Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοGate 777 Casino - γενική συζήτηση

Gate 777 Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 3 έτη από Radka
|
33.764 προβολές 113 απαντήσεις |
|
1...5 6
πριν από 1 έτος

I tried to withdraw money, and they locked my account for 7 weeks, week 2 I was told account verified no one would reply, finally got it unlocked and they took all my money, I still have not had a email, Live surport was no help I asked for some complimentary free spins in the meantime and was offered a bonus in stead, I said I had no money, they asked why I said because you took it I'll have to wait until pay day and then excluded me for my replys still no email still no money, don't recommend at all, I did untill I tryed to cash out, took my money for months then do this

Renee2403
πριν από 1 έτος

Hi, so the casino first blocked your account where you had funds and then unblocked it with the fact that you had nothing in it, do I understand correctly ? Was there any reason for the casino to take your money ? 

I think in this case it would probably be best to lodge a complaint because it is not right to block an account with money and then unblock it and take the money without a reason. You can find a link to the complaint here: https://casino.guru/complaints/all

Are you going to try it and go for it ? 

πριν από 1 έτος

Γειά σου. Έχω ένα σοβαρό πρόβλημα με αυτό το καζίνο αφού ζήτησα ανάληψη 1.000.000 clp πριν από 2 ημέρες και τώρα ελέγχω τον λογαριασμό μου και φαίνεται ότι δεν έχω καμία ανάληψη σε εκκρεμότητα και τα χρήματα εξαφανίστηκαν από τον λογαριασμό μου. Επικοινώνησα με την υποστήριξη και μου είπαν ότι θα μου στείλουν ένα email και δεν έγινε τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
Vlinee17
πριν από 1 έτος

Hi, did the casino also tell you any reason why you can no longer see your withdrawal ? Isn't it possible that the casino has already sent you the money ? As for the email, you still haven't received anything from the casino ? 

However, I see that you managed to file a complaint, so our team will try to help you in your situation.

If you hear anything new don't hesitate to update us. 

πριν από 1 έτος

Γειά σου. Το καζίνο μου απάντησε ότι αύριο το απόγευμα θα μου έστελναν ξανά τα χρήματά μου στον gaming λογαριασμό μου, θα περιμένω. Θα σου πω αύριο, ευχαριστώ πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
Vlinee17
πριν από 1 έτος

I understand, so we will wait to see if the casino keeps its promises and you get your money. When that happens, don't hesitate to let me know.

Jaro
πριν από 1 έτος

Γεια σας, το καζίνο μου επέστρεψε πραγματικά τα χρήματά μου, αλλά όταν προσπάθησα να ζητήσω ξανά την ανάληψη μου, μπλόκαραν τον λογαριασμό μου με όλα μου τα χρήματα, δεν μπορώ να μπω. Ζήτησα τις αντίστοιχες εξηγήσεις αλλά δεν μου τις έδωσαν, μου είπαν μόνο ότι πρέπει να περιμένω email που δεν θα έρθει ποτέ. file

Αυτόματη μετάφραση:
Vlinee17
πριν από 1 έτος

So you still don't have any explanation from the casino why they blocked your account ? It's quite strange if the casino told you that they will return the money to your gaming account and as soon as they gave it to you they blocked your account. 

However, since you have a complaint with us, our team will try to help you. 

If you have any further information, please do not hesitate to let us know. 

Jaro
πριν από 1 έτος

Γεια σας, το καζίνο διατηρεί ακόμα τον λογαριασμό μου αποκλεισμένο, μου είπαν ότι όταν επαλήθευαν τη διεύθυνσή μου θα τον ξεκλειδώσουν, το έχουν ήδη επαληθεύσει και είναι ακόμα αποκλεισμένο. Έχω ήδη στείλει πολλά email αλλά δεν υπάρχουν απαντήσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
Vlinee17
πριν από 1 έτος

I get that this is certainly frustrating and I don't think it takes that long to verify the address. Especially when you say it's already verified but the account is still blocked. Of course the casino's response would be the best, but since they don't bother to answer, it's difficult. 

However, our team will try to help you and hopefully you will get your money back.

I will wait for the next update.

Jaro
πριν από 1 έτος

Ναι, η αλήθεια είναι ότι είμαι αρκετά απογοητευμένος αφού κρατούν τον λογαριασμό μου αποκλεισμένο και όλα είναι ήδη επαληθευμένα, μου έστειλαν ακόμη και ένα email που έλεγαν ότι ήταν ήδη επαληθευμένο. Αλλά όταν ρωτάω πότε θα ξεμπλοκάρουν τον λογαριασμό μου, δεν απαντούν τίποτα και απλώς με κάνουν να περιμένω. Είμαι πολύ ανήσυχος μιας και τα λεφτά μου είναι εκεί και δεν μπορώ να δω τίποτα γιατί δεν με αφήνουν να μπω στον λογαριασμό.

Αυτόματη μετάφραση:
Vlinee17
πριν από 1 έτος

I totally understand that you are frustrated because I would be too. The fact that the casino doesn't actually answer your question may be because they are still doing follow-up checks. If you are getting nowhere and the casino is not communicating, then since you have a complaint filed as I said, our team will try to help. I will keep my fingers crossed for you. 🤞

Jaro
πριν από 1 έτος

Γεια σας, ο λογαριασμός μου είναι ακόμα μπλοκαρισμένος, επικοινωνώ μέσω chat και μου λένε ότι πρέπει να συνεχίσω να περιμένω, δεν μου δίνουν καμία λύση και τα λεφτά μου είναι ακόμα εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
Vlinee17
πριν από 12 μήνες

Well, I'm sorry to hear that the only answer you get is just to wait. I don't think it's right when you have absolutely no idea what's going on. 

However, I also noticed that we have contacted the casino to respond to the complaint and so far they have not done so. I hope that they will provide an answer and a solution so that everything is resolved and you get your money. Good luck. ☘️

1...5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα