πριν από 2 έτη
Γεια σας, σας ευχαριστώ για την εμπειρία σας με αυτό το καζίνο. Υποθέτω ότι δεν παίζεις πια εδώ, έτσι δεν είναι;
Hello, thank you for your experience with this casino. I assume you don't play here anymore, don't you?
0
Γεια σας, σας ευχαριστώ για την εμπειρία σας με αυτό το καζίνο. Υποθέτω ότι δεν παίζεις πια εδώ, έτσι δεν είναι;
Hello, thank you for your experience with this casino. I assume you don't play here anymore, don't you?
Καλημέρα Radka,
όχι, δεν έχω παίξει εκεί για πολύ καιρό ... Μου αρέσει να δοκιμάζω νέα πράγματα 🙂
Good morning Radka,
no, haven't played there for a long time ... I like to try new things 🙂
Guten Morgen Radka,
nein, habe schon lange nicht dort gespielt...ich probiere gerne neue Dinge aus 🙂
Συμφωνώ.
Είναι στην πραγματικότητα ένα αξιόπιστο καζίνο.
Και 70.000 πέσος είναι περίπου 600 € αν δεν κάνω λάθος, άρα δεν είναι ένα ποσό όπου πρέπει να έχεις άγχος.
Για μένα, οι πληρωμές στο Gate777 χρειάζονται 1 έως 2 ημέρες για να είναι στον λογαριασμό.
I agree.
Is actually a reputable casino.
And 70,000 pesos is about 600 € if I'm not mistaken, so not a sum where you should have stress.
For me, the payouts at Gate777 take 1 to 2 days to be on the account.
Finde ich auch.
Ist eigentlich ein seriöses casino.
Und 70.000 Pesos sind ungefähr 600€ wenn ich mich nicht irre, also keine Summe wo man Stress haben sollte.
Bei mir dauern die Auszahlungen bei Gate777 1 bis 2 Tage bis es auf dem Konto ist.
Πείτε μας πώς έγινε ✌🏻
Είμαι βέβαιος ότι ακόμα κι αν υπάρχει κάποια ταλαιπωρία θα λάβετε το κέρδος σας.
Let us know how it turned out ✌🏻
I am sure even if there is any inconvenience you will receive your profit.
Sag uns bescheid wie es ausgegangen ist ✌🏻
Ich bin mir sicher auch wenn ein Unannehmlichkeiten gibt wirst du dein Gewinn erhalten.
Αν έχω τα πάντα, ακόμα και email που μου έστειλαν όταν υποτίθεται ότι μεταφέρονταν τα χρήματα στον λογαριασμό μου και δεν έφτασαν ποτέ, ακόμα περιμένω 10 μέρες και συνεχίζουν να μου απαντούν ότι πρέπει να περιμένω να επικοινωνήσουν μαζί μου μέχρι email, δεν ξέρω τι να κάνω γιατί παίζουν με την ώρα του ενός, είναι αυτοί που έχουν τη δύναμη να είναι το καζίνο
If I have everything, even email that they sent me when supposedly the money was being transferred to my account and it never arrived, I'm still waiting for 10 days and they keep answering me that I have to wait for them to contact me by email, I don't know what to do because they play with the time of one, being they who have the power for being the casino
Si tengo todo, incluso email que me mandaron cuando supiestamente el dinero estaba siendo transferido a mi cuenta y nunca llego, aun sigo en espera 10 dias y me siguen respondiendo que tengo que esperar que se contacten conmigo por correo electronico, ya nose que hacer porque ellos juegan con el tiempo de uno, siendo ellos quien tienen el poder por ser el casino
Γεια, αν είναι το άθροισμα που ανέφερες, αλλά ακόμα περιμένω, έχουν περάσει σχεδόν 10 μέρες, και μου λένε συνέχεια να περιμένω να επικοινωνήσουν μαζί μου με email, δεν ξέρω τι να κάνω και σίγουρα θα χάσω τα χρήματα μετά από τόσο καιρό, τι προτείνετε;
Hello, if it is the sum that you mentioned, but I'm still waiting, it's been almost 10 days, and they keep telling me to wait to be contacted by email, I don't know what to do and I will surely lose the money after so long, What do you recommend ?
Hola, si es la suma esa que usted menciono, pero todavia sigo a la espera, ya van casi 10 dias, y me siguen diciendo que espere a ser contactado por email, ya nose que hacer y seguramente pierda el dinero despues de tanto tiempo, que me recomienda ?
Γεια σου frankey, πέρασαν 10 μέρες και ακόμα περιμένω τη λύση που δεν δίνουν, μου λένε συνέχεια ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου με email και δεν λαμβάνω τίποτα, ούτε τα χρήματα ούτε τις απαντήσεις.
Hello frankey, 10 days have passed and I am still waiting for the solution that they do not give, they are continuously telling me that they are going to communicate with me by email and I do not receive anything, neither the money nor the answers.
Hola frankey pasaron 10 dias y aun sigo esperando la solucion que no ne dan, continuamente me estan diciendo que se van a comunicar conmigo por email y no recibo nada ni el dinero ni respuestas
Δεν καταλαβαίνω τίποτα άλλο, θα χρειαζόμουν βοήθεια από κάποιον που μπορεί να ανακτήσει τα χρήματα που είχαν μείνει στον λογαριασμό μου στο gate777 μιας και μου έκλεισαν και τον λογαριασμό, 10 μέρες επικοινωνώντας και το μόνο που κάνουν είναι να σπαταλούν τον χρόνο μου χωρίς να μου δώσουν καμία λύση , όλα είναι απίστευτα αυτό, και έλλειψη σεβασμού
I do not understand anything else, I would need help from someone who can recover the money that was left in my gate777 account since they also blocked my account, 10 days communicating and the only thing they do is waste my time without giving me any solution, everything is incredible this, and a lack of respect
No entiendo mas nada, necesitaria ayuda de alguien que oueda recuperar el dinero que quedo en mi cuenta de gate777 ya que me bloquearon la cuenta tambien, 10 dias comunicandome y lo unico que hacen es hacerme perder el tiempo sin darme ninguna solucion, es increible todo esto, y una falta de respeto
Βλέπω ότι έχετε ήδη υποβάλει μια καταγγελία εδώ, οπότε αυτό είναι το καλύτερο που θα μπορούσατε να κάνετε σε αυτήν την περίπτωση. Ελπίζω να λυθεί σύντομα.
I can see you already submitted a complaint here so that's the best thing you could do in this case. I hope it's going to be resolved soon.
Ελπίζω προς το παρόν κανένας από τη θύρα 777 να μην επικοινώνησε μαζί μου ούτε με ταχυδρομείο ούτε με μηνύματα, απλά εδώ απάντησαν και είπαν το ίδιο που μου λένε στη ζωντανή συνομιλία
I hope for the moment no one from gate 777 communicated with me either by mail or by messages, just here they responded and say the same thing they tell me in the live chat
Espero por el momento nadie de gate 777 se comunico conmigo ni por mail ni por mensajes, solo por aca respondieron y dicen lo mismo que me dicen en el chat en vivo
Hello radka MGA είναι όπου μπορείτε να αναφέρετε το καζίνο σωστά;
Hello radka MGA is where you can report the casino right?
Hola radka MGA es donde se puede denunciar al casino verdad ?
Η MGA είναι η Αρχή Παιγνίων της Μάλτας και πάροχος αδειών για αυτό το καζίνο. Αυτό σημαίνει ότι αν το καζίνο κάνει κάτι λάθος, ειδικά ενάντια στους κανόνες αδειοδότησης, το MGA μπορεί να βοηθήσει.
MGA is Malta Gaming Authority and licence provider for this casino. This means that if casino does something wrong, especially against licencing rules, MGA may help.
Υπάρχουν 2 email που εμφανίζονται στη σελίδα με ποιο θα επικοινωνούσατε μαζί τους; Ή ποιο θα ήταν το μέρος της αναφοράς radka; Συγγνώμη για την ταλαιπωρία
There are 2 emails that appear on the page with which one would you contact them? Or what would be the part of reporting radka? Sorry for the inconvenience
Hay 2 correos electronicos que aparecen en la pagina con cual los contactaria? O cual seria la parte de denunciar radka ? Disculpa la molestia
Γεια σας, αν δεν ξέρετε, επιλέξτε και τα δύο 🙂. Οποιαδήποτε απάντηση θα ήταν καλή, ανεξάρτητα από τη διεύθυνση email.
Hello, if you don't know, choose both 🙂. Any answer would be good, no matter the email address.
