Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοDolly Casino - γενική συζήτηση

Dolly Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

10.823 προβολές 52 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
12 3
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 9 μήνες

Hi Jaro and Team ,


just touching base to let you know DollyCasino has refunded the full amount ($7,256) that vanished from my account .

Thank you for your help in resolving this issue i appreciate it .


πριν από 9 μήνες

Ναι, αλλά κατά τη γνώμη μου δεν αλλάζει την κρίση αυτού του καζίνο. Γιατί το έκαναν αυτό, είμαι περίεργος να μάθω τον λόγο. Κατά τη γνώμη μου το καζίνο πρέπει να αποφευχθεί. Αύριο θα προχωρήσω σε καταγγελία που κοινοποιήθηκε σήμερα από 14 Φεβρουαρίου Περιμένω πίστωση δύο κερδών όλα τεκμηριωμένα και κωφεύουν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Hi Jaro and Team ,


just touching base to let you know DollyCasino has refunded the full amount ($7,256) that vanished from my account .

Thank you for your help in resolving this issue i appreciate it .


πριν από 9 μήνες

This is something I am very happy to hear and I am glad that you managed to get a refund. Could you please also mention this to Peter in the complaint you have open so that he can move forward? It would certainly be useful for him.

Just respond here. 👈

Thank you and I hope you will be well and will not experience similar unpleasant situations.

πριν από 9 μήνες

Ναι, αλλά κατά τη γνώμη μου δεν αλλάζει την κρίση αυτού του καζίνο. Γιατί το έκαναν αυτό, είμαι περίεργος να μάθω τον λόγο. Κατά τη γνώμη μου το καζίνο πρέπει να αποφευχθεί. Αύριο θα προχωρήσω σε καταγγελία που κοινοποιήθηκε σήμερα από 14 Φεβρουαρίου Περιμένω πίστωση δύο κερδών όλα τεκμηριωμένα και κωφεύουν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

I have no idea why the casino resorted to such a thing. It would be best to know from them and that is why it is good to have a complaint. I hope that when things crystallize the casino will reply to us in the thread and somehow we will find a reasonable word together.

Jaro
πριν από 9 μήνες

Hi Peter ,


Just touching base to inform

you that my issue with Dolly Casino has now been resolved with a positive result also .


Thank you and everyone else for your effortsci appreciate your time .

πριν από 9 μήνες

Επιβεβαιώνω ότι έχω υποβάλει καταγγελία σε δύο καζίνο της RAbidi Bankobet επειδή δεν μου έστειλαν, σύμφωνα με διάφορα αιτήματά μου, τα στοιχεία των καταθέσεων μου με μεθόδους και αριθμούς καρτών. Όλες μου οι κινήσεις έχουν εξαφανιστεί από την ιστορία. Μετά από 2 μήνες αιτημάτων και καμία απάντηση, έκανα καταγγελία.

Επιβεβαιώνετε ότι έχετε κάνει επίσης μήνυση στο καζίνο Dolly επειδή δεν έδωσε συνέχεια στα παράπονά μου όλα τεκμηριωμένα για τα δύο απλήρωτα κέρδη και επίσης για τον ίδιο λόγο που περίμενα το ιστορικό των καταθέσεων για δύο μήνες. Το ιστορικό είναι διαθέσιμο στο site αλλά χωρίς τις λεπτομέρειες, δηλαδή δεν μπορώ να ξέρω πώς είχα καταθέσει ή τον αριθμό της κάρτας. Προφανώς το κάνουν επίτηδες.

Τώρα μετά το παράπονο προχωράω σε Αντιστροφή χρέωσης όλων των καταθέσεων χωρίς τα κέρδη που αποσύρθηκαν.

Μείνετε μακριά από αυτά τα καζίνο Το Rabidi σας λέει έναν παίκτη που έχει παίξει εκεί ως επίπεδο VIP 5 για 3 χρόνια. Είναι απατεώνες. Ανύπαρκτη βοήθεια. Απαντήσεις υπεκφυγές και καμία εξυπηρέτηση πελατών

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Hi Peter ,


Just touching base to inform

you that my issue with Dolly Casino has now been resolved with a positive result also .


Thank you and everyone else for your effortsci appreciate your time .

πριν από 9 μήνες

Well, Peter will close it, thank you for your cooperation and I hope your next steps will be only positive. ☘️🤞

tendol4i1 διέγραψε τη δημοσίευση
tendol4i1
πριν από 7 μήνες

Have you tried to contact the support regarding your withdrawal, though?

They should provide some answers, I believe.

When exactly did you request it, please?

πριν από 7 μήνες

Ήθελα απλώς να σας ενημερώσω ότι το DollyCasino μου επέστρεψε το πλήρες ποσό (7.256 $) που εξαφανίστηκε από τον λογαριασμό μου.

Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας στην επίλυση αυτού του προβλήματος, το εκτιμώ.


Αυτόματη μετάφραση:
t01279543
πριν από 7 μήνες

You're welcome, how did you manage it in the end? Did the casino admit something was wrong or?🙂

πριν από 1 μήνα

Είναι απατεώνες

Αυτόματη μετάφραση:
Gigimatto97
πριν από 1 μήνα

Απατεώνες

Αυτόματη μετάφραση:
LUCADC76
πριν από 1 μήνα

Is it something that happened at the casino, or are you still thinking about your situation from a few months ago? 

πριν από 1 μήνα

Είναι απατεώνες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hey there. It looks like you still face some problems with this casino. Just in case you did not know, you may get back to your closed complaint and cooperate with the mediator.

The choice is yours, of course.

Let me know if I can help you with details, please.

12 3

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.