Επικοινωνήστε με τα καζίνο και τους εμπόρους, εάν δεν απαντήσετε, μεταβείτε στην τράπεζα με όλα τα αποδεικτικά στοιχεία που έχετε επικοινωνήσει. Μην χρησιμοποιείτε αντιγραφή και επικόλληση email, είναι φρόνιμο να το κάνουν να ταιριάζει στις περιστάσεις σας και να περιλαμβάνουν όσα περισσότερα μπορείτε να βρείτε για να τους ενημερώσετε ότι δεν θα σας απογοητεύσουν. Ορισμένοι έμποροι δεν μπορούν να βρεθούν επειδή απλώς δεν υπάρχουν πραγματικά ως οντότητα. Εάν γνωρίζετε τον επεξεργαστή πληρωμής που χρησιμοποίησαν, πηγαίνετε σε αυτούς.
προσωπικά έχω λάβει 3 επιστροφές χρημάτων στο καζίνο. Ένα τεράστιο ποσό αντιστροφών χρέωσης και αυτή τη στιγμή διαπραγματεύομαι τη διευθέτηση με έναν επεξεργαστή και έχω ένα παράπονο με το FO σχετικά με άλλο. Οι επεξεργαστές ήταν οι πιο δύσκολοι, αλλά ρυθμίζονται από το fca και χρησιμοποιώντας έναν εντοπιστή επισκεψιμότητας ιστότοπου μπόρεσα να αποδείξω χωρίς αμφιβολία ότι συμμετείχαν ως κάτι περισσότερο από επεξεργαστή σε πολλούς από τους ιστότοπους. Σκάψτε βαθιά, ψάξτε και μπορείτε να τους πολεμήσετε μέχρι τέλους και να κερδίσετε!!
Contact both casinos and merchants if no response then move onto bank with all proof that you have contacted. Don’t use a copy and paste email, they are wise to it make it fit your circumstances and include as much as you can find to let them know you won’t be fobbed off. Some merchants can’t be found because they simply don’t really exist as an entity. If you know the payment processor they used go to them.
personally I have received 3 casino refunds. A hefty amount of chargebacks and am currently negotiating settlement with a processor and have a complaint with the FO regarding another. The processors were the most difficult, but they are regulated by the fca and using a website traffic tracker I was able to prove beyond doubt that they were involved as more than a processor with many of the websites. Dig deep, reasearch and you can fight them to the end and win!!
Αυτόματη μετάφραση: