πριν από 1 μήνα
Λοιπόν δείτε τι γίνεται! ποιο είναι το χειρότερο που μπορεί να συμβεί πάντως !
Well see what happens ! what is the worst that can happen anyway !
0
Λοιπόν δείτε τι γίνεται! ποιο είναι το χειρότερο που μπορεί να συμβεί πάντως !
Well see what happens ! what is the worst that can happen anyway !
Γεια σου είναι το quick bit coinshop; Αμφισβήτησαν μια αντιστροφή χρέωσης, αλλά όταν έστειλαν email στο coinshop απάντησαν από λίγο παράξενα. Αναρωτιέμαι με ποια τράπεζα θα συμπαραταχθεί
Hey is quick bit coinshop? They’ve contested a chargeback but when emailing coinshop they replied from quick bit weird. I wonder who bank will side with
Ναι, το quickbit είναι coinshop.
Γράψτε σε και ενημερώστε τον για τις πρακτικές της εταιρείας του. Ζητήστε του επίσης να προωθήσει την επιστροφή χρημάτων σας. Είναι στο διοικητικό συμβούλιο αλλά ρωτάει σαν να μην ξέρει τίποτα για όλα αυτά. Μπορείτε επίσης να τον καλέσετε στο +46 70 082 16 02 ή στο +46 10 222 53 33 και να μιλήσετε μαζί του απευθείας, μου είπε ότι δεν έχει ιδέα για κάτι τέτοιο, αλλά θα το εξετάσει. Πιέστε του λίγο ίσως.
Ζητήστε του να κλιμακώσει αυτό το ζήτημα, καθώς υπάρχουν πολλοί που αντιμετωπίζουμε αυτό που επέτρεψε η εταιρεία του.
Τι είπαν όταν αμφισβήτησαν την αντιστροφή χρέωσης;
Yes, quickbit is coinshop.
Write to peter.liljeroos@quickbit.com and let him know about his company's practices. Ask him to forward your refund too. He's in the board of directors but asks like he doesn't know anything about it all. You can also give him a call at +46 70 082 16 02 or +46 10 222 53 33 and speak with him directly, he told me he has no idea about anything like this happening but will look into it. Put a bit of pressure on him maybe.
Ask him to escalate this issue, since there's plenty of us facing the what his company allowed.
What did they say when they contested the chargeback?
Πώς αντιμετώπισαν το quickbit οι άλλοι; Τι είπαν όταν αμφισβήτησαν την αντιστροφή χρέωσης; Επίσης τι έγραψες στην αντιστροφή χρέωσης; Έχω 900€ μαζί τους.
How did the others deal with quickbit? What did they say when they contested the chargeback? Also what did you even write in the chargeback? I have 900€ with them.
Ναι, το coinshop είναι quickbit. Ήταν ήδη αντιμέτωποι με τον έλεγχο πριν από μερικά χρόνια για κατηγορίες για τζόγο, στους οποίους απάντησαν ότι "δεν εμπλέκονται σε κάτι τέτοιο, όλα είναι φάρσα, είμαστε μια νόμιμη επιχείρηση". Μπορείτε να τα βρείτε όλα στο διαδίκτυο. Θα πρέπει να αναφέρουμε αυτήν την εταιρεία στις σουηδικές αρχές, καθώς είναι ήδη για πάρα πολύ καιρό στην επιχείρηση και συμπεριφέρονται έξυπνα και αγενή.
Yes, coinshop is quickbit. They were already facing scrutiny a few years ago for gambling accusations to which they replied that "they are not in involved in anything like this, it's all a hoax, we re a legitimate business". You can find it all on the internet. We should report this company to Swedish authorities since they're already for way too long in business and they act all smart and rude.
Η ενασχόληση με τη Revolut είναι ένας ζωντανός εφιάλτης. Έλαβα το δεύτερο αποτέλεσμα καταγγελίας από αυτούς σήμερα, το οποίο είναι ουσιαστικά αντιγραφή/επικόλληση του πρώτου και σε μια παράγραφο λένε ότι θα προσπαθήσουν να ανακτήσουν τα κεφάλαια παρόλο που οι άναρχες πληρωμές τυχερών παιχνιδιών που έκανα αντίκεινται στους όρους τους στη συνέχεια σε μια άλλη παράγραφο ότι δεν θα κάνουν τίποτα! Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με τέτοιο μάτσο ψεύτες.
Όσοι από εσάς τους υποστήριξαν οι τράπεζες με αντιστροφές χρεώσεων ειλικρινά δεν ξέρετε πόσο τυχεροί είστε.
Dealing with Revolut is a living nightmare. I received the second complaint outcome from them today which is basically a copy/paste of the first one and in one paragraph they say they will attempt to recover the funds even though the unregulated gambling payments I made go against their terms then in another paragraph that they won’t be doing anything! I’ve never dealt with such a bunch of liars.
Those of you whose banks supported them with chargebacks honestly don’t know how lucky you are.
Παρακαλώ μπορείτε να μου δώσετε τους συνδέσμους που δεν μπορώ να το βρω. Σας ευχαριστώ
Please can you kindly give me the links I can’t find it. Thank you
Γεια σε όλους!
Παρακαλούμε δώστε προσοχή στις ακόλουθες συμβουλές:
- Εάν αποφασίσετε να υποβάλετε αντιστροφή χρέωσης στην τράπεζα, μην χάνετε χρόνο στέλνοντας αμφίβολες επιστολές στην εταιρεία. Σε σπάνιες περιπτώσεις, οι εταιρείες μπορεί να επιστρέψουν τα χρήματά σας οικειοθελώς, αλλά τις περισσότερες φορές, θα χάσετε μόνο πολύτιμο χρόνο.
- Οι πληρωμές μπορούν να αμφισβητηθούν εντός 540 ημερών (πρέπει να διαβάσετε προσεκτικά τους κανόνες της Visa και της MasterCard). Χρησιμοποιήστε τη φαντασία σας. Δεν θα εξηγήσω τη διαδικασία στο φόρουμ (πάρα πολλά ανεπιθύμητα αυτιά).
- Με σπάνιες εξαιρέσεις, οι τράπεζες είναι απίθανο να εγκρίνουν αντιστροφή χρέωσης που σχετίζεται με χειραγώγηση κώδικα MCC ή παράνομα διαδικτυακά καζίνο. Πρέπει να ελέγξετε προσεκτικά το αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού σας λογαριασμού και να υποβάλετε διαφωνίες στην κατηγορία των υπηρεσιών/προϊόντων που δεν ελήφθησαν (η δήλωση θα δείχνει τι είδους υπηρεσίες υποτίθεται ότι παρέχει η εταιρεία). Και πάλι, χρησιμοποιήστε τη δημιουργικότητά σας.
- Η Visa επεξεργάζεται τις αντιστροφές χρέωσης πιο ευνοϊκά από τη MasterCard.
- Μπορείτε να υποβάλετε αίτημα αντιστροφής χρέωσης στην τράπεζα δηλώνοντας ότι δεν ελήφθησαν υπηρεσίες καζίνο (χρησιμοποιήστε τη φαντασία σας). Ωστόσο, η τράπεζα μπορεί να απορρίψει την αντιστροφή χρέωσης.
- Εάν η τράπεζα αποδεχτεί την αντιστροφή χρέωσης και την προωθήσει στη Visa ή στη MasterCard και λάβετε απάντηση από την εταιρεία (είτε ψέματα από το διαδικτυακό καζίνο είτε ισχυρίζεται ότι αγοράσατε μαθήματα ή ψηφιακά προϊόντα), καθήκον σας είναι να αναλύσετε προσεκτικά αυτά τα έγγραφα. Ψάξτε για λάθη - θα υπάρξουν μερικά - και χρησιμοποιήστε τη φαντασία σας. Στη συνέχεια, υποβάλετε αίτηση για προδιαιτησία στην τράπεζα. Ο χρόνος είναι πολύ περιορισμένος (ελέγξτε τους κανόνες Visa και MasterCard).
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ
Πρέπει να προσκομίσετε έγγραφα (αποδεικτικά στοιχεία) που να αποδεικνύουν ότι έχετε δίκιο. Ωστόσο, έχετε υπόψη σας ότι οποιαδήποτε αναφορά σε παράνομα καζίνο ή δόλιες εταιρείες μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την παραπομπή σας από την τράπεζα στις αρχές επιβολής του νόμου. Οι περιπτώσεις απάτης θα πρέπει να αντιμετωπίζονται από τις αρχές.
ΥΓ Όταν αντιμετωπίζετε αντιστροφές χρέωσης, πρέπει να παίζετε σύμφωνα με τους κανόνες των παράνομων καζίνο—διαφορετικά, οι πιθανότητές σας να ανακτήσετε τα χρήματά σας είναι ελάχιστες.
Γράφω μέσω διαδικτυακού μεταφραστή, οπότε μπορεί να υπάρχουν λάθη. :)
Hello everyone!
Please pay attention to the following advice:
- If you decide to file a chargeback with the bank, do not waste time sending dubious letters to the company. In rare cases, companies may return your money voluntarily, but most of the time, you will only lose precious time.
- Payments can be disputed within 540 days (you need to read the Visa and MasterCard rules carefully). Use your imagination. I will not explain the process on the forum (too many unwanted ears).
- With rare exceptions, banks are unlikely to approve a chargeback related to MCC code manipulation or illegal online casinos. You need to carefully review your bank statement and file disputes under the category of services/products not received (the statement will show what kind of services the company supposedly provides). Again, use your creativity.
- Visa processes chargebacks more favorably than MasterCard.
- You can submit a chargeback request to the bank stating that casino services were not received (use your imagination). However, the bank may reject the chargeback.
- If the bank accepts the chargeback and forwards it to Visa or MasterCard, and you receive a response from the company (either lies from the online casino or claims that you purchased courses or digital products), your task is to carefully analyze these documents. Look for errors—there will be some—and use your imagination. Then file for pre-arbitration with the bank. Time is very limited (check Visa and MasterCard rules).
IMPORTANTY
You must provide documents (evidence) proving that you are in the right. However, be aware that any mention of illegal casinos or fraudulent companies may result in the bank referring you to law enforcement. Fraud cases should be handled by the authorities.
P.S. When dealing with chargebacks, you need to play by the rules of illegal casinos—otherwise, your chances of recovering your money are slim.
I'm writing through an online translator, so there may be mistakes. :)
Έχουν την ίδια διεύθυνση. Νομίζω ότι ο Mario Fiorini είναι ο διευθύνων σύμβουλος της Santeda και έχει κατηγορηθεί για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος, αλλά εκτός από αυτό δεν υπάρχουν πολλά άλλα να συνεχίσουμε. Είμαι στο ίδιο σκάφος με εσάς επίσης
They have the same address. I think Mario Fiorini is the ceo for Santeda and has been accused of money laundering but apart from that there’s not much else to go on.. im in the same boat as you too
Το MCC εμφανίζεται ως 5816 - δεν είμαι σίγουρος τι σημαίνει αυτό το tbh. Αυτό κάνει κάποια διαφορά; Δεν σας ενδιαφέρουν πραγματικά οι κωδικοί αυτή τη στιγμή, απλά πρέπει να ταξινομήσετε έναν τραπεζικό λογαριασμό πριν από την ημέρα πληρωμής. Ξέρει κανείς ποιες τράπεζες θα μπορούσαν να με πάρουν ακόμα με το CIFAS;
MCC shows as 5816 - not sure what that even means tbh. Does that make any difference? Don't really care about codes right now, just need to sort a bank account before payday. Anyone know which banks might still take me on with CIFAS?
Ευχαριστώ - σίγουρα θα πάω στις συμβουλές των πολιτών αύριο. Σε αυτό το σημείο θα κάνω κυριολεκτικά τα πάντα για να λύσω αυτό το χάος. Πρέπει να διορθωθεί αυτή η κατάσταση της τράπεζας πριν το μάθει κάποιος.
Thanks - I will definitely go to citizens advice tomorrow. At this point I'll do literally anything to sort this mess out. Need to get this bank situation fixed before anyone finds out.
Αυτό σημαίνει, σημαίνει ότι μπορείτε να διαφωνήσετε με τη Wise ότι δεν έχετε λάβει ψηφιακά αγαθά/παιχνίδια, εναπόκειται στον έμπορο να αποδείξει το αντίθετο, κάτι που δεν μπορεί, καθώς δεν λάβατε τίποτα τέτοιο, αν πέσει κάτω διαδρομή τζόγου, τότε παραδέχονται εν γνώσει τους εσφαλμένη κωδικοποίηση, που είναι ξέπλυμα συναλλαγών.
It does, it means you can argue with Wise that you've received no digital goods/games, it's then on the merchant to prove otherwise, which they can't as you've received nothing of the sort, if they go down the gambling route, then they're admitting to knowingly miscoding, which is transaction laundering.
Ναι, έστειλα στο καζίνο ένα σύντομο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να μου επιστρέψουν τα χρήματα, διαφορετικά θα τους επιστρέψω τα χρήματα.
Ρωτάς για το καζίνο ή τον έμπορο; Έγραψα στο καζίνο, δεν ξέρω αν μπορώ να επικοινωνήσω με τον έμπορο, αλλά υποθέτω ότι συνεργάζονται ούτως ή άλλως.
Yes, I sent the casino a short email to refund me or I will just chargeback them.
Are you asking about the casino or the merchant? I wrote to the casino, I don't know if I can contact the merchant, but I presume they work together anyway.
Αύριο θα πάω στο Citizens Advice, να κρατήσω την έκδοση ότι δεν έχω λάβει τα ψηφιακά αγαθά ή να πω την αλήθεια ότι έχω παίξει και λυπάμαι;
Tomorrow I will go to Citizens Advice, should I keep the version that I haven't received the digital goods, or should I say the truth that I have gambled and I am sorry?
Αν πω στον εργοδότη μου ότι έχω νέο τραπεζικό λογαριασμό και του δώσω τον κωδικό ταξινόμησης και τον αριθμό λογαριασμού του λογαριασμού του φίλου μου, θα δουν ότι είναι διαφορετικό όνομα;
If I tell my employer I have a new bank account and give them the sort code and account number of my friend's account, will they see that it's a different name?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.