Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοGalactic Wins Casino - γενική συζήτηση

Galactic Wins Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Scatterpro
|
29.334 προβολές 137 απαντήσεις |
|
1 2 3...7
πριν από 1 έτος

so, I made a couple of deposits through out February, without a bonus.

Transaction IDDate & TimeAmountStatus621918915/02/23 09:24€100.00Approved621907415/02/23 09:11€50.00Approved616688209/02/23 20:42€100.00Approved616661109/02/23 20:05€50.00Approved616649809/02/23 19:46€50.00Approved616620409/02/23 19:04€50.00Approved616602409/02/23 18:36€50.00Approved616557909/02/23 17:41€25.00Approved

as you can see here.

Managed to win some money in the end,

requested a withdrawal of 750 as I was just happy to get my initial deposits back.

provided documents, received email that my acc has been aproved and the withdrawal was pending.

Thats it

its still pending

they probably hope I cancel it and gamble all away.

I dont see any problem with my withdrawal as I didnt take any bonus/.

saliktenis10
πριν από 1 έτος

Hello there,

since when is your withdrawal pending? Processing takes some time, so it would also be good to know when your account has been verified.

We allow casinos 14 full days for verification and withdrawal.

πριν από 1 έτος

Παιδιά, σταματήστε να προσπαθείτε να βρείτε μια λύση εδώ... δεν θα έχετε ποτέ

Έδειξα όλες τις αποδείξεις ότι είχα δίκιο

Τους έδειξα email που έλεγαν ότι είχα στοιχηματίσει σε λάθος παιχνίδια

Τότε οι δικαιολογίες ήταν ότι έπαιξα μια αξία παραπάνω...

όλες οι κλοπές

Αυτή η συνομιλία εδώ δεν βοηθάει καθόλου

Λέγοντας αυτό που κανείς δεν θέλει να ακούσει

Είναι συνεργάτης του galaxyno the guru



Πάντα κάνουμε λάθος...

ολική κλοπή

Αυτόματη μετάφραση:
saliktenis10
πριν από 1 έτος

They already verified your documents? If that's the case, then it's not normal to still delay payments, I understand you because I'm used to play in casinos that complete withdrawals within 5 hours which I consider quick, near 24 hours is normal but more than a whole day to withdraw is really mediocre/slow. Ask support what is their average time for a withdrawal to be completed if they already verified your documents, some casinos provide the expected time for withdrawals to be completed

πριν από 1 έτος

Παιδιά, σταματήστε να προσπαθείτε να βρείτε μια λύση εδώ... δεν θα έχετε ποτέ

Έδειξα όλες τις αποδείξεις ότι είχα δίκιο

Τους έδειξα email που έλεγαν ότι είχα στοιχηματίσει σε λάθος παιχνίδια

Τότε οι δικαιολογίες ήταν ότι έπαιξα μια αξία παραπάνω...

όλες οι κλοπές

Αυτή η συνομιλία εδώ δεν βοηθάει καθόλου

Λέγοντας αυτό που κανείς δεν θέλει να ακούσει

Είναι συνεργάτης του galaxyno the guru



Πάντα κάνουμε λάθος...

ολική κλοπή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

I think that it's fair to mention the complaint's summary:

"The game history provided by the casino suggests that you made quite a lot of overbets and therefore breached the maximum bet rule. If playing restricted games was the only issue here, we would try to convince the casino to pay you your winnings because we believe that this should be enforced by the casino system. However, breaching the maximum bet rule gives players an unfair advantage over the casino and the enforcement of this rule isn't an industry standard yet, I'm afraid I can't help you with this one. Unfortunately, your complaint will be rejected. I wish I could be of more help."

