ΦόρουμΚαζίνοChipstars Casino - γενική συζήτηση

Chipstars Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 14)

πριν από 2 έτη από bojan851
|
40257 προβολές 280 απαντήσεις |
|
1...13 14 15
Προσθήκη ανάρτησης
dancerreddevile
πριν από 5 ημέρες

το έκανα. Το Καζίνο ανακοινώθηκε στην προσφυγή, είπαν ότι βρίσκεται σε εξέλιξη πρόσθετη «έρευνα του παρόχου» και ότι θα διαρκέσει το πολύ 7 ημέρες.

Φυσικά και αυτός ο χρόνος πέρασε υπερδιπλάσιος...

Αυτό το καζίνο αποδεικνύεται πρακτικά ότι δεν είναι καθόλου καζίνο, αλλά μια γέφυρα μεταξύ παικτών και παρόχων παιχνιδιών, τώρα μεταφέρουν τα πάντα στον "πάροχο παιχνιδιών".



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 ημέρες
Αυτόματη μετάφραση:
vladan4053
πριν από 5 ημέρες

Αυτή είναι η συνηθισμένη τους δικαιολογία. Όλα όσα σχετίζονται με το παιχνίδι τα κάνει ο πάροχος, δεν έχουν καμία σχέση. Απλώς πρέπει να λαμβάνουν πληρωμές και πληρωμές. Οι πληρωμές τους πάνε υπέροχα, τα χρήματα βρίσκονται στον λογαριασμό σας αμέσως, με λίγα κλικ. Το ίδιο και η πληρωμή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 ημέρες

το έκανα. Το Καζίνο ανακοινώθηκε στην προσφυγή, είπαν ότι βρίσκεται σε εξέλιξη πρόσθετη «έρευνα του παρόχου» και ότι θα διαρκέσει το πολύ 7 ημέρες.

Φυσικά και αυτός ο χρόνος πέρασε υπερδιπλάσιος...

Αυτό το καζίνο αποδεικνύεται πρακτικά ότι δεν είναι καθόλου καζίνο, αλλά μια γέφυρα μεταξύ παικτών και παρόχων παιχνιδιών, τώρα μεταφέρουν τα πάντα στον "πάροχο παιχνιδιών".



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 ημέρες

Ένα κανονικό καζίνο επαληθεύει τον λογαριασμό σε μισή ώρα και η πληρωμή θα πρέπει να είναι το πολύ 15 μετά το τέλος του τελευταίου ζεύγους στο εισιτήριο. Και αν πρόκειται για παιχνίδια κουλοχέρη, πόκερ ή ρουλέτας, η πληρωμή θα πρέπει να είναι άμεση. Από τη στιγμή που σε βιδώνουν έτσι, είναι απατεώνες. Και ποιος ξέρει πόσοι άνθρωποι είναι σαν εσένα...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 ημέρες

I see that my messages on this topic are being deleted by Casino Guru. So much for freedom of speech!

An obvious sponsored ad for the casino on the forum.

Two months of waiting for a payout—unbelievable.

πριν από 5 ημέρες

None of your posts have been deleted by us. Maybe it just happened that one of them crashed into the system because of some phrase and had to be approved, but nothing was deleted from what I saw.

πριν από 5 ημέρες

I summited a review last week which wasn't approved had no option other than to summit a complaint yesterday and cancelled the review.

I joined this casino because of the high rating on casino guru and now I've had a withdrawal pending for near 1week customer service are not helpful they informed me on Friday that the withdrawal would be approved by evening time "that obviously didn't happen".

Today they are telling me there's no time frame, maybe it's time to review this casinos rating on here..

jahiles3
πριν από 5 ημέρες

We have the same problem. I was told that the money would be paid out 'tomorrow,' but that tomorrow hasn't come for two months.

Unfortunately, this is all becoming VERY SUSPICIOUS. As for that highest security rating, it all seems unfortunately sponsored.

jahiles3
πριν από 5 ημέρες

Hmm this withdrawal has just been approved

πριν από 5 ημέρες

Αυτό το καζίνο είναι απάτη!

Δεν θέλω να παίξω πια σε αυτό το καζίνο. Τα κουλοχέρηδες έχουν το χαμηλότερο RTP στον κόσμο, αν δεν το πιστεύετε, δείτε το! Είναι πολύ πιθανό να έχουν κάποιου είδους διπλό σύστημα και να απατούν στα κουλοχέρηδες!

Προσπαθώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου εδώ και 6 μέρες, η υποστήριξη πελατών είναι άχρηστη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 ημέρες

Ο λογαριασμός Επαληθεύτηκε, οι προηγούμενες πληρωμές ολοκληρώθηκαν την ίδια μέρα!

Δεν μπορώ να υποβάλω παράπονο γιατί πρέπει να περάσει περίοδος 15 ημερών από την αίτηση υπαναχώρησης.

Καλύτερα να μην γράψω τη γνώμη μου για αυτό το καζίνο...

Αυτόματη μετάφραση:
dancerreddevile
πριν από 5 ημέρες

Το καζίνο δεν μου ζήτησε έγγραφα και έκανε την πληρωμή την πρώτη φορά χωρίς επαλήθευση. Όταν ζήτησα δεύτερη ανάληψη, μου ζήτησαν έγγραφα, επαληθεύτηκε ο λογαριασμός και πληρώθηκαν τα χρήματα.

Τώρα απλώς καθυστερούν την απόσυρση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 ημέρες

Λοιπόν, όπως έγραψα νωρίτερα...Όλο και περισσότεροι απατεώνες βγαίνουν μπροστά...Παιδιά, τι να σας πω, εκτός από την υποβολή καταγγελιών εδώ, στο casinoGuru, ΚΑΙ στο lcb.org.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 ημέρες

None of your posts have been deleted by us. Maybe it just happened that one of them crashed into the system because of some phrase and had to be approved, but nothing was deleted from what I saw.

πριν από 5 ημέρες

Σκέφτεται το casinoGuru να υποβαθμίσει αυτό το καζίνο; Αφού υπάρχουν όλο και περισσότεροι παίκτες με το ίδιο πρόβλημα.

Αυτόματη μετάφραση:
Camoranesi
πριν από 4 ημέρες

If you're waiting for 6 days, unfortunately, you'll be waiting even longer... I've been waiting for two months now 🙄

In the past, they were reliable, but you can't live off past glory...


I'm speechless at this point.

dancerreddevile
πριν από 4 ημέρες

Μπράβο αδερφέ είχες δίκιο!

Δεν είναι τυχαίο ότι την ίδια στιγμή οι άνθρωποι έχουν παρόμοια προβλήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 ημέρες

Μια γρήγορη προειδοποίηση από εμένα, το Chipstars ανήκει στην Games & More BV και πρόσφατα κυκλοφόρησε ένα νέο καζίνο που ονομάζεται Favoritobet, το οποίο λειτουργεί επίσης υπό την Games & More BV. Εάν μεταβείτε στη συνομιλία στο Favoritobet και στη συνέχεια στείλετε μια μεταγραφή συνομιλίας στο email σας, ο αποστολέας είναι το email του Chipstars, επομένως ανήκουν σίγουρα μαζί. Και τα δύο καζίνο λειτουργούν από την Κροατία/Σερβία. Τα παράπονα συσσωρεύονται και σε άλλες πλατφόρμες, και ειδικά πρόσφατα. Έχω επίσης ένα παράπονο κατά της Favoritobet... Ναι, θα μπορούσατε να έχετε δίκιο ότι το Chipstars ήταν καλό στο παρελθόν, αλλά τώρα όλα αλλάζουν και αυτό κάθε άλλο παρά καλό είναι. Βλέπω πολλούς παραλληλισμούς εδώ με το πώς με αντιμετώπισε η Favoritobet.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 ημέρες
Αυτόματη μετάφραση:
vladan4053
πριν από 4 ημέρες

Υπάρχει μια τεράστια συζήτηση για το θέμα της Μεγάλης Βρετανίας στο casinomeister όπου ο εκπρόσωπος του καζίνο δεν μπορεί να δώσει μια ειλικρινή απάντηση. Απλώς ρίξτε μια ματιά εκεί και πάρτε μια ιδέα για το πώς λειτουργεί το Chipstars

