Γεια σας, δεν είμαι στο χέρι μου να σας βοηθήσω, λυπάμαι. Κάντε ό,τι πρότεινε η Kristina και περιμένετε να τελειώσει η έρευνα από το καζίνο. Σας ευχαριστώ.
Hello, it is not in my power to help you, I'm sorry. Please do as Kristina suggested and wait for the casino to finish the investigation. Thank you.
Το έχω ήδη παρατήσει για χαμένο, λέει ότι απάτησα και είναι ψέμα όταν πρέπει να σου πληρώσουν πολλά χρήματα, βρίσκουν τρόπους για να μην σε πληρώσουν
I've already given it up for lost, it says I cheated and it's a lie when they have to pay you a lot of money they make up ways not to pay you
Ya lo e dado por perdido dice que hice trampas y es mentira cuando te tienen que pagar mucho dinero se las inventan para no pagarte
Έχετε δοκιμάσει την ισπανική ρυθμιστική αρχή, όπως προτείναμε μέσω της καταγγελίας ;
Θα έλεγα ότι αξίζει να το δοκιμάσετε!
Have you tried the Spanish regulator, as we suggested via the complaint?
I'd say it's worth a try!
Είμαι 65 χρονών δεν θέλω αρκετά προβλήματα που έχω με τον άρρωστο σύζυγό μου
I'm 65 years old I don't want enough trouble I have with my sick husband
Te go 65 años no quiero líos bastante tengo con mi marido enfermo
Λυπάμαι που το ακούω, ελπίζω να παραμείνετε δυνατοί και οι δύο!
Ωστόσο, χάσατε ένα τεράστιο ποσό χρημάτων και η επικοινωνία με τη ρυθμιστική αρχή είναι δωρεάν. Κάντε αυτό που πιστεύετε ότι είναι σωστό.
🙏
I'm sorry to hear that, I hope that you will both stay strong!
Still, you lost quite a huge sum of money, and contacting the regulator is free. Do what you feel is right.
🙏
Σας συνιστώ να επικοινωνήσετε με τη ρυθμιστική αρχή, είναι ένα αρκετά υψηλό ποσό και δεν αντιμετωπίζετε νομικά προβλήματα ή κάτι τέτοιο, απλώς συμπληρώστε ένα φυλλάδιο, το αναθεωρούν και σας επιστρέφουν τα χρήματά σας. Εάν χρειάζεστε βοήθεια, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email.
I recommend that you contact the regulator, it's a fairly high sum, and you don't get into legal trouble or anything like that, just fill out a brochure, they review it and return your money. If you need help you can contact us by email.
Yo te recomiendo que contactes con el regulador, es una suma bastante alta, y no te metes en lios judiciales ni nada de eso, solo es rellenar un folleto ellos lo revisan y te devuelven el dinero. Si necesitas ayuda puedes contactarnos por correo electronico.
Γεια σου Tudo, μόνο για ενημέρωσή σου, αν θέλεις να επικοινωνήσεις με κάποιον, χρησιμοποιήστε το κουμπί απάντησης κάτω από την ανάρτηση στην οποία θέλετε να αντιδράσετε. Σε περίπτωση που δεν το κάνετε, ο παραλήπτης δεν θα λάβει ειδοποίηση και πιθανότατα δεν θα λάβετε σχόλια.
Hello Tudo, just for your information, if you like to contact someone please use the reply button under the post on which you like to react. In case you don't do it, the recipient won't receive a notification and you probably don't get a feedback.
Οχι! Γιατί, ακόμα και εγώ θα πάλευα για 1€ αυτή τη στιγμή στην κατάσταση που βρισκόμαστε και σε αυτήν που έρχεται. Τα καλύτερα
Nope! Because, even I would fight for €1 right now in the situation we are in and the one that is coming. All the best
No! Porque, incluso yo ahora mismo pelearia por 1€ en la situacion que estamos y en la que viene. Un saludo
Δεν μπορώ να κάνω τίποτα και έχω δώσει όλες μου τις καταθέσεις και μου λένε ότι απάτησα, αλλά όταν είναι πολλά λεφτά κάνουν ό,τι χρειάζεται για να μην σε πληρώσουν, αλλά ξοδεύεις πολλά, αυτό που μας θέλουν να πληρώσει, αλλά λίγα βραβεία
I can't do anything and I've given all my deposits and they tell me I cheated, but when it's a lot of money they do whatever it takes to not pay you, but you spend a lot, which is what they want us to pay, but few prizes
NO puedo hacer nada e dado todo mis depósitos y me dicen que hice trampas mentira pero cuando es mucho dinero hacen lo que sea para no pagarte.pero tu gastate mucho que es lo que quieren que paguemos pero pocos premios
Δώστε μου προσοχή, διεκδικήστε τους σε υπεύθυνο τζόγο στην Ισπανία, που είναι από την κυβέρνηση και δεν θα σας το δώσουν καθόλου, απλά πρέπει να συμπληρώσετε μια φόρμα. Αλλά είναι πολλά τα λεφτά, θα τα διεκδικούσα.
Pay attention to me, claim them in responsible gambling in Spain, which is from the government and they will not give it to you at all, you just have to fill out a form. But it's a lot of money, I would claim it.
Hazme caso reclamalos en juego responsable españa, que es del gobierno y en nada te lo daran, solo tienes que rellenar un formulario. Pero es mucho dinero yo lo reclamaria.
Από όσο βλέπω, περιμένουμε την απόφαση της ρυθμιστικής αρχής τώρα. 🤔
As far as I can see, we are waiting for the regulator's decision now. 🤔
Καλημέρα, είμαι παίκτης από το Περού, χρήστης Kamarok14. Τον περασμένο Αύγουστο, 9 Αυγούστου, το καζίνο GATE777 ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΜΟΥ 2000 σολών στις οποίες έκαναν τη χειροκίνητη λειτουργία όπου τους έδωσα τους λογαριασμούς μου, έχουν περάσει περισσότερες από 10 ημέρες και τα χρήματά μου δεν έχουν φτάσει ακόμα. Μου έστειλαν ένα email που λέει ότι έχουν ήδη καταθέσει αλλά τηλεφώνησα στην τράπεζά μου Banco del Crédito del Perú και μου λέει ότι δεν έκαναν καμία κατάθεση, τα χρειάζομαι για να λύσω το πρόβλημα όλα τα δεδομένα μου είναι επικυρωμένα, ελπίζω να μπορείτε υποστήριξέ με
Good morning, I am a player from Peru, user Kamarok14. Last August 9, the GATE777 casino ACCEPTED MY WITHDRAWAL of 2000 soles in which they did the manual operation where I gave them my accounts, more than 10 days have passed and my money still has not arrived. They sent me an email that says that they have already deposited but I called my bank Banco del Crédito del Perú and it tells me that they did not make any deposit, I need them to solve the problem all my data is validated I hope you can support me
Buen día soy jugador de Perú usuario Kamarok14 el pasado 9 de agosto el casino GATE777 ACEPTO MI RETIRO de 2000 soles en cuál ellos hicieron la operación manual donde yo les entregué mis cuentas , ya han pasado más de 10 días y aún no llega mi dinero , me enviaron un correo que dice que ya depositaron pero yo llamé a mi banco banco del crédito del Perú y me indica que no hicieron ningún deposito, nesecito me solucionen el problema todos mis datos están validados espero me puedan apoyar
Καλή μέρα!
Δυστυχώς δεν μπορώ να καταλάβω αν το θέμα είναι μια χαμένη κατάθεση ή η καθυστέρηση πληρωμής.
Μπορείτε να συμβουλεύσετε, παρακαλώ;
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα ζητούσα από το καζίνο μια επιβεβαίωση πληρωμής. 🤔
Μπορείτε να το δοκιμάσετε;
Good day!
Sadly I can't comprehend whether the issue is a missed deposit or delayed payment.
Can you advise, please?
One way or another I would ask the casino for a payment confirmation. 🤔
Can you try that?
Καλημέρα, είναι καθυστερημένη πληρωμή για την θύρα 777
Good morning, it is a late payment for gate 777
Buen día , es un pago retrasado de gate 777
Εντάξει ευχαριστώ.
Και τι γίνεται με την επιβεβαίωση, κάποια τύχη μέχρι τώρα;
Ok, thank you.
And what about the confirmation, any luck so far?
Μου είπαν να αναθεωρήσω την περίπτωσή μου, αφού υποτίθεται ότι έκαναν ήδη την κατάθεση στις 11 Αυγούστου σε λογαριασμό που δεν είναι αυτός που υπέβαλα, έχει περάσει ήδη ένας μήνας και τίποτα, ελπίζω να μου απαντήσεις και να σου πω
They told me to review my case, since supposedly they already made the deposit on August 11 to an account that is not the one I submitted, it has already been a month and nothing, I hope you can answer me and I will tell you
Me indicaron que revisaran mi caso , ya que supuestamente ya hicieron el depósito el 11 agosto a una cuenta que no es la que yo entrege,a si mismo ya se va cumplir un mes y nada , espero me puedan responder y le comento
Τώρα βλέπω!
Αρχικά, το πρόβλημα προκλήθηκε από την εισαγωγή λανθασμένων στοιχείων λογαριασμού. Είναι μια μάλλον ασυνήθιστη κατάσταση, θα έλεγα, γι' αυτό ήθελα να το διευκρινίσω πρώτα. Εδώ που τα λέμε, το καζίνο έκανε αυτό το λάθος, σωστά;
Μην ανησυχείτε, όμως. η καταγγελία είναι ανοιχτή και η Ομάδα θα κάνει ό,τι μπορεί για να σας βοηθήσει. απλά χρειάζεται να συνεργαστείτε.
Κάντε κλικ ή πατήστε αυτόν τον πράσινο σύνδεσμο, παρακαλώ: https://es.casino.guru/gate-777-casino-el-retiro-del-jugador-se-ha-retrasado-2
Στη συνέχεια προχωρήστε σύμφωνα με τις οδηγίες:
Μπορείτε να το κάνετε αυτό, παρακαλώ;
Now I see!
Initially, the problem was caused by entering incorrect account information. It is a rather unusual situation, I would say, so I wanted to clarify this first. Speaking of which, the casino made that error, correct?
Don't worry, though; the complaint is open, and the Team will do their best to assist you; you just need to cooperate.
Click or tap this green link, please: https://es.casino.guru/gate-777-casino-el-retiro-del-jugador-se-ha-retrasado-2
Then proceed as advised:
Can you do that, please?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.