ΦόρουμΚαζίνοChipstars Casino - γενική συζήτηση

Chipstars Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 15)

πριν από 2 έτη από bojan851
|
40228 προβολές 280 απαντήσεις |
|
1...14 15
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 ημέρες

Έχεις δίκιο σε όλα... Περιμένω ανάληψη 4500€ εδώ και δύο μήνες... Το χειρότερο είναι ότι οι Chipstars είχαν αυτή την 'υψηλότερη βαθμολογία ασφαλείας' τον Απρίλιο... Διαφορετικά δεν θα έπαιζα ποτέ σε τέτοια ένα καζίνο.

Η ευθύνη ανήκει επίσης στο Φόρουμ Γκουρού του Καζίνο για αυτήν την αξιολόγηση.

Εάν ένα καζίνο έχει την υψηλότερη βαθμολογία ασφαλείας, αναμένω ότι θα προσφέρει πραγματικά κορυφαία ποιότητα κ.λπ.

Αυτό το καζίνο, με βάση την ίδρυσή του, την ιστορία του καζίνο, κ.λπ., δεν αξίζει καθόλου αυτή τη βαθμολογία.

Η υψηλότερη βαθμολογία ασφαλείας θα πρέπει να δοθεί σε ένα καζίνο που υπάρχει στην αγορά εδώ και πολλά χρόνια και είναι απολύτως αξιόπιστο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 ημέρες

I understand everything you want to say, but if the casino, as you say, was operating fine and was honest and you were getting money, there was no reason for it to have a low safety index. If the casino turns the other way and starts being unfair to the players, not paying out money and so on, then it has to start sometime and when it begins and they stop dealing with us, that's when their rating will go down. But we have to have some experience from other players on that basis. If you said there were no problems with them before and you registered there six months ago based on a good safety index, then they probably deserved it.

Even though I know what you're talking about, you need to look at it a little bit that way as well. Of course I don't like it when players have to wait as long as you do for money, but when a casino check gameplay with a provider, they have to wait just as long for what they are told. I saw that Jakub has contacted them again to ask them what stage it is at and what is going on. I hope we will get a clear answer.

πριν από 4 ημέρες

Βλέπω κάποιοι περίμεναν εδώ και δύο μήνες για πληρωμή. Θα κάνω καταγγελία αν δεν πληρώσουν μέχρι αύριο, δεν έχουν δώσει καμία απάντηση στο live chat εδώ και μέρες, και μάλιστα άρχισαν να απαντούν ειρωνικά...

Ζωντανή συνομιλία Chipstarscasuni:

Θα λάβετε απάντηση κατά τη διάρκεια της ημέρας:

Η πληρωμή θα ολοκληρωθεί εντός της ημέρας.

Θα λάβετε απάντηση το απόγευμα:

Τα χρήματά σας θα πληρωθούν αύριο.


Ξαναπαίζω.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 ημέρες

Η Europol θα πρέπει να είναι αυτή που θα αντιμετωπίσει αυτούς τους απατεώνες ή η Interpol. Ο διευθυντής του καζίνο παρακολουθεί συνεχώς αυτή τη συζήτηση στο φόρουμ χωρίς να παρεμβαίνει. Όλοι οι δυσαρεστημένοι παίκτες σε όλα τα φόρουμ θα πρέπει να συγκεντρωθούν και να υποβάλουν καταγγελία 🤌🤌🤌



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 ημέρες
Αυτόματη μετάφραση:
Camoranesi
πριν από 3 ημέρες

Well, I hope the complaint will help you when you lodge it. I'll be happy if the casino manages to resolve everything and it doesn't drag on any longer because it's starting to be quite a long period of time.

πριν από 2 ημέρες

Dear Camoranesi,

We kindly ask you to share your username or email address with us so that we can investigate the case and determine why your withdrawal is taking longer than usual.

Thank you in advance for your response, we appreciate your cooperation.

The Chipstars Team

1...14 15
Μετάβαση στη σελίδααπό 15 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα