πριν από 1 έτος
0
Γεια σου Radka. Κάνω λάθος, καθώς μπορώ να επαληθεύσω. Όλα τα email που αποστέλλονται από την υποστήριξη Galaxyno έχουν τους όρους και τις προϋποθέσεις για δωρεάν περιστροφές, μπόνους και προσφορές. Νομίζω ότι δεν διάβασα όλες τις προδιαγραφές, οπότε συγνώμη. Χάρηκα τόσο πολύ που έλαβα ένα δώρο που δεν έδωσα σημασία.
Λυπάμαι λοιπόν, εκτιμώ την ειλικρίνεια και έκανα πραγματικά λάθος σε αυτή την περίπτωση.
Hi Radka. I'm wrong as I could verify. All emails sent by Galaxyno support have the terms and conditions for free spins, bonus and promotions. I think I didn't read all the specifications, so sorry. I was so happy by receiving a gift that I didn't pay attention.
So sorry, I value honesty and I was really wrong in this case.
Έλαβα 5 δωρεάν περιστροφές ως δώρο για την πρώτη μου κατάθεση και όταν ολοκλήρωσα τις δωρεάν περιστροφές μου εμφανίζεται το rollover 50 φορές πάνω από τις νίκες. Αυτό είναι γελοίο, μου έδωσαν μια καραμέλα και είναι απαραίτητο να συμπληρώσω 50x για να αποσύρω. Νομίζω ότι τα καζίνο πρέπει να επανεξετάσουν αυτές τις πρακτικές γιατί είναι γελοίο. Πρέπει να μας κάνουν πλάκα!!!
I received 5 free spins as a gift for my first deposit and when I completed the free spins appears to me rollover 50x above the wins. That's ridiculous, they gave me a candy and it's necessary to complete 50x to withdraw. I think casinos must review this practices because it's ridiculous. They must be kidding with us!!!
Λοιπόν, αν το καζίνο ενεργοποίησε αυτό το πολύ ατυχές μπόνους χωρίς τη συγκατάθεσή σας - είναι χάλια! Δεν έπρεπε να συμβεί. Υπάρχει περίπτωση να ακυρώσετε τα κέρδη;
Διαφορετικά, μην δέχεστε σκουπίδια, θα έλεγα.
Well, if the casino activated this pretty unfortunate bonus without your agreement - it sucks! It should have not happened. Any chance to void the winnings?
Otherwise, do not accept rubbish offers, I'd say.
Γεια σου Radka. Κάνω λάθος, καθώς μπορώ να επαληθεύσω. Όλα τα email που αποστέλλονται από την υποστήριξη Galaxyno έχουν τους όρους και τις προϋποθέσεις για δωρεάν περιστροφές, μπόνους και προσφορές. Νομίζω ότι δεν διάβασα όλες τις προδιαγραφές, οπότε συγνώμη. Χάρηκα τόσο πολύ που έλαβα ένα δώρο που δεν έδωσα σημασία.
Λυπάμαι λοιπόν, εκτιμώ την ειλικρίνεια και έκανα πραγματικά λάθος σε αυτή την περίπτωση.
Hi Radka. I'm wrong as I could verify. All emails sent by Galaxyno support have the terms and conditions for free spins, bonus and promotions. I think I didn't read all the specifications, so sorry. I was so happy by receiving a gift that I didn't pay attention.
So sorry, I value honesty and I was really wrong in this case.
Γειά σου.
Σας ευχαριστώ πολύ που είστε τόσο ειλικρινείς!🙌💚
Λυπάμαι που έπρεπε να μάθεις το μάθημα με τον δύσκολο τρόπο. Προσπαθήστε να το έχετε υπόψη σας, ξέρετε γενικά, οι δωρεάν περιστροφές δεν είναι συνήθως η καλύτερη συμφωνία. 🙁
Hello there.
Thank you very much for being so honest!🙌💚
I'm sorry you had to learn the lesson the hard way. Try to keep that in mind, you know in general, free spins are not usually the best deal. 🙁
Πολύ σοφό ρητό! 👌
Very wise saying! 👌
Κέρδισα πραγματικά με την κατάθεσή μου 14 φορές το στοίχημα. Και αποφάσισαν να μην συνεχίσουν με την απόσυρσή μου και ακύρωσαν όλα τα κέρδη που ζήτησαν κάτι σχετικά με ένα μπόνους που δεν αγγίχθηκε ποτέ και το αρνήθηκα στο αίτημα ανάληψης μου. Επαναλαμβάνω, δεν άγγιξα ποτέ αυτό το υπόλοιπο, όλα τα κέρδη μου ήταν με την κατάθεσή μου και παρόλα αυτά αποφάσισαν να μην πληρώσω.
I won genuinely with my deposit 14x times the bet. And they decided not to continue with my withdraw and voided all the winnings claimed something about a bonus that never was touched and I refused to it on my withdraw request. I repeat, I never touched that balance, all my winning were with my deposit and they still decided not to pay.
Το καζίνο θα πρέπει να παρέχει μια περαιτέρω εξήγηση και στιγμιότυπο οθόνης του ιστορικού του λογαριασμού σας για να παρέχει την απόφαση.
Βλέπετε το ιστορικό μπόνους κάπου στον λογαριασμό - θα ήταν χρήσιμο.
Επιπλέον, μπορείτε να επικολλήσετε την εξήγηση του καζίνο εδώ; Απλώς αντιγράψτε και επικολλήστε το στην απάντηση.
Θα ήθελα πολύ να το δω.
The casino should provide a further explanation and screenshot of your account history to supply the decision.
Do you see the bonus history somewhere in the account - would be useful.
Furthermore, can you paste the casino's explanation here? Just copy and paste it into the reply.
I'd love to see that.
Αγαπητέ Julian Enrique,
Κατά την εξέταση του αιτήματος ανάληψης, βλέπουμε ότι τοποθετήθηκαν ορισμένα στοιχήματα που ήταν μεγαλύτερα από το 10% του μπόνους που πιστώθηκε στον λογαριασμό σας. Σύμφωνα με τους Όρους και Προϋποθέσεις Μπόνους, αυτό δεν επιτρέπεται.
Επομένως, ακυρώσαμε το αίτημα ανάληψης και ακυρώσαμε τα κέρδη.
Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία και απογοήτευση και σας προσκαλούμε να συνεχίσετε να παίζετε στον ιστότοπό μας.
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, απαντήστε σε αυτό το email ή επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών μας μέσω ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό μας.
Εκεί είναι ο λόγος τους.
. Πρέπει να προσθέσω ότι δεν πήρα κανένα από τα κουνελάκια που συμφώνησα να το χάσω όταν ζήτησα την ανάληψη, επίσης ήταν πλήρως ολοκληρωμένο, δεν αγγίζω ποτέ αυτό το ποσό μπόνους γιατί έχω τα πραγματικά μου χρήματα στην κατάθεσή μου και το κέρδισα με το. Αρνήθηκα να το πάρω και δεν το αγγίζω ποτέ ήταν πλήρες και χάθηκε συμφώνησα.
Dear Julian Enrique,
On review of your withdrawal request, we see that a number of bets were placed that were greater than 10% of the bonus credited to your account. According to the Bonus Terms and Conditions, this is not allowed.
We have therefore cancelled your withdrawal request, and voided the winnings.
We do apologize for any inconvenience and disappointment, and we invite you to continue playing on our site.
Should you have any questions please reply to this email or contact our customer support via live chat on our site.
There it is their reason.
. I have to add that I didn't take any of the bunnies I agreed to loose it when I requested the withdraw also it was fully complete I never touch that amount of bonus cuz I have my real money on my deposit and I won that with it. I refused to take it and I never touch it it was complete and it was lost I agreed to.
Πήραν το ποσό ολοκληρωμένο όταν το ζήτησα (απόσυρση) υπήρχαν ακόμη και 6 $ επιπλέον από μερικές περιστροφές (5 περιστροφές) που μου έδωσαν για να με κρατήσουν να περιμένω περισσότερες από 6 ώρες σε μια υποδοχή για να δουλέψω, και έπρεπε να το κάνω επειδή ήδη αλλά ένα μπόνους αλλά εννοώ περιστροφές που το πλήρωσα με το υπόλοιπό μου που έχω ήδη κερδίσει (αγόρασα τις ειδικές 7 περιστροφές με τα δικά μου κέρδη που είχα κερδίσει με το δικό μου υπόλοιπο) Πρέπει να προσθέσω ότι η υποστήριξη δεν έκανε ποτέ κάτι κάντε το και εννοώ υποστήριξη, απλώς μου ζητούσαν το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά και ξανά για τις ώρες που ξόδεψα περιμένοντας να τελειώσουν οι επτά περιστροφές
They took the amount complete when I requested it (withdrawal) there were even $6 more by some spins (5 spins) that they gave me for a keeping me on waiting more than 6 hours to a slot to work, and I had to because I already but a bonus but I mean spins I paid for it with my balance that I already have won ( bought the special 7 spins with my own winnings that I had won with my own balance) I have to add that the support never did something to do so and I mean support, they were just asking me the same thing over and over and over again for the amount of hours that I spent on waiting for the seven spins to finish
Πριν από οτιδήποτε πρέπει να προσθέσω ότι δεν πήρα όλο το υπόλοιπο για να αποφύγω οποιαδήποτε σύγκρουση για κάποιο rollover ή οτιδήποτε άλλο, δεν τα ζήτησα όλα. Απλώς ζητάω μερικά που δεν είναι τα πραγματικά συνολικά κέρδη
Before anything I have to add that I didn't took all the balance for avoid any kind of conflict about some rollover or anything, I didn't request it all. I just ask for some not the actually total won
Γι' αυτό ακριβώς θα ήθελα να δω το ιστορικό μπόνους και στοιχηματισμού. 🤔
Για κάποιο λόγο, πιστεύουν ότι κάποιο μπόνους ήταν ενεργό και ο σχετικός κανόνας παραβιάστηκε.
Μπορείτε να δείτε αυτό το ιστορικό οπουδήποτε στον λογαριασμό, παρακαλώ; Εάν όχι, μπορείτε να ρωτήσετε το καζίνο; Γιατί όταν αποφασίσετε να υποβάλετε μια καταγγελία, θα είναι σίγουρα εξαιρετικά χρήσιμο.
That's exactly why I would love to see the bonus and wagering history. 🤔
For some reason, they think some bonus was active and the associated rule was broken.
Can you see that history anywhere in the account, please? If not, can you ask the casino? Because when you decide to submit a complaint, it will be extremely useful surely.
Προσπάθησα να αποσύρω τα στοιχηματισμένα μου κέρδη με πραγματικά χρήματα. Κατατίθεται μέσω pix. Αλλά όταν πήγα να κάνω ανάληψη, δεν υπάρχει επιλογή pix
Ότι υπάρχουν νέα στον ιστότοπο ότι παρέχουν ανάληψη pix
https://www.galaxyno.com/pt/news/symbol-drops-slot-games
Μιλάμε για την πιο αποτελεσματική μέθοδο κατάθεσης που είναι διαθέσιμη στη Βραζιλία. Το Galaxyno δεν μπορούσε να μείνει έξω από αυτό. Αν θέλετε να ξεκινήσετε να κάνετε καταθέσεις και αναλήψεις με το Pix σε ένα ασφαλές διαδικτυακό καζίνο, ρίξτε μια ματιά στο Galaxyno. Είμαστε σίγουροι ότι δεν θα το μετανιώσετε.
I tried to withdraw my wagered winnings with real money. Deposited through pix. But when I went to withdraw, there is no pix option
That there is news on the website that they provide pix withdrawal
https://www.galaxyno.com/pt/news/symbol-drops-slot-games
We are talking about the most efficient deposit method available in Brazil. Galaxyno couldn't stay out of this. If you want to start making deposits and withdrawals with Pix at a secure online casino, check out Galaxyno. We're sure you won't regret it.
Tentei sacar meus ganhos apostados com dinheiro real. Depositei através do pix. Porém quando fui sacar não tem a opção pix
Isso que tem uma notícia no site que eles disponibilizam saque pix
https://www.galaxyno.com/pt/news/symbol-drops-slot-games
Estamos falando do método de depósito mais eficiente disponível no Brasil. O Galaxyno não poderia ficar fora dessa. Se você deseja começar a fazer depósitos e retiradas com Pix em um cassino online seguro, confira o Galaxyno. Temos certeza de que você não vai se arrepender
Εντάξει, φαίνεται ότι το pix δεν είναι διαθέσιμο αυτήν τη στιγμή. Ευχαριστώ λοιπόν για την εξήγηση. Υποθέτω ότι το καζίνο θα πρέπει να εξηγήσει ή να προτείνει εναλλακτικές τουλάχιστον.
Ok, well it seems the pix is not available at the moment. So, thanks for the explanation. I guess the casino should explain or suggest alternatives at least.
Ακόμα δεν κατάφερα να αποσυρθώ
I still haven't been able to withdraw
Ainda não consegui efetuar a retirada
Υπάρχουν άλλες διαθέσιμες επιλογές; Ρωτήστε το καζίνο, παρακαλώ - μετά ενημερώστε με.
Are there any other options available to you? Ask the casino, please - then let me know.