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Άλλη μια βλακεία από την υποστήριξη αυτού του χάλια καζίνο. Στάλθηκε μια επιστολή από ένα νέο καζίνο αυτού του δικτύου με μια προσφορά δωρεάν περιστροφών χωρίς κατάθεση. Έκανα εγγραφή, έβαλα όλα τα στοιχεία μου, αλλά δεν ήρθε το email με τον σύνδεσμο επιβεβαίωσης. Επικοινώνησα με την υποστήριξη. Όχι μόνο περίμενα μισή ώρα για μια απάντηση, ο χειριστής άρχισε να απαιτεί αυτό:

Μπορώ να σας βοηθήσω να το επαληθεύσω χειροκίνητα, μπορείτε να στείλετε ένα email στη διεύθυνση: galaxyno@Support.com με το πλήρες όνομά σας, την ημερομηνία γέννησης και τη διεύθυνσή σας, παρακαλώ

ΑΝΑΡΩΤΗΣΕΙΣ, ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ EMAIL (ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΚΑΖΙΝΟ) ΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ;

ΦΥΣΙΚΑ ΑΡΝΗΘΗΚΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΑ ΤΟ FREAKING CASINO.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

I think that it's fair to mention the complaint's summary:

"The game history provided by the casino suggests that you made quite a lot of overbets and therefore breached the maximum bet rule. If playing restricted games was the only issue here, we would try to convince the casino to pay you your winnings because we believe that this should be enforced by the casino system. However, breaching the maximum bet rule gives players an unfair advantage over the casino and the enforcement of this rule isn't an industry standard yet, I'm afraid I can't help you with this one. Unfortunately, your complaint will be rejected. I wish I could be of more help."

πριν από 1 έτος

Δείτε το email που μου έστειλε και δείτε ποια είναι η απάντησή τους.

Λέει ότι έπαιξα στο περιορισμένο παιχνίδι, ούτε μια φορά δεν λέει ότι αφορά την αξία στοιχήματος

Έχω ακόμα το email

εδώ μπορείς να έχεις όλες τις αποδείξεις πάντα να προσπαθείς να εφεύρεις μια άλλη δικαιολογία

Κανείς να μην έρθει εδώ αν έκανα λάθος

έχουμε τα δικαιώματά μας να λαμβάνουμε ό,τι είναι δικό μας

απλά θέλω αυτό που είναι δικό μου


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Αυτό το καζίνο έχει επίσης πολύ χαμηλές επιτρεπόμενες αναλήψεις με μπόνους. Πολύ γενικά 500 ευρώ με 100% μπόνους και 100 ευρώ για κατάθεση. Γενικά, ωστόσο, το μπόνους δεν μπορεί να ανακυκλωθεί λόγω αθέμιτων κανόνων ανακύκλωσης.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Άλλη μια βλακεία από την υποστήριξη αυτού του χάλια καζίνο. Στάλθηκε μια επιστολή από ένα νέο καζίνο αυτού του δικτύου με μια προσφορά δωρεάν περιστροφών χωρίς κατάθεση. Έκανα εγγραφή, έβαλα όλα τα στοιχεία μου, αλλά δεν ήρθε το email με τον σύνδεσμο επιβεβαίωσης. Επικοινώνησα με την υποστήριξη. Όχι μόνο περίμενα μισή ώρα για μια απάντηση, ο χειριστής άρχισε να απαιτεί αυτό:

Μπορώ να σας βοηθήσω να το επαληθεύσω χειροκίνητα, μπορείτε να στείλετε ένα email στη διεύθυνση: galaxyno@Support.com με το πλήρες όνομά σας, την ημερομηνία γέννησης και τη διεύθυνσή σας, παρακαλώ

ΑΝΑΡΩΤΗΣΕΙΣ, ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ EMAIL (ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΚΑΖΙΝΟ) ΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ;

ΦΥΣΙΚΑ ΑΡΝΗΘΗΚΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΑ ΤΟ FREAKING CASINO.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello PVD2021,

sometimes this information is requested by casinos. It's up to you if you want to play with them or choose another one which doesn't have these requirements. Do you have any other casino where you like to play and are you satisfied with everything there? Share with us.🙂

andressagrafin0000
πριν από 1 έτος

I'm sorry but does not actually matter what the email said. We asked the casino to support the claim with prooves and they did.

I truly think it's pointless to object by mentioning the fact that you were originally accused of playing restricted games. The result the complaint team found is sadly pretty clear, you overbet the rules several times, hence you gained an unfair advantage - allowing you to complete the wagering faster or gain increased win per overbet spin.

You have your right, yet you must comply with the rules.

πριν από 1 έτος

Αυτό το καζίνο έχει επίσης πολύ χαμηλές επιτρεπόμενες αναλήψεις με μπόνους. Πολύ γενικά 500 ευρώ με 100% μπόνους και 100 ευρώ για κατάθεση. Γενικά, ωστόσο, το μπόνους δεν μπορεί να ανακυκλωθεί λόγω αθέμιτων κανόνων ανακύκλωσης.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello Seppo14,

Can you specify the issues with unfair recycling? I'm lost, I guess.

Radka
πριν από 1 έτος

Το θεωρώ άδικο από αυτή την άποψη, γιατί τόσο το μπόνους όσο και η κατάθεση υπόκεινται σε ανακύκλωση. Σε αξιόπιστα καζίνο, χρειάζεται μόνο να στοιχηματίσετε το μπόνους. Το Galaxyno έχει και αυτό το όριο ανάληψης των 500 ευρώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I'm sorry but does not actually matter what the email said. We asked the casino to support the claim with prooves and they did.

I truly think it's pointless to object by mentioning the fact that you were originally accused of playing restricted games. The result the complaint team found is sadly pretty clear, you overbet the rules several times, hence you gained an unfair advantage - allowing you to complete the wagering faster or gain increased win per overbet spin.

You have your right, yet you must comply with the rules.

πριν από 1 έτος

ακριβώς πρέπει να συμμορφωνόμαστε με τους κανόνες και εσείς επίσης

αν είχα την προώθηση του παιχνιδιού

Έκανα την κατάθεση εκεί, δεν υπήρχαν περιορισμοί στην προσφορά

Επικοινώνησα με τους συνοδούς αρκετές φορές, ούτε μία φορά που μου είπαν τίποτα γι' αυτό

οι ίδιοι που έκαναν την απόσυρση για μένα

τότε λαμβάνω ένα email από την υποστήριξη που λέει ότι έπαιξα ένα άκυρο παιχνίδι

μετά σου λένε ότι στοιχηματίζω πάρα πολύ

ποια πλατφόρμα. Και αυτό? Επειδή δεν μπορούσα, δεν δέχτηκα τα στοιχήματα, ακύρωσα

και όλα αυτά είναι ψέματα

κάνει όλους να καταθέσουν και να χάσουν τα χρήματά τους

Ξέρω μόνο ότι μια μέρα θα πληρωθώ

Αν μπορώ να καταγγείλω την πλατφόρμα θα το κάνω!

Γιατί η Estrel Bet έχει το Blaze;

καλύτερη πλατφόρμα και αυτό πληρώνει πραγματικά χωρίς κλοπή

μόνο που έκανα λάθος με το fausos ad go up galaxino και με έκλεψαν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Καμία περίπτωση εδώ δεν είχε λύση

μόνο δόλο και ψέματα

θα πρέπει να καταγγείλουμε την πλατφόρμα γιατί τα χρήματά μας με αυτόν τον τρόπο δεν θα λάβουμε

μην αφήνεις πίσω ό,τι σου ανήκει

Πάω μέχρι το τέλος

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Το θεωρώ άδικο από αυτή την άποψη, γιατί τόσο το μπόνους όσο και η κατάθεση υπόκεινται σε ανακύκλωση. Σε αξιόπιστα καζίνο, χρειάζεται μόνο να στοιχηματίσετε το μπόνους. Το Galaxyno έχει και αυτό το όριο ανάληψης των 500 ευρώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Well, I'd say it's normal you have to wager both. The question is, how many times? I still do not fully understand what the withdrawal limit has to do with unfair wagering.

πριν από 1 έτος

ακριβώς πρέπει να συμμορφωνόμαστε με τους κανόνες και εσείς επίσης

αν είχα την προώθηση του παιχνιδιού

Έκανα την κατάθεση εκεί, δεν υπήρχαν περιορισμοί στην προσφορά

Επικοινώνησα με τους συνοδούς αρκετές φορές, ούτε μία φορά που μου είπαν τίποτα γι' αυτό

οι ίδιοι που έκαναν την απόσυρση για μένα

τότε λαμβάνω ένα email από την υποστήριξη που λέει ότι έπαιξα ένα άκυρο παιχνίδι

μετά σου λένε ότι στοιχηματίζω πάρα πολύ

ποια πλατφόρμα. Και αυτό? Επειδή δεν μπορούσα, δεν δέχτηκα τα στοιχήματα, ακύρωσα

και όλα αυτά είναι ψέματα

κάνει όλους να καταθέσουν και να χάσουν τα χρήματά τους

Ξέρω μόνο ότι μια μέρα θα πληρωθώ

Αν μπορώ να καταγγείλω την πλατφόρμα θα το κάνω!

Γιατί η Estrel Bet έχει το Blaze;

καλύτερη πλατφόρμα και αυτό πληρώνει πραγματικά χωρίς κλοπή

μόνο που έκανα λάθος με το fausos ad go up galaxino και με έκλεψαν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

According to what we got through the complaint you have broken one of the most common bonus rules.

Sadly, this is not about us complying with rules, it's about you and an unfair advantage.

To me, it seems you are still in a rage, try to think about the complaint once you're calmer.

I believe the summary says it well though:

"The game history provided by the casino suggests that you made quite a lot of overbets and therefore breached the maximum bet rule. If playing restricted games was the only issue here, we would try to convince the casino to pay you your winnings because we believe that this should be enforced by the casino system. However, breaching the maximum bet rule gives players an unfair advantage over the casino and the enforcement of this rule isn't an industry standard yet, I'm afraid I can't help you with this one. Unfortunately, your complaint will be rejected. I wish I could be of more help."


We are not hiding, we just can't bend the industry standards in this case.

Hopefully, one day you'll understand.



πριν από 1 έτος

ο θυμός δεν θέλει μόνο αυτό που είναι δικό μου

οπότε επιστρέψτε το 35 μου. Ρεάλ ότι κατέθεσα ότι ούτε αυτό δεν επέστρεψε

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Απλώς αναφερόμουν στους κανόνες του καζίνο. Νομίζω ότι το όριο ανάληψης των 500 ευρώ είναι χαμηλό. Το Casino Guru διαφημίζει ότι δεν ευνοεί τα καζίνο με μηνιαία ή άλλα όρια ανάληψης.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

43 εκατομμύρια γιεν κατασχέθηκαν. .

Είναι περίπου 360000 δολάρια ΗΠΑ;

Πραγματικά ηλίθιο.

Οι αιτήσεις ανάληψης δεν θα περάσουν, και εάν υπάρχει οποιαδήποτε ταλαιπωρία από την πλευρά του καζίνο, θα κατασχεθεί.

Δεν είναι περίεργο ότι οι κανόνες μπορούν να ερμηνευτούν με οποιονδήποτε τρόπο ανάλογα με την ευκολία του καζίνο;

Μόνο οι καταθέσεις είναι πρόωρες, αλλά οι αναλήψεις είναι αργές.

Είναι ανήκουστο να κατασχεθούν 43 εκατομμύρια γιεν. Και η αιτία διερευνάται.

Παρακαλώ διαδώστε αυτό το γεγονός σε ολόκληρο τον κόσμο.

Αναρωτιέμαι αν ο γκουρού του καζίνο θα το υποστηρίξει;

filefile



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

ο θυμός δεν θέλει μόνο αυτό που είναι δικό μου

οπότε επιστρέψτε το 35 μου. Ρεάλ ότι κατέθεσα ότι ούτε αυτό δεν επέστρεψε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Can you explain what makes you think you should get back the deposits? You deposited and played the money. I see no reason for your deposit to be returned, I'm sorry.

1 2 3...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα