Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοFlappy Casino - γενική συζήτηση

Flappy Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

 από Lucas87
|
15.777 προβολές 85 απαντήσεις |
|
12 3 45

Έκανα εγγραφή στον ιστότοπο σήμερα το πρωί. Κάνω την πρώτη κατάθεση των 25 ευρώ, φτάνω στα 79 ευρώ και με διώχνουν από τη σελίδα και πλέον δεν με αφήνει να μπω στο site. Εμφανίζεται πρόβλημα DNS

Αυτόματη μετάφραση:
Yesman5

Dear Yesman5,


We are sorry for the caused inconveniences.

Currently we are undergoing a small technical maintenance and should be back online shortly, in order for you to continue enjoying your gameplay.


Kind regards,

Flappy team

Flappy Casino

Θα μπορώ λοιπόν να επιστρέψω σύντομα στον ιστότοπο;

Θα λάβω ένα email που θα επιβεβαιώνει ότι έχει πραγματοποιηθεί συντήρηση;

Αυτόματη μετάφραση:
Yesman5

Yes, of course. As soon as it's completed you will be notified via email.

Flappy Casino

εντάξει ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:

@ Flappycasino είναι όλο αυτό ένα αστείο;


Α: Ανακοινώνονται εργασίες συντήρησης!!!

Β: Δεν υπάρχουν πληροφορίες για το πότε κάτι θα συνδεθεί ξανά στο διαδίκτυο


Και C το όλο θέμα είναι κάτι παραπάνω από αξιολύπητο καθώς αφήνεις τους πελάτες έξω στο κρύο!


ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΑΖΙΝΟ ΣΑΣ ONLINE;

Αυτόματη μετάφραση:
Flappy Casino

Τι θα λέγατε για κάποιες πληροφορίες!?!?!

Αυτόματη μετάφραση:

Έκανα εγγραφή στον ιστότοπο σήμερα το πρωί. Κάνω την πρώτη κατάθεση των 25 ευρώ, φτάνω στα 79 ευρώ και με διώχνουν από τη σελίδα και πλέον δεν με αφήνει να μπω στο site. Εμφανίζεται πρόβλημα DNS

Αυτόματη μετάφραση:

το ίδιο πράγμα εκτός από το ότι έχω ενεργή ανάληψη 2.500€

Αυτόματη μετάφραση:
cc8mztp7bs

Ελπίζω για χάρη σου να επανενεργοποιήσουν τα πάντα, αλλιώς θα τους κάνουμε μήνυση. Δεν είναι δυνατόν. Απίστευτη αποδιοργάνωση σε αυτό το site

Αυτόματη μετάφραση:

Dear all,


Flappy is flying again.

We are really sorry for the inconveniences that our technical maintenance might have caused to our active users.

Great user experience is our main goal and we look forward to seeing you all enjoying your time on our platform.

Next time you speak to our support agents - we may have a little something for you.


Kind regards,

Flappy team

Flappy Casino

Before a maintenance you should inform your userbase about it, a couple weeks in advance, that way everyone avoids problems

SunsetGaze

Dear SunsetGaze,


Thank you for sharing your feedback and we appreciate your input on the matter. Every comment is being taken into consideration.


Kind regards,

Flappy team

Recommend this site good fun, good machines, and good payouts

jojojacko13

Dear, jojojacko13


Thank you for the feedback!


We're glad to hear that you enjoy your time on our casino.


Kind regards,

Flappy team

Το Flappy Casino κάνει καλή εντύπωση, μπορείτε να το ρίξετε μια ματιά

Αυτόματη μετάφραση:
stevenlarskirner

Hi, if it made a good impression on you, can you tell us more about what you liked here and what you were satisfied with? 🙂

Flappy top καζίνο με κορυφαία υπηρεσία!!!

Αυτόματη μετάφραση:

Κορυφαίο καζίνο με συμβουλές και κορυφαία εξυπηρέτηση

Αυτόματη μετάφραση:

They let me play despite a self exclusion to their sister casino Cosmic Slot. I have requested closure of my account and a refund of deposits but their support is playing dead.

yoyeli

So why did you start playing there if you know you are self-excluded from the sister casino ? 

12 3 45

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα