Γεια σας, θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει καλά τι πρέπει να βάλω εκεί γιατί δεν καταλαβαίνω;
Hello, could someone explain to me well what I have to put there because I don't understand?
hola alguien me podría explicar bien que es lo que tengo que poner ahí esque no entiendo
Το IBAN και το Swift δίνονται από την τράπεζά σας, είναι κωδικοί για διεθνείς μεταφορές που προσδιορίζουν το πρακτορείο της τράπεζάς σας. Πρέπει να πας στην τράπεζά σου και να το ζητήσεις με τον διευθυντή σου ή κάποιον!!!
IBAN and Swift are given by your bank, are codes for international tranfers that identifies your bank agency. You must go to your bank and request for it with your manager or someone!!!
Καλό απόγευμα! Κατέθεσα 300 ρεάλ σε νίκες galacti και πήγα για 700 και λίγα ρεάλ και δεν χρησιμοποίησα το μπόνους και το απαρνήθηκα, έκανα ανάληψη πριν από 5 μέρες και ακόμα τίποτα! Μπορεί κάποιος να μου πει αν υπάρχει πιθανότητα να λάβω τα χρήματά μου;
Good afternoon! I deposited 300 reais in galacti wins and went for 700 and a few reais and I didn't use the bonus and renounced it, I made a withdrawal 5 days ago and still nothing! Can anyone tell me if there is a possibility of receiving my money?
Boa tarde! Depositei 300 reias na galacti wins e fui para 700 e poucos reais e não usei bonus me abidicando do mesmo, fiz uma retirada a 5 dias e ate hoje nada! Aguém sabe me dizer a há a possibilidade deu receber meu dinheiro?
Γεια, είναι σίγουρα δυνατό να λάβετε τα κέρδη. Έχετε προσπαθήσει να επικοινωνήσετε με το καζίνο σχετικά με την απόσυρσή σας; Εάν είναι η 1η ανάληψη σας στο καζίνο, είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί να επαληθεύσετε πρώτα την ταυτότητά σας και αυτό συνήθως χρειάζεται λίγο χρόνο.
Hi, it's certainly possible to receive the winnings. Have you tried contacting the casino regarding your withdrawal? If it's your 1st withdrawal in the casino, it's highly probable that you'll need to verify your identity first and that's what usually takes some time.
Από τις 13/02/2024 έκανα την απόσυρσή μου και είναι ακόμη σε εκκρεμότητα. Είχα ήδη στείλει τα έγγραφά μου εδώ και πολύ καιρό. Έπρεπε να επαληθευτεί και με ρώτησαν ξανά. Η ερώτησή μου είναι πότε θα λάβω την κατάθεσή μου; Πέρασαν πάνω από 5 μέρες και ακόμα τίποτα
Since 02/13/2024 I made my withdrawal and it is still pending. I had already sent my documents for a long time. It was supposed to be verified and they asked me again. My question is when will I receive my deposit? More than 5 days have passed and still nothing
Desde el día 13/02/2024 hice mi retiro y aún está pendiente hace tiempo ya había mandado mis documentos se supone que ya estaba verificado y me lo volvieron a pedir mi pregunta es cuando recibiré mi depocito ya han pasado más de 5 días y aún nada
Λυπάμαι που το λέω αυτό, αλλά μόνο οι υπάλληλοι του καζίνο θα έχουν την ευκαιρία να απαντήσουν στην ερώτησή σας.
Εφόσον δεν έχετε περάσει ακόμη την επαλήθευση λογαριασμού, θα έλεγα ότι προς το παρόν θα πρέπει να εστιάσουμε στο πιο σημαντικό μέρος - να μάθουμε γιατί δεν γίνονται δεκτά τα έγγραφά σας.
Θα μπορούσατε να διευκρινίσετε εάν εξακολουθείτε να χρειάζεται να προσκομίσετε ορισμένα έγγραφα ή εάν απορρίπτονται για κάποιο λόγο;
Στόχος μου είναι να μάθω από πού προέρχεται η καθυστέρηση. Ενημερώστε με, παρακαλώ.
I'm sorry to say that, but only casino employees would have a chance to answer your question.
Since you have not yet passed the account verification, I'd say we should for now focus on the most important part - finding out why your documents are not accepted.
Could you please clarify if you still need to provide certain documents or if they are being rejected for a reason?
I aim to learn where the delay comes from. Let me know, please.
Το πρόβλημα λύθηκε χθες Μίλησα με την υποστήριξη και η απόσυρσή μου είναι ήδη σε εξέλιξη, ευχαριστώ πολύ
Problem solved yesterday I spoke with support and my withdrawal is already in process, thank you very much
Problema solucionado ya ayer hablé con soporte y ya está en proceso mi retiro muchísimas gracias
Γεια σου. Ευχαριστώ για τα θετικά νέα. Είναι πάντα καλύτερο να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, σωστά; 😉 Έχουν εξηγήσει τι συνέβη;
Hey. Thank you for tis positive news. It is always better to contact the support if there is some problem, right? 😉 Have they explained what was the case?
Παρακαλώ, γνωρίζει κανείς τι έγγραφα χρειάζομαι και πόσο γρήγορα είναι αποτελεσματική η ανάληψη;
Please, does anyone know what documents I need and how quickly the withdrawal is effective?
Xfa si alguien sabe que documentos necesito y que tan rápido se hace efectivo el retiro?
Γεια σας, σύμφωνα με αυτά που γράφετε πρέπει να επαληθεύσετε τον εαυτό σας στο καζίνο, έχω δίκιο; Όσον αφορά την ίδια την ερώτησή σας, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να ρωτήσετε το καζίνο τι χρειάζεστε και αν σας ζητήσουν να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας, θα σας πουν τι ζητούν από εσάς. Αλλά αν θέλετε να ρωτήσετε εκ των προτέρων, θα πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσετε την υποστήριξη του καζίνο.
Στη συνέχεια μπορείτε να μας ενημερώσετε αν όλα πήγαν ομαλά.
Πιστεύω ακράδαντα ότι θα γίνει. 🤗
Hello, according to what you write you need to verify yourself in the casino, am I right ? As for your question itself, the best thing to do would be to ask the casino what you need, and if they ask you to verify your account, they will tell you what they require from you. But if you want to ask beforehand, you should definitely try the casino's support.
Afterwards you can let us know if everything went smoothly.
I strongly believe that it will. 🤗
Γεια σας, μπορώ επίσης να ξέρω ποιος ήταν ο λόγος που σας έδωσε το καζίνο; Αυτό σημαίνει ότι σου πήραν όλα τα λεφτά; Καταφέρατε να περάσετε την επαλήθευση στο τέλος;
Ενημερώστε με και θα δούμε αν μπορούμε να σας βοηθήσουμε.
Hello, can I also know what was the reason the casino gave you ? Does that mean they took all your money? Were you able to pass the verification in the end ?
Let me know and we'll see if we can help you.
γεια
Δεν είχα στείλει καν τα έγγραφά μου... αφού ήθελα να αποσυρθώ, πάλεψα για περίπου 2 ή 3 ημέρες για να μπορέσω να μιλήσω με ένα στέλεχος... Και την ημέρα που μου απάντησε ήταν το bot και ο λογαριασμός μου ήταν ήδη στο μηδέν και μου είπε ότι λόγω όρων και προϋποθέσεων
Hi
I hadn't even sent my documents... after I wanted to withdraw I struggled for like 2 or 3 days to be able to speak with an executive... And the day it responded to me it was the bot and my account was already at zero and it told me that due to terms and conditions
Holaa
ni siquiera había mandado mis documentos… después de que quise retirar batallé como2o 3 días pa poder hablar con algún ejecutivo …. Y el día que me respondió era el bot y ya estaba en cero mi cuenta y me dijo que por términos y condiciones
Γειά σου. Είναι πράγματι πλήρως επαληθευμένος ο λογαριασμός σας σε αυτό το καζίνο ή όχι ακόμα; Ποιος ήταν ο ακριβής λόγος, σας είπαν, έχετε παραβιάσει τους όρους και γνωρίζετε ότι το κάνετε; Δώστε περισσότερες λεπτομέρειες, ώστε να το ελέγξουμε και να δούμε εάν η ομάδα παραπόνων μας θα μπορέσει να σας βοηθήσει με αυτό. Θα περιμένουμε την απάντησή σας.
Hello. Is actually your account fully verified at this casino, or not yet? What was the exact reason, they have told you, you have breached the terms, and are you aware of doing so? Please provide some more details, so we can check it out and see if our complaint team will be able to help you out with that. We'll be waiting for your response.
Όχι, δεν μου είπαν ποτέ τι απασχολούσε… και όχι, η αλήθεια είναι ότι δεν το γνωρίζω και ούτε καν ελέγχω….
No, they never told me what it occupied… and no, the truth is, I'm not aware and I don't even check….
No nunca me dijeron lo que ocupaba… y no la verdad no estoy consciente y ni cheque ….
Γεια σου, σε αυτήν την κατάσταση, νιώθω ότι δεν προχωράμε πολύ παραπέρα κάνοντας ερωτήσεις, οπότε τι θα λέγατε για τις φωτογραφίες; 🙂. Επειδή θέλουμε πραγματικά να καταλάβουμε τι συμβαίνει, θα μπορούσατε να επικολλήσετε ένα στιγμιότυπο οθόνης που δείχνει το email ή οποιονδήποτε άλλο τρόπο επικοινωνίας μέσω του οποίου το καζίνο σας ενημέρωσε για το πρόβλημα με τους κανόνες;
Είμαι περισσότερο από πεπεισμένος ότι αξίζει να το δοκιμάσετε.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Hey, in this situation, I feel we are not going much further by asking you questions, so how about pictures? 🙂. Since we really want to understand what is going on, could you please paste a screenshot showing the email or any other way of communication through which the casino informed you about the problem with the rules?
I'm more than convinced this is worth a try.
Thank you in advance!
Το τελικό μου συμπέρασμα με αυτό το καζίνο: ζευγάρια καταθέσεων όχι περισσότερο από 50$,. 2 αναλήψεις όχι περισσότερες από 150$. Εξαιτίας αυτών των αναλήψεων, αποκλείομαι από οποιαδήποτε περαιτέρω μπόνους και προσφορές. Και οι δύο αιτούμενες αναλήψεις ήταν με πολλές δυσκολίες. Μπορώ λοιπόν να πω τώρα, αντίο Galactic Wins, και μείνε καλά...
My final conclusion with this casino: couples of deposits no more than 50$,. 2 withdrawals no more than 150$. Because of that's withdrawals, I am banned from any further bonuses and promotions. Both claimed withdrawals has been with lots of difficulty . So I can say now, good bye Galactic Wins, and stay me well...
Βλέπω ένα άλλο καζίνο στο οποίο μάλλον δεν θα παίζετε πια. Καταλαβαίνω ότι αυτό που συμβαίνει όλο και περισσότερο είναι ότι τα καζίνο αφαιρούν μπόνους από παίκτες που κερδίζουν ακόμα κι αν δεν είναι πολλά. Δεν θα με πείραζε για να είμαι ειλικρινής, γιατί μερικές φορές βλέπω τα μπόνους ως ενόχληση και όχι ως πλεονέκτημα.
Όσο για τις αναλήψεις, πόσο καιρό σου πήρε για να τις πάρεις; Χρειάστηκε πολύς καιρός; 🙂
I see another casino you probably won't be playing at anymore. I understand that what is happening more and more is that casinos are taking away bonuses from players who are winning even if it is not much. I wouldn't mind it to be honest, because I sometimes see bonuses as a nuisance rather than an advantage.
As for the withdrawals, how long did it take you to get them ? Did it take long ? 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.