Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοGalactic Wins Casino - γενική συζήτηση

Galactic Wins Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 2 έτη από Scatterpro
|
29.253 προβολές 137 απαντήσεις |
|
1...5 6 7
Radka
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

file Γεια σας, θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει καλά τι πρέπει να βάλω εκεί γιατί δεν καταλαβαίνω;

Αυτόματη μετάφραση:
rosaangelicacecilio
πριν από 1 έτος

Hi!

What do you need to know, please?

rosaangelicacecilio
πριν από 1 έτος

IBAN and Swift are given by your bank, are codes for international tranfers that identifies your bank agency. You must go to your bank and request for it with your manager or someone!!!

πριν από 1 έτος

Καλό απόγευμα! Κατέθεσα 300 ρεάλ σε νίκες galacti και πήγα για 700 και λίγα ρεάλ και δεν χρησιμοποίησα το μπόνους και το απαρνήθηκα, έκανα ανάληψη πριν από 5 μέρες και ακόμα τίποτα! Μπορεί κάποιος να μου πει αν υπάρχει πιθανότητα να λάβω τα χρήματά μου;

Αυτόματη μετάφραση:
JFSDPM81
πριν από 1 έτος

Hi, it's certainly possible to receive the winnings. Have you tried contacting the casino regarding your withdrawal? If it's your 1st withdrawal in the casino, it's highly probable that you'll need to verify your identity first and that's what usually takes some time.

πριν από 10 μήνες

Από τις 13/02/2024 έκανα την απόσυρσή μου και είναι ακόμη σε εκκρεμότητα. Είχα ήδη στείλει τα έγγραφά μου εδώ και πολύ καιρό. Έπρεπε να επαληθευτεί και με ρώτησαν ξανά. Η ερώτησή μου είναι πότε θα λάβω την κατάθεσή μου; Πέρασαν πάνω από 5 μέρες και ακόμα τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
obedcreatica
πριν από 10 μήνες

I'm sorry to say that, but only casino employees would have a chance to answer your question.

Since you have not yet passed the account verification, I'd say we should for now focus on the most important part - finding out why your documents are not accepted.

Could you please clarify if you still need to provide certain documents or if they are being rejected for a reason?

I aim to learn where the delay comes from. Let me know, please.


πριν από 10 μήνες

Το πρόβλημα λύθηκε χθες Μίλησα με την υποστήριξη και η απόσυρσή μου είναι ήδη σε εξέλιξη, ευχαριστώ πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
obedcreatica
πριν από 10 μήνες

Hey. Thank you for tis positive news. It is always better to contact the support if there is some problem, right? 😉 Have they explained what was the case?

πριν από 10 μήνες

Παρακαλώ, γνωρίζει κανείς τι έγγραφα χρειάζομαι και πόσο γρήγορα είναι αποτελεσματική η ανάληψη;

Αυτόματη μετάφραση:
letysasa110383
πριν από 10 μήνες

Hello, according to what you write you need to verify yourself in the casino, am I right ? As for your question itself, the best thing to do would be to ask the casino what you need, and if they ask you to verify your account, they will tell you what they require from you. But if you want to ask beforehand, you should definitely try the casino's support. 

Afterwards you can let us know if everything went smoothly.

I strongly believe that it will. 🤗

πριν από 10 μήνες

Ευχαριστώ

Δυστυχώς ακύρωσαν την απόσυρσή μου και την ακύρωσαν

Αυτόματη μετάφραση:
letysasa110383
πριν από 10 μήνες

Hello, can I also know what was the reason the casino gave you ? Does that mean they took all your money? Were you able to pass the verification in the end ? 

Let me know and we'll see if we can help you. 

πριν από 10 μήνες

γεια

Δεν είχα στείλει καν τα έγγραφά μου... αφού ήθελα να αποσυρθώ, πάλεψα για περίπου 2 ή 3 ημέρες για να μπορέσω να μιλήσω με ένα στέλεχος... Και την ημέρα που μου απάντησε ήταν το bot και ο λογαριασμός μου ήταν ήδη στο μηδέν και μου είπε ότι λόγω όρων και προϋποθέσεων

Αυτόματη μετάφραση:
letysasa110383
πριν από 9 μήνες

Hello. Is actually your account fully verified at this casino, or not yet? What was the exact reason, they have told you, you have breached the terms, and are you aware of doing so? Please provide some more details, so we can check it out and see if our complaint team will be able to help you out with that. We'll be waiting for your response.

πριν από 9 μήνες

Όχι, δεν μου είπαν ποτέ τι απασχολούσε… και όχι, η αλήθεια είναι ότι δεν το γνωρίζω και ούτε καν ελέγχω….

Αυτόματη μετάφραση:
letysasa110383
πριν από 9 μήνες

Hey, in this situation, I feel we are not going much further by asking you questions, so how about pictures? 🙂. Since we really want to understand what is going on, could you please paste a screenshot showing the email or any other way of communication through which the casino informed you about the problem with the rules?

I'm more than convinced this is worth a try.

Thank you in advance!

πριν από 7 μήνες

My final conclusion with this casino: couples of deposits no more than 50$,. 2 withdrawals no more than 150$. Because of that's withdrawals, I am banned from any further bonuses and promotions. Both claimed withdrawals has been with lots of difficulty . So I can say now, good bye Galactic Wins, and stay me well...

dancerreddevile
πριν από 7 μήνες

I see another casino you probably won't be playing at anymore. I understand that what is happening more and more is that casinos are taking away bonuses from players who are winning even if it is not much. I wouldn't mind it to be honest, because I sometimes see bonuses as a nuisance rather than an advantage. 

As for the withdrawals, how long did it take you to get them ? Did it take long ? 🙂

1...5 6 7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα