Πρόσφατα κέρδισα περίπου $2.600. Δεν πίστευα ότι θα έσκυβαν τόσο χαμηλά, αλλά όταν άρχισα να κάνω λίγη έρευνα στο διαδίκτυο, ήταν ΞΕΚΑΘΑΡΑ. Αυτό είναι ένα μοτίβο. Επικοινώνησα μέσω ζωντανής συνομιλίας στις 26. Μου απάντησαν και με έβαλαν ζάχαρη στις 26, ααα και αυτή ήταν η τελευταία φορά που τους άκουσα.
Έγινε πολλαπλά εισιτήρια ζωντανής συνομιλίας με την κατάσταση των πρακτόρων να εμφανίζεται στο διαδίκτυο, μερικά μάλιστα με αφήνουν να φανώ.
Επίσης στάλθηκαν 2 email. Καμία απάντηση. Δεν έχουν ζητήσει ταυτότητα ή τίποτα ακόμα, αλλά έχω ήδη χάσει τις ελπίδες να πάρω τα χρήματά μου.
Δεν είναι δυνατή η ανάληψη ακόμη και 1 $ χωρίς επιβεβαίωση διαχείρισης. Προφανώς έχουν κλειδώσει τον λογαριασμό μου.
Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να ελπίζω ότι δεν είμαι το επόμενο θύμα τους. Εάν δεν λάβω τα χρήματά μου σύντομα, θα απευθυνθώ 100% σε έναν από τους δικηγόρους μου για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.
2.600 $ είναι ΜΙΚΡΟΛΕΦΤΑ! Πώς μπορείτε να εξυπηρετήσετε μια τόσο τρομερή εμπειρία χρήστη;
I have also recently won around $2,600. Didn’t think they’d stoop this low but when I started doing a little bit of research online it is CLEAR. This is a pattern. I reached out via live chat on the 26th. They replied and sugar coated me on the 26th, aaaand that was the last time I’ve heard from them.
Raised multiple live chat tickets with the agents status being displayed online, some even leaving me on seen.
2 emails sent out aswell. No reply. They have not asked for ID or anything yet, but I have already lost the hopes of getting my money.
Cannot even withdraw $1 without administration confirmation. Obviously they’ve locked my account.
All I can do is hope that I am not their next victim. If I do not get my money soon I will 100% be reaching out to one of my lawyers to see what we can do.
$2,600 is PETTY MONEY! How can you serve such a terrible user experience?
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: