Καταρχάς, συγγνώμη που δεν απαντώ σε κάποια μηνύματα για κάποιο διάστημα. Αυτό δεν είναι το είδος της σχέσης που θέλει η Chipstars να έχει με τους παίκτες μας, επομένως οφείλουμε μια συγγνώμη στους παίκτες που δεν έλαβαν τις απαντήσεις τους, θα το ελέγξουμε εσωτερικά. Τέλος πάντων, βλέπω ότι κάποιοι παίκτες που έκαναν ερωτήσεις εδώ έχουν ανοίξει και παράπονα και θα απαντήσουμε σε όλες τις ερωτήσεις εκεί.
Τώρα, για να απαντήσω σε μερικές κοινές ερωτήσεις που βλέπω στα τελευταία μηνύματα (οι συγκεκριμένοι παίκτες θα λάβουν τις απαντήσεις τους ξεχωριστά σε email ή σε παράπονα).
- Η πρώτη ερώτηση που είδα αφορά την αναμονή πληρωμών:
Το δίκαιο gaming και η καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη είναι η ύψιστη προτεραιότητα για την ομάδα Chipstars. Ο κύριος στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι παίκτες μας θα απολαμβάνουν να παίζουν στην πλατφόρμα μας. Γνωρίζουμε επίσης ότι οι γρήγορες αναλήψεις είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα για να κάνουν την πλατφόρμα ευχάριστη για τους παίκτες και τις περισσότερες φορές, οι αναλήψεις γίνονται αποδεκτές σε χρόνο μηδέν. Ωστόσο, για διαφορετικούς λόγους, οι αναλήψεις μπορεί να είναι πιο αργές από ορισμένους παίκτες (διαδικασία KYC, πρωτόκολλα τράπεζας, κ.λπ.), αλλά μπορείτε να είστε σίγουροι ότι τα κέρδη σας είναι ασφαλή και ότι η ομάδα μας κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να γίνει αυτή η διαδικασία όσο πιο γρήγορη δυνατός. Κάθε παίκτης που έχει καθυστέρηση στην απόσυρσή του (αξίζει να αναφέρουμε ότι αυτό μπορεί να είναι μικρότερο από το 0,1% των χρηστών) επικοινωνεί από την ομάδα μας και το θέμα λύνεται πάντα στο συντομότερο δυνατό χρονικό διάστημα. Επομένως, μην ανησυχείτε γι' αυτό, πιθανότατα η διαδικασία απόσυρσης θα είναι ομαλή και γρήγορη, σε σπάνιες περιπτώσεις μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο (τυπικές διαδικασίες), αλλά όλα θα λύνονται πάντα το συντομότερο δυνατό. Χαίρομαι που βλέπω ότι ακόμη και παίκτες που έχουν κάποια παράπονα είχαν τώρα μια εξαιρετική εμπειρία στην πλατφόρμα μας νωρίτερα, μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι το Chipstars θα εξακολουθεί να είναι το αγαπημένο σας μέρος για να παίξετε!
- Η δεύτερη ανησυχία σχετίζεται με το RTP μας
Λυπάμαι που βλέπω ότι κάποιοι από εσάς δεν είχατε τύχη προς το παρόν ενώ παίζετε στο Chipstars. Ωστόσο, ένα σημαντικό πράγμα που πιστεύω ότι μπορώ να επιβεβαιώσω με οποιονδήποτε από την ομάδα του Καζίνο Γκουρού ή με οποιονδήποτε με εμπειρία στον κλάδο είναι ότι εμείς ή οποιοδήποτε άλλο καζίνο δεν έχουμε καμία επίδραση στα κέρδη σας. Έτσι, αν κερδίσετε πολλά, δεν σημαίνει ότι είμαστε ένα καλό καζίνο, ή αν δεν κερδίσετε τίποτα, δεν σημαίνει ότι είμαστε κακοί, δεν μπορούμε να επηρεάσουμε τα κέρδη σας με κανέναν τρόπο. Ένα πράγμα που μπορούν να κάνουν τα καλά καζίνο είναι να παρέχουν την καλύτερη δυνατή υποστήριξη και τις καλύτερες δυνατές προσφορές για τους παίκτες μας και κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να σας το προσφέρουμε καθημερινά.
- Το τρίτο πρόβλημα αφορούσε τα τεχνικά προβλήματα που αντιμετωπίσατε
Όπως πιθανότατα γνωρίζουν οι παίκτες μας, η πλατφόρμα Chipstars έχει αναπτυχθεί πλήρως από την ομάδα μας (δεν χρησιμοποιούμε κανέναν τρίτο πάροχο εκτός από το API για παιχνίδια φυσικά). Καθώς είμαστε ακόμα ένα σχετικά νέο έργο, οι παίκτες μας θα μπορούσαν επίσης να δουν πολλές βελτιώσεις στην πλατφόρμα που παρέχουμε κάθε λίγες μέρες. Φυσικά, αυτό δεν είναι κάτι που πρέπει να ενδιαφέρει τους παίκτες και το 99,999% του χρόνου η πλατφόρμα είναι ζωντανή και λειτουργεί κανονικά. Αλλά μερικές φορές (όπως ήταν χθες το βράδυ και σήμερα, έχουμε κάποια απρογραμμάτιστη συντήρηση), μπορεί να προκύψουν προβλήματα. Για να σας ζητήσω συγγνώμη για αυτό, αποφάσισα να σας δώσω μερικές δωρεάν περιστροφές, για όλους εσάς που αντιμετωπίσατε προβλήματα σήμερα. Για να λάβετε τις δωρεάν περιστροφές σας, απλώς επικοινωνήστε με την υποστήριξή μας και πείτε ότι αντιμετωπίσατε πρόβλημα με τη σελίδα σήμερα και ότι ο εκπρόσωπος του φόρουμ του Casino Guru σας είπε να του ζητήσετε δωρεάν περιστροφές και ο λογαριασμός σας θα πιστωθεί. 🙂
Ευχές σε όλους σας και καλή επιτυχία στο παιχνίδι!
First of all, sorry for not answering some messages for some period. This is not the kind of relationship that Chipstars wants to have with our players, so we owe an apology to the players who didn't get their answers, we will check this internally. Anyway, I see that some players who asked questions here also have opened complaints and we will answer all questions there.
Now, to answer some common questions I see in the last messages (concrete players will get their answers separately in emails or in complaints).
- The first question I saw is regarding awaiting payouts:
Fair gaming and the best possible user experience are the highest priority for Chipstars team. Our main goal is to make sure that all our players will enjoy playing on our platform. We also know that fast withdrawals are one of the most important things to make the platform enjoyable for players and most of the time, withdrawals are accepted in no time. However, due to different reasons, withdrawals can be slower from some players (KYC procedure, bank protocols, etc.), but you can be sure that your winnings are safe and that our team is doing our best to make this process as fast as possible. Every player who has a delay in his withdrawal (it's worth mentioning that this can be less than 0.1% of users) is contacted by our team and the issue is always solved in the shortest possible period. So, don't worry about that, most likely, the withdrawal process will be smooth and fast, in rare cases it can take a little bit more (standard procedures), but everything will always be solved as soon as possible. I am glad to see that even players who have some complaints now had a great experience on our platform earlier, We can assure You that Chipstars will still be your favorite place to play!
- The second concern is related to our RTP
I am sad to see that some of you guys haven't had luck for now while playing on Chipstars. However, one important thing that I believe I can confirm with anyone from the Casino Guru team or anyone with experience in the industry is that we or any other casino don't have any impact on your winnings. So, if you win big, it doesn't mean that we are a good casino, or if you don't win anything, it doesn't mean that we are bad, we can't affect your winnings in any way. One thing that good casinos can do is to provide the best possible support and best possible promotions for our players and we are doing our best to deliver this to you every day.
- The third problem was related to the technical problems you experienced
As our players probably know, the Chipstars platform is completely developed by our team (we don't use any third-party provider besides API for games of course). As we are still a relatively young project, our players also could see many improvements on the platform which we deliver every few days. Of course, this is not something that players should care about and 99.999% of the time platform is live and working normally. But sometimes (like it was last night and today, we have some unplanned maintenance), problems can happen. In order to say sorry for this, I decided to gift you with some free spins, for all of you who experienced problems today. To get your free spins, just contact our support and say that you experienced an issue with the page today and that the Casino Guru forum representative told you to ask them for free spins, and your account will be credited. 🙂
Best wishes to all of you and good luck in playing!
Αυτόματη μετάφραση: