ΦόρουμΚαζίνοGalactic Wins Casino - γενική συζήτηση

Galactic Wins Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 2 έτη από Scatterpro
|
27393 προβολές 130 απαντήσεις |
|
1...4 5 67
Ren15
πριν από 1 έτος

Hello there.

Even though we allow casinos 14 full days to verify the account and send money, feel free to submit a complaint.

We can't help you on the forum, there is a special team for that 🙂 - click or tap this link and explain the situation there. Don't forget to attach those screenshots.

If the casino fails to pay you untill the 14 days pass, the team will step in.

πριν από 1 έτος

Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί

Υπάρχει μια πλήρης σελίδα στον ιστότοπό τους που εξυμνεί τη μεταφορά μέσω PIX για να κάνετε την ανάληψη. Καλά

Από 16/03/2023 γύρω στις 2:00 π.μ.

Ζητήθηκε ανάληψη μέσω PIX (η συναλλαγή είναι άμεση)

Ο σύνδεσμος του ιστότοπού τους σχετικά με το PIX

https://www.galacticwins.com/en/news/skywind-casino-games

Και δεν πήρα τίποτα

Μέχρι τώρα!

Δεν μπορώ να πιστέψω ότι θα το πάρω άλλο!

Αυτόματη μετάφραση:
TiagoSantos
πριν από 1 έτος

Hello.

Just to clarify the withdrawal date, was submitted on 03/16/23 - in March or on 05/16/23 in May? Your post says March while the complaint refers to May.

Well,the timer is set for additional 12 days allowing to casino two full weeks to process the payment and if there’s no development by then, we will intervene. Let’s stay positive and wait for the good news regarding your withdrawal.

Why did you stay with this casino? It's your third complaint against them. 🤔 I'd say you shouldn't be so surprised.



Radka
πριν από 1 έτος

Συγγνώμη έκανα λάθος με την ημερομηνία

Προχωρήστε στο πιο πρόσφατο.

Σχετικά με το να παίξω ξανά.

Μετά τις καταγγελίες, το αίτημα εκπληρώθηκε μέσα σε λίγες ώρες. Στην προηγούμενη απόσυρση.



Η έκπληξή μου ήταν και πάλι, όταν πήγα να κάνω την ανάληψη μετά τα κέρδη μου και δεν είχα την επιλογή σε μορφή PIX. Ότι πριν παίξω συμβουλεύτηκα ότι είπαν ότι θα το έκαναν. Το αίτημά μου είναι μόνο αυτά που περιγράφει το καζίνο στον ίδιο τον ιστότοπο.

Τίποτα περισσότερο από αυτό που υποτίθεται ότι προσφέρουν


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

https://www.galacticwins.com/en/news/skywind-casino-games


Ακολουθήστε ξανά αυτό που υπάρχει στον ιστότοπο του καζίνο.

Υπάρχει κάποιο λάθος στον ισχυρισμό μου;


Αυτόματη μετάφραση:
TiagoSantos
πριν από 1 έτος

Thank you!

I think I understand, but it just happens that you can't use the method you like. The point is to ensure you get the winnings somehow.

To me, it seems the casino speeded up your previous withdrawal because of the complaints, but do you truly want to fight like this every time for the rest of the days? 🙂



πριν από 1 έτος

https://www.galacticwins.com/en/news/skywind-casino-games


Ακολουθήστε ξανά αυτό που υπάρχει στον ιστότοπο του καζίνο.

Υπάρχει κάποιο λάθος στον ισχυρισμό μου;


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I'm sorry, I see no "claim" What am I supposed to see there?

Radka
πριν από 1 έτος

Στο link που έστειλα περιγράφεται ότι παρέχουν τα μέσα τραπεζικής συναλλαγής που αμφισβητώ.

Διαφημίζονται και/ή διαφημίζονται γι' αυτό, αλλά δεν είναι διαθέσιμο

Η ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ PIX. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΑ

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Δεν είναι το αλαζονικό που μου αρέσει


Διαβάστε τον σύνδεσμο σχετικά με τη μέθοδο στον ιστότοπό τους.



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μάντεψε


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Στο link που έστειλα περιγράφεται ότι παρέχουν τα μέσα τραπεζικής συναλλαγής που αμφισβητώ.

Διαφημίζονται και/ή διαφημίζονται γι' αυτό, αλλά δεν είναι διαθέσιμο

Η ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ PIX. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΑ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello.

I'm sorry, but it more or less seems the casino just didn't update the website because normally, the PIX method is available. That's quite normal, to be honest. I take it they see it as a temporary problem.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Μάντεψε


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

What? Have no clue... 🙂

Radka
πριν από 1 έτος

Μετά από υποσχέσεις και άλλες υποσχέσεις πληρωμής. ακυρωμένο κέρδος

Ισχυρίζονται ότι χρησιμοποιούν το μπόνους,

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΚΑΝ ΜΠΟΝΟΥΣ

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΑΠΑΤΗΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ

ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑΤΕ

ΕΧΩ ΑΡΧΕΙΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ CHAT ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΟΚ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ

Αυτόματη μετάφραση:
TiagoSantos
πριν από 1 έτος

Do you see bonus history in your casino account? I mean, I would presume the casino must have some evidence the bonus was truly taken. Otherwise, it's just a clash of statements. 🙁

πριν από 1 έτος

Το binus ελήφθη αλλά δεν το χρησιμοποίησα

Ακόμη και επειδή χρησιμοποιεί πρώτα πραγματικά χρήματα.


Το σπίτι έσβησε τις ιστορίες μου. Από τα υποτιθέμενα μη επιτρεπόμενα παιχνίδια.

Μην την σοκάρεις αν δηλώσεις




Αυτόματη μετάφραση:
TiagoSantos
πριν από 1 έτος

Ok, I leave the rest for the complaint because without examining the game and bonus history, frankly, I feel there is not much I can say.

Just thinking aloud now: If the bonus consumes real money first and was received as you said, what makes you think you didn't actually use it, please?

I wouldn't be so sure myself, I guess. 🤔

Radka
πριν από 1 έτος

Σίγουρα δεν είστε σίγουροι.

Φυσιολογικές ερωτήσεις για τους παίκτες. Μια διαδικασία στον ιστότοπό σας για να αναβάλλετε καταστάσεις!

Έλα (σαν να μην ξέρεις)

Το μπόνους μου τη στιγμή της ανάληψης ήταν το ίδιο ποσό με όταν το έλαβα.

Και η πραγματική χρηματική αξία που υπήρχε έχει αυξηθεί.

Σαν να μην είσαι σίγουρος. Το σπίτι διαφέρει τις αξίες στο πορτοφόλι!

Αυτόματη μετάφραση:
TiagoSantos
πριν από 1 έτος

Well, I don't work for the casino hence I do not know how things work there. You obviously know better, since this is your third case against Galactic Wins.

I'm used to asking questions every time I feel I could use the answer. I think it's a good habit though.

In the complaint 3 days ago you wrote: "Detail I DIDN'T EVEN USE THE BONUS."

Yesterday it was: "My bonus at the time of withdrawal was the same amount as when I received it."

So, sorry but it seems like you took a bonus - or received one.

Is there a chance you were given a bonus you didn't accept, perhaps? Or you are just not aware of accepting?

No need to answer none of those questions, of course, I'm still just trying to figure out the problem.

Nothing less nothing more.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Why do you wait so long for a withdrawal from galactic wins casino just to here you have not verified and galactic wins casino deposited the money back

After 2 weeks ,after all that long stressing process you decide to do all what the galactic wins casino says to do and do the withdrawal process again and few days they say your account has been verified now since then its been nearly a month now, still waiting,

My question is will you pay out the winnings withdrawal or am I going to be waiting for nothing please need some answers at least galactic wins casino doesn't answer to the chat support help

huriwailanajanjan
πριν από 1 έτος

I'm sorry, the casino won't most likely respond to you even here. 🙁

Without further delay, I would recommend a complaint to you. It's free.

If you deem it worth a try, kindly use this link:

https://casino.guru/complaints

1...4 5 67
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα