ΦόρουμΚαζίνοGate 777 Casino - γενική συζήτηση

Gate 777 Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Radka
|
21389 προβολές 115 απαντήσεις |
|
1 2 3...6
Προσθήκη ανάρτησης
Sommer2021
πριν από 2 έτη

Hello, thank you for your experience with this casino. I assume you don't play here anymore, don't you?

πριν από 2 έτη

Καλημέρα Radka,

όχι, δεν έχω παίξει εκεί για πολύ καιρό ... Μου αρέσει να δοκιμάζω νέα πράγματα 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Sommer2021
πριν από 2 έτη

Συμφωνώ.

Είναι στην πραγματικότητα ένα αξιόπιστο καζίνο.

Και 70.000 πέσος είναι περίπου 600 € αν δεν κάνω λάθος, άρα δεν είναι ένα ποσό όπου πρέπει να έχεις άγχος.

Για μένα, οι πληρωμές στο Gate777 χρειάζονται 1 έως 2 ημέρες για να είναι στον λογαριασμό.


Αυτόματη μετάφραση:
Ggrchedman
πριν από 2 έτη

Πείτε μας πώς έγινε ✌🏻

Είμαι βέβαιος ότι ακόμα κι αν υπάρχει κάποια ταλαιπωρία θα λάβετε το κέρδος σας.


Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

Αν έχω τα πάντα, ακόμα και email που μου έστειλαν όταν υποτίθεται ότι μεταφέρονταν τα χρήματα στον λογαριασμό μου και δεν έφτασαν ποτέ, ακόμα περιμένω 10 μέρες και συνεχίζουν να μου απαντούν ότι πρέπει να περιμένω να επικοινωνήσουν μαζί μου μέχρι email, δεν ξέρω τι να κάνω γιατί παίζουν με την ώρα του ενός, είναι αυτοί που έχουν τη δύναμη να είναι το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 2 έτη

Γεια, αν είναι το άθροισμα που ανέφερες, αλλά ακόμα περιμένω, έχουν περάσει σχεδόν 10 μέρες, και μου λένε συνέχεια να περιμένω να επικοινωνήσουν μαζί μου με email, δεν ξέρω τι να κάνω και σίγουρα θα χάσω τα χρήματα μετά από τόσο καιρό, τι προτείνετε;

Αυτόματη μετάφραση:
Frankey
πριν από 2 έτη

Γεια σου frankey, πέρασαν 10 μέρες και ακόμα περιμένω τη λύση που δεν δίνουν, μου λένε συνέχεια ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου με email και δεν λαμβάνω τίποτα, ούτε τα χρήματα ούτε τις απαντήσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Δεν καταλαβαίνω τίποτα άλλο, θα χρειαζόμουν βοήθεια από κάποιον που μπορεί να ανακτήσει τα χρήματα που είχαν μείνει στον λογαριασμό μου στο gate777 μιας και μου έκλεισαν και τον λογαριασμό, 10 μέρες επικοινωνώντας και το μόνο που κάνουν είναι να σπαταλούν τον χρόνο μου χωρίς να μου δώσουν καμία λύση , όλα είναι απίστευτα αυτό, και έλλειψη σεβασμού

Αυτόματη μετάφραση:
Ggrchedman
πριν από 2 έτη

I can see you already submitted a complaint here so that's the best thing you could do in this case. I hope it's going to be resolved soon.

πριν από 2 έτη

Ελπίζω προς το παρόν κανένας από τη θύρα 777 να μην επικοινώνησε μαζί μου ούτε με ταχυδρομείο ούτε με μηνύματα, απλά εδώ απάντησαν και είπαν το ίδιο που μου λένε στη ζωντανή συνομιλία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Είμαι ακόμα χωρίς απάντηση και δεν μου έδωσαν τα χρήματα, ακόμα περιμένω

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

Hello radka MGA είναι όπου μπορείτε να αναφέρετε το καζίνο σωστά;

Αυτόματη μετάφραση:
Ggrchedman
πριν από 2 έτη

MGA is Malta Gaming Authority and licence provider for this casino. This means that if casino does something wrong, especially against licencing rules, MGA may help.

Radka
πριν από 2 έτη

Υπάρχουν 2 email που εμφανίζονται στη σελίδα με ποιο θα επικοινωνούσατε μαζί τους; Ή ποιο θα ήταν το μέρος της αναφοράς radka; Συγγνώμη για την ταλαιπωρία

Αυτόματη μετάφραση:
Ggrchedman
πριν από 2 έτη

Hello, if you don't know, choose both 🙂. Any answer would be good, no matter the email address.

Radka
πριν από 2 έτη

Τέλειο αν, ευχαριστώ radka, με έστειλαν στο eCOGRA για να διεκδικήσω από το MGA, από το καζίνο gate777 δεν υπάρχει ακόμα απάντηση, και απαντούν πάντα το ίδιο πράγμα για τη ζωντανή συνομιλία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Θα πρέπει να απειλήσετε αυτούς με δικηγόρους. Έχουν περάσει 2 εβδομάδες τώρα. Κάθε μέρα η αξία των κερδών σας μειώνεται λίγο περισσότερο. Ρίξτε μια ματιά στη συναλλαγματική ισοτιμία του πέσο Αργεντινής τις τελευταίες 2 εβδομάδες. 😟😰

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Τέλειο αν, ευχαριστώ radka, με έστειλαν στο eCOGRA για να διεκδικήσω από το MGA, από το καζίνο gate777 δεν υπάρχει ακόμα απάντηση, και απαντούν πάντα το ίδιο πράγμα για τη ζωντανή συνομιλία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Fine, hope it will help you. If your casino account is still accessible, keep your winnings out of the game 🙂 and keep us posted.

Frankey
πριν από 2 έτη

You are right, but as you know yourself, when casino chooses to scam you and ignores you afterwards, you would gladly wait to receive full amount no matter little extra days, would not you? 🙂

πριν από 2 έτη

Γεια radka, ο λογαριασμός μου στο καζίνο είναι μπλοκαρισμένος, δεν μπορώ να μπω για να δω τα χρήματα που έχω στον λογαριασμό μιας και το καζίνο δεν μου δίνει αυτή την ευκαιρία και άλλο πράγμα είναι ότι δεν μου λένε τον λόγο για την αναθεώρηση της ανάληψης μου , όχι Έχουν πληροφορίες και υποτίθεται ότι το φροντίζει η ομάδα επανεκλογής, αλλά είναι αδύνατο να αποκτήσετε πρόσβαση σε οποιοδήποτε είδος πληροφοριών τόσο για την ανάληψη όσο και για τον λογαριασμό μου στο καζίνο, έχουν τα πάντα καλά αποθηκευμένα, έχω ακόμα όλα τα στιγμιότυπα οθόνης και δεν πρόκειται να σταματήσω μέχρι να πληρωθώ και να με αναλάβουν

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα