ΦόρουμΚαζίνοGeniusWin Casino - γενική συζήτηση

GeniusWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 4 μήνες από montella85
|
14138 προβολές 299 απαντήσεις |
|
1...7 8 9...15
Προσθήκη ανάρτησης
MarcoReus
πριν από 1 μήνα

Madonna, ακόμα και να διαβάζεις τις φιγούρες σου σε κάνει να τρέμεις. Θα σου πω ότι εδώ και μήνες το θεωρώ χαμένο, αλλά πρέπει να γίνει προσπάθεια. Αν ήταν μερικές εκατοντάδες ευρώ δεν θα με ένοιαζε, αλλά είναι σημαντικά νούμερα και από ότι βλέπω τα δικά σου είναι ακόμα μεγαλύτερα!

Έκανα και την καταγγελία στην ADM και όπως εσείς (και όλοι οι υπόλοιποι που έχουν παραπονεθεί) έλαβα το περίφημο email από την ADM με θέμα "οι αναλήψεις δεν επεξεργάζονται".

Λοιπόν ενήργησα όπως εσείς: την 1η Φεβρουαρίου έστειλα ένα PEC στο Genius και για πληροφορίες στον ADM, προφανώς ο Genius δεν απάντησε (αυτό δεν είναι νέο, είχα ήδη διαβάσει ότι δεν απάντησαν ποτέ σε PEC και αυτό τα λέει όλα) , ενώ περίπου είκοσι μέρες αργότερα η ADM απάντησε με το συνηθισμένο email που λάβαμε όλοι.

Το γεγονός είναι ότι δεν μπορούμε να το αποδείξουμε αυτή τη στιγμή! Δεν μπορείτε πλέον να έχετε πρόσβαση στον ιστότοπο, στην πραγματικότητα έχει εξαφανιστεί εντελώς. Στην περίπτωσή μου είχα κλείσει απευθείας τους λογαριασμούς περιμένοντας να εκκαθαριστεί το υπόλοιπο, οπότε δεν μπορούσα να παράσχω αυτήν την απόδειξη ούτως ή άλλως. Όλα αυτά όμως τα είχα ήδη εξηγήσει στον δικηγόρο, δηλαδή ότι ο ιστότοπος δεν είναι πλέον ορατός και ότι δεν είχα αποδείξεις για το υπόλοιπο, στην πραγματικότητα για να είμαι ειλικρινής δεν θυμάμαι καν τα ακριβή ποσά γιατί δεν τα έγραψα κάτω, αλλά απάντησε αμέσως σε αυτό, που είναι δεδομένα που μπορούν να βρεθούν αργότερα επειδή είναι όλα καταγεγραμμένα, οπότε θεωρητικά δεν πρέπει να το φοβόμαστε αυτό.

Σχετικά με την εγγύηση της εγγύησης σκέφτομαι κι εγώ όπως εσύ, αλλά αν μου έλεγαν ότι είναι διατεθειμένοι να μου δώσουν τα μισά (γιατί δεν έχουν αρκετή κάλυψη κλπ) θα δεχόμουν. Ο θείος σου έκανε ό,τι μπορούσε στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, ο δικηγόρος με τον οποίο μίλησα (μπορείς να κάνεις έρευνα στο διαδίκτυο) είναι ειδικός στον τομέα, οπότε το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να βασιστείς σε αυτόν και να ελπίζεις για το καλύτερο. Σίγουρα με τις φιγούρες σου δεν μπορείς να μείνεις άπραγος, πάμε βήμα βήμα να δούμε πως θα εξελιχθεί.

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ. Έχετε εκδώσει προειδοποίηση και για τους τρεις λογαριασμούς;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
passalacqua
πριν από 1 μήνα

Ακριβώς, αν αποτύχουν, η ADM πρέπει να το καλύψει, είναι η εγγύηση εγγύησης για την οποία μίλησα με τον Μαρκορέους.

Πόσο καιρό θα χρειαζόταν και αν θα έφταναν ποτέ αυτά τα χρήματα, δεν έχω απολύτως καμία ιδέα. Είναι πολύ εύκολο να σκεφτείς ότι αν δεν εμφανιστείς και δείξεις ότι προστατεύεις τα συμφέροντά σου, δεν δίνουν δεκάρα και δεν θα έρθουν να σου χτυπήσουν την πόρτα για να διευθετήσουν τα ποσά. Επομένως, είναι καλύτερο για εμάς να πιέσουμε έναν δικηγόρο για να επιταχύνουμε τη διαδικασία και να λάβουμε απάντηση. Αν είναι χρεοκοπημένοι, δεν είναι χρεοκοπημένοι, ποιος πρέπει να μας δώσει τα χρήματα, πότε και σε ποιο βαθμό.

Σίγουρα η ADM θα απαντήσει, αν ήταν μια προειδοποίηση αποκλειστικά προς την Genius θα περιμέναμε για την αιωνιότητα.

Αυτόματη μετάφραση:
alesuper9537
πριν από 1 μήνα

ΓΕΙΑ

αν σε ενδιαφερει διαβασε τα προηγουμενα ποστ. Παρακαλώ δώστε μου μια απάντηση το συντομότερο δυνατό

Αυτόματη μετάφραση:
Bilegend
πριν από 1 μήνα

ΓΕΙΑ

διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις, εάν ενδιαφέρεστε να εκδώσετε επίσημη ειδοποίηση για να ζητήσετε τα χρήματα που μας οφείλονται ενημερώστε με, ενδεχομένως το συντομότερο δυνατό.

Αυτόματη μετάφραση:
Valdivia11
πριν από 1 μήνα

Γεια, ευχαριστώ, έχω ήδη συμμετάσχει, είμαι ο @jerrythemouse

Αυτόματη μετάφραση:
alesuper9537
πριν από 1 μήνα

αχ οκ 😄 τέλειο, σε λίγες μέρες θα κάνουμε απολογισμό και απλά ελπίζω να μπορέσω να στείλω την επαφή σε όλους

Αυτόματη μετάφραση:
Valdivia11
πριν από 1 μήνα

Είμαι κι εγώ εδώ, ενημερώστε με

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

ΓΕΙΑ

Πριν λίγες εβδομάδες διάβασα όλες τις αναρτήσεις σε αυτό το φόρουμ και είμαστε στην ίδια κατάσταση.

Σήμερα μίλησα με έναν δικηγόρο του οποίου την επαφή είχα ήδη, το όνομά του είναι Max Rosa, αν δεν τον γνωρίζετε, είναι ένας από τους μεγαλύτερους ειδικούς του διαδικτυακού τζόγου στην Ιταλία, αν όχι ο καλύτερος (πολλοί παίκτες πόκερ βασίζονται σε αυτόν για περιπτώσεις όπου γίνεται λόγος για κέρδη για δεκάδες/εκατοντάδες Κ ευρώ).

Του εξήγησα την κατάσταση και μου είπε ότι είναι μάταιο να περιμένω από την ADM να επιβεβαιώσει όλα αυτά που ήδη ξέρουμε, ότι δηλαδή είναι μαφία και ίσως να μην μας απαντήσουν άλλο ή σε καμία περίπτωση εμείς δεν θα πάρει τίποτα από αυτό, προσθέτοντας ότι μπορούμε επίσης να αγνοήσουμε τις επικοινωνίες τους, όπως ακριβώς κάνουν πάντα το δικό τους. Έτσι, είναι απολύτως χάσιμο χρόνου να παραπονιέστε, να τηλεφωνήσετε / να γράψετε κ.λπ.

Μικρή σημασία έχει επίσης αν αυτοί οι ηλίθιοι του Genius χρεοκόπησαν ή όχι. Μπορεί επίσης ο ιστότοπος να έχει εξαφανιστεί επειδή έχει ανασταλεί η άδειά του. σε περίπτωση χρεοκοπίας μπαίνει στο παιχνίδι η περίφημη εγγύηση. Δηλαδή: εκεί που ο παραχωρησιούχος (Genius) αποδείξει ότι έχει χρέη στο δημόσιο ταμείο και δεν είναι σε θέση να μας πληρώσει, θα πρέπει να το κάνει το Δημόσιο (μέσω Monopolies και άρα ADM).

Τον ρώτησα: υπάρχει περίπτωση να μην ξαναδούμε τα χρήματά μας;

Μου είπε ότι είναι μια πολύ ακραία υπόθεση, σε περίπτωση που η ADM αποδειχθεί ότι είναι χρέη εκατομμυρίων και δεν μπορεί να μας εγγυηθεί το ποσό μας, που ακόμα και αν προσθέσουμε πολλούς λογαριασμούς είναι μικρό (πολλές χιλιάδες ευρώ). Αλλά σε ακραίες περιπτώσεις, θα ήταν αυτός που θα μας έλεγε να σταματήσουμε γιατί δεν θα ήταν πλέον βολικό, καθιστώντας ένα θέμα πολύ μεγάλο για τις τσέπες μας και επίσης ριψοκίνδυνο.

Επομένως, πρέπει να εκδώσουμε αυτήν την προειδοποίηση, και το άλλο σημαντικό πράγμα που μου είπε είναι ότι θα ήταν καλύτερα να το κάναμε ως ομάδα (ένα είδος "ταξικής δράσης"), όλα με τον ίδιο δικηγόρο και θα ήταν πολύ βολικό να μοιράσει το κόστος, μειώνοντας το ποσό σε μερικές δεκάδες ευρώ ανά άτομο (ή μάλλον ανά λογαριασμό/ταυτότητα).

Σε ό,τι με αφορά, είχα ένα συνολικό ποσό μεταξύ 3,5 και 4,5 χιλιάδων ευρώ στους τρεις λογαριασμούς μου και θα ήθελα να κάνω ό,τι μπορώ για να προσπαθήσω να ανακτήσω τα γαμημένα μου χρήματα. Έχω επίσης έναν φίλο που βρίσκεται στην ίδια κατάσταση, οπότε είμαστε στα δύο. Και προσπαθώ να πιάνω τη διαφορά με άλλους ανθρώπους που και που με το ίδιο πρόβλημα.

Σας παρακαλώ λοιπόν να με ενημερώσετε εάν ενδιαφέρεστε να ανακτήσετε αυτά τα χρήματα. Καθώς διάβασα, είδα ότι είμαστε αρκετοί και όλοι έχουμε όχι ακριβώς μικρά ποσά. Γνωρίζετε (ή έχετε μιλήσει με) κάποιον άλλο σε αυτό το φόρουμ; Δεν ξέρω αν μπορώ να τους επισημάνω όλους σε αυτήν την ανάρτηση, τουλάχιστον αύριο θα προσπαθήσω να απαντήσω στα σχόλιά τους (ελπίζοντας να δουν την ειδοποίηση).

Εν τω μεταξύ, παρέμεινα με τον δικηγόρο και θα τα ξαναπούσαμε μέσα σε μια εβδομάδα περίπου. Ενημερώστε με, αντίο!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hello. I don't know for sure if any of the players present have already tried to consult with ADM. If not, it's definitely a good first step, I would say. To be honest, a complaint filed through Casino Guru does not solve much in the current situation, and basically it would only have an effect on the SI of this casino. Thank you for the initiative and we will be happy if you continue to inform everyone."🙏👌

Valdivia11
πριν από 1 μήνα

Γεια, ενδιαφέρομαι και εγώ, τι χρειάζεσαι;

Αυτόματη μετάφραση:
Valdivia11
πριν από 1 μήνα

Γεια σου valdivia11 Βλέπω ότι ακόμα δεν έχουν εγκρίνει την ανάρτηση που αναφέρεις με τις αναφορές του δικηγόρου... αντί να περιμένεις για έγκριση θα σου στείλω προσωπικά το email μου για να μου στείλεις τα στοιχεία επικοινωνίας του δικηγόρου....( passalacquafrancesco15@gmail.com )για την αναφορά σε σένα και γενικά την κατάσταση τι του λέω; Ευχαριστώ, τα λέμε σύντομα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Πρέπει όμως να επιβαρυνθούμε και εμείς με κόστος με αυτόν τον δικηγόρο;

Αυτόματη μετάφραση:
gonzogin
πριν από 1 μήνα

Προφανώς ναι, αλλά το κόστος για κάθε λογαριασμό που εμπλέκεται θα ποικίλλει ανάλογα με το πόσοι από εμάς είμαστε. Και με βεβαιότητα διακυβεύονται περισσότεροι από 20 λογαριασμοί (επεξεργασία: είμαστε γύρω στους 25 και αυξάνουμε ακόμα με άλλες επιβεβαιώσεις), αυτές τις μέρες θα τον ξανακαλέσω γιατί έχω άλλες ερωτήσεις να του κάνω και θα τα γράψω όλα εδώ. Θα περιμένω λίγες μέρες ακόμα γιατί περιμένω να επιβεβαιώσουν κάποιοι άλλοι χρήστες.

Εν τω μεταξύ, θα μπορούσατε να μου πείτε σε πόσους λογαριασμούς είχατε ανεξόφλητα υπόλοιπα; Και σε μια πρόχειρη εκτίμηση, πόσα είναι τα στοιχεία του ισοζυγίου;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
passalacqua
πριν από 1 μήνα

Γεια, όχι η ανάρτηση εγκρίθηκε, αλλά δεν είχα γράψει κανένα στοιχείο επικοινωνίας, μη γνωρίζοντας τους κανόνες αυτού του φόρουμ το απέφυγα, για να μην καταλήξω σε απαγόρευση αυτή τη λεπτή στιγμή.

Τέλειο όμως όπως έχω ήδη γράψει, θα του τηλεφωνήσω ξανά αυτές τις μέρες για να του κάνω άλλες ερωτήσεις που μας ενδιαφέρουν και μετά θα σου τα πω όλα και θα μπορέσω να σου μεταφέρω την επαφή.

Αυτόματη μετάφραση:
stufo80
πριν από 1 μήνα

ΓΕΙΑ

Προς το παρόν, μπορείτε να μου πείτε πόσοι λογαριασμοί παιχνιδιών εμπλέκονται και τα κατά προσέγγιση στοιχεία του υπολοίπου; (Εάν κάποιος λογαριασμός είχε μερικές δεκάδες ευρώ, μπορείτε να αποφύγετε τη συμμετοχή)

Τις επόμενες μέρες θα μιλήσω ξανά με τον δικηγόρο και θα σας ενημερώσω για όλα.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 1 μήνα

ΓΕΙΑ

Ναι, εγώ και πολλοί άλλοι έχουμε υποβάλει καταγγελία στην ADM και ως αποτέλεσμα έχουν πραγματοποιηθεί έλεγχοι στον εν λόγω ιστότοπο. Αλλά δεν υπάρχει άλλος τρόπος να επικοινωνήσετε με την ADM, γιατί μιλάνε μόνο με εταιρείες και παρόχους μέσω τηλεφώνου. Επιπλέον, ο ιστότοπος Geniuswin.it έχει πλέον χαθεί και η εταιρεία μπορεί να έχει χρεοκοπήσει. Δεν υπάρχει λοιπόν άλλη λύση από το να επικοινωνήσουμε με δικηγόρο για να ζητήσουμε επίσημα από τα Κρατικά Μονοπώλια αυτά που μας οφείλουν.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
Valdivia11
πριν από 1 μήνα

Εντάξει...

Προς το παρόν λοιπόν για άλλες ενημερώσεις θα σε περιμένω όταν μου δώσεις την επαφή... καλή σου μέρα

Αυτόματη μετάφραση:
Valdivia11
πριν από 1 μήνα

Γεια, συγγνώμη για την καθυστέρηση, ναι, θα με ενδιέφερε και εμένα... Είμαστε 4 και, συνολικά, είμαστε γύρω στους 6,5/7κ.

Σας ευχαριστώ πολύ για την προσπάθεια και τη βοήθειά σας

Αυτόματη μετάφραση:
Valdivia11
πριν από 1 μήνα

Έδωσα την προειδοποίηση μόνο για έναν από τους 3 λογαριασμούς (αυτόν με το υψηλότερο υπόλοιπο), γιατί επειδή η κατοικία ήταν ίδια και για τους 3, προτίμησα να μην περιπλέκω τα πράγματα, ακόμα κι αν δεν νομίζω ότι υπάρχουν προβλήματα από αυτή η άποψη. Θα μπορούσατε επίσης να υποβάλετε αυτήν την ερώτηση σχετικά με την κατοικία στον δικηγόρο όταν τον καλέσετε; ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

Αυτόματη μετάφραση:
Bilegend
πριν από 1 μήνα

Εντάξει θα το σημειώσω. Χάρη σε εσάς, θα ενημερώσουμε αυτές τις μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
MarcoReus
πριν από 1 μήνα

Φυσικά, αυτό ήταν ήδη από τις ερωτήσεις που ήθελα να του κάνω. Επειδή έχω και εγώ ένα ζευγάρι με την ίδια κατοικία και δεν είμαστε οι μόνοι, αλλά όπως είπες δεν πρέπει να είναι πρόβλημα. Επίσης επειδή αν εξαφανιζόταν ο ιστότοπος λόγω χρεοκοπίας, οι λογαριασμοί παιχνιδιών έχουν πλέον εκλείψει και δεν νομίζω ότι η ADM θα μπορέσει να δώσει σημασία σε αυτές τις λεπτομέρειες (τουλάχιστον το ελπίζουμε).

Μάλλον, είχα την ιδέα ότι ο Genius είχε μυρίσει κάτι και όταν μιλούσαν για επιταγές αναφέρονταν στους λογαριασμούς με την ίδια διεύθυνση, αλλά το γεγονός παραμένει ότι δεν πλήρωναν πλέον πολλούς ανθρώπους. Μήπως όλοι σε αυτή την κατάσταση δεν πλήρωσαν; Θα μπορούσε, αν είναι δυνατόν, θα το ερευνήσω και αυτό.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
1...7 8 9...15
Μετάβαση στη σελίδααπό 15 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα