Όχι, λένε ψέματα, κάτι που είναι ένα είδος απάτης, αλλά αυτό το καζίνο δεν ενδιαφέρεται καθώς θέλουν μόνο να δείξουν καλή φήμη, ώστε οι παίκτες να ενταχθούν σε αυτούς και να καταθέσουν χρήματα.
Ο Γκουρού του Καζίνο μπορεί να παρέμβει και να ζητήσει από το καζίνο Heybets να αναθεωρήσει αυτό το σκορ, καθώς πρόκειται για ψευδή βαθμολογία, καθώς η πλαστογραφία είναι κακούργημα.
Και με μια καταγγελία να έχει κλείσει ως ανεπίλυτη σήμερα η βαθμολογία τους θα πέσει, κάτι που είναι εξαιρετικά νέα, επομένως οι παίκτες δεν θα προφυλαχτούν σε αυτό το απατεώνα καζίνο.
No they are lying which is kind of fraud, but this casino does not care as they only want to show a good reputation so players will join them and deposit money.
Casino Guru can intervene and ask Heybets casino to revise that score since it is a false score, as forgery is a felony.
And with a complaint being closed as unresolved today their score will drop which is great news so players will not be warend against this rogue casino.
Γεια, τι έγραψες στο καζίνο; Αναφέρεται στην απόσυρσή σας και στην καταγγελία σας κατά του καζίνο; Προσπαθήσατε να τους στείλετε email και όχι απλώς να χρησιμοποιήσετε τη ζωντανή συνομιλία για να μάθετε τι συμβαίνει με την απόσυρσή σας;
Σε κάθε περίπτωση, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει όσο καλύτερα μπορεί στην περίπτωσή σας.
Σίγουρα δεν είναι ωραίο να σε αγνοούν, αλλά αν τύχει να λάβεις μια ενημέρωση ενημερώστε μας.
Hi, about what did you write to the casino ? Does it refer to your withdrawal and your complaint against the casino ? Did you try to email them and not just use live chat to find out what's wrong with your withdrawal ?
Either way, our team will try to help you as best as they can in your situation.
It's certainly not nice to be ignored but if you happen to get an update let us know.
@Jaro ή @Radka
Το Casino Guru πρόκειται να λάβει μέτρα κατά του καζίνο Heybets αφού εκμεταλλεύεται το λογότυπό σας για πολύ καλή βαθμολογία ενώ αυτό είναι ψευδές; Τα καζίνο που εμφανίζουν ψεύτικες άδειες ή ψεύτικες κριτικές δεν πρέπει ποτέ να είναι αξιόπιστα, αλλά αυτό θα έβλαπτε επίσης το όνομα της πλατφόρμας του Casino Guru καθώς οι παίκτες θα πίστευαν ότι αυτό είναι αληθινό.
@Jaro or @Radka
Is Casino Guru going to take measures against Heybets casino since they are exploiting your logo for a very good score while this is false? Casinos that show fake licenses or fake reviews should never be trusted but this would also harm the name of Casino Guru platform as players would think this is real..
They must be dead. There is no other way to explain why they never answer!!
Αυτοί πρέπει να έχουν πεθάνει. Δεν εξηγείται διαφορετικά το ότι δεν απαντούν ποτέ !!
Σίγουρα δεν είναι καλό σημάδι, η υποβολή της καταγγελίας ήταν ένα καλό βήμα, αν μπορώ να το πω!
Ειλικρινά, η συνολική εικόνα δεν είναι πολύ βολική. Ας ελπίσουμε ότι οι άνθρωποι πίσω από αυτό το καζίνο θα αναγνωρίσουν την ανάγκη αντιμετώπισης των ανησυχιών των παικτών και σίγουρα δεν μιλώ μόνο για παράπονα!
🤞
Definitely not a good sign, submitting the complaint was a good step, if I may say so!
Frankly, the overall picture is not very convenient. Let's just hope the people behind this casino recognize the need to address players' concerns, and I'm certainly not speaking only about complaints!
🤞
@Jaro ή @Radka
Το Casino Guru πρόκειται να λάβει μέτρα κατά του καζίνο Heybets αφού εκμεταλλεύεται το λογότυπό σας για πολύ καλή βαθμολογία ενώ αυτό είναι ψευδές; Τα καζίνο που εμφανίζουν ψεύτικες άδειες ή ψεύτικες κριτικές δεν πρέπει ποτέ να είναι αξιόπιστα, αλλά αυτό θα έβλαπτε επίσης το όνομα της πλατφόρμας του Casino Guru καθώς οι παίκτες θα πίστευαν ότι αυτό είναι αληθινό.
@Jaro or @Radka
Is Casino Guru going to take measures against Heybets casino since they are exploiting your logo for a very good score while this is false? Casinos that show fake licenses or fake reviews should never be trusted but this would also harm the name of Casino Guru platform as players would think this is real..
Γειά σου.
Ευχαριστούμε που το φέρατε μπροστά! Είμαι αρκετά πεπεισμένος ότι κανένας από εμάς δεν γνώριζε αυτή τη δράση "προώθησης". Επομένως, συμφωνώ ότι απαιτείται άμεση δράση. Ειδοποίηση της Ομάδας Δεδομένων μας τώρα.
Ελπίζω να μην σε πειράζει να πω ότι είσαι απλά υπέροχος, εκτιμούμε που σε έχουμε ανάμεσά μας!
Hello.
Thanks for bringing this up to the front! I'm quite convinced none of us were aware of this "promo" action. Therefore, I agree that immediate action is required. Notifying our Data Team now.
I hope you don't mind me saying you're just great, we appreciate having you among us!
Επίσης,
Αναρωτιέμαι αν το Casino Guru πρόκειται να λάβει μέτρα για όλες τις συνεχιζόμενες καταγγελίες κατά της Heybets, καθώς το καζίνο έχει μια στρατηγική όπου ανοίγει ξανά τα παράπονα και στη συνέχεια απαντά μετά από δύο εβδομάδες (μόλις λεπτά) πριν δει την καταγγελία να κλείνει ως ανεπίλυτη η καταγγελία ανοιχτή χωρίς να βλάψει τη δική τους βαθμολογία. Ωστόσο, το καζίνο κάνει 0 προσπάθεια για να επιλύσει παράπονα, κάτι που είναι πραγματικά κρίμα. Κάποιες καταγγελίες είναι ανοιχτές εδώ και αρκετούς μήνες και αν κοιτάξετε στην καταγγελία τι έκανε το καζίνο έδωσαν μόνο απαντήσεις που δεν λένε τίποτα, τότε είναι σε επανάληψη κλπ..
Ενώ καταλαβαίνω ότι η ομάδα του Casino Guru θέλει να επιλύσει τις υποθέσεις και όχι να τιμωρήσει τα καζίνο, φτάνουμε σε ένα σημείο που φτάνει και το καζίνο θα πρέπει να αρχίσει να επιλύει τα πράγματα αντί να το καθυστερεί για μήνες μέχρι να τα παρατήσει ο παίκτης!
Also,
I wonder if Casino Guru is going to take measures with all the on going complaints against Heybets since the casino has a strategy where it re opens complaints and then responds after two weeks (just minutes) before seeing the complaint being closed as unresolved to maintain the complaint open without harming their own score. Yet, the casino does 0 effort to resolve complaints which is a real shame. Some complaints have been open for several months and if you look in the complaint what the casino did they only gave replies that say nothing then being in repeat etc..
While I understand that Casino Guru team wants to resolve the cases and not to punish casinos we are reaching a point where enough is enough and the casino should start resolving things instead of delaying it for months until the player gives up!
Γεια, νομίζω ότι αυτό είναι ένα πολύ καλό σημείο, αλλά όπως είπατε, χαιρόμαστε πάντα όταν ένα καζίνο προσπαθεί να λύσει προβλήματα με παίκτες. Σε τέτοιες περιπτώσεις, αν δεν τα καταφέρουν, οι καταγγελίες θα κλείσουν ξανά ως άλυτες και θα πάρουν μαύρους πόντους για αυτό. Σε καταστάσεις όπως αυτή, αν και ξέρω ότι πρέπει να είναι απογοητευτικό για τους παίκτες, θα συνιστούσα να αφήσουν τα χρήματά τους ήσυχα και να περιμένουν το αποτέλεσμα. Η ομάδα παραπόνων μας θα αξιολογήσει τα πάντα και δυστυχώς μερικές φορές χρειάζεται χρόνος. Εάν αποφασίσουν ότι το καζίνο συνεχίζει να παρατείνει το χρόνο για να απαντήσει και απαντά πάντα στο τέλος και δεν είναι σχετικό με την περίπτωση, τότε σίγουρα θα υπάρχουν κάποιες πληροφορίες σχετικά με αυτό. Μέχρι στιγμής δεν συμβαίνει τίποτα και σίγουρα θα χρειαστεί ψυχραιμία για όλους. 👍
Hi, I think that's a pretty good point, but as you said, we're always glad when a casino tries to solve problems with players. In cases like this, if they don't succeed, the complaints will be closed as unresolved again and they will get black points for that. In situations like this, although I know it must be frustrating for the players, I would recommend that they leave their money alone and wait for the outcome. Our complaints team will evaluate everything and unfortunately sometimes it takes time. If they decide that the casino keeps extending the time to reply and always responds at the end and it's not relevant for the case, then there will definitely be some information about that. So far, nothing is happening and a cool head will certainly be needed for everyone. 👍
Φαίνεται επίσης ότι το Gaming Curacao δεν είναι πλέον ο δικαιοδόχος του, καθώς η δευτερεύουσα άδεια έχει λήξει σύμφωνα με τη σφραγίδα.
Δυστυχώς, εξακολουθώ να περιμένω μια απόφαση για την υπόθεσή μου και αμφιβάλλω να πάρω μια απόφαση, πράγμα που σημαίνει ότι ίσως χρειαστεί να πάω στο δικαστήριο για να ανακτήσω τα χρήματά μου πίσω.
It also looks like Gaming Curacao is no longer their licensor as the sub license has been expired according to the seal.
Unfortunately, I am still waiting on a ruling on my case and doubt to get one which means that I might have to go to court to retrieve my money back.
Καλή σας μέρα.
Υπάρχει πιθανότητα το καζίνο να βρίσκεται στη μέση της διαδικασίας απόκτησης μιας νέας δευτερεύουσας άδειας. Την ίδια κατάσταση την έχω δει και κάπου αλλού.
Λοιπόν, αυτή είναι μόνο η άποψή μου, και καταλαβαίνω πλήρως τη δική σας. Μακάρι να μπορούσα να πω κάτι πιο ακριβές ή χρήσιμο.
Good day to you.
There is a chance the casino is in the middle of the process of acquiring a new sub-license. I've seen the same situation somewhere else.
Well, this is just my point of view, and I fully understand yours. I wish I could say something more precise or helpful.
Γεια σου Radka,
Αυτό θα μπορούσε να είναι δυνατό, αλλά δεδομένου ότι έχει λήξει και η έλλειψη απαντήσεων σε αυτήν την πλατφόρμα από το καζίνο, φαίνεται σαν ένα deja vu του Beemcasino που επίσης ανταποκρίθηκε στην αρχή πολύ και στη συνέχεια σταμάτησε να απαντά και να επιλύει παράπονα σε αυτήν την πλατφόρμα βλέποντας το καζίνο του πτώση του ρυθμού απότομη.
Hi Radka,
That could be possible, but since it has been expired and the lack of responses on this platform from the casino this feels like a deja vu of Beemcasino which also was at first very responsive and afterwards stopped responding and resolving complaints on this platform seeing their casino rate drop hard.
Ας μην ζωγραφίζουμε τον διάβολο στον τοίχο και ας ελπίζουμε για τα θετικά, αν και ξέρω ότι αν έχεις βρεθεί σε παρόμοια κατάσταση και δεν σου βγήκε καλά, έχεις την τάση να το βλέπεις ρεαλιστικά. Ελπίζω να έχετε και οι δύο δίκιο και το καζίνο βρίσκεται στη διαδικασία λήψης δευτερεύουσας άδειας και θα λάβετε τις απαντήσεις που χρειάζεστε και τα χρήματα. Θα το δούμε όμως με τον καιρό. 🤔🤷♂️
Let's not paint the devil on the wall and hope for the positive, although I know that if you've been in a similar situation and it didn't turn out well, you tend to see it realistically. I hope you are both right and the casino is in the process of getting a sub-license and you will get the answers you need and the money. But we will see in time. 🤔🤷♂️
Συμφωνώ.
Αλλά ο Jaro περιμένω από το Casino Guru να λάβει μέτρα εναντίον αυτού του καζίνο, καθώς εκμεταλλεύεται το λογότυπό σας με λανθασμένη βαθμολογία. Αυτό μπορεί να θεωρηθεί πλαστό καθώς το καζίνο σκοπεύει να δελεάσει τους παίκτες με αυτό το σκορ (καθώς ο δείκτης ασφάλειας του καζίνο δεν ήταν ποτέ πάνω από 8,0).
Agree.
But Jaro I do expect Casino Guru to take measures against this casino since they exploit your logo with a false score. That can be seen as forgery as the casino intend to lure players with this score(since the casino safety index was never above 8.0).
Γεια, το έχω μεταφέρει στην ομάδα δεδομένων μας και θα δούμε τι θα συμβεί. Υποθέτω ότι οι παραπλανητικές πληροφορίες θα δοθούν από το καζίνο επειδή δεν έχουν τέλεια βαθμολογία. Έτσι, πιστεύω επίσης ακράδαντα ότι οι παίκτες θα ελέγξουν την κριτική στον ιστότοπό μας και θα δουν ότι δεν είναι αλήθεια. Ευχαριστώ για την προειδοποίηση.
Hi, I've passed this on to our data team and we'll see what happens. I guess the misleading information will be given away by the casino because they don't have a perfect rating. So I also strongly believe that players will check the review on our site and see that it is not true. Thanks for the warning.
Δυστυχώς, το καζίνο δεν μπορεί να απαντήσει σε περισσότερα παράπονα, καθώς ο αριθμός των ανεπίλυτων παραπόνων έχει αυξηθεί.
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, το Casino Guru θα πρέπει να παρέμβει και να αναγκάσει το καζίνο να αφαιρέσει την ψευδή βαθμολογία του 9,2 καθώς οι παίκτες πιστεύουν ότι αυτή είναι μια πραγματική βαθμολογία. Εάν το καζίνο θα ζημιωνόταν πραγματικά από αυτό το ψεύτικο σκορ, θα είχαν κάνει περισσότερες προσπάθειες για να επιλύσουν παράπονα σε αυτήν την πλατφόρμα για να δουν το ποσοστό τους να γίνεται υψηλότερο.
Για την υπόθεσή μου, επικοινώνησα με μια δικηγορική εταιρεία στο Κουρασάο και στην Ολλανδία για να δω ποιες νομικές επιλογές έχω για να ανακτήσω τα χρήματά μου, καθώς ο κάτοχος της κύριας άδειας και αυτό το απατεώνα καζίνο δεν ανταποκρίνονται στους ισχυρισμούς μου.
Unfortunately, the casino is lacking to respond on more complaints as the number of unresolved complaints has increased.
As mentioned earlier Casino Guru should step in and force the casino to remove the false score of 9.2 as players do believe this is a real rating. If the casino would really be harmed by this fake score they would have done more effort to resolve complaints on this platform to see their rate become higher..
For my case I have contacted a law firm in Curacao nd in The Netherlands to see what legal options I have to retrieve my money since the master license holder and this rogue casino don't respond to my claims.
Γειά σου,
Παρά το πόσο πολύ θα θέλαμε να το πράξουμε, απλώς δεν μπορούμε να επιβάλουμε πρόσβαση στην ιστοσελίδα του καζίνο για να διορθώσουμε την ψευδή βαθμολογία. Θα ήθελα πολύ να πιστεύω ότι η κοινότητά μας κατανοεί ότι μία και μοναδική "επίσημη βαθμολογία/Δείκτης ασφαλείας" του Casino Guru παρουσιάζεται στους τομείς μας. Θα έλεγα ότι ζούμε σε έναν κόσμο όπου η πηγή της πληροφορίας είναι πιο σημαντική από την ίδια την πληροφορία - αν καταλάβετε το νόημά μου.
Ωστόσο, μπορώ να ξέρω ποια δικηγορική εταιρεία του Κουρασάο τράβηξε το ενδιαφέρον σας; Πώς πάει?
Hello,
Despite how much we would love to do so, we just can't enforce access to the casino's web page to correct the false rating. I would love to believe that our community understands that one and only Casino Guru's "official rating/Safety Index" is presented on our domains. I'd say we live in a world where the source of information is more important than the information itself - if you catch my meaning.
However, may I know which Curacao law firm caught your interest? How's it going?
Γεια σου Radka,
Αυτήν τη στιγμή είναι πολύ νωρίς για να μοιραστώ ονόματα δικηγορικών γραφείων κ.λπ., καθώς είμαι ακόμα στην πρώτη φάση όλης αυτής της διαδικασίας, καθώς υπάρχουν πολλοί τρόποι για μια αγωγή που αυτή τη στιγμή ερευνώ με μια ολλανδική δικηγορική εταιρεία που βοηθά τους εξαπατημένους παίκτες καζίνο από καζίνο χωρίς άδειες. Και από εκείνο το σημείο και μετά θα δούμε αν έχω περισσότερα οφέλη για να καταθέσω δικαστική υπόθεση στην Ολλανδία ή στο Κουρασάο.
Όμως, παρά την περίπτωσή μου, είναι σαφές για μένα ότι αυτό το καζίνο είναι αδίστακτο και πρέπει να αποφεύγεται εάν οι παίκτες θέλουν να δουν τα κέρδη τους να πληρώνονται. Δεδομένου του μεγάλου αριθμού ανεπίλυτων παραπόνων, αυτό το καζίνο έχει εγκαταλείψει την επίλυση διαφορών.
Hello Radka,
Currently it is too early to share law firm names etc. as I am still in the first phase of this whole process as there are many ways for a lawsuit which I am currently investigating with a Dutch law firm that helps duped casino players from casinos without licenses. And from that point onwards we will see if I have more benefits to file a court case in The Netherlands or in Curacao.
But despite my case, it is clear to me that this casino is rogue and should be avoided if players want to see their winnings paid out. Given the high amount of unresolved complaints this casino has given up on resolving disputes.
Μου είναι ξεκάθαρο ότι είναι δύσκολο να χωνέψεις κάτι τέτοιο και ούτε θα μου έκανε εντύπωση.
Ωστόσο, δεδομένου ότι η όλη διαδικασία με τους δικηγόρους πρόκειται να περιμένει, θα χαιρόμουν αν μπορούσατε να μας δώσετε κάποιο αποτέλεσμα ή πρόοδο στη συνέχεια, αν είναι δυνατόν. Φυσικά όλα εξαρτώνται από εσάς, αλλά αν πάει καλά, ίσως θα βοηθούσε και άλλους παίκτες.
Ελπίζω ότι θα μπορέσετε να έχετε ένα δίκαιο αποτέλεσμα και όλα θα πάνε όπως θα έπρεπε.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για σένα. 🤞
It's clear to me that it's hard to digest such a thing, and I wouldn't be impressed either.
However, since the whole process with the lawyers is going to be awaited, I would be glad if you could give us some result or progress afterwards, if possible. Of course it's all up to you, but if it goes well, maybe it would help other players as well.
I hope that you will be able to get a fair result and everything will work out as it should.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.