πριν από 8 μήνες
Όχι μηδέν, είχα μόνο έναν λογαριασμό
No zero, I only had one account
No zero, io solo un conto avevo
0
Όχι μηδέν, είχα μόνο έναν λογαριασμό
No zero, I only had one account
No zero, io solo un conto avevo
Τι θα γινόταν λοιπόν αν καταφέρατε να αποσύρετε τα πάντα από τον λογαριασμό;
Αν ναι, δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα, προφανώς είστε εντάξει
So what if you managed to withdraw everything from the account?
If so you don't have to do anything, you're obviously fine
Quindi se riuscito a prelevare tutto dal conto?
Se è così tu non devi far nulla, sei a posto ovviamente
Όχι ίσως. Έχω εκκρεμή ανάληψη από τον Ιανουάριο
Nope maybe. I have a pending withdrawal since January
Macché magari. Ho un prelievo in sospeso da gennaio
Ααααα οκ, ποσο ειναι το μπλοκαρισμένο ποσό;
Aaaaah ok, so how much is the blocked amount?
Aaaaah ok, allora a quanto ammonta l'importo bloccato?
ΓΕΙΑ
Ναι, εγώ και πολλοί άλλοι έχουμε υποβάλει καταγγελία στην ADM και ως αποτέλεσμα έχουν πραγματοποιηθεί έλεγχοι στον εν λόγω ιστότοπο. Αλλά δεν υπάρχει άλλος τρόπος να επικοινωνήσετε με την ADM, γιατί μιλάνε μόνο με εταιρείες και παρόχους μέσω τηλεφώνου. Επιπλέον, ο ιστότοπος Geniuswin.it έχει πλέον χαθεί και η εταιρεία μπορεί να έχει χρεοκοπήσει. Δεν υπάρχει λοιπόν άλλη λύση από το να επικοινωνήσουμε με δικηγόρο για να ζητήσουμε επίσημα από τα Κρατικά Μονοπώλια αυτά που μας οφείλουν.
HI
Yes, I and many others have lodged a complaint with ADM, and as a result checks have been carried out on the site in question. But there is no other way to contact ADM, because they only speak to companies and operators by telephone. Furthermore, the Geniuswin.it site is now gone, and the company may have gone bankrupt. So there is no other solution than to contact a lawyer to formally request from the State Monopolies what we are owed.
Ciao
Sì io e tanti altri abbiamo presentato reclamo a ADM, e di conseguenza sono scattate delle verifiche sul sito in questione. Ma non c'è altro modo di contattare ADM, perchè telefonicamente parlano soltanto con aziende ed operatori. Inoltre il sito Geniuswin.it adesso è sparito, e la società potrebbe essere fallita. Quindi non c'è altra soluzione che rivolgersi ad un avvocato per richiedere formalmente ai Monopoli di Stato quanto ci è dovuto.
Γεια. Το καταλαβαίνω απόλυτα, ευχαριστώ για την απάντησή σου. Εύχομαι σε όλους σας καλή τύχη και συγγνώμη που δεν μπορούσαμε να βοηθήσουμε πολύ εδώ. Παρακαλούμε να μας ενημερώνετε για οτιδήποτε αφορά τις υποθέσεις σας.🙏🤞
Hi. I completely understand that, thank you for your reply. I wish all of you the best of luck, and sorry we couldn't be much of help here. Please keep us informed about everything regarding your cases.🙏🤞
Γεια, έχω διαβάσει όλη την αλληλογραφία και ενδιαφέρομαι επίσης να συμμετάσχω.
Υπάρχουν άλλοι 2 συγγενείς μου στην ίδια κατάσταση, συνολικά έχουμε 4000€ μπλοκαρισμένα σε 3 λογαριασμούς Genius.
Γράψαμε στον Adm στα τέλη Νοεμβρίου, ο οποίος απάντησε ότι θα διενεργήσει έρευνες, αλλά μετά τίποτα περισσότερο.
Ευχαριστώ
Hi, I have read all the correspondence and I am also interested in participating.
There are 2 other relatives of mine in the same situation, in total we have €4000 blocked on 3 Genius accounts.
We wrote to Adm at the end of November, who replied that he would carry out investigations, but then nothing more.
Thank you
Ciao, ho letto tutta la corrispondenza e anch’io sono interessato a partecipare.
Nella mia stessa situazione ci sono altri 2 miei parenti, in tutto abbiamo 4000€ bloccati su 3 conti Genius.
Abbiamo scritto a fine novembre ad Adm, che ha risposto che avrebbe fatto accertamenti, ma poi più nulla.
grazie
Γεια σας παιδιά, τηλεφωνώ στο AAMS κάθε 3/4 ημέρες, αλλά ακόμα δεν λαμβάνω απάντηση μετά το τελευταίο email που στάλθηκε σε όλους.
Ας συνεχίσουμε να ενημερωνόμαστε εάν κάποιος λάβει σχόλια
Hi guys, I call AAMS every 3/4 days, but I still don't receive a response after the last email sent to everyone.
Let's keep updated if anyone receives feedback
Ciao ragazzi, io ogni 3/4 giorni ripingo AAMS, ma continuo a non ricevere risposta dopo l’ultima mail inviata a tutti.
Teniamoci aggiornati se qualcuno riceve feedback
Γεια, είμαι κι εγώ στην ίδια κατάσταση με πολλούς
Έχω 3 λογαριασμούς συνολικά περίπου 1000 ευρώ αποκλεισμένους στο genius, θα ήθελα να συμμετάσχω στην ομαδική αγωγή για ανάκτηση
Hi, I'm also in the same situation as many
I have 3 accounts for a total of around 1000 euros blocked on genius, I would like to participate in the class action for recovery
Ciao ,anche io sono nella stessa situazione di molti
Ho 3 conti per un totale di circa 1000 euro bloccati su genius, vorrei partecipare alla class action per recupero
ΓΕΙΑ
Εντάξει, θα το σημειώσω και θα ενημερώσουμε τις επόμενες μέρες
HI
Okay, I'll take note and we'll update in the next few days
Ciao
Va bene prendo nota e ci aggiorniamo nei prossimi gg
Γεια σας, ενδιαφέρομαι, μπορείτε να με ενημερώσετε; η ηλεκτρονική μου διεύθυνση είναι guitarbibo@gmail.com
Hi, I'm interested, can you let me know? my email is guitarbibo@gmail.com
Ciao io sono interessato, mi fai sapere? la mia mail è guitarbibo@gmail.com
Γεια σας, θα σας αφήσω και το email μου musicmat80@yahoo.it , κρατήστε με ενήμερο σας ευχαριστώ πολύ
Hi, I'll also leave you my email musicmat80@yahoo.it , keep me updated thank you very much
Ciao ti lascio anche la mia email musicmat80@yahoo.it, tienimi aggiornato grazie mille
Γεια εντάξει θα σε προσθέσω κι εγώ
Εν τω μεταξύ, θα μπορούσατε να μου πείτε πόσοι λογαριασμοί παιχνιδιών αφορούν και τα ποσά του υπολοίπου;
Hi ok I'll add you too
In the meantime, could you tell me how many gaming accounts are involved and the balance amounts?
Ciao ok aggiungo anche te
Intanto potresti dirmi quanti conti gioco sono coinvolti e gli importi dei saldi?
Εντάξει, είστε και οι δύο μουσικοί;
Σας ρωτάω επίσης για πόσους λογαριασμούς αφορούν και ποια είναι κατά προσέγγιση τα ποσά;
Ok, are you both musicians?
I also ask you how many bills are involved and what are the approximate amounts?
Ok, siete tutti e due musicisti?
Chiedo anche a te quanti conti ci sono in ballo e quali sono gli importi approssimativi?
Είμαστε περίπου δέκα άτομα με περίπου 20 χιλιάδες αποκλεισμένους.
There are about ten of us with around 20k blocked.
Siamo una decina con corca 20k bloccati.
Εντάξει, θα σας προσθέσω και θα ενημερώσουμε κατά τη διάρκεια της εβδομάδας
Ok I'll add you and we'll update during the week
Ok ti aggiungo e ci aggiorniamo in settimana
Καλησπέρα, δυστυχώς όπως εσείς είμαι στην ίδια κατάσταση! Θα ήθελα να συμμετάσχω! Το ποσό είναι ελάχιστο αλλά και πάλι είναι χρήματα κλεμμένα.
1 λογαριασμός με 195 ευρώ, ζητήθηκε ανάληψη στις 17 Ιανουαρίου, επικοινώνησε με την ADM στις 22 Φεβρουαρίου.
Μου είπαν ότι θα ερευνήσουν. Τίποτα περισσότερο.
Ευχαριστώ
Μ arco.leo@inwind.it
Good afternoon, unfortunately like you I'm in the same situation! I would like to join! The amount is minimal but it is still money stolen.
1 account with 195 euros, withdrawal requested on 17 January, contacted ADM on 22 February.
They told me they would investigate. Nothing more.
Thank you
M arco.leo@inwind.it
Buon pomeriggio purtoppo come voi anch'io sono nella stessa situazione! Vorrei unirmi! L'importo è minimo ma sono comunque soldi sottratti.
1 conto con 195 euro, richiesto prelievo 17 Gennaio, contattato ADM 22 Febbraio.
Mi hanno risposto che avrebbero indagato. Nulla più.
Grazie
Marco.leo@inwind.it
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.