ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΔεν μπορείτε να συνδεθείτε στο Καζίνο μετά από μεγάλη νίκη!

Δεν μπορείτε να συνδεθείτε στο Καζίνο μετά από μεγάλη νίκη!

πριν από 6 μήνες από Seezoram
|
1761 προβολές 15 απαντήσεις |
|
πριν από 6 μήνες

Κέρδισα περίπου 2400 ευρώ πριν από περίπου μια εβδομάδα στο καζίνο SlotMonster. Αφού έπαιξα λίγο, προσπάθησα να κάνω ανάληψη των υπολοίπων 2100 ευρώ, από τα οποία αντιμετώπισα ένα τεχνικό πρόβλημα και επέλεξα να πολλαπλασιαστώ ξανά την επόμενη μέρα, οπότε αποχώρησα από το καζίνο.


Την επόμενη μέρα που προσπάθησα να συνδεθώ μέσω αριθμού τηλεφώνου και κωδικού, η σύνδεση ζητά επίσης τη διεύθυνση email μου, η οποία συνδέεται με τον λογαριασμό και μετά λέει ότι η διεύθυνση email υπάρχει ήδη. Όταν συνεχίζω να συνδέομαι, πανικοβάλλομαι λίγο και μετά εισάγω μια άλλη διεύθυνση email που έχω και μετά ανοίγει ένας νέος λογαριασμός όπου έχω 0 κορώνες στον λογαριασμό.


Μετά από βοήθεια με τη ζωντανή υποστήριξη, αυτός ο λογαριασμός διαγράφεται και τώρα όταν προσπαθώ να συνδεθώ ξανά, μόνο με τον αριθμό και τον κωδικό, η σύνδεση οδηγεί απλώς σε μια λευκή οθόνη. Άρα δεν λειτούργησε.


Ήμουν σε επαφή με ζωντανή υποστήριξη, έστειλα email, έστειλα δεκάδες στιγμιότυπα οθόνης και ακόμη και βίντεο από το πότε προσπαθώ να συνδεθώ και οι συμβουλές τους δεν οδηγούν πουθενά. Τώρα έχει περάσει μια εβδομάδα και ακόμα δεν μπορώ να συνδεθώ και μέσω email και ζωντανής υποστήριξης απλώς μου ζητούν να περιμένω μέχρι να καταφέρει η τεχνική ομάδα να διορθώσει το πρόβλημα.


Είναι αυτός ένας λόγος για να υποβάλετε μια καταγγελία μέσω του Casino Guru ή πρέπει να δώσω στο SlotMonster περισσότερο χρόνο για να προσπαθήσει να επιλύσει το πρόβλημα;

Αυτόματη μετάφραση:
Seezoram
πριν από 6 μήνες

Hello. I can see that the casino is really willing to solve this issue of yours. Could it be some kind of technical issue you are experiencing, or is it an issue on the casino site?

I would recommend waiting until the casino is able to fix it out, and, of course, if you see that it is going nowhere, we are always here, ready to step in if needed. So, please keep us informed and update us with any new relevant information.

Romi
πριν από 6 μήνες

Yeah they have been good at responding to my emails and tried to answer my question to the best of their abilities so it might be wise to give them some time, for now at least.

I think it's a problem mostly on my end which to my knowledge I'm unable to fix myself. I have never experienced anything like this before and I have never experienced a casino unable to fix a technical issue for this duration of time.

So I guess the timing with my big win and the technical issue is a bit weird, the first time that's ever happened for my during my 5+ years of online playing in over 100+ different casinos.

Well see what happens now, I'll be in contact with them at the end of this week and hope for advancement. Being a new casino since February of this year does give me some suspicion that they're struggling on some end which directly affects me!

Seezoram
πριν από 6 μήνες

Also, being a new casino, they should put more effort into trying to fic things or issues, as in your case, so they will be able to build up their name. Don't you think so? I surely do.😉

Anyway, please keep us informed, and if needed, our complaint team will be glad to help you out and intervene. Even though I really hope it won't be necessary.🤞

πριν από 6 μήνες

Yeah I sure hope so, it's for their own reputation of course. But you can never be to careful or to naive when it comes to business trying to make money on your participation, it's by no means a charity organisation these casinos are running!

Thanks for your respons anyhow ☺️

πριν από 6 μήνες

Also, being a new casino, they should put more effort into trying to fic things or issues, as in your case, so they will be able to build up their name. Don't you think so? I surely do.😉

Anyway, please keep us informed, and if needed, our complaint team will be glad to help you out and intervene. Even though I really hope it won't be necessary.🤞

πριν από 6 μήνες

Γεια σου Romi! Σήμερα έγραψα 2 κριτικές (Καζίνο Κεντ και καζίνο Gama)! Πες μου γιατί απορρίφθηκαν; Επιπλέον, στις ειδοποιήσεις είδα ότι διαγράφηκαν και οι 2 προηγούμενες κριτικές μου (αυτές οι κριτικές δημοσιεύτηκαν αφού σας παρείχαν στοιχεία ότι είμαι πραγματικός παίκτης σε αυτά τα καζίνο)!

Είμαι πραγματικός παίκτης και είμαι έτοιμος να παρέχω στιγμιότυπα οθόνης από τους προσωπικούς μου λογαριασμούς σε αυτά τα καζίνο!!! Φαίνεται ότι δεν δημοσιεύεις ειλικρινείς κριτικές από παίκτες..... Είμαι δυσαρεστημένος με την τρέχουσα κατάσταση (μιλάω για διαγραφή κριτικών)!!!! Εξηγήστε γιατί το κάνατε αυτό;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Yeah I sure hope so, it's for their own reputation of course. But you can never be to careful or to naive when it comes to business trying to make money on your participation, it's by no means a charity organisation these casinos are running!

Thanks for your respons anyhow ☺️

πριν από 6 μήνες

That is why it's really important to see online gambling as a hobby you pay for and nothing else, right?😉

Let us know whenever you have any news from the casino, please.

πριν από 6 μήνες

Γεια σου Romi! Σήμερα έγραψα 2 κριτικές (Καζίνο Κεντ και καζίνο Gama)! Πες μου γιατί απορρίφθηκαν; Επιπλέον, στις ειδοποιήσεις είδα ότι διαγράφηκαν και οι 2 προηγούμενες κριτικές μου (αυτές οι κριτικές δημοσιεύτηκαν αφού σας παρείχαν στοιχεία ότι είμαι πραγματικός παίκτης σε αυτά τα καζίνο)!

Είμαι πραγματικός παίκτης και είμαι έτοιμος να παρέχω στιγμιότυπα οθόνης από τους προσωπικούς μου λογαριασμούς σε αυτά τα καζίνο!!! Φαίνεται ότι δεν δημοσιεύεις ειλικρινείς κριτικές από παίκτες..... Είμαι δυσαρεστημένος με την τρέχουσα κατάσταση (μιλάω για διαγραφή κριτικών)!!!! Εξηγήστε γιατί το κάνατε αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Hello. I am really sorry about this mistake. Let me fix it right away, please. Yes, you are right; we did receive the screenshots from you, and there was a mistake made when reviewing. I hope it won't happen again.🙏

πριν από 6 μήνες

Hello. I am really sorry about this mistake. Let me fix it right away, please. Yes, you are right; we did receive the screenshots from you, and there was a mistake made when reviewing. I hope it won't happen again.🙏

πριν από 6 μήνες

όλα είναι καλά τώρα, ευχαριστώ!

Αυτόματη μετάφραση:
MikeRus
πριν από 6 μήνες

I am glad that it could be fixed ASAP. We are really sorry about this mistake. I wish you a great day.🙂

πριν από 6 μήνες


I opened an account with slotmonster and was surprised to learn that I could make a deposit as I have a gambling block on my card. What they do is use off shore random company’s such as school courses or ticket selling companies which miscode transactions. They don’t have a uk gambling licence and as they are based in Costa Rica, there is no protection for players. Be careful with your card details! After depositing €150, I immediately emailed them to close my account and self exclude me. Thinking it was done as their terms state it will be done immediately, was harassed by loads of marketing material which triggered my old gambling addiction and 5 days later I made several deposits to again random companies in France and ended up €3000 down. Rent is due soon and I’m done! Contacted live chat in the end and made a complaint to which they acknowledged finding my email and said they understood and I will get an email. Nothing for days. They did block my vpn which also said that the site is not available in my jurisdiction (uk) of course, they need a uk gambling licence and shouldn’t accept uk players. Lots of money laundering and no protection so stay away from this site. I’m contacting the fraud department of my bank!

sjones78787878
πριν από 6 μήνες

Hello. I am really sorry about this situation. Our data team is still reviewing this casino, but to tell you the truth, it doesn't look well. Its safety index for now is only 4.4, which is bad.🤷‍♀️

I would like to recommend that you file a complaint here with our team, which is free of charge, of course. They will surely try to help you with the issue you are experiencing with this casino. Please follow this link to submit a complaint if you wish. Surely let us know if you need any assistance, we'll wait for your reply.

πριν από 5 μήνες

Hey again, I sent an email to Slotmonster 5 days ago asking about the current situation with the issue and they haven't responded to that email.


Ater talking with live support yet again they just say the same thing, "the technical team is working on it and will inform you as soon as possible" etc. So at the end of this week it's been 4 weeks without any progress whatsoever, and frankly I now feel like they're not aiming to ever fix the problem but instead just postpone it to withhold me from using my account and to make withdrawals of my victories!


In my book this is totally unacceptable! Any serious casino should be able to fix a problem like this in under 4 weeks. I now wonder if it's time for you guys to step in to assist in the process and if so, should I inform the casino about it?


Best regards

Seezoram
πριν από 5 μήνες

Thank you for the update, and I am sorry that the issue is still persisting.

I would recommend you file a complaint here with our team, and hopefully they will be able to sort it out. Just use this link to do so, please.

There is no need to inform the casino about anything; if our complaint team needs to contact them, they will do so when processing your case, and you will be informed about everything.

If you need any assistance, please let us know. I will keep my fingers crossed for you to get the best resolution to your case.🤞

Romi
πριν από 5 μήνες

Okay thanks, I'll give them till the end of this week and then I'll file a complaint!

Thanks for your respons

Seezoram
πριν από 5 μήνες

No problem at all. We are always glad if we can help somehow. Please make sure to keep us all informed.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα