Ειλικρινά, κάνετε τρομερό λάθος. Τα καζίνο δεν μας πληρώνουν με κανέναν τρόπο για τη διαχείριση παραπόνων. Αλλά σε βλέπω να πέφτεις στην πιο βολική «εξήγηση» που έχεις στο χέρι. Τυπικά...
Ξεχάσατε να αναφέρετε την προφανή εξήγηση: "Δυστυχώς, καθώς ο παίκτης μείωσε την ισορροπία του, δεν μπορέσαμε να επέμβουμε."
https://casino.guru/gama-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed
Πώς περιμένετε να απευθυνθεί κάποιος στο καζίνο υπό τέτοιες συνθήκες; "Αγαπητέ εκπρόσωπο του καζίνο, θα πληρώνατε τα χρήματα στον παίκτη αν κρατούσε ανέγγιχτο το υπόλοιπο;"
«Ω, σίγουρα, θα το κάναμε».
Καταλαβαίνετε το πρόβλημα πέρα από την επίλυσή του όταν φύγουν τα χρήματα;
Επομένως, προειδοποιήστε: συνεχίστε να μας κακοποιείτε διαδίδοντας τα ψέματά σας εδώ στο φόρουμ μας και η πρόσβασή σας στο φόρουμ θα περιοριστεί.
Καλύτερα να επικεντρωθούμε σε παίκτες με πραγματικά προβλήματα παρά σε παίκτες με εκκεντρική προπαγάνδα.
Είμαστε ξεκάθαροι; Τελευταία προειδοποίηση.
Frankly, you are mistaken terribly. Casinos do not pay us in any way for handling complaints. But I see you fall for the most convenient "explanation" at hand. Typically...
You forgot to mention the obvious explanation: "Unfortunately, since the player played down their balance already we couldn't intervene."
https://casino.guru/gama-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed
How do you expect anyone to address the casino under such circumstances? "Dear casino representative, would you pay out the money to the player if he kept the balance untouched?"
"Oh, sure, we would."
Do you understand the problem beyond solving it once the money is gone?
So, be warned: keep abusing us by spreading your lies here on our forum, and your access to the forum will be restricted.
We better focus on players with real issues rather than on players with eccentric propaganda.
Are we clear? Final warning.