Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοChipstars Casino - γενική συζήτηση

Chipstars Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 16)

πριν από 3 έτη από bojan851
|
53.819 προβολές 347 απαντήσεις |
|
1...15 16 1718
πριν από 1 μήνα

Καλύτερα όχι! Γιατί να παίξω στο Chipstars; Βλέπετε ότι ένας κύριος είχε προβλήματα με τις πληρωμές για δύο μήνες. Άλλοι άνθρωποι επίσης. Έχω δει επίσης με τη δική μου εμπειρία ότι είναι καλύτερο να αποφύγετε αυτό το καζίνο.


Εάν παίζετε κουλοχέρηδες, το RTP είναι αμφίβολο.


Εάν παίζετε αθλήματα και κερδίσετε, το καζίνο μπορεί να επικαλεστεί τον κανόνα ότι δεν δέχεται «επαγγελματίες τζογαδόρους».

Τι σημαίνει όμως; Δέχονται μόνο χαμένους που τους αφήνουν χρήματα.

Χαίρομαι που ένας κύριος πήρε τα λεφτά του, αλλά έπρεπε να περιμένει δύο μήνες;

Ένας άλλος κύριος είχε αναστείλει τον λογαριασμό του και κατηγορήθηκε ως «επαγγελματίας τζογαδόρος». Σύμφωνα με το καζίνο, θα έπρεπε να είναι ερασιτέχνης τζογαδόρος και να χάσει χρήματα για να αποφύγει το κλείσιμο του λογαριασμού του.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Συμφωνώ επίσης ότι το RTP των κουλοχέρηδων σε αυτό το καζίνο είναι στο χαμηλότερο επίπεδο. Και είστε ήδη ο πέμπτος παίκτης που έχει την ίδια άποψη, από τους δώδεκα από αυτούς που είναι παρόντες σε αυτό το post. Θα ήθελα πολύ να κάνω μια έρευνα για αυτό το θέμα, αν είναι δυνατόν.

Αυτόματη μετάφραση:
vladan4053
πριν από 1 μήνα

So glad you finally got paid 😊

Camoranesi
πριν από 1 μήνα

It was my push to pay all withdrawals 😬

πριν από 1 μήνα

They paid part of it! And I'm still waiting for the other part 🙂

zaurzaurzaur
πριν από 1 μήνα

Dear Zaurzaurzaur,

We would like to inform you that the winnings shown in the provided screenshots represent only the specific bets listed. This does not reflect your total gross revenue from our slot games, as gross revenue is the difference between your total bets and wins. As we mentioned earlier, your total gross revenue from slots is $86.

The remaining revenue comes from your sportsbook betting.

Please let us know if you need further clarification.

Camoranesi
πριν από 1 μήνα

Hello dear Camoranesi,


Unfortunately, if you are not our player, we are not able to help you.

If you want to try out our platform, we will be glad to assist you in any possible way.

Chipstars Casino
πριν από 1 μήνα

What's next? When will my month-long verification be complete? What's taking so long? And how do I need to bet on sports to not be a professional gambler, which in itself sounds absurd.

Chipstars Casino
πριν από 1 μήνα

In your live chat except to send requests to the financial department, can not help in any other way, and on e-mail at all do not answer:)

πριν από 1 μήνα

Καταλαβαίνω πολύ καλά το CasinoGuru, το οποίο πολύ περισσότερο, ως εταιρεία ρευστότητας, εξαρτάται από το καζίνο και όχι από τους παίκτες. Πιστεύω όμως επίσης στην αντικειμενικότητα και τη δικαιοσύνη που ανέβασαν αυτόν τον ιστότοπο σε υψηλότερο επίπεδο από άλλους παρόμοιους ιστότοπους (που έγιναν κλασικοί συνεργάτες συνεργατών). Θα ζητούσα επίσης από το CasinoGuru να μην είναι δημόσιος υπερασπιστής όλων των ειδών διαδικτυακών ακατέργαστων καζίνο. Αυτό είναι ένα περισσότερο από προφανές παράδειγμα ενός «τραχύ» καζίνο. Δεν υπάρχει καμία απολύτως δικαιολογία για την καθυστέρηση/άρνηση πληρωμής των παικτών. Η διαδικασία επαλήθευσης διαρκεί 10 λεπτά, (έχετε εφαρμογή για έλεγχο προσώπου, βιντεοκλήση, ποιο είναι το πρόβλημα, δεν βάζω το σπίτι σε υποθήκη, οπότε περιμένω δικαστικό εμπειρογνώμονα ή κάποιον τραπεζικό εμπειρογνώμονα!) πληρωμή αμέσως ( Το posten casino εφαρμόζει το σύστημα: ποια ήταν η πληρωμή, το ίδιο

πρεπει να υπαρχει και πληρωμη) @jaro @radka πρεπει να σε ρωτησω τι ειναι η αναμονη ενα μηνα και ακομα παραπανω? Δηλαδή δεν είμαστε απασχολημένοι σε εκείνο το καζίνο για να περιμένουμε μισθό;;! Φανταστείτε, πηγαίνετε σε ένα ξενοδοχείο...μπαίνετε σε ένα καζίνο, παίρνετε μια μεγάλη νίκη και σας λένε να επιστρέψετε σε λίγους μήνες!! Ακούγεται σαν μια χαμηλού προϋπολογισμού κωμωδία του Χόλιγουντ. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Ένας άντρας πληρώνεται ασήμαντα (για ένα ασήμαντο καζίνο) 4.000 $ σε δύο δόσεις;;! Και το περίμενε από φέτος το καλοκαίρι; Αυτό το καζίνο στη Σερβία δεν θα επιβίωνε ούτε για πέντε ημέρες, αν ήταν επίγειο (οι παίκτες εδώ δεν εμπιστεύονται τα διαδικτυακά καζίνο, και αυτό είναι ένα παράδειγμα γιατί συμβαίνει αυτό). Η Σερβία υστερεί σε πολλά πράγματα από τον κόσμο, αλλά σε ό,τι αφορά το στοίχημα, είμαστε απαράμιλλοι στον πλανήτη. Και γι' αυτό μου είναι ακατανόητο όταν βλέπω τέτοιες καταστάσεις. Ένα καζίνο πρέπει να είναι τόσο ασφαλές όσο μια τράπεζα. Κάποτε ρώτησα τον διευθυντή του τοπικού καζίνο γιατί δεν υπάρχουν μπόνους, όπως προσφέρουν σχεδόν όλα τα διαδικτυακά καζίνο. Μου είπε ότι προσφέρουν όλες τις πληρωμές 5 λεπτά αφού το ζητήσω. Και έχει δίκιο. Όλα τα καζίνο που είναι ασφαλή να πληρωθούν έχουν πολύ μέτρια μπόνους (bet365, draftkings, MGM, κ.λπ.) Όσο μεγαλύτερη είναι η απάτη του καζίνο, τόσο μεγαλύτερο είναι το μπόνους. Το νόημα της ιστορίας μου: μείνε όπως είσαι, casinoGuru, βάλε το επίθετο "μαύρη λίστα" δίπλα σε αυτό το καζίνο ή αναφέρετέ το σε ένα δικαστήριο στο Λονδίνο, τη Μάλτα, το Βερολίνο... Βοηθήστε αυτούς τους εξαπατημένους να πάρουν τα χρήματά τους...

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
dancerreddevile
πριν από 1 μήνα

Συγχαρητήρια για το σχόλιο!

Μερικοί άνθρωποι είχαν προβλήματα με τις πληρωμές...


**Παίκτης για πρώτη φορά**: «Έλεγξαν» τον λογαριασμό του για ένα μήνα, παρόλο που είχε ήδη επαληθευτεί προηγουμένως και είχε κάνει καταθέσεις/αναλήψεις.


**Δεύτερος Παίκτης**: Πόνταρε σε αθλητικούς αγώνες, κέρδισε και στη συνέχεια χαρακτηρίστηκε ως "επαγγελματίας τζογαδόρος". Προφανώς, παίκτες σαν αυτόν δεν είναι ευπρόσδεκτοι στο καζίνο, μόνο οι χαμένοι είναι.


Καλώ την προσοχή των διαχειριστών αυτού του φόρουμ να είναι ειλικρινείς και να μειώσουν τη βαθμολογία αυτού του καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Καταλαβαίνω πολύ καλά το CasinoGuru, το οποίο πολύ περισσότερο, ως εταιρεία ρευστότητας, εξαρτάται από το καζίνο και όχι από τους παίκτες. Πιστεύω όμως επίσης στην αντικειμενικότητα και τη δικαιοσύνη που ανέβασαν αυτόν τον ιστότοπο σε υψηλότερο επίπεδο από άλλους παρόμοιους ιστότοπους (που έγιναν κλασικοί συνεργάτες συνεργατών). Θα ζητούσα επίσης από το CasinoGuru να μην είναι δημόσιος υπερασπιστής όλων των ειδών διαδικτυακών ακατέργαστων καζίνο. Αυτό είναι ένα περισσότερο από προφανές παράδειγμα ενός «τραχύ» καζίνο. Δεν υπάρχει καμία απολύτως δικαιολογία για την καθυστέρηση/άρνηση πληρωμής των παικτών. Η διαδικασία επαλήθευσης διαρκεί 10 λεπτά, (έχετε εφαρμογή για έλεγχο προσώπου, βιντεοκλήση, ποιο είναι το πρόβλημα, δεν βάζω το σπίτι σε υποθήκη, οπότε περιμένω δικαστικό εμπειρογνώμονα ή κάποιον τραπεζικό εμπειρογνώμονα!) πληρωμή αμέσως ( Το posten casino εφαρμόζει το σύστημα: ποια ήταν η πληρωμή, το ίδιο

πρεπει να υπαρχει και πληρωμη) @jaro @radka πρεπει να σε ρωτησω τι ειναι η αναμονη ενα μηνα και ακομα παραπανω? Δηλαδή δεν είμαστε απασχολημένοι σε εκείνο το καζίνο για να περιμένουμε μισθό;;! Φανταστείτε, πηγαίνετε σε ένα ξενοδοχείο...μπαίνετε σε ένα καζίνο, παίρνετε μια μεγάλη νίκη και σας λένε να επιστρέψετε σε λίγους μήνες!! Ακούγεται σαν μια χαμηλού προϋπολογισμού κωμωδία του Χόλιγουντ. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Ένας άντρας πληρώνεται ασήμαντα (για ένα ασήμαντο καζίνο) 4.000 $ σε δύο δόσεις;;! Και το περίμενε από φέτος το καλοκαίρι; Αυτό το καζίνο στη Σερβία δεν θα επιβίωνε ούτε για πέντε ημέρες, αν ήταν επίγειο (οι παίκτες εδώ δεν εμπιστεύονται τα διαδικτυακά καζίνο, και αυτό είναι ένα παράδειγμα γιατί συμβαίνει αυτό). Η Σερβία υστερεί σε πολλά πράγματα από τον κόσμο, αλλά σε ό,τι αφορά το στοίχημα, είμαστε απαράμιλλοι στον πλανήτη. Και γι' αυτό μου είναι ακατανόητο όταν βλέπω τέτοιες καταστάσεις. Ένα καζίνο πρέπει να είναι τόσο ασφαλές όσο μια τράπεζα. Κάποτε ρώτησα τον διευθυντή του τοπικού καζίνο γιατί δεν υπάρχουν μπόνους, όπως προσφέρουν σχεδόν όλα τα διαδικτυακά καζίνο. Μου είπε ότι προσφέρουν όλες τις πληρωμές 5 λεπτά αφού το ζητήσω. Και έχει δίκιο. Όλα τα καζίνο που είναι ασφαλή να πληρωθούν έχουν πολύ μέτρια μπόνους (bet365, draftkings, MGM, κ.λπ.) Όσο μεγαλύτερη είναι η απάτη του καζίνο, τόσο μεγαλύτερο είναι το μπόνους. Το νόημα της ιστορίας μου: μείνε όπως είσαι, casinoGuru, βάλε το επίθετο "μαύρη λίστα" δίπλα σε αυτό το καζίνο ή αναφέρετέ το σε ένα δικαστήριο στο Λονδίνο, τη Μάλτα, το Βερολίνο... Βοηθήστε αυτούς τους εξαπατημένους να πάρουν τα χρήματά τους...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Thanks for your comment or question. The truth is, it's definitely not okay to wait that long for money. Of course, if the player does nothing wrong, follows all the rules and verifies himself, I don't understand what can take so long either. But that's why our Complaint Resolution Centre exists, because we try to help players in situations like that. We can't predict how some casinos in general will behave in different situations. 

Sometimes different things can come into withdrawals, as we have witnessed with this casino, for example additinal verification. Most of the time it can happen that the casino can trigger something in the system on a player and they verify it and ask for additional documents. In my opinion, however, it should not take that long and whether the player is waiting for money or to be verified, we give casinos 14 days for these processes. 

I think you know very well how we work, we have exchanged views many times and we do not protect any casinos.I think in many cases we would go against each other. The casino has a high safety index because of various things and if it turns out that they cheat players or they don't solve any complaints, then the safety index will be lower. 

Finally, I believe that the withdrawal or verification processes could certainly be quicker and I would like that to be the case, but on the other hand, I mentioned the proven time that we also give to the casinos. I have seen that some people have already received their money and are waiting for more, and after such an experience they can probably decide for themselves whether they will continue to play in this or not. 

That's what I would say about it. 

πριν από 1 μήνα

fileNew day, same story.


vladan4053
πριν από 1 μήνα

Well, considering that you have been waiting for some time, you probably already know how long it can take again. 

However, I noticed that Kubo asked you something in your complaint and it would be good to answer him, can you do it?

vladan4053
πριν από 1 μήνα

Have you ever heard the saying "twice bitten, once shy"? If you’re looking for a good casino i recommend Angliabet. Same day withdrawals and the staff are amazing! Lots of free spins with no wager too. I hope you don’t have to wait as long this time


boswelkimbo
πριν από 1 μήνα

Thank you for the recommendation :) I'll try playing in that casino.

I believe they are better than Chilipstars.

Jaro
πριν από 1 μήνα

Yes, I will now... I'm still waiting for the "part of the money" to be paid out. They're still delaying, and every day I get a response saying the payment will be today (or tomorrow), and so on...

dancerreddevile
πριν από 1 μήνα

Συγχαρητήρια για αυτήν την ανάρτηση, τα εξήγησες όλα ωραία.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Yes, I will now... I'm still waiting for the "part of the money" to be paid out. They're still delaying, and every day I get a response saying the payment will be today (or tomorrow), and so on...

πριν από 1 μήνα

I can see that the case got more complicated after the casinos answer, though. 🤔

So, do you have an explanation for that, please? We're still waiting for your response. 🤷‍♀️

Please do so whenever possible.

πριν από 1 μήνα

This is some kind of surreal. They can not say anything in live chat, do not answer emails, do not verify my account for almost a month, do not withdraw any money for 2 months. On another site on my complaint accused me of being a professional player and that's it. What to do next is not clear at all and what to expect.

zaurzaurzaur
πριν από 1 μήνα

Hi there.

I can only imagine how frustrating that must be. Have you at least been informed that the casino is formally ending your conversation with them or that they will no longer be responding to you?

As far as I am aware, the casinos usually just stop responding after determining that a player is an undesirable client, which can happen for a variety of reasons. Consider a situation where a player is regarded as an expert or is suspected of defrauding the casino. In this case, it is highly probable that the player will not receive many details and that his account will be temporarily closed until the investigation is finished. The player's account will be closed, communication will be stopped, and any associated winnings will be canceled if the player is found to be "guilty."

Therefore, it must be extremely perplexing if the casino believes a regular player is a professional or has tried to commit fraud. For security reasons, they usually do not provide many explanations, let alone publicly display proofs.


1...15 16 1718
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα