Όχι, έχω λάβει άλλες προηγούμενες αναλήψεις, όχι ακόμα αυτή και διαρκεί περισσότερο από το κανονικό και παρόλο που τους γράφω δεν απαντούν
No, I have received other previous withdrawals, not this one yet and it is taking longer than normal and although I write to them they do not respond
No, he recibido otros retiros anteriores este aún no y está tardando más de lo normal y aunque les escribo no contestan
Ευχαριστώ. Βλέπω ότι ο παίκτης πριν από εσάς έλαβε απόσυρση μετά από ένα μήνα, οπότε ελπίζω να μην χρειαστεί να περιμένετε τόσο πολύ. Ανέφερα ήδη 14 ημέρες, οπότε κρατήστε με ενήμερο για το πώς πάει.
Είναι εξαιρετικά ενοχλητικό που το καζίνο δεν σας απαντά, αλλά κανείς δεν μπορεί να τους αναγκάσει.
Όταν πάρεις τα χρήματα τουλάχιστον θα μπορείς να αποφασίσεις με βάση τέτοια πράγματα αν θα παίξεις εκεί ή όχι. 😕
Thank you. I see that the player before you received a withdrawal after a month, so I hope you won't have to wait that long either. I already mentioned 14 days, so keep me updated on how it's going.
It is extremely annoying that the casino doesn't answer you, but nobody can force them.
When you get the funds at least you will be able to decide on the basis of such things whether you will play there or not. 😕
Ευχαριστώ πολύ θα σας πω
Thank you very much I will tell you
Muchas gracias ya te contaré
Καλώς ήρθες, θα περιμένω με ανυπομονησία. 🙂
You're welcome, I'll be eagerly awaiting. 🙂
Γεια σου Jaro, έχουν περάσει 14 μέρες και δεν έχω λάβει τίποτα, ούτε απάντηση ούτε την κατάθεση.
Hello Jaro, 14 days have passed and I have not received anything, neither a response nor the deposit.
Buenas Jaro ya pasaron los 14 días y no recibí nada ni contestación ni el ingreso
Γεια σας, σε αυτήν την περίπτωση σας συνιστώ να κάνετε μια καταγγελία και ελπίζω ότι θα μπορέσετε να λάβετε βοήθεια από εμάς. Δεν δίνω καμία υπόσχεση, αλλά δεν θα δώσετε τίποτα για αυτό και το αποτέλεσμα μπορεί να είναι θετικό.
Κρίμα που δεν έχεις καμία απάντηση γιατί σίγουρα θα ήταν χρήσιμο να ξεκαθαρίσεις την κατάσταση αλλά ό,τι κι αν γίνει.
Απλώς κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο και υποβάλετε μια καταγγελία. ⬅️
Αν έχετε κάτι νέο, ενημερώστε με οπωσδήποτε.
Hello, in that case I recommend you to open a complaint and I hope that you will be able to get help from us. I make no promises, but you won't give anything for it and the outcome can be positive.
It's a pity you don't have any answer because it would certainly be useful to clarify the situation but whatever.
Just click on this link and file a complaint. ⬅️
If you have something new, definitely let me know.
Γεια σου Jaro, σήμερα έλαβα την πληρωμή από τα αστέρια του καζίνο μετά από 1 μήνα αναμονής, ευχαριστώ για τη βοήθεια
Hello Jaro, today I received the payment from cazino stars after 1 month waiting, thanks for the help
Buenas Jaro hoy recibí el pago de cazino stars después de 1 mes esperando gracias por la ayuda
Τέλος καλό όλα καλά. ☘️🎉
Συγχαρητήρια και χαίρομαι που ήρθατε εδώ με θετικά νέα. 1 μήνας σίγουρα δεν είναι ο καλύτερος χρόνος αναμονής αλλά από την άλλη πήρες τα χρήματά σου και αυτό είναι ίσως το πιο σημαντικό.
Θα ήθελα να μάθω αν θα μείνεις και θα παίξεις εδώ μετά από όλα αυτά. Έχω την εικασία μου, αλλά ίσως είναι το αντίθετο.
Τέλος πάντων, να είσαι καλά στο μέλλον και ελπίζω να μην ξανασυμβεί κάτι τέτοιο. 🙂
All is well that ends well. ☘️🎉
Congratulations and I'm pleased you came here with positive news. 1 month is certainly not the best waiting time but on the other hand you got your money and that is probably the most important.
I would like to know if you will stay and play here after all this. I have my guess but maybe it will be other way around.
Anyway, may you do well in the future and I hope nothing like this will happen again. 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.