Ανέφεραν τη Revolut στον Διαμεσολαβητή επειδή αρνήθηκε να βοηθήσει με συναλλαγές σε τρίτες εταιρείες. Έχω αποδείξεις ότι ζήτησα από τη Revolut να μπλοκάρει τον λογαριασμό μου για μήνες λόγω σοβαρών προβλημάτων με τον τζόγο και αρνήθηκαν.
Ο Διαμεσολαβητής τάχθηκε στο πλευρό της Revolut και είπε ότι ήταν δικό μου λάθος.
Στη συνέχεια, είχα μια άλλη περίπτωση όπου έλαβα επαφή από έναν έμπορο για να μου πει ότι ήταν πρόθυμοι να μου επιστρέψουν τα χρήματα εάν η Revolut ξεκινούσε μια αντιστροφή χρέωσης, αλλά η Revolut αρνήθηκε να με βοηθήσει. Και πάλι ο Διαμεσολαβητής τάχθηκε στο πλευρό της Revolut.
Πιστεύω ακράδαντα ότι αυτό το νήμα έχει γίνει από απίστευτα χρήσιμο στο να εμποδίζει οποιονδήποτε άλλο να λαμβάνει περαιτέρω επιστροφές χρημάτων. Όλοι το γνωρίζουν τώρα και είναι πολύ σοφοί σε αυτό
I reported Revolut to the ombudsman for refusing to help with transactions to 3rd party companies. I have proof that I asked Revolut to block my account for months due to severe gambling issues and they refused.
The ombudsman sided with Revolut and said it was my own fault.
I then had another case where I received contact from a merchant to say that they were happy to give me a refund if Revolut initiated a chargeback but Revolut refused to help me. Again the ombudsman sided with Revolut.
I firmly believe that this thread has gone from being incredibly helpful to now stopping anyone else getting further refunds. Everyone is aware of this now and are very wise to it
Έχω κάνει ένα αίτημα SAR στην Velobet και το έχουν αρνηθεί. Δεν είναι σίγουροι γιατί πιστεύουν ότι δεν δεσμεύονται από το PDPL/GDPR! Ελπίζω να μπορώ να λάβω τα στοιχεία επικοινωνίας του Santeda.
I have made a SAR request to Velobet and they have refused it. Not sure why they think they aren’t bound by PDPL/GDPR! Hopefully I can get Santeda’s contact details.
Γεια, θα ήταν υπέροχο Ευχαριστώ….
Hi, that would be great Thankyou….
meeeegzzzz3838@outlook.com
Δεν ξέρω καν από πού να ξεκινήσω. Ακολούθησα τις συμβουλές από αυτό το φόρουμ νομίζοντας ότι θα μπορούσα να ανακτήσω κάποιες από τις απώλειές μου μέσω αντιστροφών χρέωσης, αλλά τώρα η ζωή μου καταρρέει.
Μόλις χτυπήθηκα με έναν δείκτη απάτης CIFAS – «First Party Fraud: Facility Obtained by Deception» – και είμαι τελείως μπερδεμένος. Αυτό δεν είναι απλώς ένα χτύπημα στον καρπό. Έχουν περάσει 6 χρόνια από την επισήμανση του ονόματός μου σε κάθε τράπεζα και χρηματοπιστωτικό ίδρυμα του Ηνωμένου Βασιλείου.
Χωρίς πιστωτικές κάρτες: Οι κάρτες μου είναι όλες αποκλεισμένες και οι αιτήσεις μου για νέες απορρίπτονται.
Χωρίς ενοικίαση αυτοκινήτου: Έχω ένα επαγγελματικό ταξίδι την επόμενη εβδομάδα και δεν μπορώ να νοικιάσω ούτε αυτοκίνητο. Τι να πω στο αφεντικό μου; Ότι είμαι εθισμένος στον τζόγο που προσπάθησε να εξαπατήσει το σύστημα και τώρα δεν μπορώ να χειριστώ ούτε τα βασικά logistics εργασίας;
Δάνεια και στεγαστικά δάνεια: Ξεχάστε το. Σχεδίαζα να αγοράσω ένα σπίτι φέτος, και τώρα δεν θα με αγγίξει κανείς.
Δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι αυτό θα μπορούσε να κλιμακωθεί τόσο γρήγορα. Νόμιζα ότι ήταν απλώς μια απλή διαμάχη. Υπέβαλαν όλα τα στοιχεία μου, αποδεικτικά στοιχεία της δραστηριότητάς μου, ακόμη και το ιστορικό συναλλαγών μου στη CIFAS. Συνέδεσαν τα πάντα –διευθύνσεις IP, γεωγραφική θέση, χρονικές σημάνσεις– και τώρα είμαι εντελώς στη μαύρη λίστα.
Το χειρότερο μέρος είναι η ταπείνωση. Πώς μπορώ να το εξηγήσω στον εργοδότη μου ή στην τράπεζά μου; "Ω, συγγνώμη, δεν μπορώ ούτε να νοικιάσω αυτοκίνητο στο επαγγελματικό μου ταξίδι επειδή προσπάθησα να χρεώσω τις καταθέσεις τυχερών παιχνιδιών και τώρα με επισημαίνουν ως απατεώνας"; Είναι ψυχοφθόρο.
Έχω μάθει με τον δύσκολο τρόπο ότι αυτά τα υπεράκτια καζίνο δεν παίζουν. Έχουν ομάδες αφοσιωμένες στο να το πολεμήσουν και έχασα τα πάντα προσπαθώντας να τους νικήσω.
Μακάρι να μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω. Το να ακολουθήσω τις συμβουλές εδώ με έχει καταστρέψει. Ο γκουρού του καζίνο με έχει καταστρέψει.
I don’t even know where to start. I followed the advice from this forum thinking I could recover some of my losses through chargebacks, but now my life is falling apart.
I just got hit with a CIFAS fraud marker – 'First Party Fraud: Facility Obtained by Deception' – and I’m completely screwed. This isn’t just a slap on the wrist. It’s 6 years of having my name flagged across every UK bank and financial institution.
No credit cards: My cards are all blocked, and my applications for new ones are getting rejected.
No car rental: I have a business trip next week, and I can’t even rent a car. What am I supposed to tell my boss? That I’m a gambling addict who tried to cheat the system and now I can’t even handle basic work logistics?
Loans and mortgages: Forget it. I was planning to buy a house this year, and now no one will touch me.
I didn’t realize this could escalate so fast. I thought it was just a simple dispute. They submitted all my details, evidence of my activity, and even my transaction history to CIFAS. They linked everything – IP addresses, geolocation, timestamps – and now I’m completely blacklisted.
The worst part is the humiliation. How do I explain this to my employer or my bank? 'Oh, sorry, I can't even rent a car on my business trip because I tried to chargeback gambling deposits and now I’m flagged as a fraudster'? It’s soul-crushing.
I’ve learned the hard way that these offshore casinos are not playing around. They have teams dedicated to fighting this, and I lost everything trying to beat them.
I wish I could turn back time. Following the advice here has destroyed me. Casino Guru has destroyed me.
Η μόνη μου συμβουλή ως απάντηση σε αυτό είναι, ζητήστε ένα DSAR από τις εταιρείες παρακολούθησης απάτης (CIFAS/Synectics Solutions), μάθετε ακριβώς ποιος πρόσθεσε τον δείκτη.. μετά πηγαίνετε σε αυτήν την εταιρεία και ζητήστε DSAR, κάντε μια καταγγελία και αμφισβητήστε τον δείκτη .
Δυστυχώς, νομίζω ότι οι άνθρωποι επισημαίνονται για "φιλική απάτη". Θα συμβούλευα εάν αμφισβητείτε συναλλαγές με λανθασμένο κωδικό MCC ή επειδή έχετε μπλοκ τζόγου στον λογαριασμό, να το προσεγγίσετε απευθείας μέσω τηλεφώνου και να εξηγήσετε τα πάντα με σαφήνεια.
Εάν αμφισβητείτε τις συναλλαγές ως αγαθά που δεν παραλήφθηκαν λόγω των τυχαίων περιγραφέων, τότε θα πρέπει να επιμείνετε σε αυτό μέχρι να ολοκληρωθεί οποιαδήποτε έρευνα. Εάν σας έχει δοθεί δείκτης CIFAS για απλή πραγματοποίηση αντιστροφών χρεώσεων, τότε πρέπει να ακολουθήσετε τις παραπάνω συμβουλές.. λάβετε ένα DSAR από την εταιρεία που εξέδωσε τον δείκτη, κάντε μια καταγγελία μαζί τους, προωθήστε την καταγγελία στον διαμεσολαβητή εάν χρειάζεται και αναζητήστε νομική οι συμβουλές που το αφορούν, καθώς ένας δικηγόρος μπορεί να σας βοηθήσει να το αφαιρέσετε εάν το παράπονό σας είναι ανεπιτυχές.
Ίσως αξίζει να επιχειρήσετε ενεργά να επικοινωνήσετε με τον/τους εμπόρους που εμπλέκονται, ώστε να μπορέσετε να συγκεντρώσετε αποδείξεις για την απόπειρα επίλυσης, οι έμποροι που απαντούν συνήθως σας συμβουλεύουν να θέσετε το ζήτημα στην τράπεζά σας. Αυτό θα ενισχύσει την άμυνά σας .
My only advice in response to this is, request a DSAR from the fraud monitoring companies (CIFAS/Synectics Solutions), find out exactly who added the marker.. then go to that company and request a DSAR, make a complaint and challenge the marker.
Unfortunately, I think people are getting flagged for "friendly fraud".. I would advise if you are challenging transactions under incorrect MCC code or due to having gambling blocks on the account to approach this directly over the phone and to explain everything clearly.
If you are challenging transactions as goods not received due to the random descriptors then you should stick to this this until any investigation completes. If you have been given a CIFAS marker for simply making chargebacks then you need to pursue the advice above.. get a DSAR from the company that issued the marker, make a complaint with them, forward the complaint to the ombudsman if needed and seek legal advice surrounding it as a solicitor may be able to help you get it removed if your complaint is unsuccessful.
It might be worth actively attempting contact with the merchant(s) involved so that you can build up proof of attempting to resolve, the merchant(s) that respond usually advise you to raise your issue with your bank.. this would build your defence.
Γιατί το υπέβαλαν ως απάτη, ποιος ήταν ο λόγος για την επεξεργασία των αντιστροφών χρέωσης;
αν πρόσθεσαν πληροφορίες όπως η γεωγραφική τοποθεσία σας, με κάνει να πιστεύω ότι ίσως είπατε ότι δεν κάνατε αυτές τις πληρωμές μόνοι σας και μετά θα μπορούσαν να δουν ότι ήταν από τη διεύθυνση του σπιτιού σας για παράδειγμα;
Why did they submit this as fraud, what was your reason for processing chargebacks?
if they added info such as your geo location, it makes me think you perhaps said you didn’t make these payments yourself, and then they could see it was from your home address for example?
Αυτός πρέπει να είναι κάποιος που εργάζεται για τα καζίνο και προσπαθεί να σας τρομάξει! ο λογαριασμός έγινε μόνο σήμερα
That has to be someone working for the casinos trying to scare you ! account only made today
Δεν θα με εκπλήσσει, μια ανάρτηση, νέος λογαριασμός... Plus είπε ότι υπέβαλαν όλα τα στοιχεία δραστηριότητας, αν αυτό ήταν αλήθεια, το τμήμα απάτης/cifas θα είχε εντοπίσει τις οικονομικές παρατυπίες από τους εμπόρους κ.λπ. Η διαφωνία τους και ο τρόπος διατύπωσής τους είναι ύποπτος
Wouldn't surprise me, one post, new account... Plus said they submitted all evidence of activity, if that was true the fraud/cifas department would have picked up on the financial irregularities from the merchants etc... No details on their dispute either and the way it's worded is suspicious
Το σκέφτηκα αμέσως μόλις το είδα!
I thought that right away as soon as I seen it !
Όταν το ξαναδιαβάζω, το βλέπω. Μιλώντας για επαγγελματικά ταξίδια, ενοικιάσεις αυτοκινήτων και ότι είναι "συντριβή ψυχής" - αμφισβητώ την εγκυρότητα αυτής της ανάρτησης τώρα.
Τέλος πάντων - ενημέρωση: Η QuickBit ισχυρίζεται ότι δεν έχει ιστορικό για εμένα, ζήτησα DSAR και αρνήθηκαν. Τους είπα ότι δεν τους πιστεύω και ότι έχουν τα στοιχεία μου και παραδόξως, τώρα επεξεργάζονται το εν λόγω DSAR.
Upon re-reading it, I see it. Talking about business trips, car rentals and it being ‘soul-crushing’ - I’m questioning the validity of that post now.
Anyhow - update: QuickBit allege to have no history of me, I’ve requested a DSAR and they refused. I told them that I don’t believe them and that they DO have my details and weirdly enough, they are now processing said DSAR.
Επίσης, συνειδητοποιήστε ότι είναι η αμερικανική ορθογραφία του realise.. οπότε σαφώς δεν είναι λογαριασμός στο Ηνωμένο Βασίλειο.. Πιστεύω ότι είναι defo τα καζίνο!
Also, realize is the American spelling of realise.. so clearly not a UK account.. I reckon it’s defo the casinos!
Σίγουρα μια ανάρτηση που επικεντρώνεται στην "αποτροπή" οποιουδήποτε αμφισβητεί τις πληρωμές, χωρίς λεπτομέρειες για τη διαφωνία τους, νέος λογαριασμός με μία ανάρτηση και τη γλώσσα/τον τρόπο διατύπωσής του. Θα έβαζα χρήματα σε αυτά τα σκιερά καζίνο που παρακολουθούν αυτό το φόρουμ, σίγουρα η Radka υπαινίχθηκε ότι είχε έρθει σε επαφή με το φόρουμ για να καταργηθεί αυτό το νήμα στο παρελθόν, οπότε δεν θα ήταν περίεργο να κάνουν λογαριασμούς για αναρτήσεις όπως αυτό.
Definitely a post focused on "deterring" anyone disputing payments, no details of their dispute, new account with one post and the language/way it's worded. I'd put money on these shady casinos monitoring this forum for sure, pretty sure Radka insinuated that the forum had been contacted to take down this thread before, so them making accounts for posts like that wouldn't be surprising.
Η ανάρτηση του jameswatkinson είναι πλήρης
αυτή είναι η χειρότερη απόπειρα για ένα ψεύτικο βρετανικό όνομα που έχω δει ποτέ. Αυτοί είναι μερικοί από τους απατεώνες του καζίνο που προσπάθησαν να γράψουν κάτι «ανθρώπινο» αφού τώρα βλέπουν ότι πρέπει να επιστρέψουν χρήματα. Αυτό το κείμενο έχει διατυπωθεί με αστείο τρόπο που το κάνει να ακούγεται σαν μια από αυτές τις ηλίθιες κυβερνητικές διαφημίσεις που προσπαθούν να αποτρέψουν τους ανθρώπους από διαφορετικές συνήθειες. Χαίρομαι που αυτές οι βδέλλες έχουν επιτέλους αυτό που τους αξίζει και τώρα είναι αυτές που προσπαθούν να αποτρέψουν περαιτέρω απώλειες μέσα από τέτοιες αξιολύπητες απόπειρες.
jameswatkinson's post is complete bullst
that's the worst attempt at a fake British name I've ever seen. This is some of the casino crooks that tried writing something "human sounding" since now they see that they have to pay back money. That text is formulated in a funny way that makes it sound like one of those stupid government ads that try to dissuade people from different habits. I am glad that these leeches finally get what they deserve and now they're the ones trying to prevent further losses through such pathetic attempts.
Για να είμαι ξεκάθαρος - δεν είμαι καζίνο που προσπαθεί να τρομάξει κανέναν. Μακάρι να ήμουν. Διαβάζω εδώ για μήνες. Χρειάζομαι πραγματικά βοήθεια και συμβουλές αυτή τη στιγμή γιατί είμαι απελπισμένος.
Just to be clear - I'm not a casino trying to scare anyone. I wish I was. I've been reading here for months. I genuinely need help and advice right now because I'm desperate.
Η διαφωνία μου ήταν με την Donbet - έκανε μια αντιστροφή χρέωσης για 495 £ μέσω της Wise λόγω αυτών των τυχαίων ονομάτων εταιρειών στη δήλωσή μου. Τα εμπορεύματα δεν παραλήφθηκαν.
Αν δεν πρόκειται να με βοηθήσεις, δεν βλέπω καμία αξία σε αυτά που είπες.
My dispute was with Donbet - did a chargeback for £495 through Wise because of those random company names on my statement. Goods not received.
If you are not going to help me, I don't see any value in what you have said.
Ποιες εταιρείες χρησιμοποιήθηκαν για τις συναλλαγές; Τι MCC χρησιμοποιήθηκε; και πώς πήγε ο Wise από την επιστροφή στην έκδοση CIFAS; Πώς προσεγγίσατε τη διαφορά, δεν παρελήφθησαν εμπορεύματα κλπ;
What companies were used for the transactions? What MCC was used? and how did Wise go from charging back to issuing you a CIFAS? How did you approach the dispute, was it goods not received etc?
Ευχαριστώ που πραγματικά προσπαθήσατε να βοηθήσετε αντί να με κατηγορήσετε ότι είμαι επιθετικός στο καζίνο. Εύκολο για όλους να παίξουν ντετέκτιβ ενώ η ζωή μου καταρρέει. Έχουν ήδη σταλεί τα αιτήματα DSAR
Thanks for actually trying to help instead of accusing me of being a f*cking casino. Easy for everyone to play detective while my life's falling apart. Already sent the DSAR requests
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.