Δεν χρησιμοποίησα ποτέ μπόνους ή κάτι ήταν ενεργό, αυτή ήταν η πρώτη μου κατάθεση στην πραγματικότητα, γι' αυτό εμφανίζεται το 140 αλλά και πάλι πρέπει να πω ότι ήταν πλήρες, το πήραν πίσω όταν ζήτησα την ανάληψη δεν χρησιμοποιήθηκε τίποτα από αυτό το ποσό. Μόνο τα πραγματικά μου χρήματα. Όταν έκανα το ζητούμενο εμφανίζεται ένα μήνυμα που ισχυρίζεται ότι έπρεπε να χάσω τα 140 του μπόνους. Επειδή δεν άγγιξα ποτέ συμφώνησα. Αλλά δεν έλαβα το υπόλοιπο που είχα ήδη κερδίσει με τα πραγματικά μου χρήματα. Αρνήθηκα να πάρω οποιοδήποτε από αυτό το μπόνους και το πήραν πίσω με τις νίκες μου
I never used a bonus or anything was active, this was my first deposit actually, that's why the 140 appears but again I have to say it was complete, they took it back when I requested the withdraw nothing of that amount was used. Only my real money. When I was doing the requested a message appears claiming that I was to loose the 140 of bonus. Because I never touched I agreed. But I didn't receive my balance already won with my real money. I refused to take any of that bonus and they took it back with my wins included
Εντάξει, θα έλεγα ότι το καζίνο πρέπει να εξηγήσει την κατάσταση και να παράσχει το ιστορικό μπόνους σας, το οποίο θα πρέπει να είναι κενό σύμφωνα με την περιγραφή σας.
Για να τακτοποιήσετε τα πράγματα, προτείνω να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ στο Casino Guru - χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο , δημιουργήστε έναν και βάλτε όλες τις σχετικές πληροφορίες εκεί. Κάποιος από την ομάδα παραπόνων θα το ελέγξει και, στη συνέχεια, θα ειδοποιηθείτε.
Okay, I'd say the casino should explain the situation and provide your bonus history, which should be empty according to your description.
To sort things out, I recommend submitting a complaint here on Casino Guru - use this link, create one, and put all relevant information there. Someone from the complaint team will check it, then you'll get notified.
Γεια σας, θα ήθελα να με βοηθήσετε με το καζίνο Galacticwins, έκανα μια κατάθεση για ένα μπόνους που είναι το εξής: 50 περιστροφές μηδενικού στοιχήματος για κατάθεση μόνο 5 USD και από αυτό το μπόνους έβγαλα 185 παρόλο που μπορώ ανάληψη 100 από το μπόνους Δεν το κατάλαβα, αλλά η ανάληψη εκκρεμεί 185, τουλάχιστον θα έπρεπε να λάβω 100 και ζήτησα την ανάληψη και για ανάληψη έπρεπε να επαληθεύσω και ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε στις 15 Απριλίου και η ανάληψη θα να αναθεωρηθούν εκεί, έχω συμβουλευτεί το chat στο είμαι ζωντανός και μου είπε το ίδιο πράγμα που εκκρεμεί, ότι πρέπει να τους επιτρέψει 3 ημέρες, ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με την απόσυρση αλλά ότι τους δίνει λίγο χρόνο . αλλά έχει περάσει περισσότερο από μια εβδομάδα και νιώθω ότι είναι πολύ να δώσω μια απάντηση.
Θα επισυνάψω φωτογραφίες εδώ, ευχαριστώ.
Hello, I would like you to help me with the Galacticwins casino, I made a deposit for a bonus that is the following: 50 Zero-Wager Spins for a deposit of only USD 5 and from that bonus I took out 185 even though I can withdraw 100 from the bonus I don't I realized that, but the withdrawal is pending 185, at least I should receive 100 and I requested the withdrawal and to withdraw I had to verify and my account was verified on April 15 and my withdrawal would be reviewed there, I have been consulting the chat at I'm alive and he has told me the same thing that is pending, that he should allow them 3 days, that there is no problem with the withdrawal but that he give them some time. but it's been more than a week and I feel like it's a lot to give an answer.
I will attach photos here thanks.
Hola, me gustaría que me ayudara con el casino Galacticwins, hice deposito por un bono que es el siguiente: 50 Zero-Wager Spins for a deposit of only USD 5 y de ese bono saque de 185 aun que del bono puedo retirar 100 no me di cuenta de eso, pero el retiro esta pendiente 185, al menos debería recibir 100 y pedí el retiro y para retirar tuve que verificar y mi cuenta se verifico el 15 de abril y ahí entraría en revisión mi retiro, he estado consultando al chat en vivo y me ha dicho lo mismo que esta pendiente, que en les permita 3 días, que no hay ningún problema con el retiro pero que les dé un tiempo. pero ya ha pasado mas de una semana y siento que es mucho para dar una respuesta.
Adjuntare fotos aquí gracias.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.