Αυτόματη μετάφραση:
yasin61
πριν από 4 ημέρες

Έχεις δίκιο σε όλα... Περιμένω ανάληψη 4500€ εδώ και δύο μήνες... Το χειρότερο είναι ότι οι Chipstars είχαν αυτή την 'υψηλότερη βαθμολογία ασφαλείας' τον Απρίλιο... Διαφορετικά δεν θα έπαιζα ποτέ σε τέτοια ένα καζίνο.

Η ευθύνη ανήκει επίσης στο Φόρουμ Γκουρού του Καζίνο για αυτήν την αξιολόγηση.

Εάν ένα καζίνο έχει την υψηλότερη βαθμολογία ασφαλείας, αναμένω ότι θα προσφέρει πραγματικά κορυφαία ποιότητα κ.λπ.

Αυτό το καζίνο, με βάση την ίδρυσή του, την ιστορία του καζίνο, κ.λπ., δεν αξίζει καθόλου αυτή τη βαθμολογία.

Η υψηλότερη βαθμολογία ασφαλείας θα πρέπει να δοθεί σε ένα καζίνο που υπάρχει στην αγορά εδώ και πολλά χρόνια και είναι απολύτως αξιόπιστο

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 ημέρες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 ημέρες

I summited a review last week which wasn't approved had no option other than to summit a complaint yesterday and cancelled the review.

I joined this casino because of the high rating on casino guru and now I've had a withdrawal pending for near 1week customer service are not helpful they informed me on Friday that the withdrawal would be approved by evening time "that obviously didn't happen".

Today they are telling me there's no time frame, maybe it's time to review this casinos rating on here..

πριν από 4 ημέρες

When you deleted it, I don't see the reason why it was rejected, which is a pity because I would have tried to explain to you why that happened. 

Anyway, as far as the withdrawal is concerned you can see that you are not the only one, it looks like the casino has a delay but when it will be resolved I have no idea. In the end, I would probably be wary of any timeframes from the casino when they can't meet them, it certainly doesn't add to the credibility. 

Since you have an open complaint, our team will try to help you and if nothing changes we will contact the casino and I wonder if the other players will get paid because there are some who have been waiting longer.

πριν από 5 ημέρες

Αυτό το καζίνο είναι απάτη!

Δεν θέλω να παίξω πια σε αυτό το καζίνο. Τα κουλοχέρηδες έχουν το χαμηλότερο RTP στον κόσμο, αν δεν το πιστεύετε, δείτε το! Είναι πολύ πιθανό να έχουν κάποιου είδους διπλό σύστημα και να απατούν στα κουλοχέρηδες!

Προσπαθώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου εδώ και 6 μέρες, η υποστήριξη πελατών είναι άχρηστη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 ημέρες

I would probably refrain from similar views even though I know what they imply. The fact that several players have a similar problem, so it would be best if the casino shed light on the whole situation to calm the players down. I don't really understand if they don't say anything and leave the player alone. Anyway, you're right that we give casinos 14 days to make a withdrawal, but if nothing happens you can open a complaint a little earlier and we'll try to help.

I'll keep an eye on how it all develops because I'm interested when there are more of you players waiting for your money.

I wish you the best of luck.☘️

πριν από 5 ημέρες

Σκέφτεται το casinoGuru να υποβαθμίσει αυτό το καζίνο; Αφού υπάρχουν όλο και περισσότεροι παίκτες με το ίδιο πρόβλημα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 ημέρες

If the casino does not resolve the situations that have arisen and the complaints remain as unresolved, the safety index will go down for sure. But it is important that the players maintain the whole process, that they do not lose their money and that the complaints are closed. 

But from what I have seen, the casino is responding to the complaints, so I firmly believe that it will all be resolved in the end and everyone will get what is coming to them. 

However, if this does not happen, we will certainly take the necessary steps from our side.

1...13 14 15
Μετάβαση στη σελίδααπό 15 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα