ΦόρουμΚαζίνοDaddy Casino - γενική συζήτηση

Daddy Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 10 μήνες από franztheuerw
|
5557 προβολές 60 απαντήσεις |
|
12 3 4
Προσθήκη ανάρτησης
Doreen61
πριν από 4 μήνες

Το Casino Guru δίνει πάντα υψηλές βαθμολογίες σε όλα τα δόλια καζίνο, δεν ξέρω αν τα πληρώνουν για αυτό το πράγμα, αλλά εμείς οι παίκτες υποφέρουμε από όλη τη δουλειά εξαιτίας αυτού, προσωπικά, όταν βλέπω υψηλή βαθμολογία ενός καζίνο, να ξέρεις ότι είναι ψέμα

Αυτόματη μετάφραση:
ThugLifeForlife
πριν από 4 μήνες

We are always sorry if a player experiences some kind of bad experience at an online casino, and our complaint team always does everything possible to help those players solve all the issues. It is not always possible, of course, for many reasons. In accordance to the complaint resolution and many other aspects, our data team then change the safety index of each casino. If you are interested, we have this article you can read, in which it is all explained in detail. Please have a look here 👈.

Romi
πριν από 3 μήνες

Δεν μπόρεσα να βρω πώς να σου γράψω προσωπικό μήνυμα. Απορρίψατε την κριτική μου. Μα γιατί? Είμαι ένας απλός παίκτης που έγραψα τη γνώμη μου για το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
detnet
πριν από 3 μήνες

Hello. Our internal system has detected too many similarities, which is why your review got rejected. If you wish to send us some screenshots from the casino account or accounts you'd like to write your review for for us to see that you are a regular player, please forward those with an explanation to community@casino.guru.

We really appreciate your cooperation.

Romi
πριν από 3 μήνες

Πρόστιμο. Θα το στείλω τώρα. Ευχαριστώ για την απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
detnet
πριν από 3 μήνες

Received! Let our team check those and will get back to you soon. Thank you.

Romi
πριν από 3 μήνες

Γιατί απορρίπτομαι από κριτικές καζίνο; Παίζω σε αυτά τα έργα και μοιράστηκα τη γνώμη μου. Βλέπω ότι δεν είμαι ο πρώτος που το κάνει αυτό. Πρέπει να δώσω και στιγμιότυπα οθόνης;

Σχολίασες ότι υπάρχουν ομοιότητες στις κριτικές. Αλλά αυτή είναι η γνώμη μου. Και αν ταιριάζει με άλλους παίκτες, τότε τι φταίει;

Αυτόματη μετάφραση:
detnet
πριν από 3 μήνες

Your answers are above 👆😉.

Romi
πριν από 3 μήνες

Why were my reviews rejected and approved ones deleted?

Romi
πριν από 3 μήνες

I sent an email with screenshots to your email.

Mikemisha
πριν από 3 μήνες

Hey. Thank you. We'll check those out and come back to you with the decision. If there is proof you are a real player, your reviews will be approved retroactively.🙂


Romi
πριν από 3 μήνες

Thank you Romi

Mikemisha
πριν από 3 μήνες

No worries at all. We are always glad whenever a player is interested in cooperating. Have a nice day.

πριν από 3 μήνες

Πήγα να κάνω εγγραφή από το γκουρού καζίνο να πάρω το μπόνους.το μπόνους ήταν 200% και 100 σπινς.μολις έκανα εγγραφή στο προφίλ έγραφε 100% μπόνους.πηγα στο τσατ για βοήθεια.και τι να δω μια κοροϊδία.μιλουσα με κάποιον και ξαφνικά έφευγε ενώ περίμενα απάντηση

Αυτό γινόταν κατά επανάληψη.δεν μπορεί να σε βοηθήσει κανείς.αμα θες να κάνεις ανάληψη μπορώ να φανταστώ τι θα γίνει.δεν υπάρχει λόγος να χάσω το χρόνο μου εκεί βάζω μηδέν

psychedelicteo
πριν από 3 μήνες

Hi, I'm sorry to hear that this situation has arisen. So you still haven't resolved anything and nobody got to you and the casino ignored you, yes ? The best thing would be to find out why this is the case but I see that you obviously didn't stay in the casino and you won't be going back. 

Have you tried emailing support ?  

detnet
πριν από 3 μήνες

Τα ίδια και σε εμένα

mairiws7
πριν από 3 μήνες

Hi, I looked at your review and retroactively accepted it. I think it doesn't hurt for players to know what happened, and if you had a no deposit bonus that you couldn't play with and had to deposit in the end, it probably wasn't the best experience. 

Next time it would be good if you describe a bit more and don't copy what support wrote, because we want players to explain things about the casino. So for next time you can share more.

Good luck. ☘️

Romi
πριν από 2 μήνες

Καλό απόγευμα! Πείτε μου γιατί απορρίφθηκε η κριτική μου; Παίζω σε αυτό το καζίνο και έχω μεγάλη εμπειρία παιχνιδιού.

Αυτόματη μετάφραση:
Juliya
πριν από 2 μήνες

Thank you for reaching out to us. As we experience too many similarities in the user reviews to the casinos you have written about, and we always want all the reviews to be unbiased, please send an email to community@casino.guru with screenshots from your casino account so we can be sure you are a real player there. Thank you in advance for your cooperation.

πριν από 2 μήνες

Το Daddy.casino λέει αφού κάνω ανάληψη χρημάτων ότι ο λογαριασμός μου επαληθεύεται, αλλά δεν μπορώ να κάνω ανάληψη τίποτα για μια εβδομάδα και λένε ότι δεν ξέρουν πότε επαληθεύεται ο λογαριασμός.

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα