ΦόρουμΚαζίνοGalactic Wins Casino - γενική συζήτηση

Galactic Wins Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από Scatterpro
|
16454 προβολές 117 απαντήσεις |
|
12 3 4...6
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Απλώς αναφερόμουν στους κανόνες του καζίνο. Νομίζω ότι το όριο ανάληψης των 500 ευρώ είναι χαμηλό. Το Casino Guru διαφημίζει ότι δεν ευνοεί τα καζίνο με μηνιαία ή άλλα όρια ανάληψης.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Well, we do not advertise casinos, we just list them based on the score. It's not the same.

Furthermore, the lower limits are listed as negative - have you checked?

file

This printscreen is directly from the Galxyno review page. You'd find that if you scroll down to the bottom.

πριν από 1 έτος

43 εκατομμύρια γιεν κατασχέθηκαν. .

Είναι περίπου 360000 δολάρια ΗΠΑ;

Πραγματικά ηλίθιο.

Οι αιτήσεις ανάληψης δεν θα περάσουν, και εάν υπάρχει οποιαδήποτε ταλαιπωρία από την πλευρά του καζίνο, θα κατασχεθεί.

Δεν είναι περίεργο ότι οι κανόνες μπορούν να ερμηνευτούν με οποιονδήποτε τρόπο ανάλογα με την ευκολία του καζίνο;

Μόνο οι καταθέσεις είναι πρόωρες, αλλά οι αναλήψεις είναι αργές.

Είναι ανήκουστο να κατασχεθούν 43 εκατομμύρια γιεν. Και η αιτία διερευνάται.

Παρακαλώ διαδώστε αυτό το γεγονός σε ολόκληρο τον κόσμο.

Αναρωτιέμαι αν ο γκουρού του καζίνο θα το υποστηρίξει;

filefile



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

I must say I'm truly sorry for your issue, the amount you mention is marvelous!

I know you have submitted the complaint, but still, can you explain how exactly were those winnings confiscated? How did the casino explain?

In your post I didn't find any concrete information, just general questions. So, give me some clue, please?



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ για την απάντησή σου.

Παίζω μόνο παιχνίδια με πραγματικά χρήματα και δεν λαμβάνω μπόνους.

Ένα συγκεκριμένο παιχνίδι, αυτή τη φορά ο χώρος XY, προκαλούσε το σφάλμα.

email galaxyno

"Κατά την ανασκόπηση του ιστορικού του παιχνιδιού σας, έγινε προφανές ότι έχει γίνει εκμετάλλευση μιας δυσλειτουργίας στο παιχνίδι "Space XY".

Ωστόσο, τέτοια λάθη δεν εμφανίζονταν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, και έπαιζα κανονικά.

Φυσικά, έχω παίξει διάφορα παιχνίδια όπως μπακαρά, κουλοχέρηδες, ζωντανά παιχνίδια κ.λπ., οπότε αυτά τα 43 εκατομμύρια γιεν δεν είναι καθαρά ποσό σφάλματος, αλλά λόγω σφάλματος που προκλήθηκε από το space XY, κέρδισα σε άλλα παιχνίδια. Υπάρχουν επίσης κερδισμένα χρήματα.


Από την άποψή μου, οι όροι και οι προϋποθέσεις αποφασίζονται από την πλευρά του καζίνο και δεν είμαι ικανοποιημένος με αυτό που έκανε αυτή τη φορά η galaxyno.

Παρεμπιπτόντως, όταν ρώτησα την πλευρά του καζίνο, επέστρεψε μόνο η λέξη "επιβεβαίωση". Θα κρίνουμε όταν δημεύσουμε τα έσοδα από τις πωλήσεις γιατί θέλουμε να εξασφαλίσουμε τα δικά μας κέρδη, παρόλο που εξακολουθούμε να ελέγχουμε και δεν είναι ξεκάθαρο ποια είναι η αιτία.


Παρεμπιπτόντως, έκανα αίτηση για απόσυρση, αλλά πέρασα την πρώτη φορά. Εκείνη την εποχή, η τράπεζά μου δεν χειριζόταν έμβασμα στο εξωτερικό, οπότε ακύρωσα την παραγγελία. Μετά που έκανα πάλι αίτηση με jeton, φαίνεται ότι σημαδεύτηκε από τη γραμματεία και κατασχέθηκε.

Τυχόν λάθη είναι ευθύνη του καζίνο. Οποιαδήποτε άλλα κέρδη θα πρέπει να επιστραφούν εδώ.

Δεν έχω ακούσει ποτέ για καζίνο που επαληθεύει τις καταθέσεις σε πλήρη ταχύτητα, δεν σας αφήνει να κάνετε ανάληψη και κατάσχει τα έσοδα.



Αυτόματη μετάφραση:
thuataka
πριν από 1 έτος

Ok - thank you for the explanation.

Though I still see some uncertain parts, I must reflect on the statement that the casino is responsible for any errors. Well, I guess it is not.

Did you check the rules? Almost every casino states something like all winnings gained due to technical bugs or errors will be voided.

Your situation is quite complex cause you gained your winnings by playing many other games. The way I see it, even the casino was not aware of the complications the whole time.

Make sure to explain all details in the complaint, please. These will be needed, I'm sure.

Well, wish you a fair and square solution 🙏🤞


Radka
πριν από 1 έτος

Όλα τα παράπονα είναι όπως περιγράφονται.


Νομίζω ότι είναι αναπόφευκτο να εμφανιστεί ένα σφάλμα, αλλά νομίζω ότι είναι πολύ απογοητευτικό το ότι δεν μπορούμε να λάβουμε αυτό που πρέπει να λάβουμε.

Είναι κακή πρακτική να το κατάσχετε μόνο και μόνο επειδή είναι υπό έρευνα χωρίς καν να ξέρετε πόσο αξίζει.

Αυτό δεν είναι εκ προθέσεως λάθος και το λάθος είναι ευθύνη του καζίνο.


Εάν παρουσιαστεί σφάλμα, το ποσό θα πρέπει να ανακοινωθεί και, καθώς ο παίκτης δεν μπορεί να δει το ιστορικό στοιχήματος, η διοίκηση μπορεί σκόπιμα να το ανακατέψει.

Ο ιστότοπος galaxyno δεν εμφανίζει όλο το ιστορικό ξεχωριστά και δεν μπορείτε να δείτε τα δεδομένα μετά τη σελίδα 13 από εδώ.


Όπως είπα και πριν, το λάθος δεν ήταν όλο, αλλά πήγαιναν και άλλα live και καζίνο. Δεν μπορώ να πω ότι υπήρξε τέτοιο σφάλμα κατά τη διάρκεια του κανονικού παιχνιδιού.



Μόλις εφαρμοστεί αυτό, ακόμα κι αν έχετε κέρδος κάνοντας ένα λάθος, ας πούμε, 1 $ επιπλέον,

Σημαίνει ότι μπορείτε να κατασχέσετε το ποσό.


Από την πλευρά του παίκτη, η εντύπωση του καζίνο είναι η χειρότερη. Το μόνο που μένει είναι το γεγονός ότι αφαιρέθηκαν και τα 43 εκατομμύρια γιεν.

Έχω διαβάσει τους όρους. Απλώς πιστεύω ότι είναι άδικο να το χρησιμοποιούμε ως ασπίδα για την κατάσχεση ολόκληρου του ποσού. πρέπει να είναι εγγυημένη σε κάποιο βαθμό.


Αυτόματη μετάφραση:
thuataka
πριν από 1 έτος

Hello.

I empathize with you, sadly in such cases the game provider should run a full check hence the casino should be given a report with a conclusion. It usually takes some time. Though I do not fully understand which errors are we dealing with here. Normally, technical bugs are handled by the game provider.

I agree it is somehow strange all winnings have been voided, I would love to see some sheets showing which games, or gameplay were affected.

I guess we should wait for the complaint to develop further.🤔

πριν από 1 έτος

yeah, so strange all of my bounce voided.

my game history is no longer apear untill 2023/03/22.

so i didnt find out which part .problem

i requested more detail, but galaxyno has no answer.

galaxyno have to explan.this issu.

galaxyno said according to rule,

my bounce all void but it has no evidence. no game histry, i was just playing normaly😭

very bad company😭😭

πριν από 1 έτος

file

file

Πώς είναι για τη διοίκηση του καζίνο να κατάσχει τα χρήματα και να φύγει μακριά επειδή είναι αυτό που εξηγήσατε στο email; Δεν φέρει καν ευθύνη. Προς το παρόν, είναι ένα καζίνο που σκέφτεται μόνο να πάρει ό,τι μπορεί να πάρει από τους πελάτες.

Δεν έχω ακούσει ποτέ για καζίνο που κατάσχει 43 εκατομμύρια.

Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ένα τόσο δόλιο καζίνο εγγράφεται στη Malta Gaming και λειτουργεί ένα καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δεν ωφελεί να ψάχνουμε λύση εδώ

έχει πάντα την ίδια απάντηση για όλους...

απλός . Κλέβω μόνο ότι όλοι σαν εμένα εξαπατήθηκαν και είναι κλεμμένοι

πρέπει να καταγγείλουμε να δούμε αν μας πληρώνουν

Αυτόματη μετάφραση:
thuataka
πριν από 1 έτος

Hey there.

Well, I can see the casino also mentioned the game provider, so I would assume there must be some further investigation, or the game provider already made its statement.

May I know what was written in the email the support mentioned, please? It should contain some explanation at least.

πριν από 1 έτος

Δεν ωφελεί να ψάχνουμε λύση εδώ

έχει πάντα την ίδια απάντηση για όλους...

απλός . Κλέβω μόνο ότι όλοι σαν εμένα εξαπατήθηκαν και είναι κλεμμένοι

πρέπει να καταγγείλουμε να δούμε αν μας πληρώνουν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I was hoping you passed that.

"Thank you Galaxyno Casino Team for the game history.

Dear andressagrafin0000,

The game history provided by the casino suggests that you made quite a lot of overbets and therefore breached the maximum bet rule. If playing restricted games was the only issue here, we would try to convince the casino to pay you your winnings because we believe that this should be enforced by the casino system. However, breaching the maximum bet rule gives players an unfair advantage over the casino and the enforcement of this rule isn't an industry standard yet, I'm afraid I can't help you with this one. Unfortunately, your complaint will be rejected. I wish I could be of more help."

I'm sorry.


πριν από 1 έτος

this is i recieved my mail.



Upon review of your game history, it has become apparent that a malfunction has been exploited within the game "Space XY". This finding was further verified and confirmed by the game supplier.


Due to this we have canceled your withdrawal request and voided the winnings that were derived from these funds.


You may refer to the following Terms located in our General Terms and Conditions (https://www.galaxyno.com/en/tnc):

thuataka
πριν από 1 έτος

Hello, and thank you.

So it's as I said, the technical "irregularity" was confirmed by the game provider. But I still think all other details should be considered as well. Hence it's only for the best you mentioned all at once in the complaint.

Honestly, it seems the casino sees the situation as closed, well - we shall see!

πριν από 1 έτος

Είναι πολύ ανεύθυνο να λες απλώς «κοίτα το email» χωρίς να αποκαλύπτεις τις πληροφορίες. Αν ισχύει αυτό, νομίζω ότι είναι μια νίκη. Το καζίνο θα πρέπει να εγγυάται την πλευρά του παίκτη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας, θα ήθελα να κάνω μια παρατήρηση/παράπονο σχετικά με 5 άθλιες δωρεάν περιστροφές που έλαβα από το καζίνο χωρίς ρητούς όρους και προϋποθέσεις και όταν πήγα να το δω, έπρεπε να κάνω ένα rollover 50x τα 4 ρεάλ που κέρδισα στις δωρεάν περιστροφές. Αυτό είναι γελοίο, αν ήταν 100 ή 500 ρεάλ BRL θα ήταν μια χαρά, αλλά η τιμή ενός γλειφιτζούρι είναι υπερβολική για το κεφάλι μου. Το Galaxyno με απογοήτευσε, είναι σχεδόν σουρεαλιστικό να ποντάρεις 200 BRL στο 4. Ούτε μια τσίχλα δεν μπορεί να συγχωρηθεί.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Είναι πολύ ανεύθυνο να λες απλώς «κοίτα το email» χωρίς να αποκαλύπτεις τις πληροφορίες. Αν ισχύει αυτό, νομίζω ότι είναι μια νίκη. Το καζίνο θα πρέπει να εγγυάται την πλευρά του παίκτη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hey there.

Did you notice the request? The complaint needs your attention. Kindly obtain the gaming history, if you can.

πριν από 1 έτος

Γεια σας, θα ήθελα να κάνω μια παρατήρηση/παράπονο σχετικά με 5 άθλιες δωρεάν περιστροφές που έλαβα από το καζίνο χωρίς ρητούς όρους και προϋποθέσεις και όταν πήγα να το δω, έπρεπε να κάνω ένα rollover 50x τα 4 ρεάλ που κέρδισα στις δωρεάν περιστροφές. Αυτό είναι γελοίο, αν ήταν 100 ή 500 ρεάλ BRL θα ήταν μια χαρά, αλλά η τιμή ενός γλειφιτζούρι είναι υπερβολική για το κεφάλι μου. Το Galaxyno με απογοήτευσε, είναι σχεδόν σουρεαλιστικό να ποντάρεις 200 BRL στο 4. Ούτε μια τσίχλα δεν μπορεί να συγχωρηθεί.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

You received 5 Free spins with wagering 50x. Won 4 reais, so the wagering amount was 200 reais. Well, not the best deal. 🙁

Radka
πριν από 1 έτος

I received 5 free spins as a gift for my first deposit and when I completed the free spins appears to me rollover 50x above the wins. That's ridiculous, they gave me a candy and it's necessary to complete 50x to withdraw. I think casinos must review this practices because it's ridiculous. They must be kidding with us!!!

Radka
πριν από 1 έτος

Today they are giving me a new gift with 60x rollover. Sorry Galaxyno, I'm not an idiot!!!

Rafaeliton
πριν από 1 έτος

Tell them to void the winnings from the free spins or forfeit the bonus yourself if there is a facility in your account to do so, free spins with wagering requirements are always bad value, specially if the requirements are way too high and the overall value of the free spins is that low

12 3 4...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα