Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοFlappy Casino - γενική συζήτηση

Flappy Casino - γενική συζήτηση

 από Lucas87
|
15.845 προβολές 85 απαντήσεις |
|
1 2...5
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Flappy Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Hi, will you have any tournaments/giveaways soon?

Lucas87

I believe you need to ask the casino. We are a forum about casinos. Don't worry, it is quite a common mistake. 🙂

How about that - you'll ask the casino staff then share the news, ok?

Ah ok! Yes, will do that

Lucas87

Thank you kindly - waiting for news 🙂.

For now, have a lucky Sunday!

Γειά σου

Έχει καταφέρει κανείς να κερδίσει καλά σε αυτό το καζίνο;

Πώς λοιπόν έχει καταφέρει κάποιος να κάνει αναλήψεις;

Έχω παίξει σε αυτό το καζίνο, έχω κάνει ήδη κάποιες καταθέσεις, αλλά δεν μπορώ να κάνω λογικά κέρδη

Σε άλλα καζίνο με την επένδυση που έκανα σε αυτό το καζίνο θα είχα ήδη κερδίσει κάτι λογικό.

Νομίζω ότι το rtp των φρουτάκια δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα της αγοράς

Αυτόματη μετάφραση:
Mco00

Hallo,

Did you check the games to find the actual RTP? Decent casinos show that in the settings. I would try that. 🤔

Βαθμολογία πολύ καλή.. πολλά παιχνίδια και η συνομιλία είναι επίσης υπέροχη

Αυτόματη μετάφραση:

Super casino

Προσπαθώ να διαγράψω το λογαριασμό μου εδώ και ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ και μπόρεσα να συνεχίσω να πληρώνω!!!


Αγαπητέ xxx,


Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την ομάδα του Flappy.


Πριν προχωρήσουμε στο κλείσιμο του λογαριασμού, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχετε ακόμα διαθέσιμα μπόνους 2ης, 3ης, 4ης και 5ης κατάθεσης από το πακέτο καλωσορίσματος Flappy.

Εάν δεν ενδιαφέρεστε, ενημερώστε μας και θα προχωρήσουμε στο αίτημά σας.


Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω απορία ή απορία.


Θερμούς χαιρετισμούς,

Flappy ομάδα




Μπόρεσα να ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ και θέλω ΟΛΕΣ τις καταθέσεις πίσω!

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
nix1

Hey there.

It's good you managed to submit the complaint about this matter. At this moment, it waits to be reviewed by the specialist. I think you should get the first response within a couple of days.

Meanwhile, may I ask you how exactly did you ask for the account closure and where you sent your requests, please?

I'm convinced you'll be asked the same in the complaint too, so we can be one step ahead here on the forum.

It's just an idea, though.



Radka

Ήρθε στο ταχυδρομείο σήμερα!


ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ που αυτό επιτρέπεται!


Αγαπητέ xxx,


Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την ομάδα Flappy.


Ο λογαριασμός σας έχει κλείσει.

Το αίτημα επιστροφής χρημάτων έχει ελεγχθεί και απορρίπτεται.


Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω απορία ή απορία.


Θερμούς χαιρετισμούς,

Flappy ομάδα



Περιέργως αυτό συνέβη μόνο αφού δημιούργησα την καταχώρηση εδώ!

Τους είπα ότι θα δημιουργήσουν μια υπόθεση εδώ και @ ρωτήστε.


Αυτόματη μετάφραση:
nix1

May I repeat my question? It is super important to know how exactly you asked for the account closure and where you sent your requests.

I'll wait for your update.

Όλα τα ερωτήματά μου στάλθηκαν μέσω email στο support@flappycasino.com


Σας έχω ενημερώσει για αυτό στη ζωντανή συνομιλία ΠΟΛΛΕΣ φορές

Αυτόματη μετάφραση:
nix1

You know I do not work for the casino - this is an independent forum hence I am keen to know further details simply because I can't get those by any other way.

I hope it explains my questions.

Όλα καλά Radka 😉 Μην θυμώνεις


Το καζίνο μου έστειλε ένα email


Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την ομάδα του Flappy.


Λάβετε υπόψη ότι το αίτημά σας εξετάζεται αυτήν τη στιγμή και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.


Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω απορία ή ανησυχία.


Τις καλύτερες ευχές,

Η ομάδα Flappy


Αυτόματη μετάφραση:

Dear all,


Thank you for all of the shared comments! Flappy team values the feedback provided and is always striving to deliver the best possible user experience.


We are monitoring closely all of the ongoing and are sorry to see that some players have not enjoyed their time on the platform.


Please, let us know if we can make things better, we are here to listen!


Kind regards,

Flappy team

@ Flappycasino!


Αυτό είναι αστείο?


Τι θα λέγατε αν έλεγα ξεκάθαρα τι πήγε στραβά και ξεκινούσα τη μεταφορά πίσω;

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:

@ Radak είναι πραγματικά σοβαροί;

Αυτόματη μετάφραση:

Αυτό το καζίνο είναι πράγματι ένα αστείο.

🤣🤣🤣🤣🤣

Ακόμα περιμένω τα 420€ μου που κέρδισα σε μπόνους

Και η ιστορία του παιχνιδιού που το αποδεικνύει

Απλώς το ιστορικό του παιχνιδιού εξαφανίζεται μόνο τη στιγμή που ολοκληρώσετε το μπόνους! Περίεργο αυτό 🤔

Περιμένω μέχρι σήμερα

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα