πριν από 2 έτη
Τότε έκανες το σωστό. Βλέπω ότι η καταγγελία έχει ήδη εγκριθεί, καθώς έχουν περάσει περισσότερες από 2 εβδομάδες.
Then you did the right thing. I can see the complaint has already been approved since it's been more than 2 weeks.
0
Τότε έκανες το σωστό. Βλέπω ότι η καταγγελία έχει ήδη εγκριθεί, καθώς έχουν περάσει περισσότερες από 2 εβδομάδες.
Then you did the right thing. I can see the complaint has already been approved since it's been more than 2 weeks.
Απλώς σκέφτομαι ότι μπορεί να έχουν την προϋπόθεση ότι πρέπει να στοιχηματίσετε το ποσό που καταθέσατε μερικές φορές πριν κάνετε την ανάληψη. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν σημαίνει ότι το υπόλοιπό σας πρέπει να διπλασιαστεί, αλλά χρειάζεται απλώς να κάνετε μερικά στοιχήματα για να στοιχηματίσετε τα χρήματα που καταθέσατε "x φορές".
I'm just thinking that they might have the condition that you must bet the amount you deposited a few times before you make the withdrawal. In that case, it wouldn't mean your balance has to be doubled, but you just need to make a few bets in order to bet the money you deposited "x times".
Δεν υπάρχουν τέτοιοι όροι πουθενά.
Κανένας στοιχηματιστής δεν θα θέτει τέτοιους όρους στα πραγματικά κέρδη και θα έχει πελάτες. Κανένας λογικός άνθρωπος δεν θα συμφωνήσει με αυτό και στην πραγματικότητα θα αρχίσει να παίζει εκεί.
Η όλη ιδέα από αυτούς είναι ότι έχουν το δικαίωμα να επιβάλλουν τέτοιους όρους με 3 προϋποθέσεις..
"μπόνους καλωσορίσματος.
προωθητικές προσφορές·
ξεχωριστοί Όροι και Προϋποθέσεις, που διέπουν ένα συγκεκριμένο ΕΚΔΗΛΩΣΗ παιχνιδιού/esports"
Πώς σχετίζεται η νίκη μου με τα προαναφερθέντα, δεν χρησιμοποίησα ποτέ κανένα μπόνους ούτε συμμετείχα σε προσφορά και προώθηση.
Κατέθεσα, έπαιξα και κέρδισα..
Η επιβολή rollover στα πραγματικά μου κέρδη είναι μια πράξη απάτης..
There is no such conditions anywhere whatsoever.
No bookie will make such condition on actual winnings and have customers. No sane person will agree to it and actually start playing there.
The whole idea from them is that they have the right to impose such conditions on 3 conditions..
"welcome bonuses;
promotional offers;
separate Terms and Conditions, governing a particular game/esports EVENT"
How does my winning relate to the above mentioned, I never used any bonus nor participated in and promotion.
I deposited, played, and won..
Imposing rollover on my actual winnings is an act of scam..
Φυσικά, δεν έχει νόημα να εφαρμόζετε απαιτήσεις στοιχηματισμού στα κέρδη εάν δεν παίζατε με μπόνους. Μόλις είπα ότι ίσως υπάρχει μια απαίτηση στοιχηματισμού στην κατάθεσή σας. Εν πάση περιπτώσει, μπορείτε να υποβάλετε ένα παράπονο εδώ στον ιστότοπό μας και θα προσπαθήσουμε να το εξετάσουμε και να σας βοηθήσουμε.
Of course, it doesn't make sense to apply wagering requirements on winnings if you didn't play with a bonus. I just said that maybe there's a wagering requirement on your deposit. Anyway, you can submit a complaint here on our website and we'll try to look at it and help you.
Εντάξει. Τώρα επαλήθευσαν τον λογαριασμό μου, αλλά με αναγκάζουν να στοιχηματίσω τα κέρδη που αποκτήθηκαν. Όταν δεν είχα μπόνους. Σαφώς αυτό το δωμάτιο είναι απάτη
Okay. Now they verified my account but they force me to bet the winnings obtained. When I had no bonus. Clearly this room is a scam
Bueno. Ahora me verificaron la cuenta pero me obligan a apostar las ganancias obtenidas . Cuando yo no tenia ningún bono. Clarmanente esta sala es una estafa
Γεια σου Ντάνιελ. Έχω περάσει 2 εβδομάδες. Έχω ανοίξει καταγγελία. Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας
Hello Daniel. I'm past 2 weeks. I have opened a complaint. Thank you very much for your help
Hola Daniel. ya paso las de 2 semanas. He abierto una queja . Muchas gracias por su ayuda
Χαίρετε,
Είμαι σίγουρος ότι ο Daniel πρότεινε να περιμένετε λίγο για να ολοκληρωθεί η επαλήθευση. Όχι, αυτό υπέβαλε την καταγγελία θα δούμε αν μπορούμε να βοηθήσουμε.
Σας ζητώ όμως να κάνετε υπομονή.
Hello,
I'm quite sure that Daniel suggested that you should wait a bit for the verification to be completed. Not, that submitted the complaint we shall see if we can help.
I ask you to be patient, however.
Λοιπόν, δεν λέω ότι αυτό το καζίνο είναι στην κορυφή, αλλά είναι επιχειρηματικό πρότυπο ότι τα καζίνο εφαρμόζουν απαιτήσεις στοιχηματισμού στις καταθέσεις, ακόμη και αν δεν υπάρχει ενεργό μπόνους. Δεν γνωρίζω τις λεπτομέρειες, επομένως θα περιμένω περισσότερες πληροφορίες στο νήμα παραπόνων σας.
Well, I'm not saying that this casino is at the top, but it is a business standard that casinos apply wagering requirements on deposits even if there is no active bonus. I do not know the details, so I will wait for more info in your complaint thread.
Αυτό το καζίνο είναι δύσκολο να πληρώσει, ελέγχουν τον λογαριασμό και μετά ζητούν επιπλέον έγγραφα, λένε ότι έχει μια περίοδο 5 εργάσιμων ημερών, αλλά στην πραγματικότητα είναι 2 εβδομάδες για έλεγχο και μετά πληρωμή. Πολλή ασέβεια. Μην παίζεις .
This casino is a drag to pay, they check the account and then ask for additional docs, they say it has a period of 5 working days, but in reality it is 2 weeks to check and then pay t. Much disrespect. Do not play .
Esse casino é uma enrolação para pagar , fazem verificações da conta e depois pedem mais docs adicionais, falam que tem o período de 5 dias úteis, mas na real são 2 semanas para verificarem e depois t pagarem . Muita falta de respeito. Não joguem .
Χαίρετε,
Καταλαβαίνω ότι μπορεί να φαίνεται ότι το καζίνο είναι αργό. Επιτρέψτε μου να αναφέρω ότι ειδικά η πρώτη ανάληψη μπορεί να διαρκέσει περισσότερο για να προχωρήσει, επειδή ο παίκτης και ο λογαριασμός πρέπει πρώτα να επαληθευτούν πλήρως.
Έχετε ήδη πληρωθεί, παρακαλώ;
Hello,
I understand it may seem that the casino is slow. Allow me to mention that espaecially the first withdrawal may take longer to proceed, because the player and account must be fully verified first.
Have you already got paid, please?
Αυτό είναι το πρόβλημα, δεν ήταν η πρώτη ανάληψη και ο λογαριασμός είχε ήδη επαληθευτεί. Δεν παραλήφθηκε ακόμα .
That's the problem, it wasn't the first withdrawal and the account was already verified. Not yet received .
Esse é o problema, não foi o primeiro saque e a conta já estava verificada. Não recebi ainda .
Πρέπει να πω ότι σε περίπτωση της πρώτης ανάληψης, επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να επαληθεύσουν τον λογαριασμό και να προχωρήσουν σε συνδεδεμένη πληρωμή. Ας πούμε λοιπόν ότι θα πρέπει να είναι πιο ομαλή όταν δεν εμπλέκεται η επαλήθευση.
Σε τι κατάσταση βρίσκεται τώρα η απόσυρσή σας και πότε υποβλήθηκε, παρακαλώ;
Νομίζω ότι μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο υποβολής καταγγελίας.
I must say that in case of the first withdrawal, we allow casinos 14 full days to verify the account and proceed with associate payment. So let's just say that it should be smoother when the verification is not involved.
In what status is your withdrawal now, and when it was submitted, please?
I think you may consider submitting a complaint.
Θα δοκίμαζα να εγκαταστήσω ξανά την εφαρμογή ή εάν προβάλλει πρόγραμμα περιήγησης, θα διαγράψω τα cookie (βεβαιωθείτε ότι έχετε αποθηκεύσει τον κωδικό σύνδεσής σας), εναλλακτικά, μπορείτε να δοκιμάσετε να χρησιμοποιήσετε διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης ή να προσπαθήσετε να αποκτήσετε πρόσβαση στον ιστότοπο μέσω του συνδέσμου μας:
https://casino.guru/cyber-bet-casino-review
Απλώς κάντε κλικ στο λογότυπο.
Η τελευταία πρόταση θα ήταν η χρήση διαφορετικής συσκευής.
Λειτουργεί τίποτα;
I would try reinstalling the app or if it's a browser viewing, I would clear the cookies (make sure you saved your login password), alternatively, you can try to use a different browser, or try to access the site via our link:
https://casino.guru/cyber-bet-casino-review
Just click on the logo.
The last suggestion would be using a different device.
Does anything work?
Επικοινώνησα μαζί τους και συνεχίζουν να λένε ότι είναι μπλοκαρισμένο. Αλλά δεν υπάρχει καμία εξήγηση και καμία πρόβλεψη. Κάθε μέρα λένε ότι το αύριο θα ξεκλειδωθεί και η κλειδαριά δεν βγαίνει ποτέ.
I contacted them and they keep saying it is blocked. But there is no explanation and no prediction. Every day they say that tomorrow will be unlocked and the lock never comes out.
Entrei em contato com eles e eles continuam falando que está bloqueado . Mas não tem explicação e nem previsão. Todos os dias falam que amanhã estará desbloqueado e o bloqueio nunca sai .
Απλώς δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μπορούν να σου πουν τον λόγο.
Τι είναι τόσο περίπλοκο σε αυτό;
Νομίζω ότι πρέπει να υποβάλετε ένα παράπονο ( απλώς πατήστε/κάντε κλικ εδώ ), ας δούμε τι μπορούμε να μάθουμε για αυτόν τον αποκλεισμό λογαριασμού.
I just can't understand why they can't tell you the reason.
What is so complicated about it?
I think that you should submit a complaint (just tap/click here), let's see what we can find out about this account block.
Έλεγξα το παράπονό σας, έκλεισε ως ανεπίλυτο - παθητικό ρυθμιστή, επομένως πιστεύω ότι τελείωσε.
Μόνο μερικά παράπονα έχουν λυθεί μέχρι στιγμής🤨:
I checked your complaint, was closed as an unresolved - passive regulator hence I feel that it's over.
Only a few complaints have been solved so far🤨:
Λοιπόν, δεν έχω δοκιμάσει το καζίνο cyber.bet και δεν θα το δοκιμάσω ποτέ!
Δείτε τα σχόλια και η φήμη που δίνει ο γκουρού του καζίνο είναι προειδοποιητική.
Μπορώ να δω ότι έχετε ανοιχτό παράπονο με το 1win BOOKMAKER!
Είναι προφανές ότι εξαπατούν εμάς τους Νιγηριανούς περισσότερο, τους Βραζιλιάνους και μερικούς Ισπανούς!
Παρακαλώ απαντήστε στο νήμα 1win, ας κάνουμε μια συζήτηση!
Well I haven't tried the cyber.bet casino and will never try it!
See you guys comments and the reputation given by the casino guru is warning.
I can see you have an opened complaint with 1win BOOKMAKER!
It's quite obvious they're scamming we Nigerians most, the Brazils and some Spanishs!
Please reply on 1win thread let's have a discussion!
Γεια σας, έχω ζητήσει ανάληψη με τραπεζικό έμβασμα στις 5 Σεπτεμβρίου στις 7:41 ώρα Χιλής, μέχρι σήμερα τα χρήματα δεν έχουν φτάσει ακόμη. Το status της ανάληψης είναι 'σε αναμονή' από την 6η, μου λένε να κάνω υπομονή και να περιμένω, αλλά διαβάζοντας όλα τα σχόλια που υπάρχουν, ανησυχώ ότι δεν θα κατατεθεί.
Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί εδώ και λίγο καιρό.
Θα προσέχω.
Hello, I have requested a withdrawal by bank transfer on September 5 at 7:41 Chilean time, to date the money has not yet arrived. The status of the withdrawal is 'on hold' since the 6th, they tell me to be patient and keep waiting, but reading all the comments there are, I am concerned that it will not be deposited.
My account has been verified for a while now.
I will be careful.
Buenas, yo he solicitado un retiro mediante transferencia bancaria el día 5 de septiembre a las 7:41 hora chilena, a día de hoy aún no me ha llegado el dinero. El estado del retiro es ‘en espera’ desde el día 6, me dicen que tenga paciencia y que siga esperando, pero leyendo todos los comentarios que hay me preocupa que no me sea depositado.
Mi cuenta ya se encuentra verificada desde hace ya un tiempo.
Estaré atento.
Όσον αφορά το αίτημα ανάληψης, εάν υποβληθεί σε επεξεργασία, εννοώ ότι αν δεν μπορείτε να ακυρώσετε το αίτημα ανάληψης, τότε θα πρέπει να ηρεμήσετε τα χρήματά σας θα πληρωθούν, αλλά τη στιγμή που θα μπορέσετε να τα ακυρώσετε πίσω στο πορτοφόλι σας, λυπάμαι που το λέω...μπορεί να υπάρχει πρόβλημα!
On the withdrawal request if it is processed, I mean if you are unable to cancel the withdrawal request,then you should calm down your money will be paid,but the moment you're a able to cancel it back to your wallet, I'm sorry to say....there might be a problem!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.