ΦόρουμΚαζίνοGeniusWin Casino - γενική συζήτηση

GeniusWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 11 μήνες από montella85
|
39750 προβολές 347 απαντήσεις |
|
1...6 7 8...18
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες

Καλησπέρα σε όλους, συμμετέχω σε αυτή τη συζήτηση γιατί και εγώ βρίσκομαι στην ίδια κατάσταση και ψάχνοντας στο διαδίκτυο βρήκα αυτό το φόρουμ... σήμερα που προσπάθησα να συνδεθώ στην ιστοσελίδα geniuswin.it φαίνεται ανύπαρκτο, νομίζω ADM το έχει κλείσει... έστειλα και την καταγγελία στην ADM αλλά εκτός του ότι ερευνούν δεν είχα καμία ένδειξη για το πώς θα πάρουν τα χρήματα πίσω



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

According to what we have on the site, I see that the casino is closed. 

However, I think you did the right thing by filing a complaint with ADM, but from now on you will have to be patient how it all turns out and where you get to. I firmly believe that you will get your money, but of course I don't want to be too optimistic. 

So we will have to wait for the decision and what they tell you. 

If you have any news could you please let us know ? 

πριν από 8 μήνες

Γεια σας παιδιά, και εγώ κατέληξα με genius win σε δύο λογαριασμούς και δεν είχα πλέον τα χρήματα, τι πρέπει να κάνω; Μπορείτε να με βοηθήσετε και να μου πείτε πώς να προχωρήσω; Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
trend867
πριν από 8 μήνες

To tell you the truth, I do not fully understand, what are you saying.🤷‍♀️ Would it be possible, please, to be more specific, what actually is your issue? As you can see, the GeniusWin Casino 👈 is closed now. Is it related to this casino? Have you had some remaining real balance in this casino? Please let us know some more details, so we can have a look into it, we'll wait for your response.

Romi
πριν από 8 μήνες

Καλημέρα, συγνώμη αν δεν έγινα κατανοητός, το πρόβλημά μου είναι ότι έχω λεφτά στο geniuswin.it αλλά από τον Σεπτέμβριο δεν μου επιτρέπουν πλέον να κάνω ανάληψη του ποσού των 1000 ευρώ, θα ήθελα να μάθω πώς να προχωρήσω στο ανακτήσω τα χρήματά μου, δεδομένου ότι έχω διαβάσει ότι μερικά παιδιά κατάφεραν να τα πάρουν ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
trend867
πριν από 8 μήνες

There is no need to be sorry, it's all good. In this case I would recommend to you to file a free of charge complaint, here with our team. They will try to help you out with this issue. To easily submit a complaint, please, use this link 👈. I will attach also the instructions 👈, so you can read what to do and what to expect when filing a complaint. If you need any further assistance, do not hesitate to contact us. Hopefully our team will be able to do something about this. What was the reason, the casino did not let you withdraw the money, anyway?🤔 Did you get any explanation from their support, by any chance?🤷‍♀️

Romi
πριν από 8 μήνες

Γεια, προσπάθησα να ανοίξω τον σύνδεσμο αλλά δεν με αφήνει να τον ανοίξω.

Δεν ξέρω τον λόγο που δεν έβγαλα τα χρήματα. Είπαν ότι οι αναλήψεις ήταν υπό διαχείριση και στη συνέχεια εξαφανίστηκαν. Επικοινώνησα πολλές φορές με την υποστήριξή τους και μου είπα ότι διαχειρίζονταν τις αναλήψεις και σε κορόιδευαν γιατί δεν ήταν αλήθεια. Είχα 1050 στο site τους αλλά από όσο κατάλαβα και είδα δεν έχουν πλέον ενεργό site έχουν εξαφανιστεί, έστειλα και email στο ADM να δούμε τι θα απαντήσουν ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
trend867
πριν από 8 μήνες

Hey!

Sorry to hear about the link. I suggest deleting all cookies, temporary files, and hashes in your browser.

Alternatively, try to use another browser with a clean setup.

If none of that works, kindly capture a screenshot showing what goes wrong when you try to access the site.

Let me know how it goes, please. Vanished withdrawals need to be investigated for sure, I just hope there is still someone to get officially in touch. 🤞

πριν από 9 μήνες

Τώρα από περιέργεια προσπαθούσα να αποκτήσω πρόσβαση στον λογαριασμό μου και ανέστειλαν τον λογαριασμό μου για απάτη! χαχαχαχαχαχαχα εννοώ ότι θα ήμουν ο ανέντιμος, αλλά καταλαβαίνεις ποιοι είναι αυτοί! Μέχρι τώρα νομίζω ότι η AAMS δικαίως έχει αναστείλει την άδεια χρήσης επειδή έχει συνειδητοποιήσει ότι δεν έχει χρήματα για να πληρώσει πελάτες.....όσοι έχουν αναλήψεις σε εκκρεμότητα θα λάβουν τα χρήματα απευθείας από τα μονοπώλια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

ΓΕΙΑ

Πριν λίγες εβδομάδες διάβασα όλες τις αναρτήσεις σε αυτό το φόρουμ και είμαστε στην ίδια κατάσταση.

Σήμερα μίλησα με έναν δικηγόρο του οποίου την επαφή είχα ήδη, το όνομά του είναι Max Rosa, αν δεν τον γνωρίζετε, είναι ένας από τους μεγαλύτερους ειδικούς του διαδικτυακού τζόγου στην Ιταλία, αν όχι ο καλύτερος (πολλοί παίκτες πόκερ βασίζονται σε αυτόν για περιπτώσεις όπου γίνεται λόγος για κέρδη για δεκάδες/εκατοντάδες Κ ευρώ).

Του εξήγησα την κατάσταση και μου είπε ότι είναι μάταιο να περιμένω από την ADM να επιβεβαιώσει όλα αυτά που ήδη ξέρουμε, ότι δηλαδή είναι μαφία και ίσως να μην μας απαντήσουν άλλο ή σε καμία περίπτωση εμείς δεν θα πάρει τίποτα από αυτό, προσθέτοντας ότι μπορούμε επίσης να αγνοήσουμε τις επικοινωνίες τους, όπως ακριβώς κάνουν πάντα το δικό τους. Έτσι, είναι απολύτως χάσιμο χρόνου να παραπονιέστε, να τηλεφωνήσετε / να γράψετε κ.λπ.

Μικρή σημασία έχει επίσης αν αυτοί οι ηλίθιοι του Genius χρεοκόπησαν ή όχι. Μπορεί επίσης ο ιστότοπος να έχει εξαφανιστεί επειδή έχει ανασταλεί η άδειά του. σε περίπτωση χρεοκοπίας μπαίνει στο παιχνίδι η περίφημη εγγύηση. Δηλαδή: εκεί που ο παραχωρησιούχος (Genius) αποδείξει ότι έχει χρέη στο δημόσιο ταμείο και δεν είναι σε θέση να μας πληρώσει, θα πρέπει να το κάνει το Δημόσιο (μέσω Monopolies και άρα ADM).

Τον ρώτησα: υπάρχει περίπτωση να μην ξαναδούμε τα χρήματά μας;

Μου είπε ότι είναι μια πολύ ακραία υπόθεση, σε περίπτωση που η ADM αποδειχθεί ότι είναι χρέη εκατομμυρίων και δεν μπορεί να μας εγγυηθεί το ποσό μας, που ακόμα και αν προσθέσουμε πολλούς λογαριασμούς είναι μικρό (πολλές χιλιάδες ευρώ). Αλλά σε ακραίες περιπτώσεις, θα ήταν αυτός που θα μας έλεγε να σταματήσουμε γιατί δεν θα ήταν πλέον βολικό, καθιστώντας ένα θέμα πολύ μεγάλο για τις τσέπες μας και επίσης ριψοκίνδυνο.

Επομένως, πρέπει να εκδώσουμε αυτήν την προειδοποίηση, και το άλλο σημαντικό πράγμα που μου είπε είναι ότι θα ήταν καλύτερα να το κάναμε ως ομάδα (ένα είδος "ταξικής δράσης"), όλα με τον ίδιο δικηγόρο και θα ήταν πολύ βολικό να μοιράσει το κόστος, μειώνοντας το ποσό σε μερικές δεκάδες ευρώ ανά άτομο (ή μάλλον ανά λογαριασμό/ταυτότητα).

Σε ό,τι με αφορά, είχα ένα συνολικό ποσό μεταξύ 3,5 και 4,5 χιλιάδων ευρώ στους τρεις λογαριασμούς μου και θα ήθελα να κάνω ό,τι μπορώ για να προσπαθήσω να ανακτήσω τα γαμημένα μου χρήματα. Έχω επίσης έναν φίλο που βρίσκεται στην ίδια κατάσταση, οπότε είμαστε στα δύο. Και προσπαθώ να πιάνω τη διαφορά με άλλους ανθρώπους που και που με το ίδιο πρόβλημα.

Σας παρακαλώ λοιπόν να με ενημερώσετε εάν ενδιαφέρεστε να ανακτήσετε αυτά τα χρήματα. Καθώς διάβασα, είδα ότι είμαστε αρκετοί και όλοι έχουμε όχι ακριβώς μικρά ποσά. Γνωρίζετε (ή έχετε μιλήσει με) κάποιον άλλο σε αυτό το φόρουμ; Δεν ξέρω αν μπορώ να τους επισημάνω όλους σε αυτήν την ανάρτηση, τουλάχιστον αύριο θα προσπαθήσω να απαντήσω στα σχόλιά τους (ελπίζοντας να δουν την ειδοποίηση).

Εν τω μεταξύ, παρέμεινα με τον δικηγόρο και θα τα ξαναπούσαμε μέσα σε μια εβδομάδα περίπου. Ενημερώστε με, αντίο!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
trend867
πριν από 8 μήνες

ΓΕΙΑ

Διαβάστε την ανάρτηση για την οποία μόλις έγραψα

Αυτόματη μετάφραση:
stufo80
πριν από 8 μήνες

ΓΕΙΑ

Διάβασε και την παραπάνω ανάρτησή μου

Αυτόματη μετάφραση:
gonzogin
πριν από 8 μήνες

ΓΕΙΑ

Διαβάστε την ανάρτηση που έγραψα πριν από λίγο

Αυτόματη μετάφραση:
Valdivia11
πριν από 8 μήνες

γεια, διάβασα την ανάρτησή σου και θα με ενδιέφερε όπως εσύ να ανακτήσω τα χρήματά μου αλλά δεν είμαι ο μόνος καθώς έχω ήδη έναν μικρό κύκλο γύρω μου.. που σαν εμένα έχουν περισσέψει λεφτά από το geniuswin.it και είμαστε συνολικά 5 άτομα ...θα χαρούμε να συμμετάσχουμε σε αυτήν την ομαδική αγωγή για νομική αγωγή μέσω δικηγόρου στην ADM για να πάρουμε τα χρήματά μας πίσω...Περιμένω τις επικοινωνίες σας για να καταλάβω πώς να οργανωθούμε

εν τω μεταξύ σας εύχομαι καλό βράδυ

Αυτόματη μετάφραση:
passalacqua
πριν από 8 μήνες

γεια σας καλησπέρα

εντάξει, συλλέγω επίσης συνδρομές σε ένα άλλο φόρουμ στο οποίο συμμετέχω.

Όσον αφορά τον οργανισμό, κάνω μια λίστα με όλους όσους θέλουν να αναλάβουν δράση, και λεπτομερώς τον συνολικό αριθμό των λογαριασμών τυχερών παιχνιδιών που εμπλέκονται και - εάν είναι δυνατόν - τα ποσά που απομένουν σε απόθεμα σε κάθε λογαριασμό (αλλά ίσως μπορείτε να το αναφέρετε απευθείας στο ο δικηγόρος) .

Με αυτόν τον τρόπο θα μπορώ να δώσω στον δικηγόρο έναν συγκεκριμένο αριθμό για το πόσα άτομα είμαστε (θυμηθείτε ότι εάν έχετε πολλούς λογαριασμούς, κάθε κάτοχος λογαριασμού υπολογίζεται ως ξεχωριστό άτομο). Πες μου κάτι, σε αυτό το φόρουμ υπάρχει δυνατότητα απευθείας επικοινωνίας με τα μέλη μέσω προσωπικού μηνύματος; Με αυτόν τον τρόπο θα σας στείλω τον ιδιωτικό αριθμό του δικηγόρου.

Εάν αυτό δεν είναι δυνατό: επειδή δεν μπορώ να δημοσιεύσω την προσωπική επαφή του σε δημόσιο φόρουμ, θα πρέπει να μου δώσετε μια διεύθυνση email στην οποία μπορώ να σας προωθήσω την επαφή, επιβεβαιώνοντας ότι την έχω λάβει.

Σε εκείνο το σημείο, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να του γράψετε ένα μήνυμα Whatsapp λέγοντάς του ότι θέλετε να προσθέσετε τον εαυτό σας στην προειδοποίηση κατά του Genius, του έχω ήδη εξηγήσει τα πάντα. Αν σας καλέσει, κάντε μια κουβέντα μαζί του (συνήθως προτιμά να μιλάει στο τηλέφωνο). Μετά θα πρέπει να του στείλουμε τα έγγραφα για κάθε κάτοχο των διαφόρων λογαριασμών (δηλαδή τουλάχιστον CF και ταυτότητα φαντάζομαι), και αυτά είναι πράγματα που προφανώς θα πρέπει να τα κάνετε απευθείας.

Αυτόματη μετάφραση:
passalacqua
πριν από 8 μήνες

ΓΕΙΑ

Έγραψα μια ανάρτηση που είναι σε αναμονή πιθανώς εν αναμονή ελέγχου.

Όπως βλέπω εδώ δεν υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας με μέλη μέσω μηνύματος, θα σας έδινα με κάποιο τρόπο τον αριθμό του δικηγόρου, αλλά αν δεν σας επιτρέψουν να απελευθερώσετε επαφές εδώ, θα πρέπει να ζητήσω από το προσωπικό να σας το προωθήσει με κάποιο τρόπο.

Αυτόματη μετάφραση:
Valdivia11
πριν από 8 μήνες

ΓΕΙΑ

αν δεν σου επιτρέψουν να γράψεις τα στοιχεία επικοινωνίας του δικηγόρου μπορώ να τον ψάξω στο ίντερνετ...έχεις αναφέρει ήδη το όνομά του....άρα ψάχνω τον Max Rosa...λαμβάνοντας υπόψη ότι σήμερα είναι Κυριακή...αύριο Δευτέρα τον ψάχνω και επικοινωνώ μαζί του (όπως είπα και προηγουμένως δεν είμαι ο μόνος, έχω 4 άτομα κοντά μου με το ίδιο πρόβλημα και με πολλά λεφτά κολλημένα.. .από εσάς διάβαζα 2 άτομα οπότε είμαστε ήδη 7 σίγουρα)...τα λέμε σύντομα για ενημερώσεις. να εχεις μια ωραια μερα

Αυτόματη μετάφραση:
passalacqua
πριν από 8 μήνες

Είμαστε πολλοί περισσότεροι προς το παρόν, όλα θα εξαρτηθούν από το δεσμευμένο ποσό που έχουν οι άλλοι και το κόστος της προειδοποίησης, κάποιοι θα πρέπει να αξιολογήσουν. Στο ίντερνετ θα βρείτε μόνο τον αριθμό του στούντιο όπου δεν απαντά, η ιδιωτική επαφή δεν είναι δημόσια. Το email επίσης δεν υπάρχει (υπάρχει ένα γραμμένο σε δεν ξέρω ποια σελίδα αλλά δεν λειτουργεί). Περιμένω να εξεταστεί αυτό το post όπου σας έγραψα όλες τις λεπτομέρειες

Αυτόματη μετάφραση:
Valdivia11
πριν από 8 μήνες

Εντάξει όλα ξεκάθαρα...

Περιμένω το ποστ υπό αξιολόγηση τότε μήπως επικοινωνήσω ξανά και δούμε τι θα κάνουμε για να πάρω τα στοιχεία επικοινωνίας του δικηγόρου... οι 5 συνολικά έχουμε ένα ποσό μπλοκαρισμένο στο σύνολο που είναι γύρω στις 20 χιλιάδες οπότε δυστυχώς πολλά πράγματα... και με όποιον τρόπο πρέπει να βγούμε από αυτήν την πραγματικά ανάξια και λυπηρή κατάσταση... τα λέμε σύντομα

Αυτόματη μετάφραση:
Valdivia11
πριν από 8 μήνες

ΓΕΙΑ,

Έχω επίσης 3 λογαριασμούς Geniuswin, για σύνολο 9 χιλ. Για ένα πράγμα, έστειλα την κλασική καταγγελία μέσω email στην ADM και μου απάντησαν ότι διεξάγονταν έρευνες εναντίον του Geniuswin. Για έναν άλλο λογαριασμό, μέσω του θείου μου που είναι δικηγόρος, έστειλα πρώτα αίτημα πληρωμής απευθείας στο PEC της Genius Srl (παρέμεινε χωρίς παρακολούθηση), και στη συνέχεια έστειλα την κλασική καταγγελία της PEC στην ADM, επισυνάπτοντας αυτήν την επίσημη ειδοποίηση, αλλά ακόμα δεν έλαβα απάντηση (έχει περάσει μόνο μια εβδομάδα). Το γεγονός ότι δεν έχω αποδείξεις για το υπόλοιπο στους διάφορους λογαριασμούς με τρομάζει αρκετά, όπως φοβάμαι ότι η εγγύηση δεν προστατεύει πλήρως τους παίκτες που θα δικαιούνται να πάρουν τα χρήματά τους πίσω. Δυστυχώς ούτε εγώ ούτε ο θείος μου ο δικηγόρος ξέρουμε ακριβώς τι να κάνουμε, οπότε κάθε συμβουλή είναι ευπρόσδεκτη, ευχαριστώ!

Αυτόματη μετάφραση:
passalacqua
πριν από 8 μήνες

Minkia..... Μα πόσα λεφτά έκλεψαν αυτοί οι τύποι;;

Πολύ περισσότερο ο λόγος που πρέπει να κάνουμε αυτή την προσπάθεια, γιατί η ελπίδα ότι θα επιστραφούν είναι σχεδόν μηδενική.

Αυτόματη μετάφραση:
Valdivia11
πριν από 8 μήνες

Η geniuswin δεν πλήρωσε πολλά χρήματα...ίσως κόντρα στη φαντασία μας κατά τη γνώμη μου.

όπως καλά έγραψες, η επιστροφή των χρημάτων απευθείας από τα μπουκμέικερ είναι πλέον αδύνατη κατά τη γνώμη μου καθώς σίγουρα έχει αποτύχει... αλλά εδώ και μήνες.

Το σίγουρο...επίσης επειδή είναι νόμος και βρήκα στο ίντερνετ υπάρχει νόμος από το Ανώτατο Δικαστήριο που ορίζει ότι σε περίπτωση που κάποιος έμπορος αποτύχει έχετε τις υποχρεώσεις του (στην προκειμένη περίπτωση πληρωμή) και το κρατικό μονοπώλιο πρέπει να αποζημιώσει το προκαταβολικά ποσά. ..επισης γιατι υπαρχει λογος που παιζει καποιος τα λεφτα του σε σαιτ με κανονικη αδεια και για να προστατευεται σε εισαγωγικα...αλλιως θα παιζα σε site χωρις κανονικη αδεια...εμενα ειλικρινα το μονο αυτό με κάνει να σκεφτώ και πόσο καιρό θα πάρει για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω από το adm (επειδή επαναλαμβάνω βάσει νόμου πρέπει να τα δώσουν αλλά πώς και πότε;)

Αυτόματη μετάφραση:
1...6 7 8...18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα