ΦόρουμΚαζίνοDolly Casino - γενική συζήτηση

Dolly Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από MessiMachine
|
3885 προβολές 12 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Dolly Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Hello Guys, i make this account becase i google it about this Casino on i find just here info, so kindly i will say, PLEASE DO NOT PLAY THIS CASINO... why?

I register i play on 14 februar, no problem deposit deposit deposit, so it`s time for WITHDRAW...and the DRAMA start :) 

15 Februar i make withdraw and 22 februar PENDING ...i write to them no answer wait wait, and email about KYC :) 

I send my mastercard + passport + selfie + address, no answer 5 days...they address new prove ok :) i send 3 new pictures...

they accept, now they need + German passport od drive licencen BUT i am Bulgarian EUROPEAN :) i don`t need German permission.

I send them my salarywork my taxes documents, everything that i am living in Germany, and there was not in condition after 20+ days they ask now for them, i answer that it`s impossible i have not because i am not GERMAN :) 

and guys ...7+ days i am waiting for answer, you go to LIVE CHAT, they work with some script answer question you need just to wait...

its not a big money i don`t give a fuck 260 euros but guys 20+ days verification??? and still nothing and they want miracle from me ....


PLEASE PLEASE PLEASE DO NOT PLAY DO NOT PLAY NEVER EVER!!!! 


THANKS YOU GUYS :) I WILL TRY to make 1000+ post about this Casino, no one to play ever there not to be f**k like me :) 


BYE!

Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 2 έτη
Αιτία: Καταχρηστική γλώσσα
MessiMachine
πριν από 2 έτη

Hello,

I know I may sound tedious but please use stars for strong words like "f**k" 🙂 Thank you.

Can you tell for how many days is (in total) your KYC running at the moment?

I just check and find out that this casino was established on 12/2021. I think the staff may need more time to settle a bit. They may be just lacking some experience.

Anyway, keep us posted.


πριν από 1 έτος

DOLLY CASINO


I DEPOSITED ON THE 15/09/2023 and I won $300 , I withdrew my winnings and when on chat to ask how do I verify my identity for KYC AND they said I DONT Have TO DO ANYTHING AT ALL the money will go straight in to my account in 24hours EXACT , it's been 2.days and NOT 1 EMAIL back from support team and the live chat agents have been on purposely logging me out half way through our chat , I WISH I NEVER DEPOSITED IN DOLLY CASINO, an I wish I didn't deposit OVER AND OVER again because I have had casinos pay me instantly as they say on there casino sites , but dolly says they are a pay ID payment instant withdrawal....NO PEOPLE THERE NOT , PAY ID THEY TAKE Your Money INSTANTLY PAY ID but they don't pay you what you win, and they are not Australian site there FROM CYPRUS... AND STILL HAVEN'T Received MY FUNDS

Read less


FALSE ADVERTISING


Support team SLACK DONT REPLY AT ALL


No PAY ID WHEN YPU WITHDRAW


The chat agents are RUDE AND DONT ANSWER YOUR ENQUIRIES


AND NO BONUSES

SAMLOU1978
πριν από 1 έτος

Hi, I'm sorry you found yourself in this situation. I find it quite strange if the casino didn't require anything from you, but it's up to them if they don't need any documents when you try to withdraw. Anyway, we give casinos 14 days to process the request, so I would recommend being patient. Although I understand that if the casino doesn't give you an answer to your questions, it's certainly not pleasant. 

If something changes and the casino gives you an update or you get your money back, don't hesitate to let us know. For now, we'll have to wait. 

Jaro
πριν από 9 μήνες

Γεια σας παιδιά, άρχισα να παίζω στο Dolly και περιμένω απόσυρση, τι γνώμη έχετε για αυτό το καζίνο; Δεν μπορώ να διαβάσω την κριτική.

Αυτόματη μετάφραση:
Gigimatto97
πριν από 9 μήνες

Hi, for a start, how long are you waiting for the withdrawal ? Do you already have a verified account with the casino ? 

Regarding the casino itself, I think there are better choices, but I certainly don't want to condemn the casino. Here you can check some user reviews or player complaints and read the experiences of the players. 

Anyway, when you say you can't read the review, what is your problem ? Is something not showing up or is it something else ? 

Jaro
πριν από 9 μήνες

Γεια, έχω δύο αιτήματα σε εξέλιξη στο Dollycasino, η κατάσταση επαλήθευσης δεν είναι στον λογαριασμό, αλλά δεν μου ζητήθηκε καν να επαληθεύσω (πράγμα παράξενο όταν υπάρχει αίτημα ανάληψης, παρόλο που η εξυπηρέτηση πελατών μου είπε ότι μπορεί να μην υπάρχει ανάγκη για έγγραφα) οι αναλήψεις ζητήθηκαν πριν από 3 ημέρες (άρα είμαστε ακόμα εντός της προθεσμίας από ότι μου λένε στο chat)

Αυτόματη μετάφραση:
Gigimatto97
πριν από 9 μήνες

Sometimes, when the sum is quite low, casinos prefer not to verify you until you reach a certain withdrawal threshold. Would you say this is the case?

Not sure whether the financials work on the weekend, so let's hope Monday brings good news.

Just a detail, if I may, do you now see user reviews alright?

πριν από 9 μήνες

Θα ήθελα να επισημάνω ότι μου έδωσαν την πρώτη πίστωση των 350 ευρώ, τώρα περιμένω τη δεύτερη, θετική κριτική για αυτό το καζίνο!!

Αυτόματη μετάφραση:
Gigimatto97
πριν από 8 μήνες

Great, so I'm glad you got the first part and I'll hope for positive news for the next time and that you'll get the second part as well. Let me know when that happens or if there are any problems. 🙂

πριν από 3 μήνες

Έχω ένα πρόβλημα, το καζίνο ακυρώνει εκπομπές για ανάληψη χρημάτων. Βοηθήστε με να πάρω τα χρήματά μου πίσω, το ποσό δεν είναι μικρό, 7500 ζλότι, από τα οποία επένδυσα τα 4500 στο παιχνίδι και δεν μπορώ να τα αποσύρω τώρα, τι να κάνω;;;

Αυτόματη μετάφραση:
yuliakudin819
πριν από 3 μήνες

Hey, first of all it would be good to know for what reason the casino reject your withdrawal, did you try to ask ? Also, did you play with any bonus or not ? Was it necessary for you to send any documents to the casino to verify your account ? How long have you been waiting for the money ? 

Please let me know a bit more about the situation and we will see what can be done. 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα