Δεν μπορώ πλέον καν να έχω πρόσβαση στον ιστότοπο. Έχω πάνω από 4.000 € σε εκκρεμότητα για ανάληψη τώρα...
Έτσι μοιάζει ένα καζίνο με την "υψηλότερη βαθμολογία ασφαλείας" από τον Απρίλιο του 2024.
I can no longer even access the website. I have over €4,000 pending for withdrawal now...
This is what a casino with the "highest security rating" from April 2024 looks like.
Βλέπω ότι είναι αρκετά ταραγμένο και κάποιος πληρώθηκε, αλλά βλέπω ότι δεν το έχετε πληρώσει ακόμα. Τέλος πάντων, το καζίνο επικοινώνησε, έγραψε ξανά εδώ και είναι καλό που προσπαθούν να τακτοποιήσουν τα πράγματα. Ξέρω ότι το να περιμένεις ένα μήνα δεν είναι ευχάριστο αλλά πιστεύω ότι θα πάρεις τα λεφτά σου τελικά και όλα θα πάνε καλά.
Θα το εκτιμούσα αν συνεχίζατε να με ενημερώνετε για το πώς πάνε τα πράγματα.
I see it's quite turbulent and someone got paid but I see you still haven't. Anyway, the casino got in touch, wrote back here and it's good that they are trying to sort things out. I know that waiting for a month is not pleasant but I believe that you will get your money eventually and everything will be fine.
I would appreciate it if you would continue to update me on how things are going.
Ναι, έχω πληρωθεί 🎉🎉 Μου συνέστησαν να ακυρώσω τη συναλλαγή και να προσπαθήσω ξανά με κρυπτογράφηση. Το έκανα και πλήρωσα μέσα στην ώρα. Αχ ελπίζω να πληρωθήκατε κι εσείς 🤞
Yes I’ve been paid 🎉🎉 I was advised to cancel the transaction and try again with crypto. I did and was paid within the hour. Aw hope you’ve been paid too 🤞
Υπέροχα νέα, χαίρομαι πολύ που πήρες τα χρήματά σου.
Ελπίζω ότι αυτό θα ισχύει και για τους άλλους παίκτες και θα πάρουν και αυτοί τα χρήματά τους το συντομότερο δυνατό.
Παρά τα όσα έχουν συμβεί, θα μείνετε εδώ; Σύμφωνα με αυτά που έγραψες, αυτό το καζίνο είναι μια χαρά για σένα, γι' αυτό ρωτάω. ☘️🎉
Great news, I'm very glad you got your money.
I hope this will be the case for the other players and they will also get their money as soon as possible.
In spite of what has happened, will you stay here? According to what you wrote, this casino is fine for you, so that's why I'm asking. ☘️🎉
Νόμιζα επίσης ότι αυτό το καζίνο ήταν καλό, αλλά μόλις κέρδισα, άλλαξε η πολιτική τους απέναντί μου...
Με απέκλεισαν σε Telegram, WhatsApp... Περίμενα 35 μέρες για την πληρωμή μου...
Συνήθιζαν να πληρώνουν μέσα σε λίγες ώρες, αντιμετωπίζοντας υπέροχα τους πελάτες που είχαν ζημιά, αλλά μετά άλλαξαν την πολιτική τους...
Η συμβουλή μου σε εσάς ως το φόρουμ του Chipstars είναι να ελέγχετε περιστασιακά τις «κριτικές αξιολόγησης ασφαλείας» σας...
Και συμβουλεύω τους παίκτες από το Ηνωμένο Βασίλειο να είναι προσεκτικοί, καθώς θα μπορούσαν να καταλήξουν στην ίδια κατάσταση με εμένα.
I also thought this casino was good, but once I won, their policy towards me changed...
They blocked me on Telegram, WhatsApp... I’ve been waiting 35 days for my payout...
They used to pay out within a few hours, treating clients who were at a loss wonderfully, but then they changed their policy...
My advice to you as the Chipstars forum is to occasionally check your 'safety rating reviews'...
And I advise players from the UK to be cautious, as they could end up in the same situation as me.
Ναι, χαίρομαι που συνεχίζω να παίζω σε chipstars. Έκανα ακόμη και μια κατάθεση σήμερα το πρωί, αλλά δεν ήμουν τυχερός αυτή τη φορά. Δεν μπορώ να τα κερδίσω όλα όμως, ρε 😁 Χάρηκα με τον γκουρού του καζίνο, καθώς μου έδωσε κάπου να έρθω να ζητήσω συμβουλές και να δω πώς τα πάνε οι άλλοι. Ελπίζω ο τύπος των 30 ημερών να τακτοποιηθεί σύντομα, καθώς πραγματικά δεν νομίζω ότι οι chipstar έχουν κάνει κάτι από αυτά επίτηδες. Θα ήταν κρίμα να πέσει η βαθμολογία τους εξαιτίας αυτού, αλλά αν συμβεί, είμαι σίγουρος ότι θα δουλέψουν για να ανακτήσουν την καλή τους φήμη, κάτι που με τη σειρά του είναι καλό για εμάς τους παίκτες. Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας σε αυτό το θέμα Jaro 🤗
Yeah I’m happy to keep playing at chipstars. I even made a deposit this morning but wasn’t luck this time. Cant win them all though ay 😁 I’ve been glad of casino guru as it gave me somewhere to come and ask advice and see how others are doing. I hope the 30 day guy gets sorted soon as i really don’t think chipstars have done any of this on purpose. It would be a shame if their rating has to go down because of this but if it does I’m sure they’ll work to regain their good reputation which in turn is good for us the players. Thanks for your help in this matter Jaro 🤗
Χαίρομαι πολύ που έλαβες τα χρήματά σου.
Κατανοώ τον ενθουσιασμό σας για το Chipstars Casino. Κάποτε ένιωθα το ίδιο. Δυστυχώς, αν καταλήξεις σε κέρδος κάποια στιγμή, θα δεις μια διαφορετική πλευρά τους...
Εάν χάνετε χρήματα, θα είναι οι «καλύτεροι φίλοι» σας και πάντα διαθέσιμοι για εσάς.
Συνολικά, ελπίζω να τελειώσει αυτή η φάρσα με εμένα και το καζίνο και να λάβω επιτέλους τα χρήματά μου... πρακτικά έχασα την εμπιστοσύνη μου.
Im very glad that you received your money.
I understand your enthusiasm for Chipstars Casino; I once felt the same way.Unfortunately, if you end up in profit at some point, you’ll see a different side of them...
If you’re losing money, they’ll be your 'best friends' and always available for you.
All in all, I hope this farce with me and the casino ends and that I finally receive my money... I’ve practically lost my trust.
Νόμιζα επίσης ότι αυτό το καζίνο ήταν καλό, αλλά μόλις κέρδισα, άλλαξε η πολιτική τους απέναντί μου...
Με απέκλεισαν σε Telegram, WhatsApp... Περίμενα 35 μέρες για την πληρωμή μου...
Συνήθιζαν να πληρώνουν μέσα σε λίγες ώρες, αντιμετωπίζοντας υπέροχα τους πελάτες που είχαν ζημιά, αλλά μετά άλλαξαν την πολιτική τους...
Η συμβουλή μου σε εσάς ως το φόρουμ του Chipstars είναι να ελέγχετε περιστασιακά τις «κριτικές αξιολόγησης ασφαλείας» σας...
Και συμβουλεύω τους παίκτες από το Ηνωμένο Βασίλειο να είναι προσεκτικοί, καθώς θα μπορούσαν να καταλήξουν στην ίδια κατάσταση με εμένα.
I also thought this casino was good, but once I won, their policy towards me changed...
They blocked me on Telegram, WhatsApp... I’ve been waiting 35 days for my payout...
They used to pay out within a few hours, treating clients who were at a loss wonderfully, but then they changed their policy...
My advice to you as the Chipstars forum is to occasionally check your 'safety rating reviews'...
And I advise players from the UK to be cautious, as they could end up in the same situation as me.
Καταλαβαίνω γιατί έχετε αυτή τη γνώμη, και ειλικρινά δεν σας κατηγορώ αν περιμένετε πολύ. Ωστόσο, πιστεύω ότι θα λάβετε τα χρήματα και μετά μπορείτε να αποφασίσετε πώς θα προχωρήσετε.
Εύχομαι πολύ να τελειώσει καλά και για σένα. 😕
I understand why you are of this opinion, and frankly I don't blame you if you wait for quite a long time. Nevertheless, I believe that you will receive the money and then you can make a decision on how to proceed.
I very much wish that it will end well for you too. 😕
Ναι, χαίρομαι που συνεχίζω να παίζω σε chipstars. Έκανα ακόμη και μια κατάθεση σήμερα το πρωί, αλλά δεν ήμουν τυχερός αυτή τη φορά. Δεν μπορώ να τα κερδίσω όλα όμως, ρε 😁 Χάρηκα με τον γκουρού του καζίνο, καθώς μου έδωσε κάπου να έρθω να ζητήσω συμβουλές και να δω πώς τα πάνε οι άλλοι. Ελπίζω ο τύπος των 30 ημερών να τακτοποιηθεί σύντομα, καθώς πραγματικά δεν νομίζω ότι οι chipstar έχουν κάνει κάτι από αυτά επίτηδες. Θα ήταν κρίμα να πέσει η βαθμολογία τους εξαιτίας αυτού, αλλά αν συμβεί, είμαι σίγουρος ότι θα δουλέψουν για να ανακτήσουν την καλή τους φήμη, κάτι που με τη σειρά του είναι καλό για εμάς τους παίκτες. Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας σε αυτό το θέμα Jaro 🤗
Yeah I’m happy to keep playing at chipstars. I even made a deposit this morning but wasn’t luck this time. Cant win them all though ay 😁 I’ve been glad of casino guru as it gave me somewhere to come and ask advice and see how others are doing. I hope the 30 day guy gets sorted soon as i really don’t think chipstars have done any of this on purpose. It would be a shame if their rating has to go down because of this but if it does I’m sure they’ll work to regain their good reputation which in turn is good for us the players. Thanks for your help in this matter Jaro 🤗
Καλώς ήρθες, προσπαθούμε να βοηθήσουμε όποτε μπορούμε. Ελπίζω επίσης να καταφέρει ο καθένας να πάρει αυτό που δικαιωματικά του ανήκει.
Επίσης, το φόρουμ είναι για να ανταλλάσσουν οι παίκτες τις εμπειρίες, τις απόψεις τους κλπ και χαιρόμαστε που μας επιλέξατε.
Είθε η εμπειρία σας να είναι καλύτερη κάθε φορά. 🎉😊
You're welcome, we try to help whenever we can. I also hope that everyone manages to get what is rightfully theirs.
Also, the forum is for players to exchange their experiences, opinions, etc. and we are glad that you chose us.
May your experience be better every time. 🎉😊
Το Chipstars Casino αναφέρεται σε μια «έρευνα παρόχου» στον λογαριασμό μου. Ο λογαριασμός είναι καθαρός, παίζεται με πραγματικά χρήματα και δεν έλαβα μπόνους. Ισχυρίζονται ότι αυτή η «έρευνα» μπορεί να διαρκέσει έως και 30 ημέρες.
Αυτό είναι πρωτόγνωρο... Έχω παίξει σε πολλά καζίνο, και αυτή είναι η πρώτη φορά που τα χρήματα που χρειάζομαι κρατούνται για 40 ημέρες.
Επιπλέον, δεν είδα ποτέ αυτόν τον κατασκευασμένο κανόνα με τους όρους τους.
Λυπάμαι, αλλά το CasinoGuru Forum βαθμολόγησε αυτό το καζίνο με την «υψηλότερη βαθμολογία ασφαλείας» τον Απρίλιο και η εμπιστοσύνη των κριτικών σας με έχει βάλει σε μπελάδες.
Ρωτάω, εάν αυτό είναι ένα καζίνο με την «υψηλότερη βαθμολογία ασφαλείας», πώς είναι τα καζίνο με χαμηλότερες αξιολογήσεις;
Ευχαριστώ
Chipstars Casino is referring to a 'provider investigation' on my account. The account is clean, played with real money, and I didn’t receive any bonus. They claim that this 'investigation' can take up to 30 days.
This is unheard of... I have played at multiple casinos, and this is the first time that my needed money has been held for 40 days.
Moreover, I never saw this made-up rule in their terms.
I’m sorry, but CasinoGuru Forum rated this casino with the 'highest security rating' in April, and trusting your reviews has put me in trouble.
I ask, if this is a casino with the 'highest security rating,' what are the casinos with lower ratings like?
Thanks
Νομίζω ότι ο λόγος που ενθουσιάστηκα ήταν ότι κέρδισα αυτά τα 1800 £ στην πρώτη μου κατάθεση μόνο 30 £. Αυτός είναι ο λόγος που ανησυχούσα τόσο πολύ ότι δεν θα με πλήρωναν και είμαι τόσο ανακουφισμένος που έχουν. Νιώθω πολύ άσχημα για σένα και ειλικρινά ελπίζω να τακτοποιηθείς 🤞
I think the reason Ive got so excited was that I won that £1800 on my first deposit of only £30. This is why I was so worried they wouldn’t pay me and am so relieved that they have. I feel really bad for you and genuinely hope you get sorted 🤞
Λυπάμαι αν ήμουν σκληρός στα λόγια μου. Απλώς αυτή είναι η πρώτη φορά που αντιμετωπίζω μια κατάσταση όπου ένα καζίνο δεν έχει πληρώσει τα χρήματά μου για 40 ημέρες, και πριν από αυτό, είχα μια εξαιρετική σχέση μαζί τους.
Μόλις λυθεί η υπόθεση, θα είμαι ο πρώτος που θα ζητήσω συγγνώμη.
Μου φαίνεται πολύ παράλογο το γεγονός ότι επικαλούνται μια «έρευνα», ωστόσο δεν έχουν αναστείλει τον λογαριασμό μου, επιτρέποντάς μου να συνεχίσω να παίζω και έτσι να θέσω σε κίνδυνο τα κέρδη μου
I'm sorry if I was harsh in my words; it's just that this is the first time I've encountered a situation where a casino hasn't paid out my money for 40 days, and before this, I had an excellent relationship with them.
As soon as the case is resolved, I will be the first to apologize.
It seems very illogical to me that they are citing an 'investigation,' yet they haven’t suspended my account, allowing me to continue playing and thereby putting my winnings at risk
Καταλαβαίνω απόλυτα γιατί αν περιμένετε πάνω από ένα μήνα είναι αρκετά μεγάλος χρόνος. Τέλος πάντων, όταν ένας πάροχος παιχνιδιών κάνει μια έρευνα, το καζίνο πρέπει να περιμένει μέχρι να μάθει κάποιες νέες πληροφορίες. Με βάση το τι ξεκίνησε αυτή η έρευνα, μάλλον δεν έχετε ιδέα, αλλά πιστεύω ακράδαντα ότι στο τέλος όλα θα πάνε καλά και θα πάρετε τα χρήματά σας.
Θα έλεγα ότι αυτό δεν είναι κάτι ασυνήθιστο στα καζίνο κατά καιρούς και αυτή η κατάσταση μπορεί να συμβεί.
Θα κρατήσω σταυρωμένα τα δάχτυλά μου για να πάρετε τα χρήματά σας το συντομότερο δυνατό για να μην ανησυχείτε πια.
Καλή τύχη. ☘️🤞
I totally understand because if you wait for over a month it is quite a long time. Anyway, when a game provider makes an investigation, the casino has to wait until it learns some new information. On the basis of what this investigation was initiated, you probably have no idea, but I firmly believe that in the end everything will be alright and you will get your money.
I would say that this is not something that is uncommon in casinos from time to time and this situation can happen.
I'll keep my fingers crossed that you get your money as soon as possible so you don't have to worry anymore.
Good luck. ☘️🤞
Δυστυχώς, περιμένω μια πληρωμή για πάνω από 40 ημέρες, έχουν περιπλέξει την κανονική λειτουργία της ζωής μου και εκμεταλλεύτηκαν την εμπιστοσύνη μου.
Υπέβαλα μια καταγγελία στο φόρουμ του Casino Guru και έλαβα ένα email από την Chipstars, που έλεγε ότι θα χρειαζόταν το πολύ 7 ημέρες για να επιλυθεί η υπόθεσή μου. Αυτή η προθεσμία έχει πλέον παρέλθει.
Ήταν μια δυσάρεστη εμπειρία με αυτό το καζίνο, πικρή... Στο παρελθόν, ήταν πολύ αξιόπιστα, και γι' αυτό κατέθεσα επιπλέον κεφάλαια κρυπτογράφησης σε αυτό το καζίνο. Ήξερα ότι όσο είχα χρήματα στον λογαριασμό μου στο Chipstars, θα με πλήρωναν μέσα σε 24 ώρες όταν χρειαζόμουν τα χρήματα και έπαιζα με αυτά τα χρήματα. Στο τέλος, υπήρχε μια καθυστέρηση 30 ημερών και έλεγαν συνεχώς ότι η πληρωμή θα γίνει "αύριο", αλλά το αύριο δεν ήρθε ποτέ. Τελικά, έστειλαν ένα email λέγοντας ότι χρειάζονται άλλες 7 ημέρες, και αυτή η προθεσμία έχει επίσης παρέλθει.
Νιώθω βαθιά απογοητευμένος.
Unfortunately, I have been waiting for a payout for over 40 days, they have complicated my normal life functioning and exploited my trust.
I filed a complaint on the Casino Guru forum, and I received an email from Chipstars, stating that it would take a maximum of 7 days to resolve my case. That deadline has now passed.
It has been an unpleasant experience with this casino, bitter... In the past, they were very reliable, and that's why I deposited extra crypto funds into this casino. I knew that as long as I had funds in my Chipstars account, they would pay me within 24 hours when I needed the money, and I played with that money. In the end, there was a 30-day delay, and they kept saying that the payout would be "tomorrow," but tomorrow never came. Eventually, they sent an email saying they needed another 7 days, and that deadline has passed as well.
I feel deeply disappointed.
Τι να σου πω, tebra... Και αυτό το καζίνο είχε καλή βαθμολογία... Τι να περιμένουμε Μόνο από εκείνα τα καζίνο με κακή βαθμολογία. Τα bookmakers μας αποδεικνύονται τα καλύτερα στον κόσμο.
What can I tell you, tebra... And this casino had a good rating... What should we expect Only from those casinos With a bad rating. Our bookmakers turn out to be the best in the world.
Sta da ti kazem tebra... A ovaj kazino je imao dobar rejting... Sta da ocekujemo Tek od onih kazina Sa losim rejtingom. Nase kladionice ispadose najbolje na svetu..
Έχεις δίκιο αδερφέ.. Τον Απρίλιο είχαν την υψηλότερη βαθμολογία, τώρα έχουν υψηλή, από αυτό το παράδειγμα μου όλα μου φαίνονται σαν χορηγία διαφήμισης από καζίνο..
You're right bro.. In April they had the highest rating, now they have a high one, from this example of mine everything seems to me like a sponsored advertisement from a casino..
Upravu si brate.. U Aprilu su imali najveci rejting, sad imaju visok, iz ovog mog primera sve mi deluje kao sponzorisana reklama od casina..
Οι Chipstars θέτουν τις δικές τους προθεσμίες... 30 ημέρες... μετά το μέγιστο 7, και ούτω καθεξής...
Και φυσικά τίποτα δεν έχει λυθεί ακόμα.
Chipstars set their own deadlines... 30 days... then a MAXIMUM of 7, and so on...
And of course, nothing has been resolved yet.
Έχεις δίκιο αδερφέ.. Τον Απρίλιο είχαν την υψηλότερη βαθμολογία, τώρα έχουν υψηλή, από αυτό το παράδειγμα μου όλα μου φαίνονται σαν χορηγία διαφήμισης από καζίνο..
You're right bro.. In April they had the highest rating, now they have a high one, from this example of mine everything seems to me like a sponsored advertisement from a casino..
Upravu si brate.. U Aprilu su imali najveci rejting, sad imaju visok, iz ovog mog primera sve mi deluje kao sponzorisana reklama od casina..
Αυτό είναι σωστό. Χορηγούμενη διαφήμιση. Πάντα αναρωτιόμουν γιατί όλοι οι ιστότοποι αναγκάζουν ορισμένα καζίνο (π.χ. Lucky Owl Club) που γενικά δεν αποδίδουν μεγάλες νίκες... Οπότε ίσως η καλύτερη επιλογή σας είναι να υποβάλετε αγωγή σε τακτικό δικαστήριο. Εάν το καζίνο λειτουργεί στην Αγγλία, μπορείτε να τους μηνύσετε στα αγγλικά δικαστήρια
That's right. Sponsored advertising. I've always wondered why all sites force some casinos (e.g. Lucky Owl Club) that generally don't pay out big wins... So maybe your best option is to file a lawsuit in a regular court. If the casino operates in England, you can sue them in the English courts
Bas Tako. Sponzorisana reklama. Uvek sam se pitao zasto svi sajtovi forsiraju neka kazina( npr. Lucky Owl Club) koja uglavnom ne isplacuju vece dobitke.. Tako da ti je mozda najbolja opcija da podneses tuzbu regularnom sudu. Ako kazino operise u Engleskoj, mozes da ga tuzis Engleskom sudu
Δυστυχώς, περιμένω μια πληρωμή για πάνω από 40 ημέρες, έχουν περιπλέξει την κανονική λειτουργία της ζωής μου και εκμεταλλεύτηκαν την εμπιστοσύνη μου.
Υπέβαλα μια καταγγελία στο φόρουμ του Casino Guru και έλαβα ένα email από την Chipstars, που έλεγε ότι θα χρειαζόταν το πολύ 7 ημέρες για να επιλυθεί η υπόθεσή μου. Αυτή η προθεσμία έχει πλέον παρέλθει.
Ήταν μια δυσάρεστη εμπειρία με αυτό το καζίνο, πικρή... Στο παρελθόν, ήταν πολύ αξιόπιστα, και γι' αυτό κατέθεσα επιπλέον κεφάλαια κρυπτογράφησης σε αυτό το καζίνο. Ήξερα ότι όσο είχα χρήματα στον λογαριασμό μου στο Chipstars, θα με πλήρωναν μέσα σε 24 ώρες όταν χρειαζόμουν τα χρήματα και έπαιζα με αυτά τα χρήματα. Στο τέλος, υπήρχε μια καθυστέρηση 30 ημερών και έλεγαν συνεχώς ότι η πληρωμή θα γίνει "αύριο", αλλά το αύριο δεν ήρθε ποτέ. Τελικά, έστειλαν ένα email λέγοντας ότι χρειάζονται άλλες 7 ημέρες, και αυτή η προθεσμία έχει επίσης παρέλθει.
Νιώθω βαθιά απογοητευμένος.
Unfortunately, I have been waiting for a payout for over 40 days, they have complicated my normal life functioning and exploited my trust.
I filed a complaint on the Casino Guru forum, and I received an email from Chipstars, stating that it would take a maximum of 7 days to resolve my case. That deadline has now passed.
It has been an unpleasant experience with this casino, bitter... In the past, they were very reliable, and that's why I deposited extra crypto funds into this casino. I knew that as long as I had funds in my Chipstars account, they would pay me within 24 hours when I needed the money, and I played with that money. In the end, there was a 30-day delay, and they kept saying that the payout would be "tomorrow," but tomorrow never came. Eventually, they sent an email saying they needed another 7 days, and that deadline has passed as well.
I feel deeply disappointed.
Γεια!
Θα έλεγα ότι είναι καλύτερα να αφήσουμε κάθε είδους εξηγήσεις στην καταγγελία. Απλά για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, γιατί δεν είμαι πολύ εξοικειωμένος με το θέμα, λυπάμαι.
Σε κάθε περίπτωση, περαιτέρω εξέλιξη αναμένεται να υπάρξει το επόμενο τετραήμερο. Σίγουρα θα το παρακολουθείτε και θα μας ενημερώνετε στο νήμα.
Hi!
I'd say it is better to leave all kinds of explanations to the complaint. Just to prevent misunderstandings, because I'm not very familiar with the issue, I'm sorry.
In any case, further development is expected to take place in the next four days. Surely you'll keep an eye on that and keep us posted in the thread.
Βλέπω ότι τα μηνύματά μου για αυτό το θέμα διαγράφονται από το Casino Guru. Τόσο για την ελευθερία του λόγου!
Μια προφανής χορηγία διαφήμισης για το καζίνο στο φόρουμ.
Δύο μήνες αναμονής για πληρωμή — απίστευτο.
I see that my messages on this topic are being deleted by Casino Guru. So much for freedom of speech!
An obvious sponsored ad for the casino on the forum.
Two months of waiting for a payout—unbelievable.
Βλέπω ότι τα μηνύματά μου για αυτό το θέμα διαγράφονται από το Casino Guru. Τόσο για την ελευθερία του λόγου!
Μια προφανής χορηγία διαφήμισης για το καζίνο στο φόρουμ.
Δύο μήνες αναμονής για πληρωμή — απίστευτο.
I see that my messages on this topic are being deleted by Casino Guru. So much for freedom of speech!
An obvious sponsored ad for the casino on the forum.
Two months of waiting for a payout—unbelievable.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.