Τέλειο αν, ευχαριστώ radka, με έστειλαν στο eCOGRA για να διεκδικήσω από το MGA, από το καζίνο gate777 δεν υπάρχει ακόμα απάντηση, και απαντούν πάντα το ίδιο πράγμα για τη ζωντανή συνομιλία
Perfect if, thanks radka, they sent me to eCOGRA to claim from MGA, from the gate777 casino there is still no answer, and they only always answer the same thing for the live chat
Perfecto si, gracias radka, me mandaron a eCOGRA a reclamar desde MGA, desde el casino gate777 todavia no hay respuesta, y solo me responden siempre lo mismo por el chat en vivo
Θα πρέπει να απειλήσετε αυτούς με δικηγόρους. Έχουν περάσει 2 εβδομάδες τώρα. Κάθε μέρα η αξία των κερδών σας μειώνεται λίγο περισσότερο. Ρίξτε μια ματιά στη συναλλαγματική ισοτιμία του πέσο Αργεντινής τις τελευταίες 2 εβδομάδες. 😟😰
You should threaten those with lawyers. It's been 2 weeks now. Every day the value of your winnings decreases a little more. Take a look at the Argentine Peso exchange rate over the past 2 weeks. 😟😰
Du solltest denen mit Anwälten drohen. Es sind jetzt 2 Wochen. Jeden Tag sinkt der Wert deines Gewinn ein bisschen mehr. Schau dir Mal den Wechselkurs für argentinische Pesos der letzten 2 Wochen an. 😟😰
Τέλειο αν, ευχαριστώ radka, με έστειλαν στο eCOGRA για να διεκδικήσω από το MGA, από το καζίνο gate777 δεν υπάρχει ακόμα απάντηση, και απαντούν πάντα το ίδιο πράγμα για τη ζωντανή συνομιλία
Perfect if, thanks radka, they sent me to eCOGRA to claim from MGA, from the gate777 casino there is still no answer, and they only always answer the same thing for the live chat
Perfecto si, gracias radka, me mandaron a eCOGRA a reclamar desde MGA, desde el casino gate777 todavia no hay respuesta, y solo me responden siempre lo mismo por el chat en vivo
Ωραία, ελπίζω να σε βοηθήσει. Εάν ο λογαριασμός σας στο καζίνο εξακολουθεί να είναι προσβάσιμος, κρατήστε τα κέρδη σας εκτός παιχνιδιού 🙂 και ενημερώστε μας.
Fine, hope it will help you. If your casino account is still accessible, keep your winnings out of the game 🙂 and keep us posted.
Έχετε δίκιο, αλλά όπως γνωρίζετε και οι ίδιοι, όταν το καζίνο επιλέγει να σας εξαπατήσει και μετά σας αγνοήσει, θα περιμένατε ευχαρίστως να λάβετε ολόκληρο το ποσό ανεξάρτητα από τις λίγες επιπλέον ημέρες, έτσι δεν είναι; 🙂
You are right, but as you know yourself, when casino chooses to scam you and ignores you afterwards, you would gladly wait to receive full amount no matter little extra days, would not you? 🙂
Γεια radka, ο λογαριασμός μου στο καζίνο είναι μπλοκαρισμένος, δεν μπορώ να μπω για να δω τα χρήματα που έχω στον λογαριασμό μιας και το καζίνο δεν μου δίνει αυτή την ευκαιρία και άλλο πράγμα είναι ότι δεν μου λένε τον λόγο για την αναθεώρηση της ανάληψης μου , όχι Έχουν πληροφορίες και υποτίθεται ότι το φροντίζει η ομάδα επανεκλογής, αλλά είναι αδύνατο να αποκτήσετε πρόσβαση σε οποιοδήποτε είδος πληροφοριών τόσο για την ανάληψη όσο και για τον λογαριασμό μου στο καζίνο, έχουν τα πάντα καλά αποθηκευμένα, έχω ακόμα όλα τα στιγμιότυπα οθόνης και δεν πρόκειται να σταματήσω μέχρι να πληρωθώ και να με αναλάβουν
Hello radka, my casino account is blocked, I cannot enter to see the money that I have in the account since the casino does not give me that opportunity, and another thing is that they do not tell me the reason for the revision of my withdrawal, no They have information and supposedly the re-election team is taking care of that, but it is impossible to access any type of information both about withdrawal and my account in the casino, they have everything well saved, I still have all the screenshots and I'm not going to stop until i get paid and taken over
Hola radka, mi cuenta del casino esta bloqueada, no puedo ingresar a ver el dinero que tengo en la cuenta ya que eo casino no me da esa oportunidad, y otra cosa es que no me dicen el motivo de la revision de mi retiro, no tienen informacion y supuestamente el equipo reelevante se esta encargando de eso, pero es imposible acceder a ningun tipo de informacion tanto de retiro como de mi cuenta en el casino, tienen todo bien guardado, igual yo tengo todas las capturas de pantalla y no voy a parar hasta que me paguen y se hagan cargo
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.