Jaro ευχαριστώ για την απάντηση, Απλώς για να κρατάμε όλους ενήμερους σε αυτόν τον συνεχιζόμενο εφιάλτη επαλήθευσης KYC με το HeyBets Casino:
19 Ιουνίου: Υποβλήθηκε αίτημα εξαργύρωσης
21 Ιουνίου: Ζητήθηκαν έγγραφα (διαβατήριο και απόδειξη διεύθυνσης) - παρέχονται αυθημερόν
2 Ιουλίου: Ζητήθηκε selfie με ημερομηνία και όνομα χρήστη - παρέχεται την ίδια ημέρα
10 Ιουλίου: Ζητήθηκε η απόδειξη της πηγής πλούτου - παρέχεται αυθημερόν
18 Ιουλίου: Δεν είναι δυνατό το άνοιγμα του PDF, ζητείται εναλλακτική μορφή - παρέχεται την ίδια ημέρα
25 Ιουλίου: Ξαφνικά απαιτούνται αγγλικά έγγραφα, τραπεζικό αντίγραφο στα αγγλικά παρέχεται την ίδια ημέρα
Πάνω από έναν μήνα συνεχών παλμών, νέα αιτήματα εμφανίζονται σαν τσακωμός. Κάθε φορά απαντούσα αμέσως, αλλά συνεχίζουν να μετακινούν τα γκολπόστ. Αυτό το μοτίβο είναι πέρα για πέρα απογοητευτικό. Είναι σαφές ότι η στρατηγική τους είναι να καθυστερήσουν και να περιπλέξουν τη διαδικασία απόσυρσης όσο το δυνατόν περισσότερο.
Jaro thanks for the reply, Just to keep everyone in the loop on this ongoing KYC verification nightmare with HeyBets Casino:
June 19: Cashout request submitted
June 21: Documents requested (passport and proof of address) - provided same day
July 2: Selfie with date and username requested - provided same day
July 10: Proof of wealth source requested - provided same day
July 18: Can't open PDF, alternative format requested - provided same day
July 25: English documents suddenly required, bank statement in English provided same day
Over a month of constant back-and-forth, new requests popping up like whack-a-mole. Each time I've responded immediately, but they just keep moving the goalposts.This pattern is beyond frustrating. It's clear their strategy is to delay and complicate the withdrawal process as much as possible.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: