ΦόρουμΚαζίνοGate 777 Casino - γενική συζήτηση

Gate 777 Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 2 έτη από Radka
|
21560 προβολές 115 απαντήσεις |
|
1...4 5 6
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Έστειλα τον αριθμό λογαριασμού μου δεν καταλαβαίνω μπορείτε να με βοηθήσετε

Αυτόματη μετάφραση:
Wiki2310
πριν από 2 έτη

Hello, it is not in my power to help you, I'm sorry. Please do as Kristina suggested and wait for the casino to finish the investigation. Thank you.

πριν από 1 έτος

Το έχω ήδη παρατήσει για χαμένο, λέει ότι απάτησα και είναι ψέμα όταν πρέπει να σου πληρώσουν πολλά χρήματα, βρίσκουν τρόπους για να μην σε πληρώσουν

Αυτόματη μετάφραση:
Wiki2310
πριν από 1 έτος

Have you tried the Spanish regulator, as we suggested via the complaint?

I'd say it's worth a try!

Radka
πριν από 1 έτος

Είμαι 65 χρονών δεν θέλω αρκετά προβλήματα που έχω με τον άρρωστο σύζυγό μου

Αυτόματη μετάφραση:
Wiki2310
πριν από 1 έτος

I'm sorry to hear that, I hope that you will both stay strong!

Still, you lost quite a huge sum of money, and contacting the regulator is free. Do what you feel is right.

🙏

πριν από 1 έτος

Σας συνιστώ να επικοινωνήσετε με τη ρυθμιστική αρχή, είναι ένα αρκετά υψηλό ποσό και δεν αντιμετωπίζετε νομικά προβλήματα ή κάτι τέτοιο, απλώς συμπληρώστε ένα φυλλάδιο, το αναθεωρούν και σας επιστρέφουν τα χρήματά σας. Εάν χρειάζεστε βοήθεια, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email.

Αυτόματη μετάφραση:
Tudo
πριν από 1 έτος

Hello Tudo, just for your information, if you like to contact someone please use the reply button under the post on which you like to react. In case you don't do it, the recipient won't receive a notification and you probably don't get a feedback.

file

Magda
πριν από 1 έτος

ΕΙΤΕ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

το παράτησα

Αυτόματη μετάφραση:
Wiki2310
πριν από 1 έτος

Οχι! Γιατί, ακόμα και εγώ θα πάλευα για 1€ αυτή τη στιγμή στην κατάσταση που βρισκόμαστε και σε αυτήν που έρχεται. Τα καλύτερα

Αυτόματη μετάφραση:
Tudo
πριν από 1 έτος

Δεν μπορώ να κάνω τίποτα και έχω δώσει όλες μου τις καταθέσεις και μου λένε ότι απάτησα, αλλά όταν είναι πολλά λεφτά κάνουν ό,τι χρειάζεται για να μην σε πληρώσουν, αλλά ξοδεύεις πολλά, αυτό που μας θέλουν να πληρώσει, αλλά λίγα βραβεία

Αυτόματη μετάφραση:
Wiki2310
πριν από 1 έτος

Δώστε μου προσοχή, διεκδικήστε τους σε υπεύθυνο τζόγο στην Ισπανία, που είναι από την κυβέρνηση και δεν θα σας το δώσουν καθόλου, απλά πρέπει να συμπληρώσετε μια φόρμα. Αλλά είναι πολλά τα λεφτά, θα τα διεκδικούσα.

Αυτόματη μετάφραση:
Wiki2310
πριν από 1 έτος

As far as I can see, we are waiting for the regulator's decision now. 🤔

πριν από 8 μήνες

Καλημέρα, είμαι παίκτης από το Περού, χρήστης Kamarok14. Τον περασμένο Αύγουστο, 9 Αυγούστου, το καζίνο GATE777 ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΜΟΥ 2000 σολών στις οποίες έκαναν τη χειροκίνητη λειτουργία όπου τους έδωσα τους λογαριασμούς μου, έχουν περάσει περισσότερες από 10 ημέρες και τα χρήματά μου δεν έχουν φτάσει ακόμα. Μου έστειλαν ένα email που λέει ότι έχουν ήδη καταθέσει αλλά τηλεφώνησα στην τράπεζά μου Banco del Crédito del Perú και μου λέει ότι δεν έκαναν καμία κατάθεση, τα χρειάζομαι για να λύσω το πρόβλημα όλα τα δεδομένα μου είναι επικυρωμένα, ελπίζω να μπορείτε υποστήριξέ με

Αυτόματη μετάφραση:
Juanreinoso14
πριν από 8 μήνες

Good day!

Sadly I can't comprehend whether the issue is a missed deposit or delayed payment.

Can you advise, please?

One way or another I would ask the casino for a payment confirmation. 🤔

Can you try that?

Radka
πριν από 8 μήνες

Καλημέρα, είναι καθυστερημένη πληρωμή για την θύρα 777

Αυτόματη μετάφραση:
Juanreinoso14
πριν από 8 μήνες

Ok, thank you.

And what about the confirmation, any luck so far?

Radka
πριν από 8 μήνες

Μου είπαν να αναθεωρήσω την περίπτωσή μου, αφού υποτίθεται ότι έκαναν ήδη την κατάθεση στις 11 Αυγούστου σε λογαριασμό που δεν είναι αυτός που υπέβαλα, έχει περάσει ήδη ένας μήνας και τίποτα, ελπίζω να μου απαντήσεις και να σου πω

Αυτόματη μετάφραση:
Juanreinoso14
πριν από 8 μήνες

Now I see!

Initially, the problem was caused by entering incorrect account information. It is a rather unusual situation, I would say, so I wanted to clarify this first. Speaking of which, the casino made that error, correct?

Don't worry, though; the complaint is open, and the Team will do their best to assist you; you just need to cooperate.

Click or tap this green link, please: https://es.casino.guru/gate-777-casino-el-retiro-del-jugador-se-ha-retrasado-2

Then proceed as advised:

  1. Access the complaint
  2. Answer all questions
  3. Keep an eye on the progress

Can you do that, please?


1...4 5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα