Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοGate 777 Casino - γενική συζήτηση

Gate 777 Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 έτη από Radka
|
33.792 προβολές 113 απαντήσεις |
|
1 2...6
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Gate 777 Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 έτη

Γεια σας, έπαιξα στο καζίνο gate777, μου φέρθηκαν πολύ ευγενικά, όλα ήταν τέλεια μέχρι που ζήτησα ανάληψη χρημάτων στο ποσό των 70.000 πέσος Αργεντινής, ζήτησα χειροκίνητη ανάληψη στον λογαριασμό μου στο skrill και από τη μια στιγμή στην άλλη μου μπλοκάρουν λογαριασμός λόγω προβλημάτων ασφαλείας, επαλήθευσα τέλεια τον λογαριασμό μου και δέχτηκαν τα πάντα και έχω στιγμιότυπα οθόνης της συνομιλίας με υποστήριξη όπου μου είπαν ότι τα χρήματα θα εμφανίζονταν στον λογαριασμό μου σε 24 ώρες δεν καταλαβαίνω τι έγινε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Σας παρακαλώ, χρειάζομαι βοήθεια, καθώς μπλοκάρουν τον λογαριασμό μου με χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
Ggrchedman
πριν από 3 έτη

Hi sorry to read that. First of all how Long ago was it when they broke contact?

The casino itself has a good reputation. Are you new with them or played there for some time?


πριν από 3 έτη

Γεια σου frankey, είμαι νέος, έχουν ήδη επικοινωνήσει μαζί μου και ελπίζω να λύσω το πρόβλημα, ίσως βιαστώ να το δημοσιεύσω, ήταν πάντα πολύ ευγενικοί μαζί μου που δεν μπορώ να αρνηθώ, αλλά αυτή η στάση φαινόταν ύποπτη.

Αυτόματη μετάφραση:
Ggrchedman
πριν από 3 έτη

Hello Cgrchedman, it's good they came back to you! Still what's their statement about security problem you mentioned, please?

Let us know how are you faring with withdrawal.

Ggrchedman
πριν από 3 έτη

As far as the casino communicates with you, it's fine even when the account is blocked for now. I hope it's gonna get resolved soon 👍

πριν από 3 έτη

Λοιπόν, ακόμα περιμένω και με κρατούν σε αναμονή, όλα συμφωνήθηκαν για να με πληρώσουν στον λογαριασμό μου στη skrill, τώρα μου ζητούν τραπεζικό αντίγραφο όταν ήμουν πολύ ξεκάθαρος ότι ήθελα να καταθέσω στο skrill, βεβαιωθείτε τα πάντα, ακόμα και με ένα αντίγραφο της διεύθυνσης που έκανε η αστυνομία, δεν ξέρω τι να περιμένω και δεν καταλαβαίνω γιατί τόση γραφειοκρατία, δεν παραβίασα κανένα νόμο ή κανονισμό και δεν νομίζω ότι θα πληρώστε με και δεν το καταλαβαίνω, ο λογαριασμός μου εξακολουθεί να είναι αποκλεισμένος μετά τη λήψη ενός email που επιβεβαιώνει την επαλήθευση μου

Αυτόματη μετάφραση:
Frankey
πριν από 3 έτη

Γεια σου frankey και πάλι, κοίτα, ακόμα περιμένω, και δεν μου δίνουν λύση, ήδη παρουσιάζω όλα τα έγγραφα που μου ζήτησαν και επαλήθευσα τον λογαριασμό μου 2 φορές, παρουσίασα ακόμη και πιστοποιητικό διεύθυνσης από την αστυνομία και ακόμη και έτσι δεν επιστρέφουν τα χρήματα που κέρδισαν, όλα συμφωνήθηκαν έτσι ώστε να με πληρώσουν για το skrill χειροκίνητα και περιμένω 4 μέρες, έχω ακόμα αποκλεισμένο λογαριασμό και επίσης σήμερα μου έστειλαν email ζητώντας μου τράπεζα δήλωση να συνεχίσει να κάνει χρόνο, δεν καταλαβαίνω πλέον τι θέλουν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Hi sorry to read that. First of all how Long ago was it when they broke contact?

The casino itself has a good reputation. Are you new with them or played there for some time?


πριν από 3 έτη

Λοιπόν, ακόμα περιμένω και με κρατούν σε αναμονή, όλα συμφωνήθηκαν για να με πληρώσουν στον λογαριασμό μου στη skrill, τώρα μου ζητούν τραπεζικό αντίγραφο όταν ήμουν πολύ ξεκάθαρος ότι ήθελα να καταθέσω στο skrill, βεβαιωθείτε τα πάντα, ακόμα και με ένα αντίγραφο της διεύθυνσης που έκανε η αστυνομία, δεν καταλαβαίνω τι να περιμένω και δεν καταλαβαίνω γιατί τόση γραφειοκρατία, δεν παραβίασα κανένα νόμο ή κανονισμό και δεν νομίζω ότι θα με πληρώσουν, και Δεν καταλαβαίνω ότι ο λογαριασμός μου εξακολουθεί να είναι αποκλεισμένος μετά τη λήψη ενός μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που επιβεβαιώνει την επαλήθευσή μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

They still contacting you. That's good. Sometimes casinos in Europe ask for extra verification especially if you play the casino for the first time and the deposit and cash out methods are different.

For example if I do a deposit using Paysafe and later crashing out in my bank account as they can't cashout into Paysafe, they still ask me for a screenshot of the deposit I made to them. To make sure it was really me who made it. They don't do that to annoy me or because they are bored. They have to by law.

The EU and especially German banks and regulators are very suspicious and paranoid about online payment service like Skrill and others since the "Wirecard' scandal.

The only reason they banned you I can think of is that it's a temporary ban until this is solved. Did you play on any other casinos that belong to the same group? Or can you sign up to any of the sister casinos? There are about 30 I think . Run by ' Imperium Network Solutions' group

Ggrchedman
πριν από 3 έτη

Νομίζω ότι θα πρέπει να είσαι λίγο πιο υπομονετικός 🙂

Κάτι τέτοιο μπορεί μερικές φορές να πάρει χρόνο, αλλά συνήθως το Gate 777 είναι ένα αξιόπιστο καζίνο που σίγουρα θα σας πληρώσει τα κέρδη σας 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Ggrchedman
πριν από 3 έτη

Μην ανησυχείτε λοιπόν 🙂 ✌🏼✌🏾

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Γεια σας, πάλι ενοχλώ, ξέρει κανείς σε ποια αρμόδια αρχή μπορεί να αναφερθεί το gate777;

Αυτόματη μετάφραση:
Ggrchedman
πριν από 3 έτη

Hello there, since the casino is licenced in Malta I would suggest MGA.

You have not received anything yet, haven't you?

Radka
πριν από 3 έτη

Γεια σας, όχι δεν έχω λάβει τίποτα ακόμα 7 ημέρες αναμονής

Αυτόματη μετάφραση:
Ggrchedman
πριν από 3 έτη

Hello, are they in touch with you in any way, please?

I can see that complaint is in progress, so I am sure if there is a way for you, our team will find it.


Radka
πριν από 3 έτη

Πριν 2 μέρες επειδή ήταν Σαββατοκύριακο που δεν επικοινώνησαν μαζί μου περιμένω και σήμερα θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω με live support να δω τι μου λένε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Πριν 2 μέρες επειδή ήταν Σαββατοκύριακο που δεν επικοινώνησαν μαζί μου περιμένω και σήμερα θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω με live support να δω τι μου λένε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Ok, just a kind reminder - printscreen everything discussed though the live chat (I'm sure you know).

Sommer2021
πριν από 3 έτη

Hello, thank you for your experience with this casino. I assume you don't play here anymore, don't you?

1 2...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα