότι θα έπαιρνε λιγότερο χρόνο τώρα, αλλά μπορεί να ξεπεράσω αυτόν τον χρόνο αναμονής.
Επίσης, φοβάμαι ότι θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος, καθώς εμπλέκονται σε μια υπόθεση πτώχευσης από άλλον Ολλανδό τζογαδόρο που μπορεί να οδηγήσει στο τέλος 1 κατόχου κύριας άδειας στο Κουρασάο.
So far I still got no answer/ruling from Gaming Curacao about my ongoing case. Earlier it took them 3 months for a answer, I was hoping it would take less time now but I might exceed that waiting time.
Also, I am afraid that it will take longer since they are involved in a bankrupcy case from another Dutch gambler which might result in the end of 1 Master License Holder in Curacao.
Ω,... προσθέστε τις συνεχιζόμενες νομοθετικές αλλαγές που συμβαίνουν αυτή τη στιγμή, και κατά τη γνώμη μου, η καθυστέρηση είναι αναπόφευκτη. 🤦♀️
Oh,.. add the ongoing legislative changes happening right now, and in my opinion, the delay is inevitable. 🤦♀️
Πρώτα απ 'όλα, το 98% του όγκου μου είναι στο καζίνο με το heybets.io και βοηθάτε τους παίκτες με προβλήματα που σχετίζονται με το καζίνο. Εσείς (casino.guru) φαίνεται να πιστεύετε ότι είναι τα 200 USD στα αθλητικά στοιχήματα που είναι το θέμα. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η περίπτωσή μου με τα heybets αφορά την επαλήθευση, όχι τα αθλητικά στοιχήματα ή το παιχνίδι καζίνο. Γι' αυτό λέω ότι η δήλωσή σας είναι ψευδής, γιατί δεν έλαβε υπόψη τα πρόσφατα γεγονότα. Η υπόθεση έχει προχωρήσει από την καταγγελία που υποβλήθηκε τον Ιούλιο του 2023. "Όλοι είμαστε ίδιοι, αλλά κάποιοι μοιάζουν περισσότερο από άλλους". Φαίνεται σχετικό να γράψω καθώς δεν είμαι τόσο όμοιος με άλλους εδώ στο φόρουμ. Κλήστεψαν το μεσημέρι και κανείς δεν αντιδρά.
First of all, 98 % of my volume is on casino with heybets.io and you are helping players with casino releated problems. You (casino.guru) seem to think it is the 200 usd in sportsbetting which is the issue. As stated previously, my case with heybets is in regards to verification, not sportsbetting or casino play. That is why I say your statement is false, because it has not taken recent events into account. The case have moved on from the complaint submitted July 2023. " We are all alike, but some are more alike than others". Seems relevant to write as I am not as alike as others here in the forum. Robbed in broad daylight and no one reacts.
Με το δικαστήριο και πιθανώς να προκύψουν περισσότερες αξιώσεις (καθώς θα ενταχθούν περισσότεροι εξαπατημένοι παίκτες) που θα τους οδηγήσει σε μεγαλύτερο φόρτο εργασίας.
Και αν κηρυχθούν σε πτώχευση, θα γίνει μόνο πιο δύσκολο 😕
With the courtcase and possible more claims to arise (as more duped players will join) which will lead to a higher workload for them.
And if they get declared bankrupt it will only become harder 😕
Πρώτα απ 'όλα, το 98% του όγκου μου είναι στο καζίνο με το heybets.io και βοηθάτε τους παίκτες με προβλήματα που σχετίζονται με το καζίνο. Εσείς (casino.guru) φαίνεται να πιστεύετε ότι είναι τα 200 USD στα αθλητικά στοιχήματα που είναι το θέμα. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η περίπτωσή μου με τα heybets αφορά την επαλήθευση, όχι τα αθλητικά στοιχήματα ή το παιχνίδι καζίνο. Γι' αυτό λέω ότι η δήλωσή σας είναι ψευδής, γιατί δεν έλαβε υπόψη τα πρόσφατα γεγονότα. Η υπόθεση έχει προχωρήσει από την καταγγελία που υποβλήθηκε τον Ιούλιο του 2023. "Όλοι είμαστε ίδιοι, αλλά κάποιοι μοιάζουν περισσότερο από άλλους". Φαίνεται σχετικό να γράψω καθώς δεν είμαι τόσο όμοιος με άλλους εδώ στο φόρουμ. Κλήστεψαν το μεσημέρι και κανείς δεν αντιδρά.
First of all, 98 % of my volume is on casino with heybets.io and you are helping players with casino releated problems. You (casino.guru) seem to think it is the 200 usd in sportsbetting which is the issue. As stated previously, my case with heybets is in regards to verification, not sportsbetting or casino play. That is why I say your statement is false, because it has not taken recent events into account. The case have moved on from the complaint submitted July 2023. " We are all alike, but some are more alike than others". Seems relevant to write as I am not as alike as others here in the forum. Robbed in broad daylight and no one reacts.
Γεια σου.
Πραγματικά ήλπιζα ότι δεν θα κατέληγε σε αυτό, αλλά επιτρέψτε μου να μοιραστώ αυτό που μάθαμε όταν λέτε
"Όλοι είμαστε ίδιοι, αλλά κάποιοι μοιάζουν περισσότερο από άλλους" είστε πραγματικά πολύ κοντά. 🙁
Σύμφωνα με εσωτερικές πληροφορίες, "ο παίκτης αποκλείστηκε λόγω δόλιας δραστηριότητας αθλητικών στοιχημάτων (σημαία από τον πάροχο BETBY)"
Υπάρχουν περισσότερα, και ως πρόσθετο ειδικό σημάδι, είμαστε πεπεισμένοι ότι δεν χρησιμοποιείτε καλή τη πίστη την πλατφόρμα παραπόνων μας. Αλλά σε σέβομαι ως μέλος και δεν θα μοιραστώ περισσότερες λεπτομέρειες, κάτι που σε βάζει σε μια όχι πολύ αξιοπρεπή εικόνα.
Εκτός από αυτό, εγώ και κανείς άλλος δεν γνωρίζουμε τα πιο πρόσφατα γεγονότα που αναφέρατε, αλλά σε κάθε περίπτωση, δεν θα αλλάξει το γεγονός ότι η τελευταία καταγγελία κατά της Heybets έκλεισε λόγω αθλητικών στοιχημάτων. 🤷♀️
Εάν πιστεύετε ότι πρέπει να ενημερώσετε τις πληροφορίες, ζητήστε να ανοίξει ξανά η καταγγελία.
Δεν γνωρίζουμε καμία καταγγελία σχετικά με το καζίνο που υποβλήθηκε πρόσφατα εναντίον του ίδιου καζίνο από εσάς.
Λοιπόν, υπάρχει κάτι που μπορώ να σας βοηθήσω, ίσως;
Hey there.
I was truly hoping it wouldn't come to this, but allow me to share what we found out when you're saying
" We are all alike, but some are more alike than others" you are quite close indeed. 🙁
According to internal information, "the player was blocked due to sports betting fraudulent activity (flagged by provider BETBY)"
There's more, and as an additional special sign, we are convinced you're not using our complaint platform in good faith. But I respect you as a member, and won't share further details, which puts you in a not very decent light.
Aside from that, I and no one else are familiar with the most recent events you mentioned, but in any case, it won't change the fact that the latest complaint against Heybets was closed due to sports betting. 🤷♀️
If you feel you need to update information, ask for the complaint to be reopened, please.
We are not aware of any casino-related complaint recently submitted against the same casino by you.
So, is there anything I can help you with, perhaps?
Θα πρέπει να διαβάσετε λίγο τον Τζορτζ Όργουελ για να καταλάβετε το απόσπασμά μου. Υποτιμημένος συγγραφέας κατά τη γνώμη μου.
Έστειλα νέα καταγγελία κατά του heybets.io στις 09.02.2024. Δεν έχω ακούσει κανένα νέο σχετικά.
"Δόλια δραστηριότητα αθλητικών στοιχημάτων (με σημαία από τον πάροχο BETBY)". Έβαλα ένα στοίχημα σε μια τιμή που ήταν υψηλότερη από ό,τι θα έπρεπε (κατά τη γνώμη μου). Η λογική κάθε αθλητικού στοιχήματος που τοποθετείται από κάθε παίκτη btw. Είναι προφανές ότι δεν έχετε συμμετάσχει στο παιχνίδι αθλητικών στοιχημάτων. Είμαι καλός στα αθλητικά στοιχήματα (μου αρέσει να σκέφτομαι) και έβαλα ένα στοίχημα σε μια εξειδικευμένη αγορά όπου άλλοι νόμιζαν ότι η τιμή ήταν επίσης μειωμένη. Ο αθλητικός πάροχος αποφάσισε να το επισημάνει ως δόλιο λόγω αυτού. Η Betby είναι γνωστό ότι είναι ένα αθλητικό βιβλίο για τα κατώτερα καζίνο του Κουρασάο. Αυτό που λένε είναι απάτη δεν μπορώ να το λάβω στα σοβαρά.
Λοιπόν, τι έχω κάνει λάθος εδώ, αν μπορώ να ρωτήσω; Και ναι, αυτό ήταν αυτό που συνέβη σε σχέση με τα αθλητικά στοιχήματα στο heybets.io.
Λυπάμαι που λέτε "Υπάρχουν περισσότερα, και ως πρόσθετο ειδικό σημάδι, είμαστε πεπεισμένοι ότι δεν χρησιμοποιείτε καλή τη πίστη την πλατφόρμα παραπόνων μας. Αλλά σας σέβομαι ως μέλος και δεν θα κοινοποιήσω περισσότερες λεπτομέρειες, γεγονός που θέτει εσύ σε ένα όχι πολύ αξιοπρεπές φως». Πιστεύω ότι όλα τα παράπονα που έχω στείλει στο casino.guru θα κέρδιζαν στο IBAS. Παρακαλώ κοινοποιήστε τις λεπτομέρειες. Δεν έχω κανένα θέμα με αυτό.
You should read some George Orwell to understand my quote. An underrated writer in my opinion.
I sent a new complaint against heybets.io the 09.02.2024. I have not heard any news regarding it.
"sports betting fraudulent activity (flagged by provider BETBY)". I placed a bet on a price which was higher than it should be (in my opinion). The logic of every sportsbet placed by every bettor btw. It is quite apparant that you have not been in the sportsbetting game. I am good at sportsbetting (I like to think) and placed a bet in a niche market where others thought the price was off too. The sportsprovider has decided to flag it as fradulent due to this. Betby is known to be a sportsbook for bottom tier curacao casinos. What they say is fraudulent I cant really take seriously.
So, what have I done wrong here, if I might ask? And yes, this is was what transpired in regards to the sportsbets at heybets.io.
I am sad that you say "There's more, and as an additional special sign, we are convinced you're not using our complaint platform in good faith. But I respect you as a member, and won't share further details, which puts you in a not very decent light." I beleive all the complaints I have sent to casino.guru would win in IBAS. Please share the details. I have no issue with it.
Ευχαριστώ για τη σύσταση, έχω ήδη διαβάσει ένα βιβλίο του στο σχολείο. Δεν είναι τόσο κακός συγγραφέας.
Όσο για το παράπονό σου από την ημερομηνία, έχω την αίσθηση ότι όλα είναι για αθλητικό στοίχημα και νομίζω ότι γι' αυτό τελικά δεν θα περάσει. Καθώς δεν είμαστε εξοικειωμένοι με το θέμα, είναι δύσκολο να εκτιμήσουμε εάν έχετε κάνει κάτι λάθος ή όχι.
Ωστόσο, έχετε προσπαθήσει να υποβάλετε καταγγελία σε ιστότοπους που ασχολούνται με αθλητικά στοιχήματα; Ίσως εκεί θα είχε πιο νόημα και θα μπορούσαν να σε βοηθήσουν. Θα μπορούσα επίσης να σας δώσω μερικούς συνδέσμους προς τέτοιους ιστότοπους εάν ενδιαφέρεστε.
Thanks for the recommendation, I've already read one book by him at school. He's not such a bad author.
As for your complaint from the date, I have the feeling that it is all about sports betting and I think that is why it will not pass in the end. As we are not familiar with the issue, it is difficult to assess whether or not you have done something wrong.
However, have you tried to file a complaint on any sites dealing with sports betting ? Maybe there it would be more meaningful and they would be able to help you. I could also give you some links to such sites if you are interested.
Γεια σου Radka. Παρακαλώ δείτε ξανά το παράπονό μου. Είμαι σοκαρισμένος. Το Casino ρωτήθηκε από τον γκουρού του καζίνο. Και τι έχουν κάνει;
Περίμεναν για 3 εβδομάδες, και τώρα μου ζητούν έγγραφα (δεν ξέρω τώρα ποιο) και ακόμη και δεν έχουν απαντήσει στην ερώτησή σας.
Είναι τόσο προφανές ότι το κάνουν επίτηδες. Κοιτάξτε σε παρακαλώ άλλα παράπονα. Περιμένουν 2-3 εβδομάδες και απαντούν την τελευταία στιγμή
Hi Radka. Please look at my complaint again. I am shocked. Casino was asked by casino guru the question. And what have they done?
They waited for 3 weeks, and now ask me for documents ( i do not now which one) and they even have not replied to your question.
It is so obvious that they are doing it intentionally. Look please at other complaint. They wait for 2-3 weeks, and reply at the last moment
Θα ήθελα πολύ να το κάνω, αλλά είστε η μόνη υπηρεσία παραπόνων στην οποία ανταποκρίνονται. Αν μπορούσατε να βρείτε κάποιο άλλο, θα ήθελα πολύ να το χρησιμοποιήσω (δοκίμασα τον προηγούμενο σύνδεσμο).
Όπως είπα, το αθλητικό στοίχημα δεν είναι το κύριο θέμα εδώ. Μπορώ να στείλω επικοινωνίες με heybets για να το δείτε μόνοι σας. Ποτέ δεν επικοινώνησαν άμεσα μαζί μου λέγοντας ότι έχω κάνει κάποιο αδίκημα. Όχι στον αθλητισμό. Όχι στο καζίνο. Ξέρουν ότι μπορούν να ξεφύγουν αφήνοντας τη λέξη "αθλητισμός" και δεν θα κάνετε τίποτα. Μετά βίας έχω αγγίξει το αθλητικό βιβλίο.
Would love to do so, but you are the only complaint service they respond to. If you could find any other I would love to use it (I have tried the previous linked).
As I said, sportbetting is not the main issue here. I can send communications with heybets so you can see for yourself. They have never contacted me directly saying I have done any wrongdoing. Not in sports. Not in casino. They know they can get away with dropping the word "sports", and you will not do anything. I have barely touched the sportsbook.
That's exactly what they do. They constantly find ways to avoid giving the profits to the world without any justification. The casino guru can follow the same tactic and pressure them by asking them things about why they don't justify delaying their answers and paying out the winnings. heybets casino has specific tactics to systematically avoid paying winnings to its players and this must stop. He can't steal people's money like that without reason and reason.
Casino guru, people trust you to help them solve their problem because you are the most helpful and organized. You can not focus on sports betting since heybets itself does not have anything to offend the players, it simply uses it as a defense because it knows that you will not engage in order to slip and abuse the customers' money.
Ακριβώς αυτό κάνουν. Βρίσκουν συνεχώς τρόπους να αποφεύγουν να δώσουν τα κέρδη στον κόσμο χωρίς καμία αιτιολογία. Το casino guru μπορεί να ακολουθήσει την ίδια τακτική και να τους πιέσει ρωτώντας τους πράγματα σχετικά με το γιατί δεν αιτιολογούν την καθυστέρηση των απαντήσεων τους και την πληρωμή των κερδών. Το casino heybets έχει συγκεκριμένες τακτικές για να αποφεύγει συστηματικά να πληρώνει τα κέρδη στους παίχτες του και αυτό πρέπει να σταματήσει. Δεν μπορεί να κλέβει έτσι απροκάλυπτα τα λεφτά του κόσμου χωρίς λόγο και αιτία.
Casino guru, ο κόσμος σας εμπιστεύεται ώστε να τον βοηθήσετε να λύσει το πρόβλημα του γιατί είστε οι πιο εξυπηρετικοί και οργανωμένοι. Μπορείτε να μην εστιάζεται στα αθλητικά στοιχήματα εφόσον το ίδιο το heybets δεν έχει να προσάψει κάτι στους παίχτες, απλά το χρησιμοποεί σαν άμυνα επειδή ξέρει ότι δε θα ασχοληθείτε εσείς με σκοπό να ξεγλιστρήσει και να καταχραστεί τα λεφτά των πελατών.
Γεια σου Radka. Παρακαλώ δείτε ξανά το παράπονό μου. Είμαι σοκαρισμένος. Το Casino ρωτήθηκε από τον γκουρού του καζίνο. Και τι έχουν κάνει;
Περίμεναν για 3 εβδομάδες, και τώρα μου ζητούν έγγραφα (δεν ξέρω τώρα ποιο) και ακόμη και δεν έχουν απαντήσει στην ερώτησή σας.
Είναι τόσο προφανές ότι το κάνουν επίτηδες. Κοιτάξτε σε παρακαλώ άλλα παράπονα. Περιμένουν 2-3 εβδομάδες και απαντούν την τελευταία στιγμή
Hi Radka. Please look at my complaint again. I am shocked. Casino was asked by casino guru the question. And what have they done?
They waited for 3 weeks, and now ask me for documents ( i do not now which one) and they even have not replied to your question.
It is so obvious that they are doing it intentionally. Look please at other complaint. They wait for 2-3 weeks, and reply at the last moment
Έχω δει την απάντηση του καζίνο, αλλά μάλλον θα χρειαστεί να παραδώσετε τα έγγραφα στο καζίνο ούτως ή άλλως. Αυτό συνεχίζεται εδώ και 5 μήνες, που είναι εξαιρετικά μεγάλο χρονικό διάστημα θα έλεγα, οπότε σε αυτήν την περίπτωση θα συνεργαζόμουν για να επιλυθεί το συντομότερο δυνατό.
Ωστόσο, λέτε ότι δεν ξέρετε τι έγγραφα πρέπει να στείλετε στο καζίνο; Προσπαθήσατε να τους ρωτήσετε για αυτό ή δεν είναι γραμμένο σε κάποιο email;
I've seen the casino's reply, but you'll probably need to deliver the documents to the casino anyway. This has been going on for 5 months, which is an extremely long time I would say, so in this case I would cooperate to get it resolved as quickly as possible.
Nevertheless, you say you don't know what documents you have to send to the casino ? Did you try to ask them about it, or is it not written in some email ?
Θα ήθελα πολύ να το κάνω, αλλά είστε η μόνη υπηρεσία παραπόνων στην οποία ανταποκρίνονται. Αν μπορούσατε να βρείτε κάποιο άλλο, θα ήθελα πολύ να το χρησιμοποιήσω (δοκίμασα τον προηγούμενο σύνδεσμο).
Όπως είπα, το αθλητικό στοίχημα δεν είναι το κύριο θέμα εδώ. Μπορώ να στείλω επικοινωνίες με heybets για να το δείτε μόνοι σας. Ποτέ δεν επικοινώνησαν άμεσα μαζί μου λέγοντας ότι έχω κάνει κάποιο αδίκημα. Όχι στον αθλητισμό. Όχι στο καζίνο. Ξέρουν ότι μπορούν να ξεφύγουν αφήνοντας τη λέξη "αθλητισμός" και δεν θα κάνετε τίποτα. Μετά βίας έχω αγγίξει το αθλητικό βιβλίο.
Would love to do so, but you are the only complaint service they respond to. If you could find any other I would love to use it (I have tried the previous linked).
As I said, sportbetting is not the main issue here. I can send communications with heybets so you can see for yourself. They have never contacted me directly saying I have done any wrongdoing. Not in sports. Not in casino. They know they can get away with dropping the word "sports", and you will not do anything. I have barely touched the sportsbook.
Ναι, έχω δει τι συνδέσμους έχουν ήδη προσφερθεί σε εσάς και δυστυχώς δεν έχω άλλους.
Σε ό,τι αφορά το πρόβλημά σου, σύμφωνα με την προηγούμενη απάντησή σου είχα και την αίσθηση ότι αφορούσε κυρίως στο αθλητικό στοίχημα. Πρέπει να καταλάβετε ότι εάν αυτός είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο θέλετε να υποβάλετε καταγγελία, θα απορριφθείτε. Εάν δεν συμβαίνει αυτό, μπορείτε να προσπαθήσετε να υποβάλετε μια καταγγελία, αλλά εάν η ομάδα αξιολογήσει ότι ήταν ξανά το ίδιο, η καταγγελία θα απορριφθεί.
Δεν ξέρω τι άλλο να προσθέσω γιατί νομίζω ότι όλα σας εξηγούνταν πάντα καλά.
Yes I have seen what links have already been offered to you and unfortunately I have no other.
As far as your problem is concerned, according to your previous answer I also had the feeling that it was mainly related to sports betting. You have to understand that if that is the main reason why you want to file a complaint, you will be rejected. If that is not the case you can try to submit a complaint, but if the team evaluates that it was the same thing again, the complaint will be rejected.
I don't know what else to add because I think everything has always been well explained to you throughout.
That's exactly what they do. They constantly find ways to avoid giving the profits to the world without any justification. The casino guru can follow the same tactic and pressure them by asking them things about why they don't justify delaying their answers and paying out the winnings. heybets casino has specific tactics to systematically avoid paying winnings to its players and this must stop. He can't steal people's money like that without reason and reason.
Casino guru, people trust you to help them solve their problem because you are the most helpful and organized. You can not focus on sports betting since heybets itself does not have anything to offend the players, it simply uses it as a defense because it knows that you will not engage in order to slip and abuse the customers' money.
Ακριβώς αυτό κάνουν. Βρίσκουν συνεχώς τρόπους να αποφεύγουν να δώσουν τα κέρδη στον κόσμο χωρίς καμία αιτιολογία. Το casino guru μπορεί να ακολουθήσει την ίδια τακτική και να τους πιέσει ρωτώντας τους πράγματα σχετικά με το γιατί δεν αιτιολογούν την καθυστέρηση των απαντήσεων τους και την πληρωμή των κερδών. Το casino heybets έχει συγκεκριμένες τακτικές για να αποφεύγει συστηματικά να πληρώνει τα κέρδη στους παίχτες του και αυτό πρέπει να σταματήσει. Δεν μπορεί να κλέβει έτσι απροκάλυπτα τα λεφτά του κόσμου χωρίς λόγο και αιτία.
Casino guru, ο κόσμος σας εμπιστεύεται ώστε να τον βοηθήσετε να λύσει το πρόβλημα του γιατί είστε οι πιο εξυπηρετικοί και οργανωμένοι. Μπορείτε να μην εστιάζεται στα αθλητικά στοιχήματα εφόσον το ίδιο το heybets δεν έχει να προσάψει κάτι στους παίχτες, απλά το χρησιμοποεί σαν άμυνα επειδή ξέρει ότι δε θα ασχοληθείτε εσείς με σκοπό να ξεγλιστρήσει και να καταχραστεί τα λεφτά των πελατών.
Νομίζω ότι η ομάδα μας προσπαθεί να κάνει όσο το δυνατόν περισσότερα για να βοηθήσει τους παίκτες. Ωστόσο, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι εάν διαπιστωθεί ότι η υπόθεση σχετίζεται με αθλητικό στοίχημα, δεν έχουμε καμία δυνατότητα να αξιολογήσουμε σωστά τέτοιες περιπτώσεις. Εάν το καζίνο το χρησιμοποιεί ως μηχανισμό άμυνας, τότε όλα θα καθοριστούν σε μια καταγγελία . Πιστεύω λοιπόν ακράδαντα ότι όλα θα είναι δίκαια για εσάς και θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα.
I think our team is trying to do as much as possible to try to help players. However, we have to realize that if it is found that the case is related to sports betting, we have no possibility to evaluate such cases correctly. If the casino is using it as a defence mechanism, then it will all be determined in a complaint. So I firmly believe that everything will be fair for you and I will keep my fingers crossed.
You are certainly doing a very good job, it's just that it's up to you to force even more such scam companies who click on us to play a few bets because they know you don't manage them. If you see they responded immediately to my complaint when your representative called them and then to a more specific question they have not responded for 3 days.
Σίγουρα κάνετε πολύ καλή δουλειά απλώς είναι στο χέρι σας να ζορίσετε κι άλλο τέτοιου είδους εταιρίες απατεώνες που πατάνε στο παίξαμε κάποια λίγο στοιχήματα επειδή ξέρουν ότι δε τα διαχειρίζεστε. Αν δείτε απάντησαν αμέσως στο παράπονο μου όταν ο εκπρόσωπός σας τους κάλεσε και μετά σε πιο συγκεκριμένη ερώτηση του δεν εχουν απαντήσει εδώ και 3 μέρες.
Ειλικρινά, δεν έχουμε καμία δύναμη να αναγκάσουμε τα καζίνο να κάνουν οτιδήποτε. Προσπαθούμε πάντα να επικοινωνήσουμε με ένα καζίνο με βάση τα γεγονότα, εάν ένα παράπονο είναι δικαιολογημένο και υπάρχουν πολλά καζίνο που δεν συνεργάζονται και δεν ανταποκρίνονται, για παράδειγμα. Επομένως, νομίζω ότι όσο το καζίνο ανταποκρίνεται στο παράπονό σας και προσπαθεί να επιλύσει την κατάστασή σας, μπορεί να είναι στο σωστό δρόμο. Αλλά δεν θέλω να προλάβω ακόμα, οπότε θα περιμένουμε να δούμε πώς θα εξελιχθεί όλο αυτό.
Ελπίζω να πάει καλά.
Frankly, we have no power to force casinos to do anything. We always try to contact a casino based on the facts if a complaint is justified and there are many casinos that are uncooperative and unresponsive, for example. So I think that as long as the casino responds to your complaint and tries to resolve your situation, it might be on the right track. But I don't want to get ahead of myself yet, so we'll wait and see how this all turns out.
I hope it goes well.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.