Σίγουρα λείπουν κάποιες πληροφορίες, συνήθως θα τις κοινοποιούσαν εάν ο έμπορος επικοινωνούσε ξανά μαζί τους, φαίνεται απίθανο ένας εγκεκριμένος φορέας της FCA (σοφός) να εκδώσει έναν δείκτη CIFAS χωρίς καμία αλληλογραφία με τον πελάτη. Αν το έκαναν, τότε έχει ένα σοβαρό παράπονο εναντίον του Wise.
There's definitely some information missing, usually they would communicate it if the merchant contacted them back, seems unlikely an FCA approved body (wise) would issue a CIFAS marker without any correspondence with the customer. If they did then he's got a solid complaint against Wise.
Ναι, λοιπόν; Δεν χρειάζομαι λογαριασμό για να διαβάσω και χρειάζομαι βοήθεια τώρα, οπότε έχω εγγραφεί. Θα με βοηθήσεις ή απλά θα κάνεις ένα ηλίθιο σχόλιο;
Yes, so what? I don't need an account to read, and I need help now so I have signed up. Are you going to help me or just make a stupid comment?
Οι τράπεζες δεν θα μπλοκάρουν τους λογαριασμούς σας όταν εφαρμόζεται δείκτης CIFAS, πότε ακριβώς εφαρμόστηκε; Θα πρέπει να εξακολουθείτε να έχετε πρόσβαση στους λογαριασμούς σας, αλλά η πίστωση ή κάτι παρόμοιο θα απορριφθεί.
Banks won't block your accounts when a CIFAS marker is applied, when exactly was it applied? You should still have access to your accounts, but credit or anything like that will rejected.
Θα μπορούσε μια εταιρεία όπως η PayPal να εφαρμόσει δείκτη CIFAS; Καθώς αυτό είναι παρόμοιο με το Wise, δεν είναι πραγματική τράπεζα, είναι πάροχος EMS (υπηρεσίες ηλεκτρονικού χρήματος) από ό,τι μπορώ να συγκεντρώσω σε αυτές.
Could a company like PayPal apply a CIFAS marker? As that's what Wise is similar to, it's not an actual bank, it's an EMS (electronic money services) provider from what i can gather on them.
Αμφιβάλλω πολύ ότι αυτό έχει συμβεί, μπορείτε να πείτε ότι δεν είναι πραγματικός χρήστης, ο τρόπος με τον οποίο αντιδρά σε απόλυτη ανοησία. Μόλις διάβασα τότε εγγράφηκα σήμερα αγνοήστε αυτόν τον ηλίθιο! Αντιμετώπισα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να τα κάνουν όλα αυτά για κάτω από 500 £
I very much doubt this has happened you can tell its not a real genuine user the way he is reacting absolute nonsense I just read then joined today ignore this idiot ! I dealt with wise there is no way they would do all that for under £500
Πρέπει να αφήσουν έξω κάποιες πληροφορίες, καθώς σίγουρα θα είχαν λάβει κάποια αλληλογραφία από τη Wise σχετικά με το κλείσιμο της διαφοράς ή το κλείσιμο του λογαριασμού τους. Επίσης, η προσέγγιση των προϊόντων που δεν ελήφθησαν σε αυτά τα καζίνο έχει πραγματικά κάποιου είδους λόγους μόνο εάν έχει χρησιμοποιηθεί λανθασμένο MCC, δήλωσαν ότι δεν γνώριζαν τίποτα για το MCC που χρησιμοποιήθηκε, κάτι που με κάνει να πιστεύω αν όντως έχουν προχωρήσει σε μια διαφωνία , θα μπορούσαν να το είχαν κάνει εναντίον ενός νόμιμου επεξεργαστή που έχει χρησιμοποιήσει τα σωστά MCC, τα οποία με διορθώνουν αν κάνω λάθος, είναι πιθανώς εκεί που θα είχαν απορρίψει τη διαφορά και θα είχαν τοποθετήσει ένα CIFAS;
They have to be leaving some information out, as surely they would have received some correspondence from Wise in regards to the dispute being closed or their account being closed. Also the goods not received approach to these casinos only really has any sort of grounds if an incorrect MCC has been used, they stated they didn't know anything about the MCC used which leads me to believe if they have infact gone forward with a dispute, they could have done it against a legitimate processor who has used the correct MCCs, which correct me if i'm wrong, is probably where they would have rejected the dispute and placed a CIFAS?
Ναι, είμαι ηλίθιος, συμφωνώ, ωστόσο, αν δεν με βοηθάς, δεν χρειάζεται να με προσβάλεις, έχω αρκετά προβλήματα.
Yes, I am an idiot I agree, however, if you won't be helping me than no need to insult me, I am in enough trouble as it is.
Είμαι σίγουρα καχύποπτος, αλλά προσπαθώ να τους δώσω το πλεονέκτημα της αμφιβολίας, κάποια από τη γλώσσα που χρησιμοποιούν, την ορθογραφία των λέξεων και τέτοια με κάνουν να πιστεύω ότι δεν έχουν έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, εκτός από το ότι χάνουν πολλά πληροφορίες. Επιπλέον, επέστρεψαν στην ανάρτηση της LizzieCG μερικές φορές αντί να απαντήσουν στους ανθρώπους.
I'm definitely suspicious but trying to give them the benefit of the doubt, some of the language they use, spelling of words and such lead me to believe they aren't UK based, aside from that they're missing out a lot of information. Plus they've gone back to LizzieCG's post a few times instead of replying to people.
Έπαιξα σε πολλά καζίνο, αλλά πρόσφατα στο Donbet και στο Mystake, αλλά είμαι 99% σίγουρος ότι είναι η περίπτωση του Donbet. Πού μπορώ να δω τον κωδικό MCC; Ήμουν πεπεισμένος ότι η Donbet χρησιμοποιεί MCC μη τυχερών παιχνιδιών και έχω δει άλλους να αναφέρουν τη Donbet προηγουμένως εδώ. Όχι ότι έχει σημασία τώρα...
I played in loads of casinos but recently in Donbet and Mystake but I am 99% sure its the Donbet case. Where do I see the MCC code? I was convinced that Donbet are using non gambling MCCs, and I have seen others mention Donbet previously here. Not that it matters now...
Ναι, είναι πολύ στον τόνο ενός απατεώνα τύπου Νιγηρίας ή κάτι που μέχρι στιγμής έχει συλληφθεί γιατί να χρησιμοποιήσετε ένα ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο εάν έχετε δικό σας;
Yes it is very much in the tone of a Nigerian type scammer or something its so far fetched why use a hire car if you have your own one ?
Θα χρειαστεί να ζητήσετε αυτές τις πληροφορίες από τη Wise καθώς επεξεργαζόταν την πληρωμή, δεν σας έχουν στείλει τίποτα σχετικά με τη διαφωνία σας; μόνο κατά της donbet έχεις διαφωνίες; Λείπουν πολλές πληροφορίες εδώ, θα επικοινωνούσα με τις συμβουλές των πολιτών όπως είπε η AmyGee07, είναι σίγουρα καλύτερα εξοπλισμένοι για να το αντιμετωπίσουν
You would need to request that information from Wise as they processed the payment, haven't they sent anything to you in regards to your dispute? is it only against donbet you have disputes against? There's a lot of information missing here, i'd contact citizens advice like AmyGee07 said, they're definitely better equipped to deal with this
Η έλλειψη λεπτομέρειας και λίγων λέξεων που έχουν χρησιμοποιήσει, καθώς και η ορθογραφία είναι αυτό που με έκανε να μαντέψω δεύτερο τη νομιμότητα, θα προσπαθήσω να τους δώσω το πλεονέκτημα της αμφιβολίας.
The lack of detail and a few words they've used, aswell as spelling is what's made me second guess the legitimacy, i am going to try and give them the benefit of the doubt though.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.