ΦόρουμΚαζίνοFlappy Casino - γενική συζήτηση

Flappy Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Lucas87
|
11314 προβολές 85 απαντήσεις |
|
1 2 3...5
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Όλα καλά Radka 😉 Μην θυμώνεις


Το καζίνο μου έστειλε ένα email


Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την ομάδα του Flappy.


Λάβετε υπόψη ότι το αίτημά σας εξετάζεται αυτήν τη στιγμή και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.


Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω απορία ή ανησυχία.


Τις καλύτερες ευχές,

Η ομάδα Flappy


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hey there!

I'm not angry, I'm trying to figure out whether you acted in compliance with the rules, that's all 🙂.

But it seems I won't get the response to this "How exactly you asked for the account closure and where you sent your requests?"

I aimed to help you out, you know. For the moment, let's see what comes next, the rep is here...

We shall see, I guess.

Flappy Casino
πριν από 1 έτος

Hey there, and welcome.

I was hoping you could address the players in need directly, providing insights or just checking out the situation for them.

Given the current circumstances, this statement "Please, let us know if we can make things better, we are here to listen!" was really not the best one, if I may say so.


πριν από 1 έτος

@ Flappycasino!


Αυτό είναι αστείο?


Τι θα λέγατε αν έλεγα ξεκάθαρα τι πήγε στραβά και ξεκινούσα τη μεταφορά πίσω;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Kindly use the "reply button" @ tags don't work here on the forum 😉

πριν από 1 έτος

@ Radak είναι πραγματικά σοβαροί;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I think we should give the representative some space to get more familiar with this forum and the possibilities it offers to engage with players.


Mco00
πριν από 1 έτος

Could you address the representative? I would also provide your ID, it's worth trying, don't you agree? 🙂

πριν από 1 έτος

Could you address the representative? I would also provide your ID, it's worth trying, don't you agree? 🙂

πριν από 1 έτος

Έχω ήδη δοκιμάσει και έχω μια απόπειρα καταγγελίας κατά του καζίνο εδώ στο guru, αλλά δεν λειτουργεί προς το παρόν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Όπως βλέπω, αρκετοί άνθρωποι έχουν προβλήματα με το καζίνο τώρα!


Με βλέπεις καλά...


Πιθανότατα δεν θα δω ποτέ την επιστροφή χρημάτων μου σε λίγα χρόνια

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έχω ήδη δοκιμάσει και έχω μια απόπειρα καταγγελίας κατά του καζίνο εδώ στο guru, αλλά δεν λειτουργεί προς το παρόν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Dear Mco00,


Thank you for sharing your feedback and we are sorry to see that you did not enjoy your time using our services.


Kindly note that we have tried to explain multiple times that the bonus without a deposit that you have received was a complementary bonus provided by our team.


As per the T&C stated on the website all such bonuses do have certain limitations. Furthermore, we went above and beyond these by increasing the maximum withdrawable amount from the no-deposit bonus for your account as goodwill gesture.


We see that this goodwill gesture was not taken as such and it created further complications. We are sorry about this situation and that such misunderstanding has been created.


Kind regards,

Flappy team

πριν από 1 έτος

Όπως βλέπω, αρκετοί άνθρωποι έχουν προβλήματα με το καζίνο τώρα!


Με βλέπεις καλά...


Πιθανότατα δεν θα δω ποτέ την επιστροφή χρημάτων μου σε λίγα χρόνια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Dear nix1,


Thank you for sharing your opinion.


We would kindly like to draw your attention to the fact that we have processed your account closure as per our procedures and your account is closed.

Please, note that we are asking for the account closure reason, in order to handle in the best possible way your account.


Kind regards,

Flappy team

πριν από 1 έτος

I think we should give the representative some space to get more familiar with this forum and the possibilities it offers to engage with players.


πριν από 1 έτος

Dear Radka,


Thank you and we will try our best to be engaged in all ongoing conversations.


Kind regards,

Flappy team

Flappy Casino
πριν από 1 έτος

Μετά τα χρήματα σε καταθέσεις που έκανα χωρίς αναλήψεις νομίζω ότι ήταν το ελάχιστο

Αλλά πρέπει να ήταν ένα μπόνους χωρίς μέγιστη ανάληψη γιατί δεν το είχα δει ποτέ σε κανένα καζίνο.

Τελικά δεν κέρδισα τίποτα, δεν απέσυρα τίποτα και πού είναι η ιστορία αυτού του παιχνιδιού;

Αυτόματη μετάφραση:
Mco00
πριν από 1 έτος

Dear Mco00,


Once again, we are sorry about the ongoing situation and that you feel dissatisfied from our services. For sure, it was not our intention.


We would like to suggest you to get in touch with our team in private and we will try to make up things for you.


Looking forward to your contact.


Kind regards,

Flappy team

Flappy Casino
πριν από 1 έτος

Το έκανα ήδη, αλλά δεν κατάφεραν να το λύσουν ή δεν ήθελαν να το λύσουν 🤷‍♂️

Δεν χάνω άλλο χρόνο

Αυτόματη μετάφραση:
Flappy Casino
πριν από 1 έτος

Τι? ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ACC!!


Δεν αναφέρεται τίποτα για την επιστροφή χρημάτων;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Scam.


It has been many hours since I deposited, money is not in my account and the customer support refuses to help. Money left my bank account instantly


edit: Now I was apparently banned from chat. Avoid these scam artists. Iwill never see my deposit

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

The money is still not credited to my account and the customer support has done absolutely nothing to help.


These con artists are happy taking your money. So; if tou want to lose without even playing a cent, this casino seems like an incredible choice! They take the money from your bank account but never credit.

πριν από 1 έτος

Scam.


It has been many hours since I deposited, money is not in my account and the customer support refuses to help. Money left my bank account instantly


edit: Now I was apparently banned from chat. Avoid these scam artists. Iwill never see my deposit

πριν από 1 έτος

Dear Yoyeli,


Thank you for sharing your feedback and we are sorry for the caused inconveniences with your delayed deposit.


Our customer support team received your escalation yesterday and immediately forwarded it to the relevant team for resolution.


We would like to kindly update here that the case has been resolved earlier today: the deposit was received on the game account and has been used accordingly.


We remain at your disposal for any further comments.


Kind regards,

Flappy

πριν από 1 έτος

Πολύ καλό καζίνο.. εξυπηρέτηση πελατών σε πολύ υψηλό επίπεδο.. Συνιστώ και προσκαλώ όλους να παίξουν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Πολύ καλό διαδικτυακό καζίνο.. εξυπηρέτηση πελατών σε πολύ υψηλό επίπεδο.. Το προτείνω σε όλους όσους τους αρέσει να διασκεδάζουν

Αυτόματη μετάφραση:
Pat544
πριν από 1 έτος

Well, I'm glad you like the casino. Could you tell us a bit more about it and what exactly besides the support is good in the casino in your opinion ? 🙂

1 2 3...5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα