Ναι, άνοιξα μια καταγγελία γιατί πιστεύω ότι αν επισημάνατε αυτό το καζίνο ως αποθήκευση με μια τιμή κοντά στο "ένα από τα καλύτερα καζίνο", θα πρέπει να υπάρχει κάποιο επαγγελματισμό από την πλευρά τους. Οπωσδήποτε δεν ενθαρρύνει τους ανθρώπους να παίζουν περισσότερο, στέλνοντας οθόνη εκτύπωσης άλλων συνομιλιών, υπηρεσία vip vis whatsup - omg.
Ξέρω ότι μάλλον δεν θα πετύχετε τίποτα σχετικά με το παράπονό μου - και δεν υπάρχει πρόβλημα. Ήθελα απλώς να εκφράσω τα συναισθήματά μου και την εμπειρία μου, ώστε άλλοι άνθρωποι, ειδικά οι νέοι παίκτες να μπορούν να αποφασίσουν για καλύτερη επιλογή καζίνο.
Σχετικά με τον αυτο-αποκλεισμό μου - έκλεισα τον λογαριασμό μου τον Ιούνιο του 2024 (αλλά δεν ανέφερα κανένα πρόβλημα), απλώς τον έκλεισα χειροκίνητα. Όταν ελέγχω ξανά τυχαία αυτόν τον ιστότοπο και προσπαθώ να συνδεθώ, γράφτηκε - ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί. Και μετά όταν μιλάω
στη συνομιλία που είπαν - όπως μπορούμε να δούμε ο λογαριασμός σας είναι ανοιχτός. Οπότε δεν ξέρω…. Τι θα χρειαστείτε από εμένα;
Yes, I opened a complaint because I think that if you marked this casino as save with a rate near "one of the best casino" there need to be some profesionalism from their side. Defenetely not encouraging people to play more, sending printscreen of other chats, vip service vis whatsup - omg.
I know You probably wont achieve anything regarding my complaint - and there is no a problem. I just wanted to express my feelings and my experience so that other people, especially new players can decide for better casino option.
Regarding my self exclusion - I did close my account on June 2024 (but didnt mention any problems), I just closed it manually. When I check this site randomly again and try to log in it was written - you account has been blocked. And after when I talk
to the chat they said - as we can see your account is open. So dont know…. What would you need from me?